hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Samzz.. als je wilt praten over mij hoeft dat niet op fb hoor.
stel dat er weer verhalen in de wereld komen die niet waar zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
blijf nouquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm.. aangezien er dus weer zo nodig over me gepraat moet worden.
toedels
Ik geef je een kus...quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm.. aangezien er dus weer zo nodig over me gepraat moet worden.
toedels
Volgens mij zeg ik niks raarsquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Samzz.. als je wilt praten over mij hoeft dat niet op fb hoor.
stel dat er weer verhalen in de wereld komen die niet waar zijn
kun je je niet gewoon gedragen en je bemoeien met je eigen leven ipv dat van een ander?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik niks raars. Het is nota bene niet eens mijn bericht.
je moet er wel meteen naartoe rennen om het te vertellenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik niks raars. Het is nota bene niet eens mijn bericht.
Ik heb niks gezegd, andersquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je moet er wel meteen naartoe rennen om het te vertellen
Oeh Oeh ik weet iets ..
bijzonderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |