Want iedereen is verkeerd en jij niet?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:58 schreef pamper het volgende:
[..]
Zit tussen je oren en ervaring met de verkeerde vrouwen
En ook vaak > 10 cm. Dat is ook gewoon wetenschappelijk aangetoondquote:Op donderdag 6 september 2012 16:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
Want iedereen is verkeerd en jij niet?
Of het nu leuk is of niet, de meeste vrouwen willen gewoon een grotere man.
terecht ookquote:Op donderdag 6 september 2012 16:39 schreef Snepar het volgende:
[..]
En ook vaak > 10 cm. Dat is ook gewoon wetenschappelijk aangetoondDat zie ik zelf ook uit eigen ervaring, als een meisje zo rond de 165 is heb ik bijv. vaak wel haar interesse, maar daarboven wordt het minder. Vrouwen willen gewoon goed in het straatbeeld passen, en mannen denk ik ook wel.
Dit heb jij goed gezienquote:Op donderdag 6 september 2012 16:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
Want iedereen is verkeerd en jij niet?
Dan kun je ook gewoon een man zoeken die geen plebejer is. Bij de gemiddelde respectabele man van 1.70 ben je veiliger dan naast een Badr Hari.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:52 schreef LaLouchi het volgende:
Ik wil me veilig voelen bij een man
het boeit niet dat jij het graag zo wil zien. Punt is dat meiden het niet zoals jou zien. Een meid voelt zich veiliger naast een tokkie, naast een professioneel kcikbokser of naast een brede grote gespierde man, dan naast een normale man. Zo is het gewoon.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Dan kun je ook gewoon een man zoeken die geen plebejer is. Bij de gemiddelde respectabele man van 1.70 ben je veiliger dan naast een Badr Hari.
again.. rationeel gezien klopt het allemaal inderdaad niet. Maar dat is het punt geeneens van "je veilig VOELEN"quote:Op donderdag 6 september 2012 19:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je bent veilig bij de boksertjes hoor! Tuur en Mike hadden ook geen last van losse handjes thuis
Ach, zolang je maar niet netjes vecht. Hari gaat ook gewoon neer met glas in zijn nek.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
again.. rationeel gezien klopt het allemaal inderdaad niet. Maar dat is het punt geeneens van "je veilig VOELEN"
Wat wil je ermee zeggen? Een meid voelt zich nog steeds veiliger bij Hari dan bij jou hoor, zelfs al plaats je deze opmerkingquote:Op donderdag 6 september 2012 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, zolang je maar niet netjes vecht. Hari gaat ook gewoon neer met glas in zijn nek.
Toch blijven vrouwen vaak terugkomen bij dit soort mannen...quote:Op donderdag 6 september 2012 19:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je bent veilig bij de boksertjes hoor! Tuur en Mike hadden ook geen last van losse handjes thuis
Ik ben 2m12 en weeg 143 kilo,quote:Op donderdag 6 september 2012 19:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat wil je ermee zeggen? Een meid voelt zich nog steeds veiliger bij Hari dan bij jou hoor, zelfs al plaats je deze opmerking
dan nog voelt een meid zich veiliger bij HAri. Snap je ook waarom?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben 2m12 en weeg 143 kilo,
Maar daar voel ik me niet veilig naast. En ik ben zelf 1.55 dus 1.80 is voor mij al grootquote:Op donderdag 6 september 2012 19:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Dan kun je ook gewoon een man zoeken die geen plebejer is. Bij de gemiddelde respectabele man van 1.70 ben je veiliger dan naast een Badr Hari.
Nee, maar dat kan jij wel even uitleggen natuurlijk. Of ben je zo iemand die doet alsof ie het beter weet, maar wanneer er dan naar gevraagd wordt, dat je dan eigenlijk een nietszeggend antwoord krijgt?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
dan nog voelt een meid zich veiliger bij HAri. Snap je ook waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |