19.15quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep.
Tot wanneer is de schorsing? Dat heb ik even gemist.

19:15quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep.

Kwart over 7quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep.

PVVers vormen een uitzondering omdat ze vaak uit de onderste lagen van de samenleving komen. Dat geldt voor SPers ook (zie Roemer). VVDers hebben vaak een kak-r. Verder hebben de meeste kamerleden weinig tot geen accent.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die Bontes van de PVV had toch ook een flink accent.

Dat is de drijvende kracht achter de PVV!quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:29 schreef MrBadGuy het volgende:
Waarom heeft Bosma zich niet kandidaat gesteld?

Wat vind je van de stem van Blok? Want daar kan ik dan weer slecht tegen (en zijn jij-bakken)quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:31 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
PVVers vormen een uitzondering omdat ze vaak uit de onderste lagen van de samenleving komen. Dat geldt voor SPers ook (zie Roemer). VVDers hebben vaak een kak-r. Verder hebben de meeste kamerleden weinig tot geen accent.

Omdat hij een PVV'er is? Willen Kamerleden bij dit soort stemming niet over partijpolitiek heen kijken? Ik vind dat Bosma het altijd prima doet als vervangend voorzitter.quote:

Hij heeft zich niet gekandideerd. Punt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Omdat hij een PVV'er is? Willen Kamerleden bij dit soort stemming niet over partijpolitiek heen kijken? Ik vind dat Bosma het altijd prima doet als vervangend voorzitter.

Dat kijken over partijpolitiek kent toch zijn grenzen. Ik zie de PVV niet voor Arib stemmen. En de meeste andere partijen niet voor een PVV-er.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Omdat hij een PVV'er is? Willen Kamerleden bij dit soort stemming niet over partijpolitiek heen kijken? Ik vind dat Bosma het altijd prima doet als vervangend voorzitter.

Normaal wordt over partijbelang heen gekeken.. Bosma is ook door de kamer gevraagd als ondervoorzitter.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]

En ik vroeg naar het waarom, is dat al te veel gevraagd? Misschien dat Bosma zelf er nog wat over had gezegd, aangezien hij pas geleden nog open lied of hij zich kandidaat ging stellen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft zich niet gekandideerd. Punt.

Een beetje humor wel, maar zoveel grappen als Bosma maakt is te veel. De Tweede Kamer blijft natuurlijk een serieuze aangelegenheid.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:32 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Een beetje humor, kan de kamer wel gebruiken.

Hoe worden de ondervoorzitters trouwens gekozen/benoemd?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:34 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
Normaal wordt over partijbelang heen gekeken.. Bosma is ook door de kamer gevraagd als ondervoorzitter.

Niet in die mate dat een PVV-er kans zou maken, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Omdat hij een PVV'er is? Willen Kamerleden bij dit soort stemming niet over partijpolitiek heen kijken?

mijn voorkeur ging eigenlijk uit naar Schouw (ookal zouden partijen niet mee moeten spelen, hij's toch D66er, en de enige waarvan ik weet dat hij al jaren goed bezig is.), maar Miltenburg vind ik óók goed.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed iemand al een (veranderde) voorkeur nu?
Ik weet het eigenlijk niet zo goed, vond niemand er echt uitspringen.. Arib zo wél leuk zijn om de PVV wat te stangen

Zouden SP en PvdA niet gewoon een dealtje hebben gesloten?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:02 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
SP moet sowieso strategisch gaan stemmen op de nieuwe vriend uit de oppositie.

Zag een video van Roemer die vraag of Samsom hem nog gebeld had, gaf Roemer aan van nee, je moet bij Samsom zijn, ik heb het al 2 jaar geprobeerd. Denk het niet dus.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zouden SP en PvdA niet gewoon een dealtje hebben gesloten?

neuh, de spelletjes bij de keuze voor kamervoorzitter zijn wel over volgens mij. Er werd de laatste keren ook binnen partijen volgens mij niet op lijn gestemd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zouden SP en PvdA niet gewoon een dealtje hebben gesloten?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |