quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:26 schreef Chai het volgende:
Ja echt iets van de laatste tijd inderdaad.
Oh wacht dit is zeker omdat je eigen ouders je Lily hebben genoemd ipv Lilian.
Lilianequote:Op dinsdag 4 september 2012 21:26 schreef Chai het volgende:
Xantippe Lillianne word X-Lilyquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:26 schreef Chai het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
En dan jezelf Lily noemen en dan dit topic openen, sjonge jonge.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:26 schreef Chai het volgende:
Elinequote:Op dinsdag 4 september 2012 21:28 schreef Piye het volgende:
Best een goede en voor de verandering originele klacht. Ik vraag me alleen af hoe Eline in hemelsnaam Pien wordt.
Je kind Mar noemen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:30 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik hoor vaak dat het zelfs word verkort wordt tot 2-3 letters.\
Jesscia - jes
Anna- An
Mariel- mar
Nog erger
Niet erg verhelderend. Dan zou het net zo goed een afkorting van Janine kunnen zijn.quote:
Nu overdrijf je, zo slecht is kanker niet!quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:31 schreef ForzaMilan het volgende:
X-Lily jouw topics zijn pure kanker.
...wat? Amyleigh? Was Emily niet goed genoeg ofzo? Ik heb echt nog nooit van de naam Amyleigh gehoord, en dan kwam/kom ik toch vrij regelmatig in Engeland.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:25 schreef x-Lily het volgende:
Amyleigh wordt Amy
Klacht: Men gaat erop achteruit door hun kind afgekorte namen te geven
Serieus? Ik ken toch zeker 2 Amyleigh'squote:Op dinsdag 4 september 2012 21:34 schreef DeX090 het volgende:
[..]
...wat? Amyleigh? Was Emily niet goed genoeg ofzo? Ik heb echt nog nooit van de naam Amyleigh gehoord, en dan kwam/kom ik toch vrij regelmatig in Engeland.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:32 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Nu overdrijf je, zo slecht is kanker niet!
Kan jij toevallig verhuizen door je auto aan je huis te koppelen, en dan gewoon weg te rijden? Dan snap ik dat nog. Anders niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:34 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Serieus? Ik ken toch zeker 2 Amyleigh's
nou neequote:Op dinsdag 4 september 2012 21:35 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Kan jij toevallig verhuizen door je auto aan je huis te koppelen, en dan gewoon weg te rijden? Dan snap ik dat nog. Anders niet.
Ik roep altijd mijn moeder d'r volledige doopnaam (Johanna Wilhelmina) in plaats van haar eigen naam. En dan vaak ook de dubbele (want getrouwd) achternaam erbij. Ze heeft die namen verdomme niet voor niets.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:39 schreef Bisamrat het volgende:
Dat deden de familie leden van mijn ex altijd bij haar. Heeft ze de mooie naam Marjolein, noemen ze haar steeds Maro of Majo.
Mensen die mij Ruck noemen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:47 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ik roep altijd mijn moeder d'r volledige doopnaam (Johanna Wilhelmina) in plaats van haar eigen naam. En dan vaak ook de dubbele (want getrouwd) achternaam erbij. Ze heeft die namen verdomme niet voor niets.
doopnaamquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:47 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ik roep altijd mijn moeder d'r volledige doopnaam (Johanna Wilhelmina) in plaats van haar eigen naam. En dan vaak ook de dubbele (want getrouwd) achternaam erbij. Ze heeft die namen verdomme niet voor niets.
Janquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als
Peter
Peer
Penis
Storm.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:15 schreef Toempf het volgende:
Ik ken dus iemand die haar dochter Sam heeft genoemd. Kan er maar niet aan wennenveel kutter zijn die hippe namen zoals Bloem en Sterre. Of Zus, leuk voor haar toekomstige bedpartners
Dit dus, kan mij geen ene reet schelen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vreemd genoeg kan ik hier echt geen seconde mee zitten.
Waarom kan het je geen twee reten schelen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef EvanStone het volgende:
[..]
Dit dus, kan mij geen ene reet schelen.
Ik ben streng gelovig je mag niet spotten met Jezus ehquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:00 schreef Rezania het volgende:
Jezus TS, is ergeren een hobby van je of zo? Jij zoekt geloof ik gewoon het internet af om dingen te vinden om over te klagen.Echt, wat een non-klacht.
Of Jan voor die echte luilakken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Je kind Johan noemen omdat je te lui bent om Johannes te zeggen bij de gemeente
Ga je SGP stemmen? Naar welke kerk ga je?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:18 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Ik ben streng gelovig je mag niet spotten met Jezus eh
pics?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:15 schreef Toempf het volgende:
Ik ken dus iemand die haar dochter Sam heeft genoemd. Kan er maar niet aan wennenveel kutter zijn die hippe namen zoals Bloem en Sterre. Of Zus, leuk voor haar toekomstige bedpartners
Jezus.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:18 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Ik ben streng gelovig je mag niet spotten met Jezus eh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |