Hmmmmquote:Op woensdag 5 september 2012 19:26 schreef Toverheks het volgende:
Wil niet eens meer weten wie Gerda is.................
Goedeavond
Nou mooi zo, de eeuwigdurende vraag over wie was er nou eerder Kapitein Zeppos...?quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:14 schreef Iwanius het volgende:
Ehm, ik wil best inhaken maar heb totaal geen weet waar jullie het over hebben dan dat het erg op "slap ouwehoeren" overkomt. Maar gooi mij gerust een lijn zodat ik kan inhaken want ik houd wel van een potje slap kletsen op zijn tijd.
Haal maar weer weg die shit hoor, het is afgelopen staat er..quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:11 schreef HiDiHo het volgende:
Voor muziek liefhebbers, op youtube is nu live het Bestival
2 cams/podia's, best aardige muziek
http://www.youtube.com/bestivaltv?feature=inp-lt-bnl
Oh..kan knipperende lichtjes bevatten
[ afbeelding ]
Het is het hele weekendquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Haal maar weer weg die shit hoor, het is afgelopen staat er..
Niets natuurlijk, maar JOU specifieke geval mag je een uitzondering maken gezien het feit dat er geen flikker te zien is namelijk...quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is het hele weekend
En sinds wanneer word er hier iets weggehaalt als het afgelopen is?
Zeker....op deze is nu relaxte muziek bvquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi, mooi...
En op dag twee is er wél een flikker te zien?
Ohhja, ik zie het niet één maar zelfs twéé flikkers...quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeker....op deze is nu relaxte muziek bv
En doe es ff niet zo bijdehand![]()
Nah...hij was wel erg stil daarnaquote:Op zondag 9 september 2012 20:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Nu vraag je echt het onmogelijke van 'm hoor
De storm in een glas water?quote:Op zondag 9 september 2012 20:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb m nog nooit stil gekregen, dus ga maar uit van stilte voor de storm
15 heks, 15, je bent iets te optimistischquote:Op donderdag 13 september 2012 08:13 schreef Toverheks het volgende:
Goedemorgen........wat een prachtige nieuwe morgen PVV van 24 zetels naar 13 zetels ( ongeluksgetal) ga zo door PVV zal ik zeggen
Stemmend Nederland heeft volgens mij vooral gedacht in Links en Rechts, PvdA en VVD waarbij velen Europa maar op de koop toe hebben genomenquote:Op donderdag 13 september 2012 10:36 schreef 5thencounter het volgende:
Alles beter dan Wilders met wat van die "groene shit"erbij, dan maar die lachende Brusselse trekpop nog maar een keer zal stemmend Nederland gedacht hebben...
Nou, niet meer zeuren, iedereen heeft zijn eigen popje gekozen en alle touwtjes lopen toch naar één kant en dat is Brussel...quote:Op donderdag 13 september 2012 10:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Stemmend Nederland heeft volgens mij vooral gedacht in Links en Rechts, PvdA en VVD waarbij velen Europa maar op de koop toe hebben genomen(ik wel in elk geval
)
Woensdag leed hij voor het eerst een verlies en dat is meteen fors. Wilders houdt rond de 15 zetels over.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:30 schreef Jian het volgende:
[..]
15 heks, 15, je bent iets te optimistisch
Vandaar ook mijn wat getemperde enthousiasme over de VVD, ma ja, wat moet je dan hèquote:Op donderdag 13 september 2012 11:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou, niet meer zeuren, iedereen heeft zijn eigen popje gekozen en alle touwtjes lopen toch naar één kant en dat is Brussel...
[ afbeelding ]
Heb je je bankrekening al vrijgegeven voor het ongelimiteerde noodfonds trouwens? wel doen hoor!
Dat is nog altijd de 3e partij van Nederland, ze zijn echt nog niet weg hoor, Heksquote:Op donderdag 13 september 2012 11:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Woensdag leed hij voor het eerst een verlies en dat is meteen fors. Wilders houdt rond de 15 zetels over.
(las vanmorgen echt ergens 13 zetels, ach maakt weinig uit hij is naar beneden gekelderd met zijn zetels dat was ieder geval het goede nieuws..............
Nee he, en als Geert W de handdoek in de ring gooit komt er wel weer een andere partij voor terug,quote:Op donderdag 13 september 2012 11:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is nog altijd de 3e partij van Nederland, ze zijn echt nog niet weg hoor, Heks
We echt iets voor LiesL om z'n OP te maken en zelf pleite te gaan.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:44 schreef Gert het volgende:
[ ]afbeelding ]
Waar we ons afvragen
Hoe het met de boete van CarO is afgelopen.
Of Coos al bruine billen heeft.
Of Pietje het passende puzzelstukje vond.
Of Noek nog spint.
Of Gert een leuke zomer heeft gehad.
Hoe het met de griek gaat.
En de muis,
Of Marrije het nog kan bijbenen met al die kinderen.
Hoe het met de jongste van Leandra is.
Of Cc dit jaar al uit haar hangmat gevallen is.
Dat soort dingen.
Alweer wat minder op het lijstje van LiesL
Muisje is momenteel even onbereikbaar. Kan ik de boodschap aannemen?quote:
Nee is niet nodigquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Muisje is momenteel even onbereikbaar. Kan ik de boodschap aannemen?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:37 schreef superkokje het volgende:
staat pas 10 dagen stil, even nieuw leven inblazen
Alles goed met je kokje? Tijdje niet gezien.... Druk gehad op de zaak zeker?quote:
zeker. vooral 2e en derde week september. vorige week ook nog redelijk druk, maar begint nu af te lopenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alles goed met je kokje? Tijdje niet gezien.... Druk gehad op de zaak zeker?
Speenvarkenfeestje was een groot succes begreep ik?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeker. vooral 2e en derde week september. vorige week ook nog redelijk druk, maar begint nu af te lopen
40-0 verlorenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Speenvarkenfeestje was een groot succes begreep ik?
Mooi dat je het weer wat rustiger krijgt, krijg je ook weer tijd voor Football. Wat was het eigenlijk met de Jets? Heb nog niet kunnen kijken.
49-ers doen het goed dit seizoen ;Yquote:
oh sorry, was maar 34-0quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
49-ers doen het goed dit seizoen ;Y
Had al even naar de score gekeken.quote:
valt niet tegenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had al even naar de score gekeken.
Ik doe het tot nu toe best goed hè
Ach,quote:
vind het een rare competitie tot nu toequote:Op maandag 1 oktober 2012 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach,Falcons weer gewonnen
4 op een rij
raiders ook weer flink verlorenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
vind het een rare competitie tot nu toe
Seahawks doen het dit jaar ook goed. OK, nu verloren in OTquote:
top teamsvan vorig seizoen doen het over het algemeen minder, en de mindere beter. Waarschijnlijk goede draft geweestquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Seahawks doen het dit jaar ook goed. OK, nu verloren in OT
Eerlijk gezegd heb ik weinig van de draft meegekregen, alleen dat de Seahawk erg blij waren met hun nieuwe QB Russell Wilson.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
top teamsvan vorig seizoen doen het over het algemeen minder, en de mindere beter. Waarschijnlijk goede draft geweest
ik ook niet, maar denk het. Weet wel dat tom brady op dreef wasquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik weinig van de draft meegekregen, alleen dat de Seahawk erg blij waren met hun nieuwe QB Russell Wilson.
Die doet het goed, Eli Manning vind ik ten op zichte van vorig jaar toch iets minder, maar dat komt misschien ook omdat de defense nu echt rond zijn spel opgebouwd wordt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook niet, maar denk het. Weet wel dat tom brady op dreef was
Moet ik eerst mijn foon rooten, en van een nieuwe rom voorzien. Heb geen geheugen meer voor nieuwe appjesquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:11 schreef superkokje het volgende:
je moet toch de nfl ap (nfl'12) even downen, blijf je goed op de hoogte
je moet ook niet zoveel apps downen, of op externe sd zetten, scheelt een hoop foon geheugenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die doet het goed, Eli Manning vind ik ten op zichte van vorig jaar toch iets minder, maar dat komt misschien ook omdat de defense nu echt rond zijn spel opgebouwd wordt.
[..]
Moet ik eerst mijn foon rooten, en van een nieuwe rom voorzien. Heb geen geheugen meer voor nieuwe appjes
Bijna alles wat mogelijk is al op externe sd staan. Zijn die stomme Samsung apps zelf, friendcenter, mediacenter en zo die zoveel geheugen vreten. Hard killen en dan appje downloaden lukt wel, maar als mijn foon gereboot is en ik start een app op dan slaat de hele telefoon vast.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
je moet ook niet zoveel apps downen, of op externe sd zetten, scheelt een hoop foon geheugen
samsung apps gebruik ik verder niet, ik heb nog twee gig vrij. Moest bij mijn neukde cache regelmatig legen, scheelde ook veel geheugenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bijna alles wat mogelijk is al op externe sd staan. Zijn die stomme Samsung apps zelf, friendcenter, mediacenter en zo die zoveel geheugen vreten. Hard killen en dan appje downloaden lukt wel, maar als mijn foon gereboot is en ik start een app op dan slaat de hele telefoon vast.
Ik moet er gewoon even rustig voor gaan zitten, ik gebruik die samsung apps ook niet, en ook swype bijvoorbeeld niet, maar zijn wel running processes die best wat geheugen vreten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
samsung apps gebruik ik verder niet, ik heb nog twee gig vrij. Moest bij mijn neukde cache regelmatig legen, scheelde ook veel geheugen
die kan je ook niet uitschakelen of verplaatsen helaasquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet er gewoon even rustig voor gaan zitten, ik gebruik die samsung apps ook niet, en ook swype bijvoorbeeld niet, maar zijn wel running processes die best wat geheugen vreten.
Dus daarom foon rooten en custom rom erop zettenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
die kan je ook niet uitschakelen of verplaatsen helaas
soms via twtter. Vikingsmeisje gister nog ivm SYTYCDquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus daarom foon rooten en custom rom erop zetten
Spreek jij de anderen nog wel eens?
Ik dus nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
soms via twtter. Vikingsmeisje gister nog ivm SYTYCD
ik reageer ook niet zoveel op ze. Belangrijke tweets zie ik wel in listsquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik dus niet![]()
Lekker rustig, nu zie ik tenminste de twatjes van Bollo en jou weer
Ik kreeg dat list gebeuren niet aan de praat, noch op het web, noch via tweetdeck. Ben er weken mee bezig geweest, en zat mij alleen maar op te vreten. Werd zo erg dat ik twitter bijna niet meer opstartte en dan na 2 dagen een klein 400 tweetjes had. 80% door dezelfde mensen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik reageer ook niet zoveel op ze. Belangrijke tweets zie ik wel in lists
Broertjequote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:33 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Kokje tijdje niet gezien![]()
![]()
Gaat de goede kant op. Laatste loodjes van het seizoenquote:
Hè kokje, ga je nu nog een culinaire trip maken, die ene in plaats van die ene die je in mei mis gelopen bent?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
Gaat de goede kant op. Laatste loodjes van het seizoen![]()
zit er niet in denk ik. Bezuinigingen op de zaak, geen personeelquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hè kokje, ga je nu nog een culinaire trip maken, die ene in plaats van die ene die je in mei mis gelopen bent?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
zit er niet in denk ik. Bezuinigingen op de zaak, geen personeel
minder druk, partijen bleven en blijven achterquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Hoe is het het hoofdseizoen gegaan, omzetsgewijs t.o.v. vorige jaren?
volgens mij niet ,even luisterenquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
minder druk, partijen bleven en blijven achter
dat wel ja maar prijzen blijven voorlopig staan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en nu het hoge BTW-tarief ook nog verhoogd is, hebben mensen nog minder te besteden. En ik neem aan dat het golfen an sich nu ook onder 21% valt?
Ik heb goed nieuws over mijn werk
quote:
Oh, dus met gelijkblijvende prijzen, daalt de winstquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat wel ja maar prijzen blijven voorlopig staan.
vertel
yep, en teamleider promotie gemaakt tochquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dus met gelijkblijvende prijzen, daalt de winst![]()
Je weet dat sinds 1-9 mijn manager vertrokken is, toch?
Correct, en vorige week heeft het MT al ingestemd dat de door mijn vorige manager 'vervallen' vacature voor een beheerder naast mij, weer terug komt. Ik mag op zoek naar een nieuwe collegaquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
yep, en teamleider promotie gemaakt toch
hoezo, je hebt nooit wat te doenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Correct, en vorige week heeft het MT al ingestemd dat de door mijn vorige manager 'vervallen' vacature voor een beheerder naast mij, weer terug komt. Ik mag op zoek naar een nieuwe collega
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoezo, je hebt nooit wat te doen
valt best wel meequote:Op maandag 1 oktober 2012 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Alleen projectportfolio voor volgend jaar is al werk voor 4 man
quote:
je moet ook niet zoveel vrij nemenquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik ben wel zo dom geweest om afgelopen vrijdag (compensatieoverurendagje) na 5 keer door twee verschillende collega's gebeld te zijn (en genegeerd had), een twatje te krijgen van een dat het crisis was, toch 2 uur gewerkt![]()
Mag aankomende vrijdag 4 uur compenseren![]()
En de crisis is nog niet opgelost, alleen maar erger gemaakt door een externe partij
Het lukt mij dit jaar voor het eerst om mijn compensatie uren op te nemen. Bij mijn vorige manager had ik gewoon scheit, en nam ze (zonder iets te zeggen) gewoon op. Deze roept meteen dat ik mijn compensatie uren direct moet plannen en als afwezig in de agenda moet zetten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
je moet ook niet zoveel vrij nemen
dat is ook wel weer een beetje overdreven lijkt mequote:Op maandag 1 oktober 2012 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het lukt mij dit jaar voor het eerst om mijn compensatie uren op te nemen. Bij mijn vorige manager had ik gewoon scheit, en nam ze (zonder iets te zeggen) gewoon op. Deze roept meteen dat ik mijn compensatie uren direct moet plannen en als afwezig in de agenda moet zetten.
Zij had hetzelfde probleem onder de vorige manager. Alleen liep hij bij haar niet zo te zeiken over psychisch ziek zijn en zoquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is ook wel weer een beetje overdreven lijkt me
toevallig niet neequote:Op maandag 1 oktober 2012 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zij had hetzelfde probleem onder de vorige manager. Alleen liep hij bij haar niet zo te zeiken over psychisch ziek zijn en zo
Kokje, jij bent zeker niet toevallig aanstaande zaterdag vrij hè?
Dan zit ik in Nijmegen, en heb nog geen idee wat ik ga doenquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
toevallig niet nee![]()
Wat is er te doen?
heb je iets over verteld ja.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan zit ik in Nijmegen, en heb nog geen idee wat ik ga doen
Vrijdag rij ik naar Nijmegen, maandag weer terug naar Amsterdam. Ben je vrijdag vrij?quote:
nopequote:Op maandag 1 oktober 2012 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vrijdag rij ik naar Nijmegen, maandag weer terug naar Amsterdam. Ben je vrijdag vrij?
Jammer, moet ik mijzelf zien te vermakenquote:
gaat vast goed komenquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jammer, moet ik mijzelf zien te vermaken
Nu je het weer wat rustiger krijgt, kijk eens even of je van de winter een zaterdag of zondag kunt missen. We zouden nog eens naar het airborne gaan
quote:
Als het dan ook maar niet slechter wordtquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb geen klagen. Rug wordt toch niet beter dan dit
ben dik tevredenmet hoe het nu isquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als het dan ook maar niet slechter wordt
Kijk, dat hoor ik graagquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben dik tevredenmet hoe het nu is
maag klachten ?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk, dat hoor ik graagDus het is beter dan vorig jaar?
Nu moet ik alleen nog van mijn maagklachten af komen, en ik klaag ook niet meer
gaat stukken beter dan vorig jaar. maar kon ook eigenlijk niet andersquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk, dat hoor ik graagDus het is beter dan vorig jaar?
Nu moet ik alleen nog van mijn maagklachten af komen, en ik klaag ook niet meer
Kon niet anders door? Nieuwe bed, minder staan op het werk?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaat stukken beter dan vorig jaar. maar kon ook eigenlijk niet anders
hoe kan dat ?quote:
Nasleep van een maagzweerquote:
denk vooral werkquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kon niet anders door? Nieuwe bed, minder staan op het werk?
Mis je het erg, het niet meer zoveel zelf in de keuken staan en in de potten en pannen te roeren?quote:
heb dat nog best veel gedaan de laatste maanden. Hadden geen sterrenteam om het netjes te zeggenquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mis je het erg, het niet meer zoveel zelf in de keuken staan en in de potten en pannen te roeren?
Ow, er was vorig jaar toch een nieuwe zelfst.werk.kok aangenomen. En een van de ouderen zat toch al tegen sous niveau aan? Team liep niet lekker?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb dat nog best veel gedaan de laatste maanden. Hadden geen sterrenteam om het netjes te zeggen
gaat dat over ?quote:
had twee nieuwe, maar dat zijn geen toppersquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, er was vorig jaar toch een nieuwe zelfst.werk.kok aangenomen. En een van de ouderen zat toch al tegen sous niveau aan? Team liep niet lekker?
Blijft altijd een zwakke plek. 10 jaar terug ook een gehad, heeft een jaar of twee geduurd voor ik er geen last meer van had. Juni er weer een over heen (andere plek). Dus ik ga ervanuit dat ik nu wel langer last blijf houdenquote:
Hmmm, jammer. En dat terwijl er (geloof ik) zoveel werkeloze wanne be chef kokjes rondlopen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
had twee nieuwe, maar dat zijn geen toppers
dat zeg je foed, wannebe's. We zien in februari wel weerquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, jammer. En dat terwijl er (geloof ik) zoveel werkeloze wanne be chef kokjes rondlopen.
Gaat voor mij ook nog een hele klus worden om een goede collega te vinden. Ik weet er wel een, maar die heb ik twee jaar terug naar een vorige werkgever toegepraat. Ik heb tot het einde van het jaar om zelf een collega te vinden, en anders gaan we in januari naar een headhunter.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat zeg je foed, wannebe's. We zien in februari wel weer
gooi er een tweet uit zou ik zeggenquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaat voor mij ook nog een hele klus worden om een goede collega te vinden. Ik weet er wel een, maar die heb ik twee jaar terug naar een vorige werkgever toegepraat. Ik heb tot het einde van het jaar om zelf een collega te vinden, en anders gaan we in januari naar een headhunter.
dat is niet leukquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Blijft altijd een zwakke plek. 10 jaar terug ook een gehad, heeft een jaar of twee geduurd voor ik er geen last meer van had. Juni er weer een over heen (andere plek). Dus ik ga ervanuit dat ik nu wel langer last blijf houden
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
gooi er een tweet uit zou ik zeggen
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:38 schreef superkokje het volgende:
Ik ga hem op slot gooien.
Truste muis
quote:
ook jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]kan ik beter linked-in gebruiken
Hoe gaat het ?quote:
Zelfde als gisterenquote:
ja wel goedquote:
Veel mensen die zich (een beetje) ziekjes voelen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ja wel goed
alleen een beetje last van mn keel
dat merk ik jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Veel mensen die zich (een beetje) ziekjes voelen.
Ik alleen last van mijn maag
Ik mag pas volgende week maandagmiddag (op zijn vroegst) ziek worden/ziek gaan voelenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
dat merk ik ja![]()
dat is minder ja
van het werk ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik mag pas volgende week maandagmiddag (op zijn vroegst) ziek worden/ziek gaan voelen
quote:
Ah waar ga je heen?quote:
Nijmegen/Zutphenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ah waar ga je heen?
Ah die ene meet ?quote:
Tofquote:
Klopt, en met werkdagen van 10 uur gaat het helemaal snelquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Het is alweer bijna woensdag gaat snel
Gimme your handsquote:
cause you're wonderfulquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
cause you're wonderfulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had ik moeten weten
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:
Eenschquote:
Possiequote:
eensquote:
Nou nee maar iig geen enkele kat uit dat kut asiel helaas. Moet nu even bellen naar wat herplaatsers die ik op internet heb gevonden. Misschien dat dat meer suc6.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Possiehoe gaat het ?
en al besloten wie het gaat worden ?
[..]
eens![]()
Geen goed asiel dus?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou nee maar iig geen enkele kat uit dat kut asiel helaas. Moet nu even bellen naar wat herplaatsers die ik op internet heb gevonden. Misschien dat dat meer suc6.
Edit :
Oh en t gaat wel goed hier.![]()
Daar?
Jammer en hoezo kutasiel jong ?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou nee maar iig geen enkele kat uit dat kut asiel helaas. Moet nu even bellen naar wat herplaatsers die ik op internet heb gevonden. Misschien dat dat meer suc6.
Edit :
Oh en t gaat wel goed hier.![]()
Daar?
Hoe het asiel met katten omgaat weet ik niet maar als je belt en je krijg 1 of ander sjaggo wijf aan de telefoon die me nog net niet afblaft en eehm mevrouw had geen kat voor me.... Casa en Twix zijn dus ook totaal ongeschikt voor me.... Sorry? Willen ze daar wel katten herplaatsen? Hoe kunnen ze dat nou beoordelen na 1 kort telefoon gesprek?quote:
dat is inderdaad slechtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe het asiel met katten omgaat weet ik niet maar als je belt en je krijg 1 of ander sjaggo wijf aan de telefoon die me nog net niet afblaft en eehm mevrouw had geen kat voor me.... Casa en Twix zijn dus ook totaal ongeschikt voor me.... Sorry? Willen ze daar wel katten herplaatsen? Hoe kunnen ze dat nou beoordelen na 1 kort telefoon gesprek?
Dat is heel erg slecht, en daar worden de katten de dupe vanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe het asiel met katten omgaat weet ik niet maar als je belt en je krijg 1 of ander sjaggo wijf aan de telefoon die me nog net niet afblaft en eehm mevrouw had geen kat voor me.... Casa en Twix zijn dus ook totaal ongeschikt voor me.... Sorry? Willen ze daar wel katten herplaatsen? Hoe kunnen ze dat nou beoordelen na 1 kort telefoon gesprek?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
dat is inderdaad slecht
Ze had geen binnen katten dus had ik pech....quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is heel erg slecht, en daar worden de katten de dupe van
Terwijl er op de website katten stondenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Ze had geen binnen katten dus had ik pech....
Klopt maar die zijn allemaal buiten gevonden en dus buiten katten...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Terwijl er op de website katten stonden![]()
Wat is dat voor vaag iets.
Ik heb nergens op de website gezien dat het expliciet katten waren die een huis met een tuin moesten hebben.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar die zijn allemaal buiten gevonden en dus buiten katten...
Ik ook niet maar dat zei die dame aan de telefoon dus wel. Zoek nu op internet naar herplaatsers op een andere manier.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb nergens op de website gezien dat het expliciet katten waren die een huis met een tuin moesten hebben.
Fixed his stare to the wheels of a Cadilac.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
a soldier with a broken arm
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat zei die dame aan de telefoon dus wel. Zoek nu op internet naar herplaatsers op een andere manier.
A cop knelt and kissed the feet of a priestquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Fixed his stare to the wheels of a Cadilac.
And a queer threw up bij the sight of that.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
A cop knelt and kissed the feet of a priest
I think I saw you in an ice-cream parlourquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
And a queer threw up bij the sight of that.
Drinking milkshakes, cold and longquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
I think I saw you in an ice-cream parlour
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
And a queen fan threw up bij the sight of that.
quote:
nee hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Drinking milkshakes, cold and long
Wou je nu echt de hele songtekst zo doen?
Rez is best een schatje hoor, maar een fan ben ik niet van hemquote:
quote:
Ja jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Rez is best een schatje hoor, maar een fan ben ik niet van hem
jij ook voor straksquote:
Gaat goed komen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:23 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
jij ook voor straks
quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:54 schreef Iwanius het volgende:
En bij deze gedaan want je kan het niet maken veel op FOK! te vertoeven en niet te stemmen.
''We''?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
In de SPT SC doen we 3 maanden over een topic.
Hier valt dan ook weinig bij te houdenquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kan 't allemaal niet meer bijhouden, word ook een dagje ouder
Hoe gaat 't eigenlijk met jou? Lees alleen iedere week een update over D_Kquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hier valt dan ook weinig bij te houden
behalve enorm gestrest gaat het gezondheidsgewijs gelukkig goed. En jij? happy met je meisje?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe gaat 't eigenlijk met jou? Lees alleen iedere week een update over D_K
Ah ok, ja zekerquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:47 schreef Laysa het volgende:
behalve enorm gestrest gaat het gezondheidsgewijs gelukkig goed. En jij? happy met je meisje?
quote:
Wtf ben je aan het doen Toverkut? Een zwaaitopic??quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:16 schreef Toverheks het volgende:
Hoihoi
Feelgoodkerstcreativiteit-brainstorm topic
FHF, FEE en CRE slaan de handen ineen voor een grote kerst feel good actie! Er zijn plannen om kaartjes te versturen, de kerstpakketen komen weer terug en... Er gaat geknutseld wordenNu wordt er een beetje gebrainstormd, hebben jullie nog ideeën? Hier is het topic, hopelijk zien we jullie daar! Feelgoodkerstcreativiteit-brainstorm topic
Gelukkig!quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Buitenpostje
![]()
Gekke tijd,maar verder met mij wel weer goed
En met jou?
Al een beslissing genomen over wel of niet een kat?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig!![]()
Ja eehm same old same old zeg maar.
Ik ben alles wat ik had voor Wodan aan t weg geven dus eehm ergens wel denk ik...quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Al een beslissing genomen over wel of niet een kat?
Duiderlijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben alles wat ik had voor Wodan aan t weg geven dus eehm ergens wel denk ik...
Het boekje hoef je ook niet op de post te doen. Dat heb ik je al verteld. Alles wat ik weten wil is op cd rom te vinden. Het boekje krijg ik in maart wel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Duiderlijk.
Het boekje heb ik trouwens nog niet op de post gedaan, ben een beetje traag met alles op dit moment.
Laat mij nuquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het boekje hoef je ook niet op de post te doen. Dat heb ik je al verteld. Alles wat ik weten wil is op cd rom te vinden. Het boekje krijg ik in maart wel.
Laat je met wat?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat mij nu
Voordeel is wel dat je in maart kunt blijven eten (en eventueel pitten), omdat je niet meer aan de insuline-tijden vastzit
Het boekje gewoon opsturen. Wil niet dat het ik het weer ergens neerleg waar ik het in maart niet meer kan vinden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Laat je met wat?
Klopt ik heb meer vrijheden nu. Al geef ik dat graag op als ik Wodan er mee terug krijg!
Ok, dat begrijp ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het boekje gewoon opsturen. Wil niet dat het ik het weer ergens neerleg waar ik het in maart niet meer kan vinden.
Snap ik maar Wodan's lichaampje trok het niet meer.
quote:
dat is minder. Hopen dat je broer thuis isquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
Alarmering thuiszorg net aan de lijn. Moeders heeft het alarm geactiveerd maar de tv zo hard staan dat ze geen contact met haar krijgen. En ik heb géén sleutels meer van haar woning
Dat hoop ik ook. Het gaat zo echt niet langer meerquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is minder. Hopen dat je broer thuis is
blijven moeilijke beslissingen. Hoop dat ze verstandig wordtquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Het gaat zo echt niet langer meer
Helaas zij niet. We hebben de steun van de huisarts, proberen via de rechtbank te regelen. Triest, en spijtig.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
blijven moeilijke beslissingen. Hoop dat ze verstandig wordt
dat zijn harde stappen, maar helaas soms nodig. Wilsonbekwaam laten verklaren?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Helaas zij niet. We hebben de steun van de huisarts, proberen via de rechtbank te regelen. Triest, en spijtig.
quote:
was ff spammen...................quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wtf ben je aan het doen Toverkut? Een zwaaitopic??
Ik weet niet hoe het heet, maar het is overduidelijk dat ze niet meer in staat is om voor zichzelf te zorgen. In ieder geval moet haar medische status geupgrade worden zodat ze eventueel verplicht opgenomen kan worden in een verzorgingshuis, en daarnaast financiëel onder curatele gesteld wordenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat zijn harde stappen, maar helaas soms nodig. Wilsonbekwaam laten verklaren?
Hoe gaat het ?quote:
avondquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was ff spammen...................![]()
goedenavond mensen in de SC
Goedenavond toverheks.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was ff spammen...................![]()
goedenavond mensen in de SC
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Broertje
![]()
Pakketje voor jou moet ik ook nog steeds verzenden. Stapeltje ligt wel al klaar en de doos heb ik ook al
Een goeie zaak.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, Kokje, mijn broer is onderweg. Die heeft wel alle (ook de nieuwe) sleutels)
jawel, maar toen bleven jullie weg jammer hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat was ie al voor de zogenaamde reunie.
Ik zag geen rede om te posten. Sorry.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jawel, maar toen bleven jullie weg jammer hoor
Heet het trouwens niet handelsonbekwaam?quote:
geen idee, we bedoelen hetzelfdequote:Op zondag 28 oktober 2012 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heet het trouwens niet handelsonbekwaam?
dat kan, daar is iedereen vrij in...gelukkigquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zag geen rede om te posten. Sorry.
Echt, laat mij maar op mijn 64e, net als mijn pa, gewoon dood neervallen. Ik wil nooit op deze manier oud, en dan anderen tot 'last' wordenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
geen idee, we bedoelen hetzelfde
Klopt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat kan, daar is iedereen vrij in...gelukkig
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt.Daarom voel ik me nu vrij (tot op zekere hoogte) om weer te posten.
de relatie tussen het begrip handelingsbekwaamheid en het begrip wilsbekwaamheid of feitelijke bekwaamheid. Wilsbekwaam duidt het vermogen aan om ten aanzien van een bepaalde beslissing zelf deze beslissing verantwoord te nemen. Wilsbekwaamheid is geen juridische term, handelingsbekwaamheid is dat wel. Wilsbekwaamheid is een praktische term die met name wordt gebruikt in relatie tot medische beslissingen. Een arts dient de wilsbekwaamheid van de patiënt te toetsen alvorens deze de patiënt vraagt een beslissing te nemen aangaande een behandeling.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Echt, laat mij maar op mijn 64e, net als mijn pa, gewoon dood neervallen. Ik wil nooit op deze manier oud, en dan anderen tot 'last' worden
Hmmm..... dat gedoe met mijn moeder is anders echt wel een rlsquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het zal alleen niet gaan over 1 of andere rls.
Hier teken ik ook voor!quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Echt, laat mij maar op mijn 64e, net als mijn pa, gewoon dood neervallen. Ik wil nooit op deze manier oud, en dan anderen tot 'last' worden
doe dam maar op mijn 68e, heb ik teminste nog iets aan mijn pensioenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Duidelijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
de relatie tussen het begrip handelingsbekwaamheid en het begrip wilsbekwaamheid of feitelijke bekwaamheid. Wilsbekwaam duidt het vermogen aan om ten aanzien van een bepaalde beslissing zelf deze beslissing verantwoord te nemen. Wilsbekwaamheid is geen juridische term, handelingsbekwaamheid is dat wel. Wilsbekwaamheid is een praktische term die met name wordt gebruikt in relatie tot medische beslissingen. Een arts dient de wilsbekwaamheid van de patiënt te toetsen alvorens deze de patiënt vraagt een beslissing te nemen aangaande een behandeling.
Wel een heel jaarquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
doe dam maar op mijn 68e, heb ik teminste nog iets aan mijn pensioen
Dat geloof ik meteen.... Triest en jammer mja wat kan ik er tegen doen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm..... dat gedoe met mijn moeder is anders echt wel een rls
Niets, alleen maar aanhorenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen.... Triest en jammer mja wat kan ik er tegen doen?
Joh, wat moet jij nu met pensioen, na 6 weken achter de geraniums gezeten te hebben wil je weer achter de kachel staanquote:
Negeer mijn posts maarquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mag ik dat morgen of evt later aanhoren?![]()
Heb nu teveel bier op....
heb thuis ook poten en pannenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh, wat moet jij nu met pensioen, na 6 weken achter de geraniums gezeten te hebben wil je weer achter de kachel staan
Dan hoop ik (mits ik zelf nog in leven ben), dat jij dan een keertje voor mij kooktquote:
voor die tijd gaat er nog heel wat water door de rijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan hoop ik (mits ik zelf nog in leven ben), dat jij dan een keertje voor mij kookt
Joh, met de global warming is de Rijn over 25 jaar wel verdamptquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
voor die tijd gaat er nog heel wat water door de rijn
Is goed joh, weet je tochquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat never! Later er op reageren ok maar eehm noem dat geduld.
dat is bij mij nog niet afgelopen geweestquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Morgen begint het gewone leven weer .
Huh, was het vandaag dan een 'ander' leven?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Morgen begint het gewone leven weer .
Had deze week vakantiequote:Op zondag 28 oktober 2012 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, was het vandaag dan een 'ander' leven?
ik wil ook weer naar schoolquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Had deze week vakantie.
En morgen begint school weer.
Gewoon gaan danquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Had deze week vakantie.
En morgen begint school weer.
quote:
Wel als docent of examinatorquote:
Wat gemeenquote:
Jijquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wie opent het nieuwe topic ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |