SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
Nu beeld ik mij echt in dat je na het eten van een witte boterham echt gaat douchen alsof je verkracht bent, zo heel zieligquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:09 schreef Muisraket het volgende:
Die TT.
@ Barrie: echt heel lekker brood van de bakker. En dus niet wit, bah, witbrood... Alleen op broodjes is dat nog nét acceptabel, maar anders voel ik me meteen vies.
Ah oke jij pakt het gelijk gezond aanquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:09 schreef Muisraket het volgende:
Die TT.
@ Barrie: echt heel lekker brood van de bakker. En dus niet wit, bah, witbrood... Alleen op broodjes is dat nog nét acceptabel, maar anders voel ik me meteen vies.
What the...quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Nu beeld ik mij echt in dat je na het eten van een witte boterham echt gaat douchen alsof je verkracht bent, zo heel zielig
Ik vind volkoren gewoon veel lekkerder.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ah oke jij pakt het gelijk gezond aan
Zoals Stewie (wat een slechte kwaliteitquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Nu beeld ik mij echt in dat je na het eten van een witte boterham echt gaat douchen alsof je verkracht bent, zo heel zielig
Maar ik voel mij verre van vies naderhandquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
What the...Ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden, aangezien jij 2x per week pizza eet.
Is net wat je gewend bent. Wij zijn dat ook gewend dus ik vind dat ook veel lekkerder. Witbrood is heel soms lekker, mits als tosti of met pindakaasquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik vind volkoren gewoon veel lekkerder.
Nee, ook al at ik bij vrienden vaak witbrood, het vult niet, smaakt naar niets of vies en heeft bijna geen voedingswaarde.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is net wat je gewend bent. Wij zijn dat ook gewend dus ik vind dat ook veel lekkerder. Witbrood is heel soms lekker, mits als tosti of met pindakaas
Ik weet niet of dat uitmaakt. Ik eet gewoon dingen omdat ik het lekker vind (no shitquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, ook al at ik bij vrienden vaak witbrood, het vult niet, smaakt naar niets of vies en heeft bijna geen voedingswaarde.
You read my mind great sir.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zoals Stewie (wat een slechte kwaliteit)
Voor mij wel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat uitmaakt. Ik eet gewoon dingen omdat ik het lekker vind (no shit) en soms heb ik gewoon zin in dat. Net als dat ik soms zin heb in knakworstjes of nieuwe haring of kartoffelsalat
Ja, maar dat niet vullen en niet smaken vind ik dan wel belangrijk, maar geen voedingswaarde... daar let ik echt niet op, aangezien het meeste wel een fatsoenlijke voedingswaarde heeft.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Voor mij wel.Ik heb ook eetbuien hoor waarin ik schijt heb aan alles, maar niet 24/7 gelukkig.
Shifto, I am your father.quote:
Lol lieve schat, dat laatste is echt niet waar. Maar goed, heb nu geen zin in die discussie want ik ga zo pitten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar dat niet vullen en niet smaken vind ik dan wel belangrijk, maar geen voedingswaarde... daar let ik echt niet op, aangezien het meeste wel een fatsoenlijke voedingswaarde heeft.
Het meeste wat ik eet heeft voedingswaarde. Zo, dat hoeft ook geen discussie te worden want dan ben ik weer ff pleitosquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Lol lieve schat, dat laatste is echt niet waar. Maar goed, heb nu geen zin in die discussie want ik ga zo pitten.
Ik werd echt gek van die klopboormachinequote:
Snap ikquote:Op woensdag 5 september 2012 09:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik werd echt gek van die klopboormachineIk ben allang blij dat ze vanochtend niet om 7 uur zijn verdergegaan
In het weekend is een wit broodje tijdens de lunch ofzo best lekker. Maar het is zeker niet voldoende om voor ontbijt door te gaan. Dan heb ik toch echt gewoon volkorenbrood nodigquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, ook al at ik bij vrienden vaak witbrood, het vult niet, smaakt naar niets of vies en heeft bijna geen voedingswaarde.
Ja maar witte broodjes zijn gewoon een keer lekker, met kaas ofzo, maar als ik honger heb dan pak ik ze niet want ze vullen totaal nietquote:Op woensdag 5 september 2012 09:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
In het weekend is een wit broodje tijdens de lunch ofzo best lekker. Maar het is zeker niet voldoende om voor ontbijt door te gaan. Dan heb ik toch echt gewoon volkorenbrood nodig
volgende keer meer zuipen als je nie kan slapen, doet wonderenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:10 schreef shifto het volgende:
Fucking gayass verslapen weer
Zag het al aankomen toen ik het half 5 zag worden door het woelen en niet kunnen slapen. Crasht mn telefoon ook nog eens waardoor er geen wekkers afgingen en ik niemand hoorde die mij wakker probeerde te bellen.
helaas niemand hier die mee kan leven met onze aandoeningquote:Op woensdag 5 september 2012 14:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat laatste nadeel ondervind ik ook
Sorry ik ben geen alcoholist en ik heb geen vergelijkingsmateriaalquote:Op woensdag 5 september 2012 14:56 schreef AapO het volgende:
[..]
helaas niemand hier die mee kan leven met onze aandoening
bende wel een echte bosschenaarquote:Op woensdag 5 september 2012 14:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sorry ik ben geen alcoholist en ik heb geen vergelijkingsmateriaal
Nee ik ben een Ubermensch dus tjsaquote:
Houd hem langs je onderarm, als hij korter is voel je onze pijn nietquote:Op woensdag 5 september 2012 14:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sorry ik ben geen alcoholist en ik heb geen vergelijkingsmateriaal
Niet alleen hijzelf, ook wij zijn gefascineerd door zijn penerquote:Op woensdag 5 september 2012 16:18 schreef Muisraket het volgende:
AapO is wel echt geobsedeerd door zijn piemel, is het niet?
Bij dat woord moet ik altijd aan winterpenen denken.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet alleen hijzelf, ook wij zijn gefascineerd door zijn pener
True storyquote:Op woensdag 5 september 2012 16:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bij dat woord moet ik altijd aan winterpenen denken.
Pener klinkt ook gewoon niet.quote:
Peñor?quote:
Gedaan. Tevens is het niet onze pijn, maar de pijn van de vrouwenquote:Op woensdag 5 september 2012 16:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Houd hem langs je onderarm, als hij korter is voel je onze pijn niet
Si?quote:
Zit zoals gewoonlijk altijd muziek te luisteren door door mijn browser historie te filteren op "youtube watch" en kwam dit pareltje tegen, hè, MRquote:
Noem me close-minded, maar kan nog steeds niet zo goed begrijpen wat mensen hier leuk aan vinden. Geef mij maar Opeth.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Zit zoals gewoonlijk altijd muziek te luisteren door door mijn browser historie te filteren op "youtube watch" en kwam dit pareltje tegen, hè, MR
O, gij hipster, gij!quote:Op woensdag 5 september 2012 20:14 schreef shifto het volgende:
Vind het ook ruk hoor
Dit is veel beter voor dit tijdstip
Oh ja, nu je het zegt, dat weet ik nog ja. Beetje hetzelfde soort lullige toeval als bij Jeff Buckley met zijn 'asleep in the sand with the ocean washing over'.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:15 schreef shifto het volgende:
Wel grappig dat hij zingt "while crashing onto all the people" ofzo en hij vorig jaar bij Pukkelpop op een meisje is gevallen, wat er best erg aan toe was en hij toen zelfmoord gepleegd heeft
Ik moet bij Wilco altijd denken aan Falcoquote:Op woensdag 5 september 2012 20:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
O, gij hipster, gij!
[..]
Oh ja, nu je het zegt, dat weet ik nog ja. Beetje hetzelfde soort lullige toeval als bij Jeff Buckley met zijn 'asleep in the sand with the ocean washing over'.
Ik ben even wat meer in een Wilco bui. Maar ja, eigenlijk ben ik altijd wel in een Wilco bui. Wilco.![]()
Ik meestal aanquote:Op woensdag 5 september 2012 20:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik moet bij Wilco altijd denken aan FalcoGeen idee waarom
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:
LOLquote:Op woensdag 5 september 2012 20:32 schreef shifto het volgende:
Dat "Hot Diggity" doet me denken aan dit pareltje
http://video.google.com/videoplay?docid=6969044136063448745
Ken ik nietquote:Op woensdag 5 september 2012 22:55 schreef shifto het volgende:
Eng, check net het topic en zie je posten
Maar is van de meest awesome film Dodgeball!
Nee, de zwart-wit versie van die ventquote:Op woensdag 5 september 2012 23:01 schreef shifto het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0001800/
O.a. Men in Black 2 dus
Falcoquote:Op woensdag 5 september 2012 20:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik moet bij Wilco altijd denken aan FalcoGeen idee waarom
[ afbeelding ]
http://www.imdb.com/name/nm0000279/quote:Op woensdag 5 september 2012 23:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, de zwart-wit versie van die ventDus de jonge versie. Ik was net aan het zappen, was Friends op CC, en daar kwam hij ook in. Hoe toevallig
Ja, in The Simpsons doet hij ook nog keiveel!quote:Op woensdag 5 september 2012 23:08 schreef shifto het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm0000279/
Lol, fucking bekend dus! Ook als stem!
Oh daarom was je zo lang weg.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, godver, wij zijn ook weer thuis van werk
Lekker die cursussen buiten werktijd..
Het is pas kwart over 8 hoor MR, noem je dat uitslapen?quote:Op donderdag 6 september 2012 08:14 schreef Muisraket het volgende:
Uitslapen!Wel vanavond naar school though, maar heb er best wel zin in.
Wel als je vroeg naar bed gaat en je normaal gesproken om 6.30 opstaat.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het is pas kwart over 8 hoor MR, noem je dat uitslapen?
Hm oke dat scheelt wel iets jaquote:Op donderdag 6 september 2012 08:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wel als je vroeg naar bed gaat en je normaal gesproken om 6.30 opstaat.
leugens !quote:Op donderdag 6 september 2012 09:52 schreef shifto het volgende:
we willen gewoon niet na jou hoeven posten
nee hoor dat was ikquote:Op donderdag 6 september 2012 11:04 schreef shifto het volgende:
Ik smste dat zo naar zon chick
krijg ik terug "ik wel"
touche
quote:Op donderdag 6 september 2012 11:04 schreef shifto het volgende:
krijg ik terug "ik wel"
touche
Ik whatsapp jou niet want je wil niet met mij gamen en gaat elke dag om 12u slapen maar als daan je kontje wil likken ingame blijf je wel opquote:
of je installed garry's mod en speelt met ons meequote:Op donderdag 6 september 2012 11:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik whatsapp jou niet want je wil niet met mij gamen en gaat elke dag om 12u slapen maar als daan je kontje wil likken ingame blijf je wel op![]()
Laat me raden, vanavond is de date?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:04 schreef shifto het volgende:
krijg ik terug "ik wel"
touche
Uhu en het volgende smsje begint met heyyyy.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Laat me raden, vanavond is de date?
ik speel geen kutspellenquote:Op donderdag 6 september 2012 11:10 schreef AapO het volgende:
[..]
of je installed garry's mod en speelt met ons mee
Nee lol, ik vraag haar nog niet omdat ik het even te druk heb met festivals en dates de komende wekenquote:Op donderdag 6 september 2012 11:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Laat me raden, vanavond is de date?
Jaquote:Op donderdag 6 september 2012 11:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Uhu en het volgende smsje begint met heyyyy.
Dudequote:Op donderdag 6 september 2012 11:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
JaZie hem gerust eindigen met likjes
Barrie!quote:Op donderdag 6 september 2012 11:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
JaZie hem gerust eindigen met likjes
Haha nicequote:Op donderdag 6 september 2012 11:13 schreef shifto het volgende:
[..]
ik speel geen kutspellen
[..]
Nee lol, ik vraag haar nog niet omdat ik het even te druk heb met festivals en dates de komende weken
Player.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:13 schreef shifto het volgende:
[..]
ik speel geen kutspellen
[..]
Nee lol, ik vraag haar nog niet omdat ik het even te druk heb met festivals en dates de komende weken
Is niet de enige reden hoor, ze is ook al moederquote:
Sorry als dit heel bot is, maar dat zou voor mij echt een reden zijn om kei hard weg te rennen en nooit meer om te kijken.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Is niet de enige reden hoor, ze is ook al moedermet 21 jaar.... van 2 kinderen
Ze is lekkerquote:Op donderdag 6 september 2012 11:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sorry als dit heel bot is, maar dat zou voor mij echt een reden zijn om kei hard weg te rennen en nooit meer om te kijken.
quote:
Ofniet teringquote:Op donderdag 6 september 2012 11:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sorry als dit heel bot is, maar dat zou voor mij echt een reden zijn om kei hard weg te rennen en nooit meer om te kijken.
Gewoon voor de seks dan maar verder verre afstand houdenquote:
idd laat die jongen met rust, milf seks is goeiequote:Op donderdag 6 september 2012 11:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Alhoewel, misschien moet ik niets zeggen.
Zo bedoelde ik het niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:21 schreef AapO het volgende:
[..]
idd laat die jongen met rust, milf seks is goeie
njah blijkbaar weet je dus ook nie waar je over praatquote:Op donderdag 6 september 2012 11:23 schreef Muisraket het volgende:
Garry's Mod is wel echt gay ja. Mijn broertje speelde dat en keek er altijd filmpjes van op YT. Wat een bagger.
Dat is een no-go voor mij hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 11:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Is niet de enige reden hoor, ze is ook al moedermet 21 jaar.... van 2 kinderen
Ik heb die filmpjes e.d. ook gezien.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:25 schreef AapO het volgende:
[..]
njah blijkbaar weet je dus ook nie waar je over praat
Met jou kan ik praten, hoewel sommige filmpjes wel leuk zijn, is het spel zelf gewoon ruk en kut en bagger en voor heumeusquote:Op donderdag 6 september 2012 11:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb die filmpjes e.d. ook gezien.
filmpjes hebben niets met garrys mod te maken, het is een sandbox waar mensen zelf implementaties voor kunnen maken, in dit geval speel ik vaak trouble in terroist town, wat in feite gewoon een game is gemaakt met die sandboxquote:Op donderdag 6 september 2012 11:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb die filmpjes e.d. ook gezien.
en mensen zoals shifto kan alleen maar dit soort dingen roepen, maar hij weet ook totaal niet waar het over gaatquote:
?quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:38 schreef BarrieButsers het volgende:
omg ik zag zojuist een KK lookalike maar dan een in zijn slechte jaren zegmaar, waaaar is die gast trouwens?![]()
Die kerel was kei dun. En wtf op dat laatstequote:Op vrijdag 7 september 2012 07:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
?
Ik denk dit topic gevlucht omdat hij het niet interessant vond en omdat ik te veel onzeker zat te zeuren, om hem te parafraseren.
Dat zei hij, ik niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 07:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die kerel was kei dun. En wtf op dat laatste
Tering nog aan toequote:Op vrijdag 7 september 2012 07:08 schreef Muisraket het volgende:
OMG Barrie check zijn profielfoto op Facebook (dat moet je nog kunnen zien, ook zonder Facebook).
quote:
quote:
QFTquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Die foto van KK is echt te erg op FB
Ik vond het wel sexyquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Die foto van KK is echt te erg op FB
False storyquote:
quote:
Als ik homo zou zijn had jij het allang gevoeldquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Toen BDH ontdekte dat zijn comming out niet goed in de groep viel, nam hij het terug.
/fixed.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Toen BDH ontdekte dat zijn cumming out niet goed in de groep viel, nam hij het terug.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik homo zou zijn had jij het allang gevoeld
quote:Leslie Nielsen ster van de grappigste films aller tijden
'Airplane', een film uit 1980, is volgens een Britse studie de beste komedie aller tijden. Geen enkele andere film brengt mensen zo vaak aan het lachen. Leslie Nielsen (1926-2010) had een rol in de prent en staat met 'The Naked Gun' nog een tweede keer in de top 10. Lachen maar...
'The Naked Gun' pronkt op de derde plaats van grappigste films ooit, achter 'The Hangover'. Het Britse 'Lovefilm' vroeg het publiek naar de tien films die volgens hun mening het grappigste zijn. Ze verkozen de Monthy Python-film 'Life of Brian'.
Vervolgens deed de website een nieuw onderzoek op basis van deze titels. Ze telden hoe vaak per minuut mensen gemiddeld moesten lachen tijdens deze films. Dan bleek 'Airplane' de winnaar, want de komedie brengt kijkers gemiddeld drie keer per minuut aan het lachen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)s-aller-tijden.dhtml
Dat bedoel ik maar. Grotere autoriteit op dit gebied dan wie dan ookquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:37 schreef bijdehand het volgende:
Wij kunnen zo in een jury voor beste films
Groot zijn we zekerquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar. Grotere autoriteit op dit gebied dan wie dan ook
Was dat nou voor onzinquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:46 schreef DeJori het volgende:
Hbo intro gisteren was overigens wel saai
Er was een intro feest op de onderwijsboulevard. Ik dacht, het is om de hoek, dus ik ga nog maar even kijkenquote:
Honey, I am dissapointquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:57 schreef DeJori het volgende:
[..]
Er was een intro feest op de onderwijsboulevard. Ik dacht, het is om de hoek, dus ik ga nog maar even kijken
Waaromquote:
Dat je daarheen gaatquote:
Het spijt me schatquote:
Ik vertrouw je niet meerquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:02 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het spijt me schatIk zal het niet meer doen. Echt niet
quote:
quote:
sp prollyquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:53 schreef shifto het volgende:
Zo, de stembreker ingevuldMooi initiatief en zal ook zeker stemmen wat ik ge-smst krijg
Hebben ze die ook met pvv? Zoja wel interessant op als bewoner daar zo poster op te gaan hangen voor je raam ofzo.quote:
Het hele nut van de stembreker is juist dat je je stem verdeeldquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hebben ze die ook met pvv? Zoja wel interessant op als bewoner daar zo poster op te gaan hangen voor je raam ofzo.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:16 schreef shifto het volgende:
Deze maakte ik gisteren voor MohMi
[ afbeelding ]
Dolquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Het hele nut van de stembreker is juist dat je je stem verdeeld
altijdquote:
Als een baasquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:59 schreef shifto het volgende:
Lol ik post een comment bij Gangnam style op youtube, en binnen 1 minuut 35 likes lol
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:09 schreef shifto het volgende:
Zit daardoor al mn youtube comments terug te lezen want dat doe ik nooit. Blijkt dat ik echt kanker grappig ben want heb overal veul likes xD
De autist in mij vind het niet relaxt dat je je avatar veranderd hebt.quote:
Ik moet zelf ook even wennen aan het gebrek aan rood/geel in mijn ava.. Waarschijnlijk hou ik het maar een dag uit en is ie morgen weer terugveranderdquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:02 schreef shifto het volgende:
[..]
De autist in mij vind het niet relaxt dat je je avatar veranderd hebt.
Tevens is het op die manier doorduwen van je politieke overtuiging niet veel beter dan gristenen doen
En onder welke Grote Leider wil jij die dictatuur laten plaatsvinden?quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:13 schreef bijdehand het volgende:
We zijn niet toe aan een stabiel kabinet, zoals Pechtold zegt, maar aan een echte dictatuur.
Precies, ik zie alle zwevende stemmertjes in KPD nu wel D66 stemmen hoor "want A_T is zo cool"!quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Helemaal als het de UI van een kpd-mod is
Als ik die debatten zo zie dan zijn de huidige lijsttrekkers in ieder geval niet geschikt. Vind zelf Jan Kees de Jager wel een goede denk ik. Of mezelf. Ik zou die crisis zo oplossen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En onder welke Grote Leider wil jij die dictatuur laten plaatsvinden?
Kameraad Roemer?
Herr Wilders?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik die debatten zo zie dan zijn de huidige lijsttrekkers in ieder geval niet geschikt. Vind zelf Jan Kees de Jager wel een goede denk ik. Of mezelf. Ik zou die crisis zo oplossen.
Of jou.quote:
Ja, dat is hij. En iemand die zonder morele bezwaren harde keuzes kan maken. Nu zou ik daar niet goed in zijn maar je weet wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:33 schreef shifto het volgende:
JKdJ een goede econoom?
En hoe iemand zonder geweten NL beter kan maken zie ik ook niet helemaal in.
Maar nou is dit niet de plek, denk ik, voor deze discussie, daarbij wacht er een pizza op mij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:26 schreef bijdehand het volgende:
Yo
[ afbeelding ]ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..non est vivere sed valere vita est ..
Goed. Gisteren gebbqt bij mijn ouders. Met uwes?quote:
Ook goed hoor. Gister geterrast in Ossquote:Op zondag 9 september 2012 08:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Goed. Gisteren gebbqt bij mijn ouders. Met uwes?
Snap ikquote:Op zondag 9 september 2012 08:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ook goed hoor. Gister geterrast in Osshun willen mijn verjaardag vieren
quote:Op zondag 9 september 2012 08:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Snap ikBelangrijk moment in het jaar!
Geef gewoon een verjaardagsfeestjequote:Op zondag 9 september 2012 08:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]Je bent gemeen, je zegt niet wat ik wil horen
Nee dat wil ik echt nietquote:
Tuurlijk wel. Nodig je alleen mij uitquote:
Zo'n Oscar Willems-feestjequote:Op zondag 9 september 2012 08:43 schreef DeJori het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Nodig je alleen mij uit
Huur een zaaltje af, regel een bandje. Gaan we gewoon daar zitten met een appletini.
Zo precies in het midden van het zaaltje. Ik stel de feestzaal van oeffelt voor.quote:Op zondag 9 september 2012 08:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo'n Oscar Willems-feestjeIk ga stuk hier, ik zie het zo voor me
En dan ook zo'n feestmuts op, beetje scheeft, en zo'n toetertje waar je heel langzaam op blaast zodat het zo somber klinkt.quote:Op zondag 9 september 2012 08:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zo precies in het midden van het zaaltje. Ik stel de feestzaal van oeffelt voor.
quote:Op zondag 9 september 2012 08:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dan ook zo'n feestmuts op, beetje scheeft, en zo'n toetertje waar je heel langzaam op blaast zodat het zo somber klinkt.
Ja. Maar willen we dit op korte termijn regelen terwijl we het ook voor jou kunnen regelen?quote:Op zondag 9 september 2012 08:47 schreef DeJori het volgende:
[..]Zouden we dit op korte termijn nog kunnen regelen?
We gingen voor mijn verjaardag toch al naar de bananenbar?quote:Op zondag 9 september 2012 08:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Maar willen we dit op korte termijn regelen terwijl we het ook voor jou kunnen regelen?
Nee, we gingen bananen in jouw ouders stoppen. Da's niet hetzelfdequote:Op zondag 9 september 2012 08:49 schreef DeJori het volgende:
[..]
We gingen voor mijn verjaardag toch al naar de bananenbar?
quote:Op zondag 9 september 2012 08:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, we gingen bananen in jouw ouders stoppen. Da's niet hetzelfde
Dibs on your fatherquote:
No way!quote:
I called him firstquote:
Maar hij is mijn papaquote:
Die avond is hij míjn papaquote:
Who's your Daddy?!quote:
Yours. Muhahahahaquote:
Waarom vrees ik een TT over mijn papaquote:
Mag jij 'm volmaken want ik ben zo weg.quote:Op zondag 9 september 2012 08:59 schreef DeJori het volgende:
[..]
Waarom vrees ik een TT over mijn papa
Ik wil hem niet volmaken. Ik wil jou volmaken.quote:Op zondag 9 september 2012 09:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mag jij 'm volmaken want ik ben zo weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |