SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Nee, je bent te laat. Jammer joh.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:43 schreef Esses het volgende:
Naamtopic (Y).
Thaboel, ff stats van vorige maand editen plz.
Ze heeft haar facebook verwijderd.quote:
Ik zie niets en van die site mag je niet hotlinken..quote:
awhquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:37 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik zie niets en van die site mag je niet hotlinken..
quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:37 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik zie niets en van die site mag je niet hotlinken..
Cheers!quote:
Whehehe, vetquote:
Ik ook!quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:06 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Maar dan wel in het wit, met de tekst aan de voorkant, zodat ik m'n bloes/jasje als een potloodventer kan opentrekken als zo'n trut weer onzin staat te blaten.
quote:
Likequote:Op dinsdag 4 september 2012 19:16 schreef Esses het volgende:
Iets meer subforum gerelateerd:
[ afbeelding ]
Moet hij als katje er nog in zit niet op gaan zitten natuurlijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:16 schreef Esses het volgende:
Iets meer subforum gerelateerd:
[ afbeelding ]
donateur of collectant?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:21 schreef Esses het volgende:
Kutdonateurs... Kijkt ze je gek aan als je zegt dat ze het geld voor het kankerfonds maar bij de overheid moet halen. Wil ze niet eens een bonnetje geven zodat het belastingsaftrekbaar is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |