Geweldig he?quote:
Hier zie je goed het effect van wat ik probeerde uit te leggenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:23 schreef Mickeys het volgende:
Over bochtjes gesproken... DIT filmpje vind ik dus al helemaal keigoed
Hij houd die racer wel behoorlijk opquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Snelheid is wel in MPH dus gaat voor mijn doen best hard door de bochtjes
Dat effect vandaag ook toegepast. Niet overal natuurlijk, maar ik denk ook dat km's maken ook wel belangrijk is. Denk dat ik eens ga kijken voor een route met een hele zooi rotondes en zo.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:35 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Hier zie je goed het effect van wat ik probeerde uit te leggen
[..]
Hij houd die racer wel behoorlijk opIk doe het hem niet na, maar zo'n ding hoort niet thuis op het circuit
Bwehe, ze bevatten wel bijna een gehele zithoek jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat zie je verkeerdhij zit in de linker dan wel rechterstoel
Rubbers vergeten??quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef JK1982 het volgende:
Zo, ik heb vandaag ook heerlijk gereden.
Eerst dus naar werk, en kreeg aan het einde van de middag nog een onverwachte uitnodiging om even naar Zandvoort te komen.
Dus ik ben nog even op de brommer naar Zandvoort gegaan en vandaar hebben we nog een klein ritje gedaan over Heemstede, Hoofddorp, Aalsmeer en Mijdrecht en zo weer terug naar Amsterdam.
Was erg gezellig, ritje was leuk, maar niet al te spannend. Maargoed, ik was dan ook niet echt voorbereid, omdat de uitnodiging zo onverwachts kwam
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
2 Rubbers altijd mee.. Die zijn iig goed warm geworden vanavond
Die zouden 'zichzelf helemaal kapot rijden'quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:31 schreef Joooo-pi het volgende:
*kijkt rtl4
Zou ook een van de lijsttrekkers motor rijden?
Nunspeet Elburg, Het Harde, probeer daar maar eens.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:54 schreef WhiteJoker het volgende:
Vin! Heb jij nog tips voor weggetjes over de Veluwe? Was vanavond niet echt een succes. Alles recht toe recht aan. Bovendien kwam ik ineens in Arnhem uit...
Toch geen bikermice from mars?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:00 schreef Danger.Mouse het volgende:
Morgen iets ophalen bij de garage
Nope. De volvo van mijn oudersquote:
Waarom moet jij die ophalen dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:04 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Nope. De volvo van mijn ouders
Nu 2 maanden mijn rijbewijs, en nog steeds motorloos. Wachten tot de winter wanneer de prijzen gaan dalen, dan sla ik mijn slag!
Ouders zijn werken, ik ben vrij; taak gegeven om dat ding op te halen. Niet vervelend though, getunede V70 met 250 PK en 430 Nm, dat wil wel vooruitquote:Op woensdag 5 september 2012 00:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom moet jij die ophalen dan?
Wat voor brommer zoek je?
Lekker hoor, betere werk 25kw 2 jaartje ofzo?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:13 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ouders zijn werken, ik ben vrij; taak gegeven om dat ding op te halen. Niet vervelend though, getunede V70 met 250 PK en 430 Nm, dat wil wel vooruit
Ik heb mijn keuze eigenlijk al gemaakt. Een Kawasaki ZX-6R uit 2005-2006. Aangezien ik toch nog een lange tijd aan 25kW gebonden ben geeft me dit genoeg tijd om rijervaring op te doen zonder meteen een gas-giftige raket onder m'n reet te hebben
Klopt, 2 jaar vanaf het moment dat ik mijn rijbewijs aangevraagd heb. Dus op 09-07-2014 mag ik pas onbeperkt rijdenquote:Op woensdag 5 september 2012 00:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lekker hoor, betere werk 25kw 2 jaartje ofzo?
Och heb 2 jaar 25kw op een divje 600 gereden, goeie ouwe tijd Fok!Mc.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:18 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Klopt, 2 jaar vanaf het moment dat ik mijn rijbewijs aangevraagd heb. Dus op 09-07-2014 mag ik pas onbeperkt rijden![]()
Ik kan me voorstellen dat de meesten beginnen op een stuur/pekel/echte beginnersfiets. Het is immers geen goedkoop vervoersmiddel als je al een auto en andere kosten hebt. Ik stap liever meteen op een motor waar ik nog graag lang op zou willen rijden, nadeel is wel dat dat betekent dat ik meteen +/- ¤5000/5500 uitgeefquote:Op woensdag 5 september 2012 00:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Och heb 2 jaar 25kw op een divje 600 gereden, goeie ouwe tijd Fok!Mc.
Iedereen weg rijden en de olie boot aanduwen.
Ik gok je gashendelquote:Op woensdag 5 september 2012 00:30 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben het er niet zo mee eens dat ik de laatste twee keer het reservekraantje al heb moeten open zetten op 190km in plaats van bij 250km
Wat is er nu weer mis met dat ding
Net wel lekker wat stukjes langs de zee gereden trouwens rond Wassenaar en Katwijk, heerlijk
Sja dat is ook een keuze.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:29 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat de meesten beginnen op een stuur/pekel/echte beginnersfiets. Het is immers geen goedkoop vervoersmiddel als je al een auto en andere kosten hebt. Ik stap liever meteen op een motor waar ik nog graag lang op zou willen rijden, nadeel is wel dat dat betekent dat ik meteen +/- ¤5000/5500 uitgeef
Ace of Basequote:
zo ook eindelijk wakker. Ben al 2 uur aantal werk jonguh. Straks ff naar Zoetermeer om de doos toebehoren weg te brengen en te kijken of de 10 er al staatquote:
Zelf boek ik hem meestal richting Deventer en ga daar de dijk op richting Zwolle. En afhankelijk van hoeveel rijd via Elburg terug, anders via Epe enzo.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:54 schreef WhiteJoker het volgende:
Vin! Heb jij nog tips voor weggetjes over de Veluwe? Was vanavond niet echt een succes. Alles recht toe recht aan. Bovendien kwam ik ineens in Arnhem uit...
Als je denkt zoveel geld uit te geven kun je ook een nieuwe Kawa Ninja 250R kopen.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:29 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat de meesten beginnen op een stuur/pekel/echte beginnersfiets. Het is immers geen goedkoop vervoersmiddel als je al een auto en andere kosten hebt. Ik stap liever meteen op een motor waar ik nog graag lang op zou willen rijden, nadeel is wel dat dat betekent dat ik meteen +/- ¤5000/5500 uitgeef
Goeiemorgenquote:Op woensdag 5 september 2012 08:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als je denkt zoveel geld uit te geven kun je ook een nieuwe Kawa Ninja 250R kopen.
Goedemorgen Vinquote:Op woensdag 5 september 2012 08:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Hij zegt dat ie graag een motor wil waar hij wat langer op willen rijden. Nu kan dat natuurlijk prima.met een 250, maar de meeste mannen willen straks liever wat meer vermogen onder hun kont denk ik
Hoeveel km's wilt ie gaan maken dan? Dat heb ik gemist denk ik.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Goedemorgen Vin
I know, maar als hij zoveel km's wil gaan rijden, dan wil je ook een motor waar je de eerste tijd niet aan hoeft te sleutelen lijkt mij. Maar sowieso, vind het veel geld. Dat ik het heb kunnen doen komt puur omdat ik al een heel stuk ouder ben en al jaren heb gewerkt en gespaard dus dat een stuk makkelijker kon doen, maar ik heb toch zeker een aantal keren flink geslikt.
Maar de Kawa is wel redelijk waardevast als ik zie wat ze voor de 2e hands nog durven te vragen.
Ik las dat een beetje tussen de regels door. Maar als je ook al een auto hebt waar je kosten aan maakt, dan zou ik m.i. een motor willen hebben die mij niet ook nog eens geld zou kosten aan dingetjes die gefixt moeten worden. Dan ben je onder de streep nog steeds een boel geld kwijtquote:Op woensdag 5 september 2012 08:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoeveel km's wilt ie gaan maken dan? Dat heb ik gemist denk ik.
Het is ook zeker veel geld, en voorlopig heb ik het er niet voor over ook al zou ik het wel willen. Jongeren komen tegenwoordig om een of andere manier altijd aan geld, en klasgenoot heeft een zx6r 2010 straatfiets en racer. En nog een hele zut andere meuk.
Kawa's zijn sowieso wel redelijk waarde vast geloof ik.
En over welke kawa heb jij het? Dit is wel erg algemeenquote:Op woensdag 5 september 2012 09:07 schreef ikookhier het volgende:
Kawa zijn zeker waarde vast die van is te koop voor 8500¤![]()
quote:22 Sept - MAG Brussel Anti-APK
Dekatria
lipjes
Vinniiee
Bozz187
Verzamelen kan bij Lipjes om 9 uur.
Tussen half 10 en 10 zal er naar hazeldonk worden gereden.
PM voor adres
staat allemaal in mn subquote:Op woensdag 5 september 2012 09:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En over welke kawa heb jij het? Dit is wel erg algemeen
Donequote:Op woensdag 5 september 2012 09:17 schreef lipjes het volgende:
Btw, kan dit even in de OP erbij?
[..]
Sorry, maar ik vind je nogal onduidelijk (nog steeds) en het is geschreven in vreemd Nederlands.quote:
Ik kan mijn auto ook voor 7000 euro te koop zetten, wil nog niet zeggen dat ie dat waard is en dat de gek er dat voor geeftquote:Op woensdag 5 september 2012 09:07 schreef ikookhier het volgende:
Kawa zijn zeker waarde vast die van is te koop voor 8500¤![]()
En er werd gesproken over een bedrag van 5000/5500 maar jij pleurt er gewoon 3000 bij... ach... als jij het bijlegt en zo....quote:Op woensdag 5 september 2012 10:05 schreef ikookhier het volgende:
Nieuw waarde van een Z750 is 8500¤,Noobs
quote:Op woensdag 5 september 2012 10:12 schreef Den_Haag het volgende:
Binnenkort mag ik eindelijk weer de motor op
Sorry, ik ken niet alle catalogus-prijzen uit m'n hoofd neequote:Op woensdag 5 september 2012 10:05 schreef ikookhier het volgende:
Nieuw waarde van een Z750 is 8500¤,Noobs
Bedankt voor de tips! Zoek de Hoog Buurlooseweg maar eens op. Da's de weg die ik gister zocht. Even kijken of ik vanavond zin heb om te tanken, anders boek ik hem daar nog maar eens heen.quote:Op woensdag 5 september 2012 07:30 schreef Vinniiee het volgende:
Moggel!
[..]
Zelf boek ik hem meestal richting Deventer en ga daar de dijk op richting Zwolle. En afhankelijk van hoeveel rijd via Elburg terug, anders via Epe enzo.
Weggetje van Beekbergen naar Hoenderloo is ook leuk, maar kan je nu niet langs volgens mij. Dan richting Arnhem, Posbank op of doorrijden naar de dijk en via Rhenen en Barneveld weer terug. Van Barneveld naar Apeldoorn zitten ook wel een paar leuke bochtjes tussen.
Let op de als.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:33 schreef Salatrel het volgende:
De waarde van die 250 kon wel eens snel zakken als de jeugd straks lichter moet gaan rijden en het aanbod 2ehands stijgt
Ah oke vandaar. Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik las dat een beetje tussen de regels door. Maar als je ook al een auto hebt waar je kosten aan maakt, dan zou ik m.i. een motor willen hebben die mij niet ook nog eens geld zou kosten aan dingetjes die gefixt moeten worden. Dan ben je onder de streep nog steeds een boel geld kwijt
Geen dank! ik zal het eens checken. Hehe, ja ik moet ook alweer tanken. En de benzine begint weer duur te wordenquote:Op woensdag 5 september 2012 10:36 schreef WhiteJoker het volgende:
Goeiemorgen!
[..]
Bedankt voor de tips! Zoek de Hoog Buurlooseweg maar eens op. Da's de weg die ik gister zocht. Even kijken of ik vanavond zin heb om te tanken, anders boek ik hem daar nog maar eens heen.
Is al eeuwen duur.... in "mijn" tijd betaalde je hooguit anderhalve gulden voor een liter benzine en kwamen we in "opstand" toen het een knaak (2,50 gulden) zou worden. Nou..... die tijd is wel geweest en zal nooit meer terug komenquote:Op woensdag 5 september 2012 10:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke vandaar. Dat ben ik met je eens.
[..]
Geen dank! ik zal het eens checken. Hehe, ja ik moet ook alweer tanken. En de benzine begint weer duur te worden
Dat kan wel kloppen ja. Maar toen ik nog brommer reed (4 jaar geleden), toen betaalde ik ¤1,40 ofzo voor een liter. Nu is het zo'n 40 cent duurder.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Is al eeuwen duur.... in "mijn" tijd betaalde je hooguit anderhalve gulden voor een liter benzine en kwamen we in "opstand" toen het een knaak (2,50 gulden) zou worden. Nou..... die tijd is wel geweest en zal nooit meer terug komen
Wij zijn opgegroeid met dure benzinequote:Op woensdag 5 september 2012 10:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Is al eeuwen duur.... in "mijn" tijd betaalde je hooguit anderhalve gulden voor een liter benzine en kwamen we in "opstand" toen het een knaak (2,50 gulden) zou worden. Nou..... die tijd is wel geweest en zal nooit meer terug komen
Meh die wegen van jou zien er ook niet echt bochtig uit, maar dat kan aan Google Maps liggen. Ik vond het wel een mooie omgeving. De eerste keer dat ik er reed, ging een maat voor. Precies achter zijn wielen wilde een konijn oversteken. Gelukkig bedacht die zich want ik kon niet uitwijken of remmenquote:Op woensdag 5 september 2012 10:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke vandaar. Dat ben ik met je eens.
[..]
Geen dank! ik zal het eens checken. Hehe, ja ik moet ook alweer tanken. En de benzine begint weer duur te worden
*gecheckt* Die weg is niet zoveel boeiends. Maar zodra je bij Assel bent en richting Hoog Soeren rijd is het wel weer lekker bochtig. Maar wel oppassen met het grind wat daar ligt.
Dat heb ik eens met een hond gehadquote:Op woensdag 5 september 2012 10:48 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Wij zijn opgegroeid met dure benzineMaar het begint nu toch echt wel vervelend te worden...
[..]
Meh die wegen van jou zien er ook niet echt bochtig uit, maar dat kan aan Google Maps liggen. Ik vond het wel een mooie omgeving. De eerste keer dat ik er reed, ging een maat voor. Precies achter zijn wielen wilde een konijn oversteken. Gelukkig bedacht die zich want ik kon niet uitwijken of remmen
Haha ik zei toch al dat het aan Google Maps kon liggen, in dit geval lag het meer dat ik de verkeerde wegen opzochtquote:Op woensdag 5 september 2012 10:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat heb ik eens met een hond gehadIk zag ze al lopen (zonder baasje), dus al flink in snelheid geminderd. Springt die hond ineens voor mijn voorwiel langs
![]()
Dit noem jij niet bochtig?:
Deventer - Hattem
Beekbergen - De Steeg (middelste stuk is ietwat saai)
Beekbergen - Apeldoorn (Arnhem - Kesteren het leukst)
Van Hoenderloo tot Arnhem? Dat is inderdaad rete saaiquote:Op woensdag 5 september 2012 11:01 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Haha ik zei toch al dat het aan Google Maps kon liggen, in dit geval lag het meer dat ik de verkeerde wegen opzocht
Beekbergen - De Steeg, en dan het middelste stuk, heb ik gister gereden. Da's saaaaai.
Op de adviesprijs, of de normale prijs bij dat tankstation?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:12 schreef lipjes het volgende:
wij hebben in zevenbergen 12ct korting per liter, dus adt scheelt
Dit.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:12 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb dan nog veel liever onbemande stations. Dat gedoe met die helm anders heel de tijd
Sommige pompbediendes zetten de pomp uit, want ze hebben argwaan dat je dan zonder betalen weg kunt rijden.quote:
En trappen met dat ding hèquote:Op woensdag 5 september 2012 00:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Och heb 2 jaar 25kw op een divje 600 gereden, goeie ouwe tijd Fok!Mc.
Iedereen weg rijden en de olie boot aanduwen.
Nog nooit mee gemaaktquote:Op woensdag 5 september 2012 12:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Sommige pompbediendes zetten de pomp uit, want ze hebben argwaan dat je dan zonder betalen weg kunt rijden.
volgens mij kan mijn leren combi ook de verkoop inquote:Op woensdag 5 september 2012 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Ik zeg: koffers, valbeugels, stalen remleidingenOh, en andere demper
quote:Op woensdag 5 september 2012 12:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens mij kan mijn leren combi ook de verkoop indeze staat nog 4cm hoger op zn achterpoten dan de niet abs versie dus in het leer krijg ik mijn been er niet overheen waarschijnlijk
Ook gehad ja. Bij de Shell. Maar die zijn sowieso kut. Zegels, sparen, aanbiedingen en dan mag je eindelijk een keer betalenquote:Op woensdag 5 september 2012 12:25 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nog nooit mee gemaaktWel eens commentaar gehad dat ik met mn helm op niet mocht betalen,Toen ik zei,nou dan betaal ik niet,Mocht het wel
Hahahaquote:Op woensdag 5 september 2012 12:25 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nog nooit mee gemaaktWel eens commentaar gehad dat ik met mn helm op niet mocht betalen,Toen ik zei,nou dan betaal ik niet,Mocht het wel
Dacht ergens gelezen te hebben dat non-ABS 210mm veerweg had en ABS 160mm ofzo?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens mij kan mijn leren combi ook de verkoop indeze staat nog 4cm hoger op zn achterpoten dan de niet abs versie dus in het leer krijg ik mijn been er niet overheen waarschijnlijk
Dit dus.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:27 schreef Salatrel het volgende:
daarom gewoon onbemande pomp... geen gezeik over helm en nog goedkoper ook
ze hebben nu net zon demomodel evacuatietrap staan bij NS dus misschien kan ik hem daarnaast zettenquote:Op woensdag 5 september 2012 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat welAltijd parkeren bij een stoeprand
Ik laat SD dan altijd betalen.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:12 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb dan nog veel liever onbemande stations. Dat gedoe met die helm anders heel de tijd
Hahaquote:Op woensdag 5 september 2012 12:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ze hebben nu net zon demomodel evacuatietrap staan bij NS dus misschien kan ik hem daarnaast zetten
kan ik SD een keertje lenen als ik moet tanken?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik laat SD dan altijd betalen.
() !
Geloof dat die vanochtend 1.76 oid wasquote:Op woensdag 5 september 2012 11:49 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Op de adviesprijs, of de normale prijs bij dat tankstation?
De Tango (onbemand) hier zegt ook dat ze 10ct korting per liter geven, maar het is nog steeds maar 3 cent goedkoper dan bij de Texaco (bemand)
Ze geven namelijk die 10ct per liter korting op de adviesprijs, maar er zijn ongeveer geen tankstations die de adviesprijs hanteren. Misschien een tankstation in de randstad langs de snelweg weg, maar daar kom ik niet zo vaak..
quote:De benzineprijs stijgt mee met de olieprijs. In juni daalde de prijs, maar die is nu weer gestegen, onder meer door spanningen rond Syrië en Iran. Ook spelen onderhoudswerkzaamheden aan olieplatforms in de Noordzee en de orkaan Isaac die over de Golf van Mexico trok een rol.
Ha, dat was met sigaretten toen ook al zo. (Als het 5 gulden werd zouden we allemaal stoppen). Erg eigenlijk he.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
de non ABS staat trouwens ook op andere type bandenquote:Op woensdag 5 september 2012 12:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dacht ergens gelezen te hebben dat non-ABS 210mm veerweg had en ABS 160mm ofzo?
Is die in juni gezakt?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:03 schreef WhiteJoker het volgende:
Lol NOS op 3 begint met het volgende: "Benzineprijs op recordhoogte"
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Non ABS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |