Paarse, groene en oranje mensen...quote:Op woensdag 5 september 2012 20:02 schreef z80 het volgende:
[..]
turken, Marokkanen, Antillianen en een verdwaalde blanke.
dat is een mooi evenwichtquote:Op woensdag 5 september 2012 20:05 schreef z80 het volgende:
het gewicht is hier al tijden stabiel. 66/67 KG met 14% vet.
1% minder vet en ik wordt sjagerijnig. 1% meer vet en ik heb geen honger meer.
maar wel lastig als je wat minder spek wilt hebben.quote:
je zeurt, je bent hartstikke dun..quote:Op woensdag 5 september 2012 22:08 schreef z80 het volgende:
[..]
maar wel lastig als je wat minder spek wilt hebben.
Kan dat niet zijn vanwege de tijd dat jullie er zijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:31 schreef golfer het volgende:
Net gegeten in restaurant van het hotel die als beste van deze plaats bekend staat. Dat viel dus tegen. Daarna nog even een wandeing over de boulevard langs de zee gedaan (nog steeds ruim 25 graden) en andere restaurants bekeken. Vrijwel allemaal leeg.
Wat een trieste bedoeling is het eigenlijk als het tourismae ook hier al afneemt en de gsten wegblijven.
B. laat intussen u een paar foto´s van vandaag op met onder andere ons bezoek aan lavagrotten.
Ja daar hadden wij het ook al over! Bussenladingen vol overdag, maar nu is het uitgestorven in het bruisende boulevard leven.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kan dat niet zijn vanwege de tijd dat jullie er zijn.
Wij gingen ook jarenlang begin september en zaten dan ook vaak met
lege tafels rondom.
Nigel is wel een held. Heerlijke sprekerquote:Op woensdag 5 september 2012 20:29 schreef borisz het volgende:
Nigel Farage in de Balie
Altijd feest zie de website voor de livestream.
Nee. Hij stond ook tegenover Sofie in 't Veldquote:Op woensdag 5 september 2012 23:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nigel is wel een held. Heerlijke spreker
Maar niet populair in jouw partij toch?
Makkie voor hem. Ben wel beetje fan. En vaak niet echt met hem oneens.quote:Op donderdag 6 september 2012 06:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee. Hij stond ook tegenover Sofie in 't Velden Sweder van Wijnbergen. Maar het is wel een lollige politicus.
Ik niet, is echt Amerikaans. Jij wel dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 08:46 schreef floris_b het volgende:
Heeft iemand ooit wel eens gefrituurde mars gegeten?
Niet amerikaans, maar schotsquote:Op donderdag 6 september 2012 08:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik niet, is echt Amerikaans. Jij wel dan?
Volgens mij was dat juist echt Schotsquote:Op donderdag 6 september 2012 08:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik niet, is echt Amerikaans. Jij wel dan?
Dit was bij Veendam en ik zou er echt nooit willen wonen, maar het huis en het uitzicht waren fenomenaalquote:Op donderdag 6 september 2012 08:13 schreef Symphonic het volgende:
Ik was van het weekend in Meerstad.
Ik dacht eerst dat een een vinexwijk was van Grongingen stad, maar het blijkt serieus een nieuw te stichten dorp te zijn van de gemeente Slochteren. Daar staan ook prachtige huizen aan het water en je kunt er ook op het water gaan wonen in Villa arken.
Erg mooi, maar je woont wel in de middle of nowhere. Het gaat nog jaren duren voor dat echt wat gaat worden.
Ooh.. Ik zag het alleen op van die Amerikaanse filmpjes, vandaarquote:
Was jouw etentje nog leuk?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij was dat juist echt Schots
edit: er was nog een pagina met P's correctie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |