En ik zie Rutte zo weer met de PVV in 1 bed duiken, alles voor de titel minister-president.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:54 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Dat de VVD zich heeft ingelaten met een stel fascistische landverraders kan je ze zeker wel kwalijk nemen. De enige reden waarom de VVD met de PVV ging was omdat Rutte zo graag min-pres wou worden.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop toch heel erg dat je Obama bedoelt. Romney als president is al een kernramp opzich
Romney zorgt er straks voor dat Europa als nucleaire speeltuin wordt gebruikt. Heb je niks meer aan je baantjequote:Op dinsdag 4 september 2012 23:55 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die gaat anders voor meer extra banen in Nederland zorgen dan Roemer dat doet
Was hij ook geweest bij Paars Plus.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:54 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Dat de VVD zich heeft ingelaten met een stel fascistische landverraders kan je ze zeker wel kwalijk nemen. De enige reden waarom de VVD met de PVV ging was omdat Rutte zo graag min-pres wou worden.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:55 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die gaat anders voor meer extra banen in Nederland zorgen dan Roemer dat doet
Voor een beter Nederland. Niet voor de afbraak waar de PVDA voor staatquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:55 schreef MrBaas het volgende:
[..]
En ik zie Rutte zo weer met de PVV in 1 bed duiken, alles voor de titel minister-president.
Sorry, maar dat weet ik wel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:55 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Dude, als je niet weet wat fascisten zijn, hou dan gewoon je mond
Zijn we het toch nog ergens over eens vandaag (op 5 minuten na!)quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar heb ik op gestemd als "verrassend goed" oid
Natuurlijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Romney zorgt er straks voor dat Europa als nucleaire speeltuin wordt gebruikt. Heb je niks meer aan je baantje
Roemer kost Nederland veel banen, Romney levert Nederland veel banen op. Wat klopt daar niet aan?quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:56 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Voor een beter Nederland. Niet voor de afbraak waar de PVDA voor staat
Ik had naar je signature moeten kijken en je al helemaal `links'' moeten laten liggenquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:56 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Voor een beter Nederland. Niet voor de afbraak waar de PVDA voor staat
DAT "eerste liberale (KUCH) premier sinds Cort van der Linden"quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:54 schreef MrBaas het volgende:
We moeten meer doen met de miljarden die voor het oprapen liggen in de golfstaten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]... Een "beter Nederland" dat internationaal een nog groter modderfiguur slaat dan het de afgelopen 2 jaar al deed... Ja, daar win je de oorlog mee
Was er in jou optiek dan een andere mogelijkheid twee jaar geleden? De PVDA kwam toen op de proppen met Cohen, daar sla je een tien keer ergere modderfiguur meequote:Op dinsdag 4 september 2012 23:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]... Een "beter Nederland" dat internationaal een nog groter modderfiguur slaat dan het de afgelopen 2 jaar al deed... Ja, daar win je de oorlog mee
Dit dus, VVD was de grootste partij dus Rutte was toch wel premier geworden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was hij ook geweest bij Paars Plus.
Tsja, als je niet meteen op me gaat hakken maar gewoon en gesprek.discussie aangaat op redelijke gronden....quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zijn we het toch nog ergens over eens vandaag (op 5 minuten na!)
Rutte was dan alsnog premier geweest en alles, werkelijk alles, is beter dan Wilders die achter de schermen aan de knoppen draait. Daarmee sla je internationaal gewoon een modderfiguur.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:58 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Was er in jou optiek dan een andere mogelijkheid twee jaar geleden? De PVDA kwam toen op de proppen met Cohen, daar sla je een tien keer ergere modderfiguur mee
Lazer een eind op met die enge Romney aubquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Roemer kost Nederland veel banen, Romney levert Nederland veel banen op. Wat klopt daar niet aan?
Een man die voor extra werkgelegenheid in Nederland zorgt wil ik niet eng noemen, dan vind ik Roemer vele malen engerquote:Op woensdag 5 september 2012 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lazer een eind op met die enge Romney aub![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 00:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Rutte was dan alsnog premier geweest en alles, werkelijk alles, is beter dan Wilders die achter de schermen aan de knoppen draait. Daarmee sla je internationaal gewoon een modderfiguur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |