Ik hoop dat ik er tussen kom.quote:
Dus eigenlijk waren de kinderen aan het begin van het schooljaar "normaal" maar aan het eind iets drukker geworden?quote:Op woensdag 5 september 2012 10:23 schreef Ehhe het volgende:
Ik vind Jochem Myjer geweldig. Met mn ex-collega deden we m de hele dag na haha
Welkomquote:Op woensdag 5 september 2012 10:27 schreef Radalan het volgende:
Verdomme, verslapen op mijn eerste schooldag. Had vorig jaar ook al problemen met de leerplicht
Toen ik nog in Friesland werkte hebben we kinderen zelfs geleerd 'ik begrijp er niks vaaaaaan' geleerdquote:Op woensdag 5 september 2012 10:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dus eigenlijk waren de kinderen aan het begin van het schooljaar "normaal" maar aan het eind iets drukker geworden?
Tja slim hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 10:27 schreef Radalan het volgende:
Verdomme, verslapen op mijn eerste schooldag. Had vorig jaar ook al problemen met de leerplicht
zo zijn mijn dinnetje en ik fan van Hans Teeuwen, dus wij leren haar kinderen ook allemaal gekke uitspraken...quote:Op woensdag 5 september 2012 10:47 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Toen ik nog in Friesland werkte hebben we kinderen zelfs geleerd 'ik begrijp er niks vaaaaaan' geleerd![]()
. Dat was op een kdv, dus die kinderen waren al druk voor ze al op school zaten
.
Ah maar t was wel een geweldige tijd daar. Ik mis het zo
Geweldigquote:Op woensdag 5 september 2012 10:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zo zijn mijn dinnetje en ik fan van Hans Teeuwen, dus wij leren haar kinderen ook allemaal gekke uitspraken...
"dat kun je leuk vinden, dat kun je niet leuk vinden, maakt niets uit... tis zoooooooooooo"
Dan denk ik dat ik het ook niet pas.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:27 schreef dolfina-chica het volgende:
alles te klein, belle
boekjes heb ik genoeg... bakblikken doe ik niets mee
het zal je vast staanquote:Op woensdag 5 september 2012 11:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik het ook niet pas.
quote:
Daar ging mijn thee...quote:Op woensdag 5 september 2012 11:40 schreef Rucky het volgende:
[..]Vooral minirokjes staan mij leuk.
quote:
mijquote:Op woensdag 5 september 2012 11:07 schreef belle1608 het volgende:
Kan ik hier misschien iemand blij maken met dameskleding maat 36/38, schoenen maat 37 & 39, (voor)leesboekjes, bakblikken?? Heb foto's, stuur maar pm/dm met je mailadres dan stuur ik ze door
Steelpan, fluitketel geen optie?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:09 schreef Inlognaam het volgende:
Ik lust wel een kop thee nu, maar mijn waterkoker is verrot en maakt (nog steeds) ergens sluiting zodra ik 'm aanzet![]()
![]()
Is wel een optie, maar ik ben soms gewoon nogal lui. Dan moet ik eerst het steelpannetje weer afwassen/omspoelen en vervolgens moet ik vanuit het steelpannetje weer het water overgieten in een theepot met alle risico van dien.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Steelpan, fluitketel geen optie?
* Inlognaam hardlopen nog steeds te vermoeiend vind en liever de fiets paktquote:Op woensdag 5 september 2012 15:50 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 nieuwe hardloopschoenen gekocht heeft
Ja, ik pak ook voor andere dingen gewoon de fiets, hardlopen doe ik alleen als sportquote:Op woensdag 5 september 2012 16:00 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
* Inlognaam hardlopen nog steeds te vermoeiend vind en liever de fiets pakt
Haha echt lui tot en met!quote:Op woensdag 5 september 2012 16:46 schreef Inlognaam het volgende:
Ik breng mn fiets nooit naar de fietsenmaker. ALs ie onderhoud nodig heeft, heb ik er gewoon nog 5 die ik kan pakken of ik koop een ander
Ik had als excuus gebruikt dat ik was flauwgevallen, en drie keer raden...quote:Op woensdag 5 september 2012 10:35 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Welkom
Maar dat is niet fijn! Succes ermee
Haha dit is de slowchat. Soms niet zo slow, soms wel.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:08 schreef Radalan het volgende:
[..]
Ik had als excuus gebruikt dat ik was flauwgevallen, en drie keer raden...
Aan het eind van de dag was ik ook letterlijk flauwgevallen.
Maar wat is nou precies het doel van dit topic? Voor mensen die steeds verslapen en zo?
Ik ben de enige die zich mag verslapen. Gelukkig is dat zelden.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:08 schreef Radalan het volgende:
[..]
Ik had als excuus gebruikt dat ik was flauwgevallen, en drie keer raden...
Aan het eind van de dag was ik ook letterlijk flauwgevallen.
Maar wat is nou precies het doel van dit topic? Voor mensen die steeds verslapen en zo?
Deze fiets is net nieuw, in januari gehad van m'n ouders (nog voor m'n afstuderen juni 2011), en dan mag hij na een half jaar voor een servicebeurt.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:46 schreef Inlognaam het volgende:
Ik breng mn fiets nooit naar de fietsenmaker. ALs ie onderhoud nodig heeft, heb ik er gewoon nog 5 die ik kan pakken of ik koop een ander
Eigenlijk is het meer uit kostenbesparingen. Zou ik de fiets naar de fietsenmaker brengen, dan weet ik dat ik een gepeperde rekening krijg. Dat is het me gewoon niet waard, dus kocht ik gewoon goedkoop een ander exemplaar *quote:
Ahja, dat is de moeite en kosten niet waard iddquote:Op woensdag 5 september 2012 17:54 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Eigenlijk is het meer uit kostenbesparingen. Zou ik de fiets naar de fietsenmaker brengen, dan weet ik dat ik een gepeperde rekening krijg. Dat is het me gewoon niet waard, dus kocht ik gewoon goedkoop een ander exemplaar *
Andere fietsen haalde ik weg bij het grofvuil. Bandje plakken en rijden maar. Ik deed/doe dus niet echt aan onderhoud en ragde ze letterlijk compleet afAls er dan een gejat werd had ik al een ander klaarstaan.
Definieer "zelden".quote:Op woensdag 5 september 2012 17:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ben de enige die zich mag verslapen. Gelukkig is dat zelden.![]()
Slowchat dus soms een beetje slap ouwehoeren.
quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:12 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik er vanaf zijn kinderen hebben nu kasten waar ze hun kleding in kwijt kunnen
Goeie deal.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:12 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik er vanaf zijn kinderen hebben nu kasten waar ze hun kleding in kwijt kunnen
Net als met een ruime zolder of een garagequote:Op woensdag 5 september 2012 21:36 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
En een volle kliko man oh man als je genoeg kasten hebt dan verdwijnt alles daarin
Ik frot alles door de brievenbus van de buren.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
Net als met een ruime zolder of een garage
Die heb ik dan gelukkig weer niet maar ik heb eens bij kennissen gezien welke begonnen op te ruimen... Ze hebben een volledig 20 kuub container vol gekregenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
Net als met een ruime zolder of een garage
Vandaag toevallig achter de schermen van de lokale kringloop geweest wat die hebben staan allemaal natuurlijk van mensen die er vanaf moestenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:10 schreef vannelle het volgende:
Een mens heeft meer spullen dan ie zelf denkt! Alleen jammer dat het meeste onbruikbaar is.
Wij ruimden elk jaar onze zolder op, alles wat een jaar niet gebruikt was kon weg, blijkbaar niet nodig of nuttig.
Garage was een ander verhaal, dat was echt geen opslag meer maar een kliko, wát een bende zeg.
Ja maar er is natuurlijk ook wel veel onbruikbaar of onverkoopbaar. Hier in het dorp is 1 keer per jaar een grote rommelmarkt... Wat er overblijft gaat gewoon weg, kringloop kan er niet veel mee geloof ik.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:32 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Vandaag toevallig achter de schermen van de lokale kringloop geweest wat die hebben staan allemaal natuurlijk van mensen die er vanaf moesten![]()
En als je dan ziet wat de kringloop nog eens allemaal wegkiepert allemachtig
Nou wel gevraagd wat ze met alle normale televisies deden en de CRT monitors welke gewoon werkte er was geen vraag naar iedereen wou platte schermen hebbenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:38 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja maar er is natuurlijk ook wel veel onbruikbaar of onverkoopbaar. Hier in het dorp is 1 keer per jaar een grote rommelmarkt... Wat er overblijft gaat gewoon weg, kringloop kan er niet veel mee geloof ik.
Ik vind de kringloop vooral veel te duur. Vooral die in Leeuwarden is heel duur geworden. Veel best 'afgetrapt' of incompleet spul maar er wel de hoofdprijs voor willenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:42 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nou wel gevraagd wat ze met alle normale televisies deden en de CRT monitors welke gewoon werkte er was geen vraag naar iedereen wou platte schermen hebbenGold voor best veel zaken vertelde de beste man.
Men koopt het gewoon liever nieuw of ze er nu wel of geen geld voor hadden behalve ik dan
Dat heet vintagequote:Op woensdag 5 september 2012 22:43 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik vind de kringloop vooral veel te duur. Vooral die in Leeuwarden is heel duur geworden. Veel best 'afgetrapt' of incompleet spul maar er wel de hoofdprijs voor willen
Dat heeft niks met vintage te makenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:45 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat heet vintage![]()
Dat is hier ook vooral alles wat een beetje retro is gaat voor veel weg. Vandaag wel een 80 jarig buffetkastje op de koop getikt nu eindelijk wel bereikbaar aangezien ze de prijs aanzienlijk omlaag hebben gegooid
Volgens de beste mensen van de kringloop wel schijnbaar. Ben het met je eens hoor een versleten bankstel voor 80E verkopen en dan ook nog 13E bezorgkosten vragen. Een tip word vriendjes met de mensen welke bij de kringloop werken dat kan je veel schelenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:46 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat heeft niks met vintage te maken
Ik heb er familie werkenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:51 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Volgens de beste mensen van de kringloop wel schijnbaar. Ben het met je eens hoor een versleten bankstel voor 80E verkopen en dan ook nog 13E bezorgkosten vragen. Een tip word vriendjes met de mensen welke bij de kringloop werken dat kan je veel schelen
Nog beterquote:Op woensdag 5 september 2012 22:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik heb er familie werken. Maar ik heb ook niet echt meer wat nodig. Afgelopen jaar met die rommelmarkt hier in het dorp een prachtige kast gekocht voor 30 euro
Nou word ik dan weer heel nieuwsgierig hoe ze er dan nu uitzienquote:Op woensdag 5 september 2012 23:02 schreef Ehhe het volgende:
En onze eettafel en -stoelen zijn onder handen genomen door mijn schoonvader. Ze zijn echt heel mooi geworden en het ziet er gelijk een stuk anders uit
Ze waren mintgroen met mintgroen-okergeel-ondefinieerbaargroene zittingen op de stoelen en nu is het zwart met donkerpaars velours op de zittingen van de stoelenquote:Op woensdag 5 september 2012 23:09 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nou word ik dan weer heel nieuwsgierig hoe ze er dan nu uitzien
Dat is dus een hele verbeteringquote:Op woensdag 5 september 2012 23:10 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ze waren mintgroen met mintgroen-okergeel-ondefinieerbaargroene zittingen op de stoelen en nu is het zwart met donkerpaars velours op de zittingen van de stoelen
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:15 schreef Radalan het volgende:
Ik haat de richting waarop Facebook gaat. Ik had last van ontlasting dus ik Google even het een en ander, staat er ook zo'n link waar je een test kan afleggen. Die test bestaat uit een paar vragen, en gebaseerd op de antwoorden op die vragen krijg je dan advies wat je het beste kan doen. Gedaan, prima, helemaal leuk, kom ik op Facebook, staat er verdomme dat ik die test heb afgelegd.![]()
Ik vind het ook zo irritant dat iedereen meteen kan zien welke krantenartikelen je online leest op Yahoo en zo.
handig, toch staat er dan wat gelinkt, want zo gaat het hier niet als ik ergens op klikquote:Op donderdag 6 september 2012 00:20 schreef Radalan het volgende:
Ik ook niet, maar toch gebeurt het. Maar dan zie ik dat iemand een artikel heeft gelezen op New York Times of zo, en dan klik ik daar op, en dan staat er gelijk dat ik dat ook gelezen heb. En dan gaat het over cannabis of zo en dan denkt mijn vader meteen dat ik cannabis rook en zo.
Shit happens!quote:Op donderdag 6 september 2012 00:15 schreef Radalan het volgende:
Ik haat de richting waarop Facebook gaat. Ik had last van ontlasting dus ik Google even het een en ander, staat er ook zo'n link waar je een test kan afleggen. Die test bestaat uit een paar vragen, en gebaseerd op de antwoorden op die vragen krijg je dan advies wat je het beste kan doen. Gedaan, prima, helemaal leuk, kom ik op Facebook, staat er verdomme dat ik die test heb afgelegd.![]()
Ik vind het ook zo irritant dat iedereen meteen kan zien welke krantenartikelen je online leest op Yahoo en zo.
toch heb je accounts met elkaar gelinkt, want ik heb nergens last vanquote:Op donderdag 6 september 2012 00:37 schreef Radalan het volgende:
Mijn vrienden hebben mij erin geholpen en aangezien niemand meer op MSN of Skype zit en wel gewoon met veel mensen wil blijven praten heb ik het maar gehouden.
haal je het bericht toch weg?? niemand die het ziet...quote:Op donderdag 6 september 2012 00:56 schreef Radalan het volgende:
Ja, waarschijnlijk. Het is wel ontzettend embarrassing.
Ik denk dat de kans dat jij bij mij de afwas komt doen groter is.quote:
ik ben net wakker, heb een kop koffie voor m'n neus staan, en dan lees ik dit ...quote:Op donderdag 6 september 2012 06:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat jij bij mij de afwas komt doen groter is.![]()
Morge.
Sorrie.quote:Op donderdag 6 september 2012 07:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ben net wakker, heb een kop koffie voor m'n neus staan, en dan lees ik dit ...
* DJMO kijkt triest naar haar lege kopje koffie en de inhoud die over tafel ligt
Ik weet er alles van. Echt hequote:Op donderdag 6 september 2012 08:25 schreef DJMO het volgende:
godsamme, belastingdienst, leuker kunnen we het niet maken. ingewikkelder wel
*vind ik leuk*quote:Op donderdag 6 september 2012 06:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat jij bij mij de afwas komt doen groter is.![]()
Morge.
Maar jij hebt niet je koffie over de tafel gegooid?quote:
Neuh, ik drink het liever opquote:Op donderdag 6 september 2012 09:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar jij hebt niet je koffie over de tafel gegooid?
![]()
ik kan gewoon al betalen met m'n nieuwe bankpas hoor, hoef hem niet eerst te activerenquote:
Klopt. D.m.v. een transactie heb je hem geactiveerd en is je oude pas gedeactiveerdquote:Op donderdag 6 september 2012 09:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kan gewoon al betalen met m'n nieuwe bankpas hoor, hoef hem niet eerst te activeren
ik had het over internetbankieren. Heb zojuist een i-deal betaling gedaan met dat ding, zonder dat ik bij een geldautomaat of betaalautomaat ben geweest.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:38 schreef Papabear het volgende:
[..]
Klopt. D.m.v. een transactie heb je hem geactiveerd en is je oude pas gedeactiveerd
Oke.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik had het over internetbankieren. Heb zojuist een i-deal betaling gedaan met dat ding, zonder dat ik bij een geldautomaat of betaalautomaat ben geweest.
Dan weet je ook waarom je moe bent.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:21 schreef Ehhe het volgende:
Ik ben zo moehoe
. Heb al wel gesport en de boodschaps zijn ook al binnen, dat dan weer wel
Mja, moet vanmiddag werken. Als ik ga liggen tief ik in slaap en word ik straks helemaal verrot wakkerquote:Op donderdag 6 september 2012 10:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan weet je ook waarom je moe bent.Ga toch lekke op de bank liggen.
Dat moet ik ook nooit doen, als ik voor een uurtje nog even ga slapen dan ben ik 3x zo gaar als ik wakker word.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:28 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Mja, moet vanmiddag werken. Als ik ga liggen tief ik in slaap en word ik straks helemaal verrot wakker
Hoe komen ze daar nou weer bij?quote:Op donderdag 6 september 2012 10:45 schreef DJMO het volgende:
MEE was hier net .. had samenwerkingsovereenkomst bij zich. stond één woord in waardoor ik compleet begon te steigeren.
Jan mag druk zijn, hij mag ongehoorzaam zijn, eigenwijs, recalcitrant tot en met, maar hij is absoluut niet zwakbegaafd.
Waar baseren ze dat op dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 10:45 schreef DJMO het volgende:
MEE was hier net .. had samenwerkingsovereenkomst bij zich. stond één woord in waardoor ik compleet begon te steigeren.
Jan mag druk zijn, hij mag ongehoorzaam zijn, eigenwijs, recalcitrant tot en met, maar hij is absoluut niet zwakbegaafd.
er komt sowieso een nieuw onderzoek door een andere instelling dan lucertis, en m'n consulente zag wel in dat ik deze overeenkomst echt niet zou tekenen, dus ze heeft hem mee teruggenomen om aan te passen en het woord zwakzinnige eruit te halenquote:
Degene die dat heeft neergezet is zelf zwakzinnig.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
er komt sowieso een nieuw onderzoek door een andere instelling dan lucertis, en m'n consulente zag wel in dat ik deze overeenkomst echt niet zou tekenen, dus ze heeft hem mee teruggenomen om aan te passen en het woord zwakzinnige eruit te halen
Nou, dat valt ook wel weer mee.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Degene die dat heeft neergezet is zelf zwakzinnig.
En degene die iemand die zijn werk doet zwakzinnig noemt is ....?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Degene die dat heeft neergezet is zelf zwakzinnig.
Hou je ook rekening met dat huis waarvan je het geld pas binnenkrijgt als het verkocht is?quote:Op donderdag 6 september 2012 08:57 schreef DJMO het volgende:
great .. kan opnieuw aangifte gaan doen over 2011
ik heb daar nooit bij stilgestaan, ook nooit opgegeven aan de belastingdienst de afgelopen jarenquote:Op donderdag 6 september 2012 11:36 schreef frederik het volgende:
[..]
Hou je ook rekening met dat huis waarvan je het geld pas binnenkrijgt als het verkocht is?
Het blote eigendom telt namelijk wel mee bij je belastingaangifte, je moet daarbij alleen wel gaan rekenen wat de waarde is van dat blote eigendom.
zie hiervoor
http://download.belasting(...)ngen_ib2681t12fd.pdf
Ff bellen met de belastingdienst om te vragen hoe het zit?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb daar nooit bij stilgestaan, ook nooit opgegeven aan de belastingdienst de afgelopen jaren![]()
en nu?
ik ben de belastingconsulent van papabear welquote:Op donderdag 6 september 2012 11:59 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ff bellen met de belastingdienst om te vragen hoe het zit?
waar hebben ze dat op gebaseerd?quote:Op donderdag 6 september 2012 10:45 schreef DJMO het volgende:
sorry vorige post!quote:Op donderdag 6 september 2012 10:57 schreef DJMO het volgende:
hij is natuurlijk onderzocht door lucertis, daar is ook een iq test gedaan (de non-verbale, omdat hij een taalacherstand had. ik heb toen nog aangedrongen op een 'gewone' verbale iq test, of desnoods een gecombineerde test, maar dat kon niet want zus en zo. Afijn, uit die test kwam dus een ontwikkelingsachterstand, die is gedefineerd als zwakzinnig.
Je kunt rustig stellen dat ik flink pissig ben.
hangt van de beperking af, of ze dat al kunnen zeggen.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:02 schreef Ehhe het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat ze op die leeftijd ook al van 'zwakzinnig' kunnen spreken trouwens, zoiets heeft toch veel langer onderzoek nodig? Of bepaalde dingen kun je toch op veel latere leeftijd pas zeggen? Of misschien trekt het nog bij? Een ontwikkelingsachterstand is ook niet altijd blijvend, dat kan nog 'ingehaald' worden.
daar hoor ik er meer over, die van 2009....quote:Op donderdag 6 september 2012 12:03 schreef Ehhe het volgende:
Ik moet echt achterlijk veel huurtoeslag terugbetalen van vorig jaar. En nog iets wat mis is gegaan over de belastingaangifte van 2009
. Ik kan maar beter niks meer aanvragen, hoef ik ook niks terug te betalen
Nog geen 4.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:44 schreef Sneezeechu het volgende:
Een achterstand dat vertaald word als zwakzinnig hoe oud is het kind?
Maar bijv autisme kunnen ze zo jong ook nog niks over zeggen. Lijkt mij toch dat dat veel later pas met zekerheid vast te stellen is?quote:Op donderdag 6 september 2012 12:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hangt van de beperking af, of ze dat al kunnen zeggen.
naar mijn idee te jong voor een goede diagnose...quote:Op donderdag 6 september 2012 12:44 schreef Sneezeechu het volgende:
Een achterstand dat vertaald word als zwakzinnig hoe oud is het kind?
dat dusquote:Op donderdag 6 september 2012 12:46 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Maar bijv autisme kunnen ze zo jong ook nog niks over zeggen. Lijkt mij toch dat dat veel later pas met zekerheid vast te stellen is?
Ik heb helemaal geen bezittingen of geld, dus eigenlijk zou ik wel recht hebben op zorg- en huurtoeslag. Maar omdat ik niet zeker weet wat mijn inkomen per jaar is is het heel lastig om het te krijgen..quote:Op donderdag 6 september 2012 12:39 schreef frederik het volgende:
Er wordt gesproken over huurtoeslag (welliswaar door Ehhe), maar ook daar wordt gekeken naar je bezittingen (boven de iets van 22 duizend per persoon aan bezittingen kom je niet meer in aanmerking voor huurtoeslag, hoe laag je inkomen verder ook is).
Voor DJMO is het misschien ook wel handig om als je die consulent van papabear spreekt dat punt ook even ter tafel te brengen (wat is de waarde van je blote eigendom, mag je je schulden daar volledig van aftrekken of alleen datgene wat boven een bepaald bedrag zit aan schulden, en vooral hoe zit dat nu je gescheiden bent van J.)
2009 heb je toen een uitkering gehad??quote:Op donderdag 6 september 2012 12:48 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen bezittingen of geld, dus eigenlijk zou ik wel recht hebben op zorg- en huurtoeslag. Maar omdat ik niet zeker weet wat mijn inkomen per jaar is is het heel lastig om het te krijgen..
In 2009 had ik werk. Maar blijkbaar verkeerd ingevuldquote:Op donderdag 6 september 2012 12:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
2009 heb je toen een uitkering gehad??
want met uitkering is anders invullen dan met uitkering...
Dat is het ook ben er ook een beetje verbaasd over dat dit dus zo gesteld word.En uiteindelijk word de aanpak dan anders vertaald en op een andere focus gebracht wat echter weer niet in het balng van het kind is.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
naar mijn idee te jong voor een goede diagnose...
maar dat is mijn mening
Mijn post was eigenlijk meer bestemd voor DJMO, er kunnen voor haar wel eens meer zaken anders zijn dan ze nu lijken te zijn (door het hebben van dat huis).quote:Op donderdag 6 september 2012 12:48 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen bezittingen of geld, dus eigenlijk zou ik wel recht hebben op zorg- en huurtoeslag. Maar omdat ik niet zeker weet wat mijn inkomen per jaar is is het heel lastig om het te krijgen..
Wat ik ervan begrijp is dat ze nu opnieuw gaan testen.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:52 schreef dolfina-chica het volgende:
het punt is met dat soort instanties en bedrijven, eenmaal een "diagnose" en je krijgt hem er niet meer af...
dus je blijft je hele leven met een "stempel" rondlopen..
en dat is zeker in dit stukje wat Djmo zegt, niet handig/slim
Helaas wel. Ben er zo beetje een ervaringsdeskundige op dat gebied gewordenquote:Op donderdag 6 september 2012 12:52 schreef dolfina-chica het volgende:
het punt is met dat soort instanties en bedrijven, eenmaal een "diagnose" en je krijgt hem er niet meer af...
dus je blijft je hele leven met een "stempel" rondlopen..
en dat is zeker in dit stukje wat Djmo zegt, niet handig/slim
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:53 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrijp is dat ze nu opnieuw gaan testen.
hier nog 1...quote:Op donderdag 6 september 2012 12:54 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Helaas wel. Ben er zo beetje een ervaringsdeskundige op dat gebied geworden
Ik was een zo kind en daar opstapelingen van fouten en het bewust verzwijgen van zaken vanuit jeugdzorg WSG pleegouders en nog zoveel meer instanties laten we zo stellen het was en blijft een bende.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hier nog 1...
ik werk met kinderen met beperkingen...
Oi, heftigquote:Op donderdag 6 september 2012 12:56 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik was een zo kind en daar opstapelingen van fouten en het bewust verzwijgen van zaken vanuit jeugdzorg WSG pleegouders en nog zoveel meer instanties laten we zo stellen het was en blijft een bende.
Men mag fouten maken maar dan wel erkennen en vooral wanneer er bewust is gerommeld met van alles dit toegeven en de betrokken er op wijzen wat ze gedaan hebben fout was, echter stopt men het liever in de doofpot.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oi, heftig. Volgens mij worden er wel meer fouten gemaakt bij jz...
Dat zeker.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:59 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Men mag fouten maken maar dan wel erkennen en vooral wanneer er bewust is gerommeld met van alles dit toegeven en de betrokken er op wijzen wat ze gedaan hebben fout was, echter stopt men het liever in de doofpot.
Daarom is het van belang om er echt ook heel voorzichtig mee te zijn wat zulke instanties zeggen en goed op te blijven letten.
Laat ik dat ook maar weer gaan doen.quote:
Mogelijk problemen met belasting, -toeslagen en mogelijk ook met de bijstandquote:Op donderdag 6 september 2012 11:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb daar nooit bij stilgestaan, ook nooit opgegeven aan de belastingdienst de afgelopen jaren![]()
en nu?
Is dat niet bedoeld voor degene die in dat huis woontquote:Op donderdag 6 september 2012 11:36 schreef frederik het volgende:
[..]
Hou je ook rekening met dat huis waarvan je het geld pas binnenkrijgt als het verkocht is?
Het blote eigendom telt namelijk wel mee bij je belastingaangifte, je moet daarbij alleen wel gaan rekenen wat de waarde is van dat blote eigendom.
zie hiervoor
http://download.belasting(...)ngen_ib2681t12fd.pdf
Zoals ik het lees in die toelichting gaat het voor beide op.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:16 schreef Papabear het volgende:
[..]
Is dat niet bedoeld voor degene die in dat huis woont
Rare actie dan. Ik zou me er verder niet druk over maken.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:33 schreef Radalan het volgende:
Kwam net wat vrienden tegen bij de Albert Heijn, ik stond er nog niet minder dan een minuut, komen er agenten aangelopen die verklaren dat ze zijn gebeld door de bewoners rondom de Albert Heijn. Er was "overlast", en zijn daarvoor gebeld. Vervolgens moet iedereen mijn ID laten zien (inclusief mij, terwijl ik er niet langer dan een minuut erbij stond om een praatje te maken) en zijn onze namen "genoteerd". Wut
gekke vraag, maar wat is je leeftijd dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:32 schreef Radalan het volgende:
Ik weet niet, maar de politie kan zonder moeite aan adres opzoeken? Staat toch allemaal geregistreerd?
Maar voor jou zijn ze ook bang.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
gekke vraag, maar wat is je leeftijd dan?
als ik met een groepje sta te kleppen, krijg ik dat niet...
kloptquote:
ik zou toch doodsangsten uitstaan om DC tegen te komen hoorquote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:25 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ik zou toch doodsangsten uitstaan om DC tegen te komen hoor
quote:
Vooral als ze op stap gaat als een krolse zwarte kat.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:25 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ik zou toch doodsangsten uitstaan om DC tegen te komen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
ik snapquote:Op donderdag 6 september 2012 17:51 schreef kwiebuske het volgende:
das toch een engeltje ???
zet er eens een b voor
grijns
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:48 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Vooral als ze op stap gaat als een krolse zwarte kat.
BrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi wijf he
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
nopequote:
een dame ben ik niet.... dusquote:
Hoezo, is ie de klepel van de klok aan het nadoen met een z'n schwanz?quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Een blinde zou je maar wat graag betasten
je hebt niets gemist, het verhaal moet hier nog gepost worden, maar dat mag hij zelf doenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:22 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Hoezo, is ie de klepel van de klok aan het nadoen met een z'n schwanz?
Ik denk dat ik wat gemist heb maar heb geen zin om terug te lezen
Ik vind dat ie maar een rare ronde zak heeft en een vreemde eikel. Of is ie blind is kan ik niet zeggenquote:
quote:
nou ja vooruit dan, hij stapt net binnen en ik heb permissie om het verhaal te postenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:29 schreef Ehhe het volgende:
Oh juist ja, hier iets neerzetten wat irl gebeurd is en er verder geen uitleg over willen geven.
Hoeft niet. De glimlach komt door als je je realiseert dat PB verstrooid en wel op plek B staat, terwijl zijn auto nog steeds op plek A staat (waar die net vandaan kwam).quote:Op donderdag 6 september 2012 19:42 schreef Ehhe het volgende:
Dus. Dat is zoiets als: je moet er bij zijn geweest om het grappig te vinden denk ik.
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 6 september 2012 19:49 schreef DJMO het volgende:
ach. sommige mensen bezitten geen humor, jij bent er een van
Ik moet ook wel lachen want ik zie het helemaal voor me.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:50 schreef frederik het volgende:
[..]
Hoeft niet. De glimlach komt door als je je realiseert dat PB verstrooid en wel op plek B staat, terwijl zijn auto nog steeds op plek A staat (waar die net vandaan kwam).
Als ze maar niet teveel op dr moeder gaatquote:
Is die zo lelijk dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:51 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Als ze maar niet teveel op dr moeder gaat
lijken!
Het kan erger.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:15 schreef Radalan het volgende:
Ik zou hem er iig op aanspreken dat hij te lang heeft gewacht en dat je het nu niet meer bij het postkantoor kan navragen waar je pakketje is.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:27 schreef Inlognaam het volgende:
Hmm, krijg nu net een mailtje in mn inbox. Maand geleden heeft ie geld overgemaakt en dezelfde week heb ik het item verstuurd. Nu, maand later verschijnt er een mail: "Dude, ik heb een maand geleden al het geld overgemaakt?".
Had ie dat niet eerder kunnen melden? En, wat zouden jullie in dat geval doen? Opnieuw opsturen, of zeggen: toedeledokie, bekijk het maar? Had je maar eerder aan de bel moeten trekken?
Even in dubio...
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:49 schreef DJMO het volgende:
ach. sommige mensen bezitten geen humor, jij bent er een van
En een prima chauffeurquote:Op donderdag 6 september 2012 21:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]!!!!!! X1000
De meeste vrouwen mochten willen dat ze de humor van Ehhe hadden, dan hadden ze namelijk tenminste humor.
Ja, want zelf chauffeuren gaat 'm echt niet worden met mijn skillsquote:
Ik zou mailen dat je het echt verzonden hebt en het vervelend vind dat hij/zij/het nu pas mailt, waardoor je het niet op kan lossen. Ik zou er verder niks mee doen.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:36 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb nu teruggemaild dat ik dezelfde week het ding op de post heb gedaan.
Nu was het geen pakket, maar brievenbuspost (doosje), maar ik vd het wel opmerkelijk dat ie er nu mee komt. Eerder vroeg ie al of er een factuur bijzat, waarop ik zei dat alles op goed vertrouwen gaat en ik dat vertrouwen in TNTpost nog wel heb. En nu dit... en mailen met 'Dude...', terwijl het volgens de mails om een vrouw gaat?
Mja, ik weet het gewoon even niet.
En dat bekijken ze per jaar.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:39 schreef frederik het volgende:, er wordt nu alleen gekeken wat je rekeninkomen is.
Ik doelde meer op bewezen domheid van Kentekenplaat (hogedrukspuit) en eerdere uitspraken over chauffeursquote:Op donderdag 6 september 2012 21:37 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, want zelf chauffeuren gaat 'm echt niet worden met mijn skills
Ja, ik doelde er op dat ik dus helemaal nog niet zo goed kan rijdenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:40 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik doelde meer op bewezen domheid van Kentekenplaat (hogedrukspuit) en eerdere uitspraken over chauffeursNiet op jouw skills, want ik weet dat je bezig bent met je rijlessen.
Mja, gaat om iets van 15 euro incl verzenden. Enerzijds heb ik wat jij zegt nu ook, maar anderzijds heb ik geen zin om voor die paar euro mn naam te grabbel te gooien. Voor je het weet wordt je voor oplichter uitgemaakt en zou dat gebeuren, kost het me meer geld en je reputatie.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:38 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik zou mailen dat je het echt verzonden hebt en het vervelend vind dat hij/zij/het nu pas mailt, waardoor je het niet op kan lossen. Ik zou er verder niks mee doen.
Dan is dat wel een goede oplossingquote:Op donderdag 6 september 2012 21:44 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mja, gaat om iets van 15 euro incl verzenden. Enerzijds heb ik wat jij zegt nu ook, maar anderzijds heb ik geen zin om voor die paar euro mn naam te grabbel te gooien. Voor je het weet wordt je voor oplichter uitgemaakt en zou dat gebeuren, kost het me meer geld en je reputatie.
Zit er dus aan te denken om 'm de helft terug te betalen. Dan speel ik quitte. Ook hier is namelijk weleens iets niet aangekomen en TNT is tegenwoordig ook niet meer wat het is/was.
Voordeel van de twijfel zeg maar.
Die hogedrukspuit waarbij het al tien jaar goed ging bedoel je? En nu fout? Dat bewijst mijn domheid??quote:Op donderdag 6 september 2012 21:40 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik doelde meer op bewezen domheid van Kentekenplaat (hogedrukspuit) en eerdere uitspraken over chauffeursNiet op jouw skills, want ik weet dat je bezig bent met je rijlessen.
Ahjoh, je kan toch wel tegen 'n grapje?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:47 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Die hogedrukspuit waarbij het al tien jaar goed ging bedoel je? En nu fout? Dat bewijst mijn domheid??
Nee, ik heb geen humor.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:49 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ahjoh, je kan toch wel tegen 'n grapje?
Ik weet dat er vaker dingen verkeerd gaan bij TNTPost. En ook weleens post gehad voor een ander; een gerechtelijk stuk van de rechtbank nota bene! Nogal vertrouwelijk... was een vonnis. Nooit doorgestuurd zelf... dus ja, er verdwijnt weleens post. Of opzeggingsbrieven die nooit aangekomen zijn... Pakket dat bij buren afgeleverd is. Concertkaarten die donderdag verstuurd waren, terwijl het concert vrijdagvond was en de kaarten pas zaterdags geleverd werden door de post.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:46 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dan is dat wel een goede oplossing. Heb je zelf wel eens zoiets gehad? Dat de ander het wel verstuurd had en jij het niet ontvangen?
Dat gaat idd behoorlijk mis danquote:Op donderdag 6 september 2012 21:52 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik weet dat er vaker dingen verkeerd gaan bij TNTPost. En ook weleens post gehad voor een ander; een gerechtelijk stuk van de rechtbank nota bene! Nogal vertrouwelijk... was een vonnis. Nooit doorgestuurd zelf... dus ja, er verdwijnt weleens post. Of opzeggingsbrieven die nooit aangekomen zijn... Pakket dat bij buren afgeleverd is. Concertkaarten die donderdag verstuurd waren, terwijl het concert vrijdagvond was en de kaarten pas zaterdags geleverd werden door de post.
Een pakketbezorger een pakket voor een straat verder hier wou afleveren... Kan ook leuk zijn als ik 'ja en amen' had gezegd en een krabbel gezet had onder het verkeerde adres.
Belachelijkquote:Op donderdag 6 september 2012 22:08 schreef Inlognaam het volgende:
Het gekke was van die rechtbank-post dat het adres waar ie heen moest (ergens aan de andere kant van het land) wel gewoon klopte, maar de streepjescode zoals TNT deze 'zet' tijdens het sorteren in de machines, ons adres aangaf.
De postbezorger heeft dus niet eens naar het adres gekeken.
Ooit eens een persoonlijk stuk gehad van iemand waarin een soort van strafdossier zat zelf niet opengemaakt enkel een kennisje kon het niet latenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:54 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat gaat idd behoorlijk mis dan. Er is van mij ook wel eens vertrouwelijke post ergens anders terecht gekomen
.
mee eens, want ik heb dikke lol met ehhe (gehad)quote:Op donderdag 6 september 2012 21:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]!!!!!! X1000
De meeste vrouwen mochten willen dat ze de humor van Ehhe hadden, dan hadden ze namelijk tenminste humor.
Een huisgenoot had eens een pakketje voor de buren aangenomen. Maar er stond ook geen adres bij, blijkt het pakketje (een pc) voor iemand van 60 huisnrs. meer te zijn.quote:
Thanx!quote:Op donderdag 6 september 2012 22:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mee eens, want ik heb dikke lol met ehhe (gehad)
Had zij het ook met jou?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mee eens, want ik heb dikke lol met ehhe (gehad)
quote:
whahahaha die banaaaaaaaaanquote:Op donderdag 6 september 2012 22:35 schreef Ehhe het volgende:
[..]. Vooral toen er een banaan aan te pas kwam
Liegebeest!quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:38 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Liegebeest!
Volgens mij ben jij wel redelijk prettig gestoord en kun je uitermate met jou lachen
Whaha in je nachtmerries zeker?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]ben heel saai, niet sociaal onderlegd, muurbloempje en praat alleen als mij wat gevraagd wordt...
quote:
Sinds wanneer heet jij Ingrid?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]ben heel saai, niet sociaal onderlegd, muurbloempje en praat alleen als mij wat gevraagd wordt...
mijn exen.....quote:
Blijkbaar zijn niet alleen Ingrid-van-Henk muurbloempjesquote:Op donderdag 6 september 2012 22:46 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet jij Ingrid?
Je weet wel, die van Henk.
die geloofden het ook altijdquote:
Waren waardeloosquote:
niet allemaal, maar groot deel welquote:
Nee, ook andere Ingridsquote:Op donderdag 6 september 2012 22:51 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn niet alleen Ingrid-van-Henk muurbloempjes
Mannen zijn zo goedgelovigquote:Op donderdag 6 september 2012 22:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die geloofden het ook altijd
Hi!quote:
Ik ook, weliswaar zaterdag middag of zo.quote:
beter iets dan niets, toch?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ook, weliswaar zaterdag middag of zo.![]()
Ja, ik heb maar 2 dagen gewerktquote:Op donderdag 6 september 2012 22:56 schreef espri het volgende:
hoop voor je dat je vrij bent,
ik heb er 8 dagen op zitten dus vind het wel ff gebakken zo. en het wordt ook nog eens een heel mooi weekend zag ik.
lastig als je zo moe bent ja,quote:Op donderdag 6 september 2012 22:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, ik heb maar 2 dagen gewerktMaar ik ben zo intens moe steeds, dat ik wel toe ben aan uitslapen
.
Heb je leuke plannen voor 't weekend?
Ja maar daarna heb ik nog klusjes in huis liggen waar ik nog niet aan toegekomen ben.quote:
in huis ben je eigenlijk nooit klaar he?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja maar daarna heb ik nog klusjes in huis liggen waar ik nog niet aan toegekomen ben.
Ik wel hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 23:00 schreef espri het volgende:
[..]
in huis ben je eigenlijk nooit klaar he?
Ik ga morgen kijken naar een ander.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:00 schreef espri het volgende:
[..]
in huis ben je eigenlijk nooit klaar he?
ja ik ook wel of laat het liggen voor de hulpquote:
Ook als je niet teveel dagen achter elkaar werkt. Het mag gewoon sowiesoquote:Op donderdag 6 september 2012 23:02 schreef espri het volgende:
[..]
ja ik ook wel of laat het liggen voor de hulp![]()
maar dat mag vind ik als je teveel dagen achter elkaar werkt.
quote:
hahha nah oke, een beetje danquote:Op donderdag 6 september 2012 23:06 schreef Ehhe het volgende:
Het is ook het huis van Kentekenplaat (eigenlijk officieel, ik ben er bij ingetrokken) dus het moet ook een beetje hoe hij het wil geloof ik...
Eigenlijk is het grootste gedeelte van de huisraad hier van mijquote:
mooi verdeeld dan toch?quote:Op donderdag 6 september 2012 23:13 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Eigenlijk is het grootste gedeelte van de huisraad hier van mij
Gelukkig heeft ie er geen probleem van gemaakt en vindt hij het ook nog wel mooiquote:
Hier is het meer: cd van jou, cd van mij cd van ons allebei.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:13 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Eigenlijk is het grootste gedeelte van de huisraad hier van mij
hahha vast houden danquote:Op donderdag 6 september 2012 23:16 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ie er geen probleem van gemaakt en vindt hij het ook nog wel mooi. Ik hou van die man
![]()
ja herkenbaar, 6 jaar geleden ook iemand ontmoet, ieder een eigen huis maar ben bij hem ingetrokken en inboedel echt een beetje van mij, beetje van hem en samen nieuwe dingen gekocht en gaat prima zoquote:Op donderdag 6 september 2012 23:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hier is het meer: cd van jou, cd van mij cd van ons allebei.
Oftewel opa's kastje van M zijn kant, chinese kist van mijn kant en een tvmeubel die we samen hebben gekocht.
Ja we hebben wel een kast van ons samen en hij heeft ook nog genoeg dingen van hemzelf voor ik hier kwam met al mijn zooiquote:Op donderdag 6 september 2012 23:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hier is het meer: cd van jou, cd van mij cd van ons allebei.
Oftewel opa's kastje van M zijn kant, chinese kist van mijn kant en een tvmeubel die we samen hebben gekocht.
Dat moet je van de binnenkant van je ogen bekijken.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:54 schreef dolfina-chica het volgende:
hier is het:
Alles is van bassie!!!
en ik ben bassie
alles wat in mijn huis staat is van mij... van niemand andersquote:Op donderdag 6 september 2012 23:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat moet je van de binnenkant van je ogen bekijken.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:03 schreef espri het volgende:
ik ben wel een deler![]()
en over 2 maanden delen we nog veeeeel meer
Euh......is het wel jouw huis?quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:01 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
alles wat in mijn huis staat is van mij... van niemand anders
Maar ons feestje gaat wel gewoon door toch?quote:
Als je een huis huurt of koopt is het toch van jouquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Euh......is het wel jouw huis?
Is het huur of van de bank?
Oooh leuk! Dikke vette bruiloft met alles er op en eraan?quote:
net zo goed dat waar jij slaapt jouw huis isquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Euh......is het wel jouw huis?
Is het huur of van de bank?
ja tuurlijk gaat dat door, had je al bedenkingen dan?quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maar ons feestje gaat wel gewoon door toch?
We laten ons toch niet tegenhouden door zo'n kleinigheid?
nou, niet helemaal, we doen het een soort van verrassingsverjaardagsfeestje.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:07 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oooh leuk! Dikke vette bruiloft met alles er op en eraan?
Da's niet mijn huis.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
net zo goed dat waar jij slaapt jouw huis is
* Rucky wil wel bruidsmeisje spelen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:09 schreef espri het volgende:
[..]
nou, niet helemaal, we doen het een soort van verrassingsverjaardagsfeestje.
en als iedereen er is, komt de bekende aap uit de mouw
Dat is gaaf! Het lijkt mij zo tof om in las vegas te trouwen, met een elvis als trouwambtenaarquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:09 schreef espri het volgende:
[..]
nou, niet helemaal, we doen het een soort van verrassingsverjaardagsfeestje.
en als iedereen er is, komt de bekende aap uit de mouw
we zoeken nog een fotograafquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky wil wel bruidsmeisje spelen.
van wie dan?quote:
Bedenkingen niet maar ik dacht dat jij ivm andere verplichtingen iets terughoudend zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:07 schreef espri het volgende:
[..]
ja tuurlijk gaat dat door, had je al bedenkingen dan?
ik verheug me op ons verkleedpartijtje hoor
wij zijn beide al eens getrouwd en mijn jongste zoon is mijn getuige, hoe leuk is dat?quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:10 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat is gaaf! Het lijkt mij zo tof om in las vegas te trouwen, met een elvis als trouwambtenaar. Maar dat wil mijn lief niet. Ik ben al eens getrouwd geweest maar voor hem is alles nieuw...
joh, niet zo eenkennig zijn hoor, daar is het leven te kort voorquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Bedenkingen niet maar ik dacht dat jij ivm andere verplichtingen iets terughoudend zou kunnen zijn.
Maarreuh....let's party?
Ahh wat liefquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:11 schreef espri het volgende:
[..]
wij zijn beide al eens getrouwd en mijn jongste zoon is mijn getuige, hoe leuk is dat?![]()
maar Vegas is ook wel gaaf ja
aangezien ik betaal, is het mijn huis!quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kan mij dat schelen?
Niet van mij iig.
En waar jij woont is ook niet van jou.
Zolang je de huur betaalt wel hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kan mij dat schelen?
Niet van mij iig.
En waar jij woont is ook niet van jou.
Dat moet je aan Merlijn vragen.quote:
Ach, foto's maken kan iedereen toch?quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat moet je aan Merlijn vragen.![]()
Die is beter met een camera dan ik.
we trouwen wel op een heel mooie en romantische locatie maar sturen dus verjaardagsuitnodigingen en mensen komen dan hopelijk in hun eigen kloffie zonder opsmuk, wij gaan dus ook n iet op supernetjes maar we hebben er nu al zo,n lol om, de reacties straks zijn we zo benieuwd naar.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:13 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ahh wat lief. Mijn vriend wil echt alles er op en eraan, dik feest en hij wil ook dat ik een echte heuse trouwjurk heb. Terwijl het mij ook fijn lijkt om gewoon nette kleren aan en een klein feestje, desnoods gewoon eten met belangrijke mensen
Maar zijn jullie dan al getrouwd of gaat iedereen dan mee naar het stadhuis? Ik vind het echt een heel vet ideequote:Op vrijdag 7 september 2012 00:15 schreef espri het volgende:
[..]
we trouwen wel op een heel mooie en romantische locatie maar sturen dus verjaardagsuitnodigingen en mensen komen dan hopelijk in hun eigen kloffie zonder opsmuk, wij gaan dus ook n iet op supernetjes maar we hebben er nu al zo,n lol om, de reacties straks zijn we zo benieuwd naar.
alleen je mond houden is zoooo moeilijk hahhaha
nee ze komen binnen en krijgen een glaasje drinken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:16 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Maar zijn jullie dan al getrouwd of gaat iedereen dan mee naar het stadhuis? Ik vind het echt een heel vet idee
Gaaf.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:18 schreef espri het volgende:
[..]
nee ze komen binnen en krijgen een glaasje drinken.
ze denken dat we onze verjaardagen vieren en na een uurtje roepen we onze getuige naar voren en vragen het dan officieel.
dan gaan we een andere ruimte in waar we echt gaan trouwen, dus niet op het stadhuis maar een hele mooie locatie waar we helemaal weg van zijn
Ja, dat bedoel ik ook ipv stadhuis, je zei natuurlijk eerder ook al van die locatiequote:Op vrijdag 7 september 2012 00:18 schreef espri het volgende:
[..]
nee ze komen binnen en krijgen een glaasje drinken.
ze denken dat we onze verjaardagen vieren en na een uurtje roepen we onze getuige naar voren en vragen het dan officieel.
dan gaan we een andere ruimte in waar we echt gaan trouwen, dus niet op het stadhuis maar een hele mooie locatie waar we helemaal weg van zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |