Haha inderdaadquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:31 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij wel geschikt bent voor het beroep van postbezorger hoor. Je hebt teveel van een eigen leven
Dit werk is alleen voor diehards die bereid zijn hun verdere sociale leven op te geven voor postnl.
En niet te vergeten: graag voor minimumloon werken.quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:31 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij wel geschikt bent voor het beroep van postbezorger hoor. Je hebt teveel van een eigen leven
Dit werk is alleen voor diehards die bereid zijn hun verdere sociale leven op te geven voor postnl.
Hè bah! Ik kan me echt voorstellen dat je dan met zo'n donker onweerswolkje boven je hoofd loopt!quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:25 schreef Selestha het volgende:
Ja hoor begint weer lekker vandaag. Of ik even iemand in opleiding mee wil nemen over een uur, en dan ook meteen even een extra wijk die ik niet ken kan lopen want ze zitten zo omhoog vandaag. Als ik vervolgens zeg dat ik ook nog wat anders te doen heb vandaag krijg ik te horen dat ik dan maar beschikbaar moet zijn
Krijg na veel gedoe nog gedaan dat ik die gozer die in opleiding komt mee krijg naar de tweede wijk maar hallo wat zijn we weer lekker bezig..
Hier was het redelijk druk, zelfs de kleinste middagwijkjes hadden 3 blauwe bakken. Maar dat kwam vooral door de Kampioen en wat dikke tijdschriften, zodat de drukte in absolute aantallen nog redelijk mee bleek te vallen. Wel met propvolle tassen de deur uit, maar de voorbereiding toch (nog net) op tijd af.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:23 schreef Peterselieman het volgende:
qua drukte valt het mee vandaag
Schandalig. Ik zou gelijk een oranje kaart inleveren en/of contact opnemen met de vakbond. Ben je geen lid van de bond, vraag dan eens onder je collega-postbezorgers of er iemand lid is. Zo niet? Word dan zelf lid. De BVPP doet heel veel voor postbezorgers, en de contributie is slechts EUR 4 per maand. Hier was ook gesteggel over uren, toen heeft een pbz de bond gebeld, en die zijn een paar dagen later meteen in persoon verhaal komen halen op de vestiging, met resultaat. Doen dus! Want enkel klagen op dit forum, hoe begrijpelijk ook, daar ligt jouw leidinggevende geen moment wakker van.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:25 schreef ballenbak015 het volgende:
De maat is vol, er is heel veel mis bij mijn team.
- Binnenkort zullen de overuren niet meer uitbetaald worden. Er is zonder overleg met de bezorgers een lijst opgesteld waarop staat wat ik betaald krijg. Komt erop neer dat ik altijd 0,5-1u voor niets loop.
- Post erg slecht gesorteerd
- Collega gooit met elastieken door depot en laat de postzakken aan de weg staan en vertrekt dan
- Tweede lading post hoort er altijd om 13:00 te zijn en komt pas om 13:30.
Ik heb het hier gezien, kan het niet vinden met mijn TC. Als ik verlof wil kan dat nooit terwijl een collega al zeker 11x dit jaar vrij was. Ik nog 0x. Ik lever mijn contract in.
Schandalig! Vorige maand was er door de directie aan alle VBG's meegedeeld dat ALLE gewerkte uren gewoon MOETEN worden uitbetaald. Daar weet jou TC dus ook vanaf! Mail anders eens naar de VBG manager? Of anders de directeur van je Area.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:25 schreef ballenbak015 het volgende:
De maat is vol, er is heel veel mis bij mijn team.
- Binnenkort zullen de overuren niet meer uitbetaald worden. Er is zonder overleg met de bezorgers een lijst opgesteld waarop staat wat ik betaald krijg. Komt erop neer dat ik altijd 0,5-1u voor niets loop.
- Post erg slecht gesorteerd
- Collega gooit met elastieken door depot en laat de postzakken aan de weg staan en vertrekt dan
- Tweede lading post hoort er altijd om 13:00 te zijn en komt pas om 13:30.
Ik heb het hier gezien, kan het niet vinden met mijn TC. Als ik verlof wil kan dat nooit terwijl een collega al zeker 11x dit jaar vrij was. Ik nog 0x. Ik lever mijn contract in.
Ik weet niet wat voor contract jij hebt, maar ze zijn verplicht om sowieso iedere maand je contracturen uit te betalen. Dit geldt in ieder geval voor postbezorgers. Zelfs als je minuren hebt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:48 schreef ballenbak015 het volgende:
Beste collega's,
Ik heb nog niets ondernomen, het bericht zag ik pas net in het depot liggen. Het is heel erg merkwaardig dat men de inhoud van mijn contract wijzigt zonder dat ik hiervoor toestemming heb gegeven. Ik weet zelf vrij zeker dat dit nieteens rechtsgeldig is. Maandag zal ik mijn TC eerst bellen en hem een laatste kans geven dit te herstellen. Naast de post werk ik nog 45+ uur per week en studeer ik nog 20u, de zaterdagfunctie bij de post is dan ook een leuke extra inkomstenbron maar niet meer dan dat. Deze baan is dus niet van levensbelang, daarom neig ik nu erg naar ontslag.
Bedankt voor de tips, ik houd jullie op de hoogte.
De stekker eruit als in er is niet gelopen vandaag?? Hoe kan dat?quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:15 schreef V__L_N het volgende:
Hier vandaag geen wijk. Alles is ruim op tijd in de auto voor levering aan depo's gezet. Maar na 1,5 uur is de auto nog steeds niet op het depo beland. Dus me tc heeft er voor vandaag de stekker er maar uitgetrokken. Het was toch niet meer haalbaar om het te lopen.
Leuk voor de gene die me vanaf dinsdag gaat vervangen... Ik ga namelijk lekker 3 weken op vakantie.
Ik dacht er vandaag ook even aan. Wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik, ik ga ermee kappen, heb er helemaal tabak van.
Dat bespreek ik hier liever nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:28 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik dacht er vandaag ook even aan. Wat is er gebeurd?
Ok begrijpelijk. Ik zeg in elk geval nooit meer ja als mij gevraagd wordt een extra wijk weg te lopenquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat bespreek ik hier liever niet
Groot gelijk!quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:32 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ok begrijpelijk. Ik zeg in elk geval nooit meer ja als mij gevraagd wordt een extra wijk weg te lopen
als het niet loopt zoals het moet lopen dan heb je helemaal gelijkquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik, ik ga ermee kappen, heb er helemaal tabak van.
dat is niet best ...quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:26 schreef Selestha het volgende:
NU PAS KLAAR!![]()
![]()
Sinds 13.15 vanmiddag met die wijk extra bezig geweest! Collega die zou helpen kwam niet opdagen. Eén doffe ellende. Kwam nog een ervaren collega tegen, die deed er de eerste keer ook 5 uur over zonder opleiding. Maar ''valt wel mee hoor, loop je in een uurtje weg''
Ik heb gelopen van 10 uur tot nu. Ben kapot -_-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |