quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:26 schreef Chai het volgende:
Ja echt iets van de laatste tijd inderdaad.
Oh wacht dit is zeker omdat je eigen ouders je Lily hebben genoemd ipv Lilian.
Lilianequote:Op dinsdag 4 september 2012 21:26 schreef Chai het volgende:
Xantippe Lillianne word X-Lilyquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:26 schreef Chai het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
En dan jezelf Lily noemen en dan dit topic openen, sjonge jonge.quote:
Elinequote:Op dinsdag 4 september 2012 21:28 schreef Piye het volgende:
Best een goede en voor de verandering originele klacht. Ik vraag me alleen af hoe Eline in hemelsnaam Pien wordt.
Je kind Mar noemen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:30 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik hoor vaak dat het zelfs word verkort wordt tot 2-3 letters.\
Jesscia - jes
Anna- An
Mariel- mar
Nog erger
Niet erg verhelderend. Dan zou het net zo goed een afkorting van Janine kunnen zijn.quote:
Nu overdrijf je, zo slecht is kanker niet!quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:31 schreef ForzaMilan het volgende:
X-Lily jouw topics zijn pure kanker.
...wat? Amyleigh? Was Emily niet goed genoeg ofzo? Ik heb echt nog nooit van de naam Amyleigh gehoord, en dan kwam/kom ik toch vrij regelmatig in Engeland.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:25 schreef x-Lily het volgende:
Amyleigh wordt Amy
Klacht: Men gaat erop achteruit door hun kind afgekorte namen te geven
Serieus? Ik ken toch zeker 2 Amyleigh'squote:Op dinsdag 4 september 2012 21:34 schreef DeX090 het volgende:
[..]
...wat? Amyleigh? Was Emily niet goed genoeg ofzo? Ik heb echt nog nooit van de naam Amyleigh gehoord, en dan kwam/kom ik toch vrij regelmatig in Engeland.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:32 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Nu overdrijf je, zo slecht is kanker niet!
Kan jij toevallig verhuizen door je auto aan je huis te koppelen, en dan gewoon weg te rijden? Dan snap ik dat nog. Anders niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:34 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Serieus? Ik ken toch zeker 2 Amyleigh's
nou neequote:Op dinsdag 4 september 2012 21:35 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Kan jij toevallig verhuizen door je auto aan je huis te koppelen, en dan gewoon weg te rijden? Dan snap ik dat nog. Anders niet.
Ik roep altijd mijn moeder d'r volledige doopnaam (Johanna Wilhelmina) in plaats van haar eigen naam. En dan vaak ook de dubbele (want getrouwd) achternaam erbij. Ze heeft die namen verdomme niet voor niets.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:39 schreef Bisamrat het volgende:
Dat deden de familie leden van mijn ex altijd bij haar. Heeft ze de mooie naam Marjolein, noemen ze haar steeds Maro of Majo.
Mensen die mij Ruck noemen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:47 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ik roep altijd mijn moeder d'r volledige doopnaam (Johanna Wilhelmina) in plaats van haar eigen naam. En dan vaak ook de dubbele (want getrouwd) achternaam erbij. Ze heeft die namen verdomme niet voor niets.
doopnaamquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:47 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ik roep altijd mijn moeder d'r volledige doopnaam (Johanna Wilhelmina) in plaats van haar eigen naam. En dan vaak ook de dubbele (want getrouwd) achternaam erbij. Ze heeft die namen verdomme niet voor niets.
Janquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als
Peter
Peer
Penis
Storm.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:15 schreef Toempf het volgende:
Ik ken dus iemand die haar dochter Sam heeft genoemd. Kan er maar niet aan wennenveel kutter zijn die hippe namen zoals Bloem en Sterre. Of Zus, leuk voor haar toekomstige bedpartners
Dit dus, kan mij geen ene reet schelen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vreemd genoeg kan ik hier echt geen seconde mee zitten.
Waarom kan het je geen twee reten schelen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef EvanStone het volgende:
[..]
Dit dus, kan mij geen ene reet schelen.
Ik ben streng gelovig je mag niet spotten met Jezus ehquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:00 schreef Rezania het volgende:
Jezus TS, is ergeren een hobby van je of zo? Jij zoekt geloof ik gewoon het internet af om dingen te vinden om over te klagen.Echt, wat een non-klacht.
Of Jan voor die echte luilakken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Je kind Johan noemen omdat je te lui bent om Johannes te zeggen bij de gemeente
Ga je SGP stemmen? Naar welke kerk ga je?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:18 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Ik ben streng gelovig je mag niet spotten met Jezus eh
pics?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:15 schreef Toempf het volgende:
Ik ken dus iemand die haar dochter Sam heeft genoemd. Kan er maar niet aan wennenveel kutter zijn die hippe namen zoals Bloem en Sterre. Of Zus, leuk voor haar toekomstige bedpartners
Jezus.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:18 schreef x-Lily het volgende:
[..]
ben 17, katholieke kerkquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:18 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ga je SGP stemmen? Naar welke kerk ga je?
Jeetjequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:18 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Dezelfde logicaquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als
Peter
Peer
Penis
Ok, ik ben gereformeerd, maar ik vind het sowieso goed als iemand naar de kerk gaat, dus keep up the good work!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:20 schreef x-Lily het volgende:
[..]
ben 17, katholieke kerk
Fee ipv Feline is ook armoedig
Feline kan ook niet hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:20 schreef x-Lily het volgende:
[..]
ben 17, katholieke kerk
Fee ipv Feline is ook armoedig
is weer eens wat anders dan emily of emilien toghhhquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef LookAtMe het volgende:
ik vind amyleigh klachtwaardiger dan afgekorte namen
is een tokkie naamquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef x-Lily het volgende:
[..]
is weer eens wat anders dan emily of emilien toghhh
dat is gewoon een kneuzen naamquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef x-Lily het volgende:
[..]
nee een meisje die emilien heet dan ieeelllllll tfoe koetnam
ik las dat het een jongensnaam isquote:
als jongens naam is het nog ergerquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef x-Lily het volgende:
[..]
ik las dat het een jongensnaam isik kende een meisje dat ee-mi-lien heet (emilien) maar die had 0 vrouwelijke rondingen aka jongensfiguur dus toepasselijke aam
volgens mij is het dan ee-mie-lie-jen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
als jongens naam is het nog erger
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef hugecooll het volgende:
Altijd matig als een 30+ professional zichzelf voorstelt met een naam als 'Nicky'
Ouders vergeten nog weleens als er zo'n baby'tje in het kraambedje ligt dat het ooit een volwassen persoon wordt en dus dat de naam die prima bij zo'n baby past ooit belachelijk gaat staan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef hugecooll het volgende:
Altijd matig als een 30+ professional zichzelf voorstelt met een naam als 'Nicky'
"hallo, ik ben professor puck de vries"quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ouders vergeten nog weleens als er zo'n baby'tje in het kraambedje ligt dat het ooit een volwassen persoon wordt en dus dat de naam die prima bij zo'n baby past ooit belachelijk gaat staan.
Emilian is wel een normale naam maar niet voor een Nederlander.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:46 schreef x-Lily het volgende:
[..]
volgens mij is het dan ee-mie-lie-jen?
Renée, bedoel je. En je ondertitel klopt van geen kant.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:54 schreef x-Lily het volgende:
Joosje ipv Josefine
Rene ipv Renate
Vera ipv Veronique
Ruud ipv Rudolf
oh kan wel renee danquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:55 schreef AthCom het volgende:
[..]
Renée, bedoel je. En je ondertitel klopt van geen kant.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:31 schreef ForzaMilan het volgende:
X-Lily jouw topics zijn pure kanker.
BJ heten is om meerdere redenen erg fout.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:13 schreef IPA het volgende:
Ik dacht dat het over namen als BJ, CJ en DJ zou gaan, maar helaas was ook dit topic weer een tegenvaller.
En derhalve zou het een mooie klacht zijn geweest, toch?quote:Op donderdag 6 september 2012 13:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
BJ heten is om meerdere redenen erg fout.
Zonde inderdaad, hebben je ouders zo hun best gedaan gaan anderen het weer verneuken.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:17 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
Roepnamen zijn net zo erg.. Niemand noemt mij Cassandra, maar Cassy... Ik.. haat... de naam.. CASSY!![]()
Er staat toch echt Cassandra![]()
![]()
Het klinkt gewoon beter voluit.
Terrecht!!!!
Ca$hquote:Op donderdag 6 september 2012 13:17 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
Roepnamen zijn net zo erg.. Niemand noemt mij Cassandra, maar Cassy... Ik.. haat... de naam.. CASSY!![]()
Er staat toch echt Cassandra![]()
![]()
Het klinkt gewoon beter voluit.
Terrecht!!!!
Erger nog, hun doen er aan mee...quote:Op donderdag 6 september 2012 13:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Zonde inderdaad, hebben je ouders zo hun best gedaan gaan anderen het weer verneuken.
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:19 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Erger nog, hun doen er aan mee...
Zoals in Naruto Shippudenquote:Op donderdag 6 september 2012 13:44 schreef -supergirl- het volgende:
Ik voorspel dat namen ooit worden afgekort tot zelfs 1 letter.
Dus dan noem je je kind:
A
B
C
D
E
etc.
Dan wil ik na mijn reïncarnatie Q heten.
Wateen lelijke namen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:25 schreef x-Lily het volgende:
Nicole wordt Nicky
Eline wordt Pien
Jessica wordt Jessy
Jennifer wordt Jen
Juliane wordt Julia/Julie
Alexander wordt Alex
Nicolaas wordt Nico
Isabelle wordt Isa
Amyleigh wordt Amy
Sant of .fr?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:21 schreef Croissant.fr het volgende:
[..]
Wateen lelijke namen.
Mijn naam word altijd afgekort door mijn broers en door mijn ouders. M'n broers gingen me zo noemen toen ze gingen praten en mijn ouders en de rest van mijn familie hebben dat overgenomen. Het is de laatste lettergreep van mijn roepnaam.
Mitsj zeggen ze zekerquote:Op donderdag 6 september 2012 15:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
Zo noemen mensen me nog echt ook![]()
watquote:Eline wordt Pien
Pas echt klachtwaardig zijn die hipsternamen van het kaliber Sterre, Vlinder, Lieve enz.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:53 schreef vera166 het volgende:
Nicole wordt Nicky
Eline wordt Pien
Amyleigh wordt Amy??? Julia is volgens mij gewoon een normale naam en van Amyleigh heb ik nog nooit gehoord.
Nicole en Nicky ook niet.
Vind die tokkienamen veel klachtwaardiger
Shanea-Chelsea ofzo zo'n kind bij mij in de buurt. Wtf
Bij de naam Chelsea, moet ik aan voetbalclub Chelsea FC denken.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:53 schreef vera166 het volgende:
Nicole wordt Nicky
Eline wordt Pien
Amyleigh wordt Amy??? Julia is volgens mij gewoon een normale naam en van Amyleigh heb ik nog nooit gehoord.
Nicole en Nicky ook niet.
Vind die tokkienamen veel klachtwaardiger
Shanea-Chelsea ofzo zo'n kind bij mij in de buurt. Wtf
Wat is jouw afkorting? sineporcim?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:50 schreef sinepedraap het volgende:
Gewoon een mooie naam kiezen. Vlinder of zo. Of Angel.
Dat is mijn echte naam jaquote:
Balthasar Boma is wel +1 jaquote:Op donderdag 6 september 2012 15:56 schreef Michielos het volgende:
Ik vind Alexander-Bert nog steeds de coolste naam
Of Balthasar
Chelsea Smilesquote:Op donderdag 6 september 2012 15:56 schreef EmTheBest het volgende:
[..]
Bij de naam Chelsea, moet ik aan voetbalclub Chelsea FC denken.
Beautiful Hopequote:Op donderdag 6 september 2012 15:55 schreef Mieron het volgende:
[..]
Pas echt klachtwaardig zijn die hipsternamen van het kaliber Sterre, Vlinder, Lieve enz.
Met een W zijn ze nog cooler. Wladimirquote:Op donderdag 6 september 2012 15:57 schreef sinepedraap het volgende:
Vladimirs zijn ook altijd leuk dat zijn altijd van die geschifte Russen
Nee ik vind met een V. Zo schrijft je ook vodkaquote:Op donderdag 6 september 2012 16:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
Met een W zijn ze nog cooler. Wladimir
Wladimir is Pools en het is wodkaquote:Op donderdag 6 september 2012 16:00 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee ik vind met een V. Zo schrijft je ook vodka
Het is Vodkaquote:Op donderdag 6 september 2012 16:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wladimir is Pools en het is wodka
Nee, het is wodkaquote:
En in het Russisch ook en dat is het ookquote:Op donderdag 6 september 2012 16:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, het is wodkaIk neem aan dat we de spelling gewoon vanuit het Pools hebben overgenomen, maar de uitspraak 'behoort' wel vodka te zijn aangezien de w in het Pools wordt uitgesproken als een v
Nee TS is gewoon gefrustreerd door het feit dat haar ouders haar Lilly hebben genoemd in plaats van Lillian of Amelia ofzoquote:
Het Russisch heeft geen v en wquote:Op donderdag 6 september 2012 16:07 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En in het Russisch ook en dat is het ook
Maar zo spreek je het wel uit oelewapperquote:Op donderdag 6 september 2012 16:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het Russisch heeft geen v en w
dat stond ook al in de fpquote:Op donderdag 6 september 2012 16:07 schreef Mieron het volgende:
[..]
Nee TS is gewoon gefrustreerd door het feit dat haar ouders haar Lilly hebben genoemd in plaats van Lillian of Amelia ofzo
Ik zeg toch: spelling is met een w, uitspraak een vquote:Op donderdag 6 september 2012 16:10 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Maar zo spreek je het wel uit oelewapper
En is het dan Whisky of Whiskey?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik zeg toch: spelling is met een w, uitspraak een v
FRIET!quote:Op donderdag 6 september 2012 16:11 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En is het dan Whisky of Whiskey?
Daar gaat het toch niet over?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:11 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
aardigquote:Op donderdag 6 september 2012 16:11 schreef Mieron het volgende:
[..]
Ik dacht ik herhaal even wat je zelf had kunnen lezen.
Ik heb het antwoord al gevonden.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet over?
Overigens klinkt de Russische versie van wodka meer als een w dan de Poolse versie
okquote:Op donderdag 6 september 2012 16:13 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb het antwoord al gevonden.
http://www.goeievraag.nl/(...)se-wodka-vodka.38555
Maar ik blijf toch lekker Vodka zeggen
Whisky als het uit Amerika komt.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:11 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Gefixtquote:Op donderdag 6 september 2012 16:31 schreef TagForce het volgende:
[..]
Whisky als het niet uit Ierland komt.
Whiskey als het uit Ierland komt.
Je hebt gelijk...quote:
Liliane schat. Noem me maar lai-lie-jen.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:07 schreef Mieron het volgende:
[..]
Nee TS is gewoon gefrustreerd door het feit dat haar ouders haar Lilly hebben genoemd in plaats van Lillian of Amelia ofzo
Lijkt me niet de correcte uitspraakquote:Op donderdag 6 september 2012 22:24 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Liliane schat. Noem me maar lai-lie-jen.
fonds? Nu weet ik waarom je zo'n kutuser bent, je bent zo'n irritant negertje dat ons komt vervelen.quote:
Maar ze kan als geen ander sportschoenen in elkaar naaien.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:47 schreef TJV het volgende:
[..]
fonds? Nu weet ik waarom je zo'n kutuser bent, je bent zo'n irritant negertje dat ons komt vervelen.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als
Peter
Peer
Penis
Eh waarom vraag je dat?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:36 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]_________
Kom je uit een namaak-Gooi ofzo?
Bodine niet dan?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:19 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Dat zijn eerder namen als Pieter-Bas....
Beetje misschien wel ja. Ik ken vlgns mij oko maar een Bodine en die denkt het wel ja ens taat ook bekend als een kakmeisjequote:
quote:Op zondag 9 september 2012 15:02 schreef Spelfaut het volgende:
Of mensen die hun kind in plaats van kutuser x-Lily noemen.
quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan jezelf Lily noemen en dan dit topic openen, sjonge jonge.
Maar je had al bijna een dag of zo geen topic meer gemaakt natuurlijk.
Heerlijk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als
Peter
Peer
Penis
Elinepienequote:Op dinsdag 4 september 2012 21:28 schreef Piye het volgende:
Best een goede en voor de verandering originele klacht. Ik vraag me alleen af hoe Eline in hemelsnaam Pien wordt.
Of Pien is een variant op Pino. Maar waarom je je kind in vredesnaam naar een sesamstraat figuur zou willen noemen...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |