ja, dat ik wel... dan heb ik 2 broertjesquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb geen zusje.. iemand interesse in een broertje ?
dankjequote:Op dinsdag 4 september 2012 16:01 schreef Samzz het volgende:
Omg, instant waterval tussen m'n benen, wat een geil luchtje heeft de man voor me op.
Spam! Spam! Spam! Spam!quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
Nou ik ben pleite, haastig schoenen kopen en naar m'n date
Niet te veel spammen hé
dat deed ik al lang hurquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je begint me al bij m'n afkorting te noemen
Moet je waarschijnlijk eerst wassen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:34 schreef Moeraskat het volgende:
nieuwe handdoek droogt niet goed af
al gedaan, 2x maar neuuuuuh helpt niet. graf dingquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:35 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Moet je waarschijnlijk eerst wassen.
nee, daarvoor ben jij schatjonquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Voor de klant gaan googlen naar een alternatief nr wat vanuit belgie gebeld kan worden omdat hij geen 0900 kan bellen...
die gast kan toch zelf ook googlen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
ik voel me daar te goed voor grrmbl grrmbl..quote:
ik zal jou nog iets vragenquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik voel me daar te goed voor grrmbl grrmbl..
skypequote:Op dinsdag 4 september 2012 16:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik voel me daar te goed voor grrmbl grrmbl..
54.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:46 schreef Moeraskat het volgende:
tof ik lees net pas dat John Coffey dood iswtf man, kei goede acteur!! en zo oud was hij nog niet
iddquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:46 schreef Moeraskat het volgende:
tof ik lees net pas dat John Coffey dood iswtf man, kei goede acteur!! en zo oud was hij nog niet
met een paar klikken had het al voor hem maar gaat om het principe..quote:
genoeg gezienquote:
Ik heb al een jaar ofzo geen tetten gezien.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:54 schreef Moeraskat het volgende:
k zie elke dag tetten, soms meerdere
maar jij bent toch heaumeauquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar ofzo geen tetten gezien.
Nee, ben niet heaumeau.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar jij bent toch heaumeau![]()
![]()
vast zo'n knappert, waarvan het bijna zonde is
Ik vanochtend nog. Iig de mooiste van Nederlandquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar ofzo geen tetten gezien.
o sorry danquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ben niet heaumeau.
Nee, ik ben niet zo knap. Ik ben een klein dikkertje.
Ahhhh. Wat lief!quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vanochtend nog. Iig de mooiste van Nederland
Geeft niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
o sorry danik dacht dat serieus
![]()
t spijt me
![]()
hoe dikkig?
sommige idd nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Genoeg? Je hoeft ze niet perse ooit weer te zien?
wat deed jij bij mijn vriendinquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vanochtend nog. Iig de mooiste van Nederland
nou das niet dik, al is 140 kilo ook meer dan 80quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhhh. Wat lief!
[..]
Geeft niet.![]()
Ik ben 1,74 en weeg meer dan 80.
Heb een bierbuikje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |