Hmmmmquote:Op woensdag 5 september 2012 19:26 schreef Toverheks het volgende:
Wil niet eens meer weten wie Gerda is.................
Goedeavond
Nou mooi zo, de eeuwigdurende vraag over wie was er nou eerder Kapitein Zeppos...?quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:14 schreef Iwanius het volgende:
Ehm, ik wil best inhaken maar heb totaal geen weet waar jullie het over hebben dan dat het erg op "slap ouwehoeren" overkomt. Maar gooi mij gerust een lijn zodat ik kan inhaken want ik houd wel van een potje slap kletsen op zijn tijd.
Haal maar weer weg die shit hoor, het is afgelopen staat er..quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:11 schreef HiDiHo het volgende:
Voor muziek liefhebbers, op youtube is nu live het Bestival
2 cams/podia's, best aardige muziek
http://www.youtube.com/bestivaltv?feature=inp-lt-bnl
Oh..kan knipperende lichtjes bevatten
[ afbeelding ]
Het is het hele weekendquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Haal maar weer weg die shit hoor, het is afgelopen staat er..
Niets natuurlijk, maar JOU specifieke geval mag je een uitzondering maken gezien het feit dat er geen flikker te zien is namelijk...quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is het hele weekend
En sinds wanneer word er hier iets weggehaalt als het afgelopen is?
Zeker....op deze is nu relaxte muziek bvquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi, mooi...
En op dag twee is er wél een flikker te zien?
Ohhja, ik zie het niet één maar zelfs twéé flikkers...quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeker....op deze is nu relaxte muziek bv
En doe es ff niet zo bijdehand![]()
Nah...hij was wel erg stil daarnaquote:Op zondag 9 september 2012 20:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Nu vraag je echt het onmogelijke van 'm hoor
De storm in een glas water?quote:Op zondag 9 september 2012 20:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb m nog nooit stil gekregen, dus ga maar uit van stilte voor de storm
15 heks, 15, je bent iets te optimistischquote:Op donderdag 13 september 2012 08:13 schreef Toverheks het volgende:
Goedemorgen........wat een prachtige nieuwe morgen PVV van 24 zetels naar 13 zetels ( ongeluksgetal) ga zo door PVV zal ik zeggen
Stemmend Nederland heeft volgens mij vooral gedacht in Links en Rechts, PvdA en VVD waarbij velen Europa maar op de koop toe hebben genomenquote:Op donderdag 13 september 2012 10:36 schreef 5thencounter het volgende:
Alles beter dan Wilders met wat van die "groene shit"erbij, dan maar die lachende Brusselse trekpop nog maar een keer zal stemmend Nederland gedacht hebben...
Nou, niet meer zeuren, iedereen heeft zijn eigen popje gekozen en alle touwtjes lopen toch naar één kant en dat is Brussel...quote:Op donderdag 13 september 2012 10:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Stemmend Nederland heeft volgens mij vooral gedacht in Links en Rechts, PvdA en VVD waarbij velen Europa maar op de koop toe hebben genomen(ik wel in elk geval
)
Woensdag leed hij voor het eerst een verlies en dat is meteen fors. Wilders houdt rond de 15 zetels over.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:30 schreef Jian het volgende:
[..]
15 heks, 15, je bent iets te optimistisch
Vandaar ook mijn wat getemperde enthousiasme over de VVD, ma ja, wat moet je dan hèquote:Op donderdag 13 september 2012 11:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou, niet meer zeuren, iedereen heeft zijn eigen popje gekozen en alle touwtjes lopen toch naar één kant en dat is Brussel...
[ afbeelding ]
Heb je je bankrekening al vrijgegeven voor het ongelimiteerde noodfonds trouwens? wel doen hoor!
Dat is nog altijd de 3e partij van Nederland, ze zijn echt nog niet weg hoor, Heksquote:Op donderdag 13 september 2012 11:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Woensdag leed hij voor het eerst een verlies en dat is meteen fors. Wilders houdt rond de 15 zetels over.
(las vanmorgen echt ergens 13 zetels, ach maakt weinig uit hij is naar beneden gekelderd met zijn zetels dat was ieder geval het goede nieuws..............
Nee he, en als Geert W de handdoek in de ring gooit komt er wel weer een andere partij voor terug,quote:Op donderdag 13 september 2012 11:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is nog altijd de 3e partij van Nederland, ze zijn echt nog niet weg hoor, Heks
We echt iets voor LiesL om z'n OP te maken en zelf pleite te gaan.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:44 schreef Gert het volgende:
[ ]afbeelding ]
Waar we ons afvragen
Hoe het met de boete van CarO is afgelopen.
Of Coos al bruine billen heeft.
Of Pietje het passende puzzelstukje vond.
Of Noek nog spint.
Of Gert een leuke zomer heeft gehad.
Hoe het met de griek gaat.
En de muis,
Of Marrije het nog kan bijbenen met al die kinderen.
Hoe het met de jongste van Leandra is.
Of Cc dit jaar al uit haar hangmat gevallen is.
Dat soort dingen.
Alweer wat minder op het lijstje van LiesL
Muisje is momenteel even onbereikbaar. Kan ik de boodschap aannemen?quote:
Nee is niet nodigquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Muisje is momenteel even onbereikbaar. Kan ik de boodschap aannemen?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:37 schreef superkokje het volgende:
staat pas 10 dagen stil, even nieuw leven inblazen
Alles goed met je kokje? Tijdje niet gezien.... Druk gehad op de zaak zeker?quote:
zeker. vooral 2e en derde week september. vorige week ook nog redelijk druk, maar begint nu af te lopenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alles goed met je kokje? Tijdje niet gezien.... Druk gehad op de zaak zeker?
Speenvarkenfeestje was een groot succes begreep ik?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeker. vooral 2e en derde week september. vorige week ook nog redelijk druk, maar begint nu af te lopen
40-0 verlorenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Speenvarkenfeestje was een groot succes begreep ik?
Mooi dat je het weer wat rustiger krijgt, krijg je ook weer tijd voor Football. Wat was het eigenlijk met de Jets? Heb nog niet kunnen kijken.
49-ers doen het goed dit seizoen ;Yquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |