zo oud is de gemiddelde tiet hier toch ook weer niet?quote:
Mijn tieten zijn gemiddeld 30quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo oud is de gemiddelde tiet hier toch ook weer niet?
De een is 15 en de ander 45?quote:
Heb jij al hangballen dan?quote:
Maar dan wel weer op zo'n manier dat het niet opvaltquote:
hangtechnisch zal er vast verschil in zitten lijkt mijquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan wel weer op zo'n manier dat het niet opvalt
Nou, het hangt wel hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hangtechnisch zal er vast verschil in zitten lijkt mij
quote:
Dit vraagt om vergelijkingspics.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hangtechnisch zal er vast verschil in zitten lijkt mij
Uhuh. Maar niet van die opgepompte basketballen hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
hoezo speel je vals? heb jij neptieten?
als die van mij in dit tempo blijven zakken ga ik ze ooit laten liften
verkleind? of kun je vergroot ook vergoed krijgen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Maar niet van die opgepompte basketballen hoorOok vergoed enzo, dus het was wel nodig zeg maar
Toch geen franse hoop ik?quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Maar niet van die opgepompte basketballen hoorOok vergoed enzo, dus het was wel nodig zeg maar
Nou ja, je ziet zeker verschil met het begin zeg maar. Maar dat vind ik helemaal niet erg juistquote:
nee plastic fantastic is ook niksquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, je ziet zeker verschil met het begin zeg maar. Maar dat vind ik helemaal niet erg juistZolang ze niet op mijn enkels hangen..
Nee vergroot. Had ik ook niet verwacht, is wel jaren geleden hoor. Blijkbaar was ik een schrijnend geval ofzoquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
verkleind? of kun je vergroot ook vergoed krijgen?
oh apart!quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee vergroot. Had ik ook niet verwacht, is wel jaren geleden hoor. Blijkbaar was ik een schrijnend geval ofzo
quote:
Is je afwasmachine al gefixt?quote:
neequote:
Nog niet, maar zodra de patroontas langer wordt dan het schietgeweer dan ga ik laten liften hoor!quote:
Ja joh, gewoon wat nietjes in je reetquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog niet, maar zodra de patroontas langer wordt dan het schietgeweer dan ga ik laten liften hoor!
Maar daar heb je geen geld voorquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee
maar goed we hebben allebei avond college en morgen ook dus er word voorlopig toch niet gekookt
scheelt weer een boel
misschien kunnen we donderdag wel weer uit eten als ie dan nog niet gefixt is
Nou wel opletten dat ik de ingang... uh, UITgang niet dichtniet dan!quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja joh, gewoon wat nietjes in je reet
quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou wel opletten dat ik de ingang... uh, UITgang niet dichtniet dan!
quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou wel opletten dat ik de ingang... uh, UITgang niet dichtniet dan!
Hebben ze geen menza waar je voor 4 euro aan kunt schuiven?quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:31 schreef rhubarbje het volgende:
Oh maar studentenstad hier he! Je kunt hier voor een paar euro een hapje eten
vorige keer was mijn eten in totaal 8.50
iets duurder dan boodschappen maar haast niet
gewoon een overpriced kantine zondrr vega opties helaasquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hebben ze geen menza waar je voor 4 euro aan kunt schuiven?
En nog 8,50 vragen ook? pfft wat een nepstudentenstad.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gewoon een overpriced kantine zondrr vega opties helaas
De SOA is niet besmettelijk?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:37 schreef AirwiN het volgende:
@Tegan, DM mij ff als je dit leest. Ik heb een nieuwtje voor je.
quote:
Filmpje!quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb wel ff een zucht van opluchting geslaakt!
Van de onschuldige rode vlekken in mijn schaamstreek of van de zucht van opluchting?quote:
De laatstequote:Op dinsdag 4 september 2012 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van de onschuldige rode vlekken in mijn schaamstreek of van de zucht van opluchting?
Beter bewaar je dat voor de speech op zijn trouwdag ten overstaan van familie en vrienden ja.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:41 schreef CherryLips het volgende:
Dit is niet het moment om L op z'n vreselijke taalfout te wijzen hè?
Natuurlijk wel!quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:41 schreef CherryLips het volgende:
Dit is niet het moment om L op z'n vreselijke taalfout te wijzen hè?
Dat was vanmiddag al. Kan ik nu niet meer filmen.quote:
Naspelenquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was vanmiddag al. Kan ik nu niet meer filmen.
Doe dan maar die eerste.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was vanmiddag al. Kan ik nu niet meer filmen.
Vuns.quote:
Dat is niet verbeteren!quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:53 schreef CherryLips het volgende:
L, schaam je!
B, weet je zeker waar je aan begint?
Whut?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:37 schreef AirwiN het volgende:
@Tegan, DM mij ff als je dit leest. Ik heb een nieuwtje voor je.
Jij wordt echt met de minuut leuker.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:02 schreef Tegan het volgende:
En, sinds Steve dood is is dat kleine stukje van me dat een iPhone wilde helemaal verdwenen.
bij mij heeft nooit een stukje ooit een iwatdanook gewildquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij wordt echt met de minuut leuker.
Ja, 'ik' wordt 'wij'.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:11 schreef Litpho het volgende:
Het enige excuus wat ik heb is dat trouwen de neiging heeft alles in een bezittelijke voornaamswoordvorm te gieten.
*kras*
Snel! Afzeggen!quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:11 schreef Litpho het volgende:
Het enige excuus wat ik heb is dat trouwen de neiging heeft alles in een bezittelijke voornaamswoordvorm te gieten.
*kras*
Ik heb mijn bewondering voor jou dan ook nooit onder stoelen of banken gestoken. Jij reageert er altijd alleen zo ijskonijnerig op.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:11 schreef Memento-Mori het volgende:
bij mij heeft nooit een stukje ooit een iwatdanook gewild
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij wordt echt met de minuut leuker.
Laat het daarentegen maar aan jou over om een correcte versie van "ik wordt" te bezigenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, 'ik' wordt 'wij'.
Met je smoesjes
Er staat 'ik' wordt 'wij'quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laat het daarentegen maar aan jou over om een correcte versie van "ik wordt" te bezigen.
Dat, zwaktebod van L. hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:14 schreef Godtje het volgende:
Er staat 'ik' wordt 'wij'
Niet 'ik wordt'
Het is ook niet niks natuurlijk. En fijn om te zien dat L. in zulke situaties net een mens is.quote:
Hij heeft ook een hoop krediet want ik ben echt wel eens onaardiger geweest als iemand onterecht de ander terecht staat te wijzen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is ook niet niks natuurlijk. En fijn om te zien dat L. in zulke situaties net een mens is.
Dat krediet is binnen een week voor de helft van B.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:17 schreef Godtje het volgende:
Hij heeft ook een hoop krediet want ik ben echt wel eens onaardiger geweest als iemand onterecht de ander terecht staat te wijzen.
Ik had wel verwacht dat iemand daarover zou struikelen, maar niet jijquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laat het daarentegen maar aan jou over om een correcte versie van "ik wordt" te bezigen.
In dit tempo kan je het beter kwijt dan rijk zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat krediet is binnen een week voor de helft van B.
Nee, dat blijft van hem.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat krediet is binnen een week voor de helft van B.
ik ben ook n ijskonijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb mijn bewondering voor jou dan ook nooit onder stoelen of banken gestoken. Jij reageert er altijd alleen zo ijskonijnerig op.
Dat was wel duidelijk inmiddels. Desondanks vind ik je nog steeds een schatje hoor.quote:
Nou zegquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Koud konijn wippen lijkt me niks.
Ja, na vrijdag heb je niets meer te zeggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:40 schreef Litpho het volgende:
* zaterdag wel weer komt kijken. Of ooit. *
Vrouw waarom staat het eten niet op tafel om 18.00 is ook tekst.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, na vrijdag heb je niets meer te zeggen natuurlijk.
Mijn reactie: " Jij kookt toch altijd dus??? Waarom ben je zo laat?".quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vrouw waarom staat het eten niet op tafel om 18.00 is ook tekst.
Geen sterke. Maar wel tekst
Ik heb al een andere bruiloft danquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Al helemaal klaar voor onze bruiloft volgende week vrijdag?
Je wordt vast wel bij verstek veroordeeld.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb al een andere bruiloft dan.
Ok dan doe je het ja-woord maar via een video-call doorgeven.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Any other way would be impossible.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ok dan doe je het ja-woord maar via een video-call doorgeven.
Of een SMSje. Werkt ook.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ok dan doe je het ja-woord maar via een video-call doorgeven.
De deceptie.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Behalve als je mijn nummer niet hebt.
Ik stuur je wel een telefoon toe met mijn nummer erin voorgeprogrammeerd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Behalve als je mijn nummer niet hebt.
Cute.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een telefoon toe met mijn nummer erin voorgeprogrammeerd.
" Aan: Tegan, Brabant" ?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een telefoon toe met mijn nummer erin voorgeprogrammeerd.
Rhu helpt wel, die weet hoe ze eruit ziet!quote:
Oh da's wel handig. Dan kan ze ook confirmeren dat het inderdaad Tegan is die "ja" zegt over de videoverbinding.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Rhu helpt wel, die weet hoe ze eruit ziet!
Jij!quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:43 schreef Tegan het volgende:
Ik ben uniek. Dus dat komt vast goed aan.
Dit was trouwens geen grap!quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Schattig!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:10 schreef Tegan het volgende:
Jongens, ik heb er even over nagedacht. En misschien ben ik toch wel een beetje into date.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:10 schreef Tegan het volgende:
Jongens, ik heb er even over nagedacht. En misschien ben ik toch wel een beetje into date.
quote:
Mooi. Ik krijg nog 3000 euro van 'mquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:15 schreef Samzz het volgende:
KT, vrijdag ochtend komt Halbe Zijlstra op FOK! vragen beantwoorden.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mooi. Ik krijg nog 3000 euro van 'm
4 vrouwen.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:08 schreef L-E het volgende:
Met wie ga je? Hoe lang? Heb je genoeg condooms mee? En norit?
Vriendin van me is er ontvoerd geweest!quote:
Norit? Het is geen India.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:08 schreef L-E het volgende:
Met wie ga je? Hoe lang? Heb je genoeg condooms mee? En norit?
Dood ga je toch wel.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vriendin van me is er ontvoerd geweest!![]()
Een kennis van me ook geweldig beroofd.![]()
Echt een land voor Q!
Ik maakte overigens geen grapje. Maar dat wist je waarschijnlijk zelf ook al.quote:
Ik heb aardig wat verhalen gehoord dus ik ben goed op mn hoede.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik maakte overigens geen grapje. Maar dat wist je waarschijnlijk zelf ook al.
Dus wees op je hoede.
Tof!quote:Op woensdag 5 september 2012 08:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb aardig wat verhalen gehoord dus ik ben goed op mn hoede.
Wat ouderwets! Vorige week zalm en broodjes Italiaanse ham op een uitvaart.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:24 schreef stbabylon het volgende:
Als het wel misgaat, mogen wij dan cake en koffie komen halen op je crematie (en om te checken of je echt weg bent)?
Q's crematie...quote:Op woensdag 5 september 2012 08:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat ouderwets! Vorige week zalm en broodjes Italiaanse ham op een uitvaart.
Cake is zo 1952
Op mijn crematie is alleen bier.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:24 schreef stbabylon het volgende:
Als het wel misgaat, mogen wij dan cake en koffie komen halen op je crematie (en om te checken of je echt weg bent)?
Ik zal eens een bijbel schrijven. Hoe moeilijk kan dat zijn?quote:Op woensdag 5 september 2012 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal het Q-isme verspreiden.
Die van jou? Dat zijn twee regels!quote:Op woensdag 5 september 2012 08:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zal eens een bijbel schrijven. Hoe moeilijk kan dat zijn?
quote:Het is bijna weekend en dus Bier!![]()
Q!![]()
Harem.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
4 vrouwen zijn geen groep meer? Hoe noem je dat dan? Een kudde?
Harem.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
4 vrouwen zijn geen groep meer? Hoe noem je dat dan? Een kudde?
quote:
quote:Een harem (Arabisch ḥarīm, حريم, afzonderen of verbieden) is een afgesloten en bewaakte woonruimte in een serail of huis,
Oeh, een subgroepje.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Jawel. Met vier vrouwen. Onder andere.
Met lyrics?quote:Op woensdag 5 september 2012 08:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik wil wel cake op mijn uitvaart.
Gat bijgeprikt in je riem?quote:Op woensdag 5 september 2012 08:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben m'n perforator kwijt maar ik heb het vermoeden dat hij op een heel logische plek ligt en ik er gewoon overheen kijk.
Ik heb er nu al zin in.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Buitenlandse groepen, daar komen lekker veel rovers op af
Ik ben voor mijzelf voor de composthoop, maar dat mag niet eens in Nederlandquote:Op woensdag 5 september 2012 08:49 schreef Tegan het volgende:
Ik hoef geen crematie. Stop me maar ergens in de grond zonder party. Ken toch geen mensen.
Dat is gewoon grondvervuiling met al die medicijnen die wij slikken.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben voor mijzelf voor de composthoop, maar dat mag niet eens in Nederland
Klein chemisch afval danquote:Op woensdag 5 september 2012 08:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is gewoon grondvervuiling met al die medicijnen die wij slikken.
Waarom begraven als je niemand kent?quote:Op woensdag 5 september 2012 08:49 schreef Tegan het volgende:
Ik hoef geen crematie. Stop me maar ergens in de grond zonder party. Ken toch geen mensen.
Je mag best over me heen bouwen hoor. Gewoon diep genoeg doen.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom begraven als je niemand kent?![]()
Verspilling van de ruimte.
Ik ben er voor om dat hele begraven af te schaffen. Verspilling van de ruimte die we te kort hebben.
En dat zuur laat je waar?quote:Op woensdag 5 september 2012 08:53 schreef Tegan het volgende:
Had laatst een milieuvriendelijke nieuwe uitvinding gelezen. Dat je in zuur kwam te liggen tot je alleen botten was. Zonder verdere uitstoot.
...En maar afgeven dat de Quest zo suf is, maar ondertussenquote:Op woensdag 5 september 2012 08:53 schreef Tegan het volgende:
Cremeren is ook luchtvervuiling.
Had laatst een milieuvriendelijke nieuwe uitvinding gelezen. Dat je in zuur kwam te liggen tot je alleen botten was. Zonder verdere uitstoot.
Ik heb dat niet uit de Quest mongool!quote:Op woensdag 5 september 2012 08:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...En maar afgeven dat de Quest zo suf is, maar ondertussen
Was wel beetje scary om te Googlen op 'safe way to dispose of body'.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:58 schreef KomtTijd... het volgende:
da heje even snel gegoogled zeg.
*ping* ik kreeg een AIVD melding via FOK!quote:Op woensdag 5 september 2012 09:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Google ook nog even op "white house security flaws"
Wat nu?quote:Op woensdag 5 september 2012 09:30 schreef rhubarbje het volgende:
Goeiemorgen
ik heb echt niet geslapen
Ik haat haat haat mijn school
zoals ik gister al zei:quote:
even bellen? en lief klinken?quote:Op woensdag 5 september 2012 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Kak, ik had m'n voordeelurenkaart voor 31 augustus moeten activeren. En nu?
Gewoon een kutstreek, kunnen ze niet maken als je al bent begonnen.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:02 schreef rhubarbje het volgende:
Echt bizar en zo typisch voor mijn opleiding: halverwege de regels veranderen
Je moet stoppen met alles? Met 1 van de 2 opleidingen? Of moet je het 'gewoon' in 3 jaar doen ipv 2 net als de rest? Ik snap t niet precies..quote:Op woensdag 5 september 2012 10:02 schreef rhubarbje het volgende:
zoals ik gister al zei:
doordat ze gisteren hebben besloten dat er geen versnelde trajecten meer mogelijk zijn moet ik stoppen
zit nu een erg boze mail te typen maar dat zal wel niets uit halen
vind ik ook, maar zij nietquote:Op woensdag 5 september 2012 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een kutstreek, kunnen ze niet maken als je al bent begonnen.
nee het gaat om 1 van de 2 opleidingen en ik moet niet stoppen van school maar ik moet het in 4 jaar doen ipv 2quote:Op woensdag 5 september 2012 10:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je moet stoppen met alles? Met 1 van de 2 opleidingen? Of moet je het 'gewoon' in 3 jaar doen ipv 2 net als de rest? Ik snap t niet precies..
nope, alleen mondeling toegezegdquote:Op woensdag 5 september 2012 10:09 schreef CherryLips het volgende:
Heb je ergens zwart op wit staan dat jij het verkorte traject mocht volgen? Desnoods een mail?
Die persoon opzoeken en alsnog op laten schrijven.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nope, alleen mondeling toegezegd
Vragen hoe hij het gaat oplossenquote:Op woensdag 5 september 2012 10:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nope, alleen mondeling toegezegd
dat is dezelfde persoon die ik gisteren gesproken heb en die de mail heeft gestuurd dat de versnelde projecten dit jaar niet door kunnen gaanquote:Op woensdag 5 september 2012 10:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die persoon opzoeken en alsnog op laten schrijven.
Nee, kan ik me voorstellen, heb ik al als ik 1 dagje vrij ben.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:21 schreef rhubarbje het volgende:
en anders ben ik gewoon een luie werkloze en heb ik niets te doen het grootste gedeelte van de week
dat trek ik echt niet
Afwassen!quote:Op woensdag 5 september 2012 10:21 schreef rhubarbje het volgende:
maar goed ik voel me nu wel goed kut want ik heb weinig hoor
en anders ben ik gewoon een luie werkloze en heb ik niets te doen het grootste gedeelte van de week
dat trek ik echt niet
Heerlijk johquote:Op woensdag 5 september 2012 10:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, kan ik me voorstellen, heb ik al als ik 1 dagje vrij ben.
Die 3 weken zijn dus nergens goed voor.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:22 schreef Q. het volgende:
Nee, kan ik me voorstellen, heb ik al als ik 1 dagje vrij ben.
tnxquote:
Als ik elders ben kom ik de tijd wel door.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die 3 weken zijn dus nergens goed voor.
@ manager van Q.; trek ze even in alsjeblieft.
Idd, uitslapen lukt me toch ook niet, sta gewoon om 6:30 naast mn bed, vrij of niet vrij.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:25 schreef Nouk84 het volgende:
1 dagje red ik nog wel, maar de 2de dag begint het al te vervelen![]()
Behalve weekend dan
yup.. en al aan het inburgeren in OUDquote:Op woensdag 5 september 2012 10:29 schreef HeatWave het volgende:
Wat heb ik gemist, Spirit zwanger?.
Zooooooo enorm voorspelbaar, die was zo aan het rammelenquote:Op woensdag 5 september 2012 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
yup.. en al aan het inburgeren in OUD
Geen idee. Achja ze is er blij mee.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:31 schreef HeatWave het volgende:
Zooooooo enorm voorspelbaar, die was zo aan het rammelen.
Een jaar zijn ze samenquote:Op woensdag 5 september 2012 10:34 schreef rhubarbje het volgende:
oke ik ken spirit niet maar nu ben ik wel benieuwd
is ze nog niet zo lang met de toekomstige vader dan?
WHUT!quote:Op woensdag 5 september 2012 10:29 schreef HeatWave het volgende:
Wat heb ik gemist, Spirit zwanger?.
zolang het nog niet zelfstandig ademt zit je er nog niet aan vastquote:Op woensdag 5 september 2012 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een jaar zijn ze samen
Nouja.. toekomstige vader, dat is ie natuurlijk al een beetje![]()
vanaf uitpoepmoment ben je pas vaderquote:Op woensdag 5 september 2012 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
zolang het nog niet zelfstandig ademt zit je er nog niet aan vast
Zag dr opeens in OUD postenquote:
Ze heeft het netjes gister in het datingtopic gezegdquote:Op woensdag 5 september 2012 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zag dr opeens in OUD posten. Wist ik veel, ik had het blijkbaar gemist
.
Oh, daar kom ik idd niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze heeft het netjes gister in het datingtopic gezegd
preciesquote:Op woensdag 5 september 2012 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
vanaf uitpoepmoment ben je pas vader
Ik gok dat ze zo rond de drie maand zit. Tenminste ik begrijp dat dat over het algemeen de verteldatum isquote:Op woensdag 5 september 2012 10:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
precies
maar dat is nog niet toch?
Of hij wou het zelfquote:Op woensdag 5 september 2012 10:40 schreef HeatWave het volgende:
Daar heeft die vent toch een paar weken lol van gehad qua neuken, nu is het over.
Die zal zich er ingeluisd voelen zeg.
geen enkele man wil het echt zelfquote:
Die wil die koters wel, maar niet het wijf met alle lasten denk ikquote:Op woensdag 5 september 2012 10:41 schreef HeatWave het volgende:
geen enkele man wil het echt zelf.
Ach, ik overdrijf, maar volgens mij zijn er echt maar betrekkelijk weinig mannen die echt zelf als eerste met "ik wil een kind" komen, veel zullen er graag in meegaan, veel zullen het leuk vinden. Maar er is volgens mij een hele grote groep die "ja leuk" zegt maar "van mij hoeft het niet, maar anders ga je weg" denkenquote:Op woensdag 5 september 2012 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die wil die koters wel, maar niet het wijf met alle lasten denk ik
Ik denk dat je je daar nog wel eens op verkijkt. Alleen hoeft het van hun misschien niet zo vroeg alquote:Op woensdag 5 september 2012 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik overdrijf, maar volgens mij zijn er echt maar betrekkelijk weinig mannen die echt zelf als eerste met "ik wil een kind" komen,
Er kan nog van alles misgaanquote:Op woensdag 5 september 2012 10:45 schreef rhubarbje het volgende:
oh ik las net 6 weken pas!
vroeg om dan al te vertellen
mijn schoonbroer wil nu al kinderen en die is 24quote:Op woensdag 5 september 2012 10:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar nog wel eens op verkijkt. Alleen hoeft het van hun misschien niet zo vroeg al
Dat is vaak wel het eerste wat ik denk als iemand zo snel zwanger isquote:Op woensdag 5 september 2012 10:40 schreef HeatWave het volgende:
Daar heeft die vent toch een paar weken lol van gehad qua neuken, nu is het over.
Die zal zich er ingeluisd voelen zeg.
keer flink niesen en je moet opnieuw beginnenquote:Op woensdag 5 september 2012 10:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er kan nog van alles misgaan![]()
de spanning
Is der vriend weer blij, dus neh zo gemeen is dat nietquote:Op woensdag 5 september 2012 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
keer flink niesen en je moet opnieuw beginnenof is deze te gemeen?
Mwah, in OUD was je nu al "dood"quote:Op woensdag 5 september 2012 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
keer flink niesen en je moet opnieuw beginnenof is deze te gemeen?
Ik kopieer de post wel even.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, in OUD was je nu al "dood".
Jij kan niet dood, jij hebt nooit geleefdquote:
Telt bier niet als leven?quote:Op woensdag 5 september 2012 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij kan niet dood, jij hebt nooit geleefd.
even voor de goede orde dan: ik wil gecremeerd en geen koffietafel met cake maar met echt lekkere dingenquote:
Sommigen schijnen wel redelijk snel misselijk te worden enzo.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
volgens mij is het een trent om snel te vertellen
mijn nichtje was ook al zo snel
en dan vooral aan praten over klachten en hormonen
(en ik geef meteen toe dat ik er geen zak van weet maar volgens mij ben je na 4 weken echt nog niet zo hormonaal)
The horror.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:41 schreef rhubarbje het volgende:
onze onderbuuf was na 3 weken daten zwanger
hij is wel gebleven en ze hebben nu al 2 babys
en een huis waar ze niet vanaf komen en toch echt al wel 4 jaar uitgegroeid zijn
ja, maar dat stroomt door je heen, je wordt er niet levend vanquote:
Mijn fok ex begon daar al na een half jaar over hoor, die wilde echt zo graag kinderen. Bij mijn zusje was het ook haar vriend die het per se wilde.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik overdrijf, maar volgens mij zijn er echt maar betrekkelijk weinig mannen die echt zelf als eerste met "ik wil een kind" komen, veel zullen er graag in meegaan, veel zullen het leuk vinden. Maar er is volgens mij een hele grote groep die "ja leuk" zegt maar "van mij hoeft het niet, maar anders ga je weg" denken.
Zo voelt het wel.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, maar dat stroomt door je heen, je wordt er niet levend van.
Dat zijn dan vast saaie, onzekere mannen zonder leven. Kan me niet voorstellen dat een normale man met een beetje zelfrespect zo'n gillend poepding wil.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn fok ex begon daar al na een half jaar over hoor, die wilde echt zo graag kinderen. Bij mijn zusje was het ook haar vriend die het per se wilde.
En ik heb ook wel eens mannen ontmoet tijdens het stappen die daar gelijk over begonnen, alsof ze op zoek waren naar een broedmachine ipv een vriendin zeg maar. Denk dat je je daar een beetje in vergist.
Jij en Marty kinderen! Zo schattig!quote:Op woensdag 5 september 2012 10:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn fok ex begon daar al na een half jaar over hoor, die wilde echt zo graag kinderen. Bij mijn zusje was het ook haar vriend die het per se wilde.
En ik heb ook wel eens mannen ontmoet tijdens het stappen die daar gelijk over begonnen, alsof ze op zoek waren naar een broedmachine ipv een vriendin zeg maar. Denk dat je je daar een beetje in vergist.
nou ik krijg ook vaak het idee dat de wens de moeder van de gedachte is...quote:Op woensdag 5 september 2012 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sommigen schijnen wel redelijk snel misselijk te worden enzo.
Maar snap ook wel dat sommigen het gewoon graag willen vertellen, 3 maanden wachten is best lang
Hij bleef er maar over zeuren, dus toen heb ik voorgesteld om eerst maar een kat te proberenquote:Op woensdag 5 september 2012 10:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij en Marty kinderen! Zo schattig!![]()
Dan had je twee kinderen gehad.
Jij hebt altijd precies de uitzonderingen Ripquote:Op woensdag 5 september 2012 10:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
klopt. zelfrespect heb ik nooit gehad.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zijn dan vast saaie, onzekere mannen zonder leven. Kan me niet voorstellen dat een normale man met een beetje zelfrespect zo'n gillend poepding wil.
Dat natuurlijk ook, want dan wordt er op alles gelet en overtrokkenquote:Op woensdag 5 september 2012 10:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik krijg ook vaak het idee dat de wens de moeder van de gedachte is...
En ook die is er nooit gekomen?quote:Op woensdag 5 september 2012 10:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij bleef er maar over zeuren, dus toen heb ik voorgesteld om eerst maar een kat te proberen
en dat zijn dan ook precies de vrouwen die daarna op facebook alleen nog aan zich zelf kunnen refereren als 'mama'quote:Op woensdag 5 september 2012 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat natuurlijk ook, want dan wordt er op alles gelet en overtrokken
Nou ja, er loopt nu wel een kat rond, maar die is ooit uit het asiel gehaald door brox en zijn exquote:
Kan Marty komen oppassen!quote:Op woensdag 5 september 2012 10:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, er loopt nu wel een kat rond, maar die is ooit uit het asiel gehaald door brox en zijn ex
Gelukkig heb ik spirit niet op FBquote:Op woensdag 5 september 2012 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dat zijn dan ook precies de vrouwen die daarna op facebook alleen nog aan zich zelf kunnen refereren als 'mama'
'Oh Kaatje ligt in bed! eindelijk tijd voor mama. Wat zal mama eens met deze mama-tijd gaan doen'
wat dacht je van je eigen identiteit terug vinden MAMA?
Ze zit nog voor die 3 maanden hequote:Op woensdag 5 september 2012 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Spirit heeft er op FB nog niets over gezegd in ieder geval
doe jij dat dan ffquote:Op woensdag 5 september 2012 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Spirit heeft er op FB nog niets over gezegd in ieder geval
Nee, ik vind het hartstikke leuk voor d'rquote:Op woensdag 5 september 2012 10:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
doe jij dat dan ff
even een berichtje op haar wall waar iedereen het kan zien
oh he wat ben ik in een gemene kut bui
saai CL, erg saaiquote:Op woensdag 5 september 2012 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik vind het hartstikke leuk voor d'rIk kwam er gister achter, hou het gewoon voor me.
Toevallig smste zijn moeder me pas, dus ik ga binnenkort een kopje thee met haar doen. Maar verder geen ideequote:Op woensdag 5 september 2012 10:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan Marty komen oppassen!![]()
Heb je die ooit nog wel eens gezien/gesproken/op de hoogte of die nog leeft?
Dat is wel leuk toch. Volgens mij was je band met zijn ouders/moeder wel goed?quote:Op woensdag 5 september 2012 10:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Toevallig smste zijn moeder me pas, dus ik ga binnenkort een kopje thee met haar doen. Maar verder geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |