Hmmmmquote:Op woensdag 5 september 2012 19:26 schreef Toverheks het volgende:
Wil niet eens meer weten wie Gerda is.................
Goedeavond
Nou mooi zo, de eeuwigdurende vraag over wie was er nou eerder Kapitein Zeppos...?quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:14 schreef Iwanius het volgende:
Ehm, ik wil best inhaken maar heb totaal geen weet waar jullie het over hebben dan dat het erg op "slap ouwehoeren" overkomt. Maar gooi mij gerust een lijn zodat ik kan inhaken want ik houd wel van een potje slap kletsen op zijn tijd.
Haal maar weer weg die shit hoor, het is afgelopen staat er..quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:11 schreef HiDiHo het volgende:
Voor muziek liefhebbers, op youtube is nu live het Bestival
2 cams/podia's, best aardige muziek
http://www.youtube.com/bestivaltv?feature=inp-lt-bnl
Oh..kan knipperende lichtjes bevatten
[ afbeelding ]
Het is het hele weekendquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Haal maar weer weg die shit hoor, het is afgelopen staat er..
Niets natuurlijk, maar JOU specifieke geval mag je een uitzondering maken gezien het feit dat er geen flikker te zien is namelijk...quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is het hele weekend
En sinds wanneer word er hier iets weggehaalt als het afgelopen is?
Zeker....op deze is nu relaxte muziek bvquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi, mooi...
En op dag twee is er wél een flikker te zien?
Ohhja, ik zie het niet één maar zelfs twéé flikkers...quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeker....op deze is nu relaxte muziek bv
En doe es ff niet zo bijdehand![]()
Nah...hij was wel erg stil daarnaquote:Op zondag 9 september 2012 20:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Nu vraag je echt het onmogelijke van 'm hoor
De storm in een glas water?quote:Op zondag 9 september 2012 20:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb m nog nooit stil gekregen, dus ga maar uit van stilte voor de storm
15 heks, 15, je bent iets te optimistischquote:Op donderdag 13 september 2012 08:13 schreef Toverheks het volgende:
Goedemorgen........wat een prachtige nieuwe morgen PVV van 24 zetels naar 13 zetels ( ongeluksgetal) ga zo door PVV zal ik zeggen
Stemmend Nederland heeft volgens mij vooral gedacht in Links en Rechts, PvdA en VVD waarbij velen Europa maar op de koop toe hebben genomenquote:Op donderdag 13 september 2012 10:36 schreef 5thencounter het volgende:
Alles beter dan Wilders met wat van die "groene shit"erbij, dan maar die lachende Brusselse trekpop nog maar een keer zal stemmend Nederland gedacht hebben...
Nou, niet meer zeuren, iedereen heeft zijn eigen popje gekozen en alle touwtjes lopen toch naar één kant en dat is Brussel...quote:Op donderdag 13 september 2012 10:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Stemmend Nederland heeft volgens mij vooral gedacht in Links en Rechts, PvdA en VVD waarbij velen Europa maar op de koop toe hebben genomen(ik wel in elk geval
)
Woensdag leed hij voor het eerst een verlies en dat is meteen fors. Wilders houdt rond de 15 zetels over.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:30 schreef Jian het volgende:
[..]
15 heks, 15, je bent iets te optimistisch
Vandaar ook mijn wat getemperde enthousiasme over de VVD, ma ja, wat moet je dan hèquote:Op donderdag 13 september 2012 11:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou, niet meer zeuren, iedereen heeft zijn eigen popje gekozen en alle touwtjes lopen toch naar één kant en dat is Brussel...
[ afbeelding ]
Heb je je bankrekening al vrijgegeven voor het ongelimiteerde noodfonds trouwens? wel doen hoor!
Dat is nog altijd de 3e partij van Nederland, ze zijn echt nog niet weg hoor, Heksquote:Op donderdag 13 september 2012 11:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Woensdag leed hij voor het eerst een verlies en dat is meteen fors. Wilders houdt rond de 15 zetels over.
(las vanmorgen echt ergens 13 zetels, ach maakt weinig uit hij is naar beneden gekelderd met zijn zetels dat was ieder geval het goede nieuws..............
Nee he, en als Geert W de handdoek in de ring gooit komt er wel weer een andere partij voor terug,quote:Op donderdag 13 september 2012 11:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is nog altijd de 3e partij van Nederland, ze zijn echt nog niet weg hoor, Heks
We echt iets voor LiesL om z'n OP te maken en zelf pleite te gaan.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:44 schreef Gert het volgende:
[ ]afbeelding ]
Waar we ons afvragen
Hoe het met de boete van CarO is afgelopen.
Of Coos al bruine billen heeft.
Of Pietje het passende puzzelstukje vond.
Of Noek nog spint.
Of Gert een leuke zomer heeft gehad.
Hoe het met de griek gaat.
En de muis,
Of Marrije het nog kan bijbenen met al die kinderen.
Hoe het met de jongste van Leandra is.
Of Cc dit jaar al uit haar hangmat gevallen is.
Dat soort dingen.
Alweer wat minder op het lijstje van LiesL
Muisje is momenteel even onbereikbaar. Kan ik de boodschap aannemen?quote:
Nee is niet nodigquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Muisje is momenteel even onbereikbaar. Kan ik de boodschap aannemen?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:37 schreef superkokje het volgende:
staat pas 10 dagen stil, even nieuw leven inblazen
Alles goed met je kokje? Tijdje niet gezien.... Druk gehad op de zaak zeker?quote:
zeker. vooral 2e en derde week september. vorige week ook nog redelijk druk, maar begint nu af te lopenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alles goed met je kokje? Tijdje niet gezien.... Druk gehad op de zaak zeker?
Speenvarkenfeestje was een groot succes begreep ik?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeker. vooral 2e en derde week september. vorige week ook nog redelijk druk, maar begint nu af te lopen
40-0 verlorenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Speenvarkenfeestje was een groot succes begreep ik?
Mooi dat je het weer wat rustiger krijgt, krijg je ook weer tijd voor Football. Wat was het eigenlijk met de Jets? Heb nog niet kunnen kijken.
49-ers doen het goed dit seizoen ;Yquote:
oh sorry, was maar 34-0quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
49-ers doen het goed dit seizoen ;Y
Had al even naar de score gekeken.quote:
valt niet tegenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had al even naar de score gekeken.
Ik doe het tot nu toe best goed hè
Ach,quote:
vind het een rare competitie tot nu toequote:Op maandag 1 oktober 2012 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach,Falcons weer gewonnen
4 op een rij
raiders ook weer flink verlorenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
vind het een rare competitie tot nu toe
Seahawks doen het dit jaar ook goed. OK, nu verloren in OTquote:
top teamsvan vorig seizoen doen het over het algemeen minder, en de mindere beter. Waarschijnlijk goede draft geweestquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Seahawks doen het dit jaar ook goed. OK, nu verloren in OT
Eerlijk gezegd heb ik weinig van de draft meegekregen, alleen dat de Seahawk erg blij waren met hun nieuwe QB Russell Wilson.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
top teamsvan vorig seizoen doen het over het algemeen minder, en de mindere beter. Waarschijnlijk goede draft geweest
ik ook niet, maar denk het. Weet wel dat tom brady op dreef wasquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik weinig van de draft meegekregen, alleen dat de Seahawk erg blij waren met hun nieuwe QB Russell Wilson.
Die doet het goed, Eli Manning vind ik ten op zichte van vorig jaar toch iets minder, maar dat komt misschien ook omdat de defense nu echt rond zijn spel opgebouwd wordt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook niet, maar denk het. Weet wel dat tom brady op dreef was
Moet ik eerst mijn foon rooten, en van een nieuwe rom voorzien. Heb geen geheugen meer voor nieuwe appjesquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:11 schreef superkokje het volgende:
je moet toch de nfl ap (nfl'12) even downen, blijf je goed op de hoogte
je moet ook niet zoveel apps downen, of op externe sd zetten, scheelt een hoop foon geheugenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die doet het goed, Eli Manning vind ik ten op zichte van vorig jaar toch iets minder, maar dat komt misschien ook omdat de defense nu echt rond zijn spel opgebouwd wordt.
[..]
Moet ik eerst mijn foon rooten, en van een nieuwe rom voorzien. Heb geen geheugen meer voor nieuwe appjes
Bijna alles wat mogelijk is al op externe sd staan. Zijn die stomme Samsung apps zelf, friendcenter, mediacenter en zo die zoveel geheugen vreten. Hard killen en dan appje downloaden lukt wel, maar als mijn foon gereboot is en ik start een app op dan slaat de hele telefoon vast.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
je moet ook niet zoveel apps downen, of op externe sd zetten, scheelt een hoop foon geheugen
samsung apps gebruik ik verder niet, ik heb nog twee gig vrij. Moest bij mijn neukde cache regelmatig legen, scheelde ook veel geheugenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bijna alles wat mogelijk is al op externe sd staan. Zijn die stomme Samsung apps zelf, friendcenter, mediacenter en zo die zoveel geheugen vreten. Hard killen en dan appje downloaden lukt wel, maar als mijn foon gereboot is en ik start een app op dan slaat de hele telefoon vast.
Ik moet er gewoon even rustig voor gaan zitten, ik gebruik die samsung apps ook niet, en ook swype bijvoorbeeld niet, maar zijn wel running processes die best wat geheugen vreten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
samsung apps gebruik ik verder niet, ik heb nog twee gig vrij. Moest bij mijn neukde cache regelmatig legen, scheelde ook veel geheugen
die kan je ook niet uitschakelen of verplaatsen helaasquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet er gewoon even rustig voor gaan zitten, ik gebruik die samsung apps ook niet, en ook swype bijvoorbeeld niet, maar zijn wel running processes die best wat geheugen vreten.
Dus daarom foon rooten en custom rom erop zettenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
die kan je ook niet uitschakelen of verplaatsen helaas
soms via twtter. Vikingsmeisje gister nog ivm SYTYCDquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus daarom foon rooten en custom rom erop zetten
Spreek jij de anderen nog wel eens?
Ik dus nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
soms via twtter. Vikingsmeisje gister nog ivm SYTYCD
ik reageer ook niet zoveel op ze. Belangrijke tweets zie ik wel in listsquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik dus niet![]()
Lekker rustig, nu zie ik tenminste de twatjes van Bollo en jou weer
Ik kreeg dat list gebeuren niet aan de praat, noch op het web, noch via tweetdeck. Ben er weken mee bezig geweest, en zat mij alleen maar op te vreten. Werd zo erg dat ik twitter bijna niet meer opstartte en dan na 2 dagen een klein 400 tweetjes had. 80% door dezelfde mensen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik reageer ook niet zoveel op ze. Belangrijke tweets zie ik wel in lists
Broertjequote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:33 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Kokje tijdje niet gezien![]()
![]()
Gaat de goede kant op. Laatste loodjes van het seizoenquote:
Hè kokje, ga je nu nog een culinaire trip maken, die ene in plaats van die ene die je in mei mis gelopen bent?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
Gaat de goede kant op. Laatste loodjes van het seizoen![]()
zit er niet in denk ik. Bezuinigingen op de zaak, geen personeelquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hè kokje, ga je nu nog een culinaire trip maken, die ene in plaats van die ene die je in mei mis gelopen bent?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
zit er niet in denk ik. Bezuinigingen op de zaak, geen personeel
minder druk, partijen bleven en blijven achterquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Hoe is het het hoofdseizoen gegaan, omzetsgewijs t.o.v. vorige jaren?
volgens mij niet ,even luisterenquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
minder druk, partijen bleven en blijven achter
dat wel ja maar prijzen blijven voorlopig staan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en nu het hoge BTW-tarief ook nog verhoogd is, hebben mensen nog minder te besteden. En ik neem aan dat het golfen an sich nu ook onder 21% valt?
Ik heb goed nieuws over mijn werk
quote:
Oh, dus met gelijkblijvende prijzen, daalt de winstquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat wel ja maar prijzen blijven voorlopig staan.
vertel
yep, en teamleider promotie gemaakt tochquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dus met gelijkblijvende prijzen, daalt de winst![]()
Je weet dat sinds 1-9 mijn manager vertrokken is, toch?
Correct, en vorige week heeft het MT al ingestemd dat de door mijn vorige manager 'vervallen' vacature voor een beheerder naast mij, weer terug komt. Ik mag op zoek naar een nieuwe collegaquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
yep, en teamleider promotie gemaakt toch
hoezo, je hebt nooit wat te doenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Correct, en vorige week heeft het MT al ingestemd dat de door mijn vorige manager 'vervallen' vacature voor een beheerder naast mij, weer terug komt. Ik mag op zoek naar een nieuwe collega
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoezo, je hebt nooit wat te doen
valt best wel meequote:Op maandag 1 oktober 2012 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Alleen projectportfolio voor volgend jaar is al werk voor 4 man
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |