Net zoals de 4S dus. Maar dan vind ik dus nog steeds veel te duur, zeker als je je bedenkt dat je de high-end Android toestellen maar rond de ¤500,- kosten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt nooit last van gehad![]()
Ik lees overigens net dat de versie met 64 GB, in Nederland waarschijnlijk 800 euries gaat kosten!
Ja, maar ik vind (geen uitlokking tot apple/android oorlog) Android gewoon nog lang niet zo goed werken. Persoonlijke mening haat geen mensen die Android beter vindenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net zoals de 4S dus. Maar dan vind ik dus nog steeds veel te duur, zeker als je je bedenkt dat je de high-end Android toestellen maar rond de ¤500,- kosten.
Zeker! Ongeveer 530 euries voor de Galaxy S3, dat scheelt nogal wat. Ik ben zeer nieuwsgierig naar de komende vergelijkingen!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net zoals de 4S dus. Maar dan vind ik dus nog steeds veel te duur, zeker als je je bedenkt dat je de high-end Android toestellen maar rond de ¤500,- kosten.
Ik had eerst een iPhone 3GS voordat ik deze HTC kocht. Natuurlijk verschillen de systemen van elkaar, maar persoonlijk vind ik de één niet overtuigend beter dan de ander. Ik kan met beide overweg.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind (geen uitlokking tot apple/android oorlog) Android gewoon nog lang niet zo goed werken. Persoonlijke mening haat geen mensen die Android beter vinden.
overweg wel, ik heb ook nog een android GSm en een tablet hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had eerst een iPhone 3GS voordat ik deze HTC kocht. Natuurlijk verschillen de systemen van elkaar, maar persoonlijk vind ik de één niet overtuigend beter dan de ander. Ik kan met beide overweg.
Ja, dat is natuurlijk puur subjectief. Android werkt bij mij echt als een trein, daarnaast vind een iPhone met dat simpele iconen-geschuif (dat heeft Android ook op de achtergrond) echt heel saai! Android met haar widgets vind ik veel uitdagender!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind (geen uitlokking tot apple/android oorlog) Android gewoon nog lang niet zo goed werken. Persoonlijke mening haat geen mensen die Android beter vinden.
Dat kan, ik heb niet zo'n behoefte aan widgets, k zet hem aan, klik op een app en doe wat ik kwam doenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk puur subjectief. Android werkt bij mij echt als een trein, daarnaast vind een iPhone met dat simpele iconen-geschuif (dat heeft Android ook op de achtergrond) echt heel saai! Android met haar widgets vind ik veel uitdagender!
(heb ik het maar niet over de open structuur van Android etc.)
O, begrijp me niet verkeerd hoor zo'n 4s is natuurlijk geen prutsding ofzo, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar een Samsung S2 (heb ik nu) of een S3 natuurlijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk puur subjectief. Android werkt bij mij echt als een trein, daarnaast vind een iPhone met dat simpele iconen-geschuif (dat heeft Android ook op de achtergrond) echt heel saai! Android met haar widgets vind ik veel uitdagender!
(heb ik het maar niet over de open structuur van Android etc.)
O Windows mobile heb ik ook gehad (HTC) en dan verkies ik toch echt een iPhone, daar hebben we echt geen discussie overquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan, ik heb niet zo'n behoefte aan widgets, k zet hem aan, klik op een app en doe wat ik kwam doen. Als het het altijd doet zonder haperen (en dat deed mijn Note met 4.0, haperen) nog steeds, of het klapte er weer uit etc. Dat heb ik jaren gepikt van Windows Mobile, ben er nu wel klaar mee
.
Windows 7/8 phone ik persoonlijk beter dan Androidquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:22 schreef Jian het volgende:
[..]
O Windows mobile heb ik ook gehad (HTC) en dan verkies ik toch echt een iPhone, daar hebben we echt geen discussie over![]()
Samsung heet overigens net haar eerste windows 8 toestel gelanceerd.
Ik heb nog geen nieuw Windows toestel echt in mijn handen gehad, dus ik weet het niet. Maar kijkend naar de (open) structuur van Android, dan ligt daar toch mij voorkeur!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Windows 7/8 phone ik persoonlijk beter dan Android.
Ik snap hetquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb nog geen nieuw Windows toestel echt in mijn handen gehad, dus ik weet het niet. Maar kijkend naar de (open) structuur van Android, dan ligt daar toch mij voorkeur!
Groter, sneller, duurder?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:34 schreef knoffel het volgende:
ik ben wel benieuwd wat apple gaat doen om de nieuwe iPhone weer een grote stap vooruit te laten zetten ten opzichte van de 4s
Jij niet maar zat mensen wel en ze gaan er nog dagen voor in de rij staan ook.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:33 schreef Rezania het volgende:
Mooi, weer een veel te duur product waar ik geen geld voor over heb.
Gekromde vorm, om je hand heen. Zo blijft het Apple logo ook tijdens het bellen zichtbaar.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:34 schreef knoffel het volgende:
ik ben wel benieuwd wat apple gaat doen om de nieuwe iPhone weer een grote stap vooruit te laten zetten ten opzichte van de 4s
coolquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gekromde vorm, om je hand heen. Zo blijft het Apple logo ook tijdens het bellen zichtbaar.
Er is nog nooit een iPhone duurder geweest dan het vorige model... lekker he, bashen?quote:
En dan is het automatisch wéér niet zo?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is nog nooit een iPhone duurder geweest dan het vorige model... lekker he, bashen?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is nog nooit een iPhone duurder geweest dan het vorige model... lekker he, bashen?
fixed!quote:
Ja, dat is met alles zo, de iPad, de iPhone, de macbook, de iMac, etc etc. Dat heet marktstrategie. Elke generatie een nieuwe voor hetzelfde geld (uiteraard soms met inflatiecorrectie)quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:02 schreef Crutch het volgende:
[..]
En dan is het automatisch wéér niet zo?
Mag ik je kristallen bol lenen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is met alles zo, de iPad, de iPhone, de macbook, de iMac, etc etc. Dat heet marktstrategie. Elke generatie een nieuwe voor hetzelfde geld (uiteraard soms met inflatiecorrectie)
Apple weet dondersgoed dat ze niet goedkoop zijn, maar ze zijn niet gek.
Ja hoor, geen probleemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |