Ik heb ff wat gekeken op youtube, best geinig welquote:Op woensdag 5 september 2012 10:52 schreef borisz het volgende:
Komend weekend naar NK footgolf in Spaarnwoude.
Vind je het leuk?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:22 schreef borisz het volgende:
Zo weer dat was weer een uurtje gevaar op de weg spelen.
Jupsquote:
Ik heb een x-aantal belminuten op mijn mobiel die ik ook al niet heel veel gebruik. En dat icm een vaste lijn die zelden gebruikt wordt. Ik wilde een van de twee eruit. En de vaste lijn is dan het meest logisch. Ben toch meer op mijn werk dan thuisquote:Op woensdag 5 september 2012 07:46 schreef Isabeau het volgende:
Grappig, P, ik gebruik mijn mobiel nauwelijks (alleen voor 'spoed' dingetjes, als ik in de trein zit of zo) en mijn huislijn voor bijna alles.
Ik ben afgevallen(stond al sinds april op hetzelfde gewicht
)
Vanavond uit eten met collega's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een rondreisquote:Op woensdag 5 september 2012 18:41 schreef golfer het volgende:
Gearriveerd in hotel nummer2 met kamer en balkon en uitzicht op de oceaan. Nu in de bar aan een coctail. Vtanavond weer een paar impressiefoto's op FB plaatsen.
Nou, dat is inderdaad een mopper !quote:Op woensdag 5 september 2012 19:30 schreef freecell het volgende:
Collectant kwam hier gisteren. Belde aan, hoewel ze zag dat ik al richting deur liep en maakte daarmee 2 kinderen wakker *mopper*
En TT technisch:ik kom alleen maar aan
Das ook maf?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:32 schreef Vork het volgende:
Ik heb hier, sinds ik op dit adres woon, nog nooit een collectant aa n de deur gehad.
Huh?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Das ook maf?
Kinderen mee is wel effectief
Eigenlijk moet je ze ook ff kaalscheren
Mja, ik krijg wel energiemaatschappijen met de meest 'fantastische' aanbiedingen aan de deur en vage 'goede' doelen waarvoor ik me als donateur op zou moeten geven. Religies worden me ook niet opgedrongen trouwens. Je zou bijna vermoeden dat ik in een of andere Turkenbuurt zou wonen, maar in de werkelijkheid is het hier behoorlijk gemengd qua samenstelling.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Das ook maf?
Kinderen mee is wel effectief
Eigenlijk moet je ze ook ff kaalscheren
turken, Marokkanen, Antillianen en een verdwaalde blanke.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:49 schreef Vork het volgende:
[..]
Mja, ik krijg wel energiemaatschappijen met de meest 'fantastische' aanbiedingen aan de deur en vage 'goede' doelen waarvoor ik me als donateur op zou moeten geven. Religies worden me ook niet opgedrongen trouwens. Je zou bijna vermoeden dat ik in een of andere Turkenbuurt zou wonen, maar in de werkelijkheid is het hier behoorlijk gemengd qua samenstelling.
Paarse, groene en oranje mensen...quote:Op woensdag 5 september 2012 20:02 schreef z80 het volgende:
[..]
turken, Marokkanen, Antillianen en een verdwaalde blanke.
dat is een mooi evenwichtquote:Op woensdag 5 september 2012 20:05 schreef z80 het volgende:
het gewicht is hier al tijden stabiel. 66/67 KG met 14% vet.
1% minder vet en ik wordt sjagerijnig. 1% meer vet en ik heb geen honger meer.
maar wel lastig als je wat minder spek wilt hebben.quote:
je zeurt, je bent hartstikke dun..quote:Op woensdag 5 september 2012 22:08 schreef z80 het volgende:
[..]
maar wel lastig als je wat minder spek wilt hebben.
Kan dat niet zijn vanwege de tijd dat jullie er zijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:31 schreef golfer het volgende:
Net gegeten in restaurant van het hotel die als beste van deze plaats bekend staat. Dat viel dus tegen. Daarna nog even een wandeing over de boulevard langs de zee gedaan (nog steeds ruim 25 graden) en andere restaurants bekeken. Vrijwel allemaal leeg.
Wat een trieste bedoeling is het eigenlijk als het tourismae ook hier al afneemt en de gsten wegblijven.
B. laat intussen u een paar foto´s van vandaag op met onder andere ons bezoek aan lavagrotten.
Ja daar hadden wij het ook al over! Bussenladingen vol overdag, maar nu is het uitgestorven in het bruisende boulevard leven.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kan dat niet zijn vanwege de tijd dat jullie er zijn.
Wij gingen ook jarenlang begin september en zaten dan ook vaak met
lege tafels rondom.
Nigel is wel een held. Heerlijke sprekerquote:Op woensdag 5 september 2012 20:29 schreef borisz het volgende:
Nigel Farage in de Balie
Altijd feest zie de website voor de livestream.
Nee. Hij stond ook tegenover Sofie in 't Veldquote:Op woensdag 5 september 2012 23:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nigel is wel een held. Heerlijke spreker
Maar niet populair in jouw partij toch?
Makkie voor hem. Ben wel beetje fan. En vaak niet echt met hem oneens.quote:Op donderdag 6 september 2012 06:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee. Hij stond ook tegenover Sofie in 't Velden Sweder van Wijnbergen. Maar het is wel een lollige politicus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |