ja, dat ik wel... dan heb ik 2 broertjesquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb geen zusje.. iemand interesse in een broertje ?
dankjequote:Op dinsdag 4 september 2012 16:01 schreef Samzz het volgende:
Omg, instant waterval tussen m'n benen, wat een geil luchtje heeft de man voor me op.
Spam! Spam! Spam! Spam!quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
Nou ik ben pleite, haastig schoenen kopen en naar m'n date
Niet te veel spammen hé
dat deed ik al lang hurquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je begint me al bij m'n afkorting te noemen
Moet je waarschijnlijk eerst wassen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:34 schreef Moeraskat het volgende:
nieuwe handdoek droogt niet goed af
al gedaan, 2x maar neuuuuuh helpt niet. graf dingquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:35 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Moet je waarschijnlijk eerst wassen.
nee, daarvoor ben jij schatjonquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Voor de klant gaan googlen naar een alternatief nr wat vanuit belgie gebeld kan worden omdat hij geen 0900 kan bellen...
die gast kan toch zelf ook googlen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
ik voel me daar te goed voor grrmbl grrmbl..quote:
ik zal jou nog iets vragenquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik voel me daar te goed voor grrmbl grrmbl..
skypequote:Op dinsdag 4 september 2012 16:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik voel me daar te goed voor grrmbl grrmbl..
54.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:46 schreef Moeraskat het volgende:
tof ik lees net pas dat John Coffey dood iswtf man, kei goede acteur!! en zo oud was hij nog niet
iddquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:46 schreef Moeraskat het volgende:
tof ik lees net pas dat John Coffey dood iswtf man, kei goede acteur!! en zo oud was hij nog niet
met een paar klikken had het al voor hem maar gaat om het principe..quote:
genoeg gezienquote:
Ik heb al een jaar ofzo geen tetten gezien.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:54 schreef Moeraskat het volgende:
k zie elke dag tetten, soms meerdere
maar jij bent toch heaumeauquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar ofzo geen tetten gezien.
Nee, ben niet heaumeau.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar jij bent toch heaumeau![]()
![]()
vast zo'n knappert, waarvan het bijna zonde is
Ik vanochtend nog. Iig de mooiste van Nederlandquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar ofzo geen tetten gezien.
o sorry danquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ben niet heaumeau.
Nee, ik ben niet zo knap. Ik ben een klein dikkertje.
Ahhhh. Wat lief!quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vanochtend nog. Iig de mooiste van Nederland
Geeft niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
o sorry danik dacht dat serieus
![]()
t spijt me
![]()
hoe dikkig?
sommige idd nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Genoeg? Je hoeft ze niet perse ooit weer te zien?
wat deed jij bij mijn vriendinquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vanochtend nog. Iig de mooiste van Nederland
nou das niet dik, al is 140 kilo ook meer dan 80quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhhh. Wat lief!
[..]
Geeft niet.![]()
Ik ben 1,74 en weeg meer dan 80.
Heb een bierbuikje.
Ik heb gewoon een bierbuikje en als ik een strak t-shirt aan heb, zie je mijn zwembandje zitten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nou das niet dik, al is 140 kilo ook meer dan 80
omg geen wijvenstreken he.. ik heb daaar zo'n hekel aanquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een bierbuikje en als ik een strak t-shirt aan heb, zie je mijn zwembandje zitten.
Tuurlijk, er zijn dikkere mensen. Maar er mag makkelijk 10 kilo af bij mij.
Ik ben te vrouwelijk af en toe.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omg geen wijvenstreken he.. ik heb daaar zo'n hekel aan
ik kan er niet goed tegen als iemand een schoonheidskilo extra heeft en dan zichzelf dik noemt. maar dan ook niet mooi omdat te dik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben te vrouwelijk af en toe.Ik weet het.
Wss ook de reden dat ik regelmatig mannen om me heen heb die me willen versieren.
Een schoonheidskilo? Als het een kilo was, had je mij niet gehoord.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik kan er niet goed tegen als iemand een schoonheidskilo extra heeft en dan zichzelf dik noemt. maar dan ook niet mooi omdat te dik.
Dit volgende verhaal vrolijkt je vast op.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een schoonheidskilo? Als het een kilo was, had je mij niet gehoord.
Als ik net iets onder de 80 weeg, voel ik me best goed in mijn vel zitten.
voor iedereen is er iemandquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit volgende verhaal vrolijkt je vast op.
De jongen die ik altijd verachte (vanwege zijn leuke roodharigr vriendin die helemaal mijn type is, maar dat terzijde) is nu opeens een stuk dikker geworden en is hard op weg om mij op te volgen als grootste papzak van de klas. Zijn vriendin is nog steees bij hem. Er is hoop Kaneel, er is hoop.
Toen ik bij mijn droommeisje was, was ik ook een papzakje. Al was het de laatste 2 jaar aanzienlijk erger dan daarvoor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit volgende verhaal vrolijkt je vast op.
De jongen die ik altijd verachte (vanwege zijn leuke roodharigr vriendin die helemaal mijn type is, maar dat terzijde) is nu opeens een stuk dikker geworden en is hard op weg om mij op te volgen als grootste papzak van de klas. Zijn vriendin is nog steees bij hem. Er is hoop Kaneel, er is hoop.
Dan pasquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
voor iedereen is er iemand
alleen kan het zijn dat je die pas in het bejaardenhuis ontmoet
hey soms gebeurt dat.. en sommige mensen blijven altijd alleen.. ja die bestaan..quote:
oke maar iet wat overgewicht of papzak vind ik nog al een verschil hurquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een schoonheidskilo? Als het een kilo was, had je mij niet gehoord.
Als ik net iets onder de 80 weeg, voel ik me best goed in mijn vel zitten.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:10 schreef Moeraskat het volgende:
mijn neefje (4 jaar ) eet bij ons.
net zaten we aan tafel en mijn vader luisterde het 6 uur journaal op de radio.
Er kwam een moordzaak aan de orde.
Mijn neefje zei ' moooowrrrd' tante moeraskat ik hoowwwrddee mooowwrd ( mijn neefje praat nogal bekakt![]()
ik zeg ja dat klopt.
zegt hij: BOEM BOEM BOEM. *slaat met hand op tafel* alle mensen zijn dood in nederland
ik: allemaal?![]()
![]()
hij: Nee alle duitsersALLEMAAL VERPLETTERD!
![]()
![]()
![]()
4 seconde later zegt hij met een piep stem en twinkeloogjes ' grappig he'
![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:19 schreef Samzz het volgende:
Abend.
Ik stapte net uit de trein, komt er een of andere Turk dan wel Marokkaan op me af, 'zo, wat ben jij een mooi meisje, woon je in Enschede ik heb je nog nooit gezien'. Ik wilde het meteen in de kiem smoren door te zeggen dat ik een vriend heb, ging hij verder 'oh, dan mag hij zich gelukkig prijzen, wat een bofkont, als ik een camera bij me had zou ik je op de foto zetten'. Toen had ik geen zin meer, dus ik zei, nee, ik wil niet op de foto en laat me nu maar met rust, je krijgt toch niks bij me gedaan.
En toen zei hij poeslief 'nou, dan ga ik wel achter je lopen om je mooie benen te bekijken'..
En het punt is, het was nog een knap ventje ook, die heeft zulke cheesy pick upjes toch helemaal niet nodig zou je denken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ook al eens zoiets meegemaakt de brutaliteit gewoon
en dan denken dat je zo een meisje kan scoren
bah bah bah
snap ikquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
En het punt is, het was nog een knap ventje ook, die heeft zulke cheesy pick upjes toch helemaal niet nodig zou je denken.
Zum kotzen was het, ik voelde me echt bekeken op een negatieve manier toen hij zo achter me ging lopen.
10 kilo vind ik toch wel meer dan "iets". Maar ik ben nog geen papzak.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke maar iet wat overgewicht of papzak vind ik nog al een verschil hur
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik bij mijn droommeisje was, was ik ook een papzakje. Al was het de laatste 2 jaar aanzienlijk erger dan daarvoor.
Maar bedankt loefje.
en ben je al aan't afvallen ?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
10 kilo vind ik toch wel meer dan "iets". Maar ik ben nog geen papzak.
Bah, van zo iemand krijg je toch de kriebels.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:19 schreef Samzz het volgende:
Abend.
Ik stapte net uit de trein, komt er een of andere Turk dan wel Marokkaan op me af, 'zo, wat ben jij een mooi meisje, woon je in Enschede ik heb je nog nooit gezien'. Ik wilde het meteen in de kiem smoren door te zeggen dat ik een vriend heb, ging hij verder 'oh, dan mag hij zich gelukkig prijzen, wat een bofkont, als ik een camera bij me had zou ik je op de foto zetten'. Toen had ik geen zin meer, dus ik zei, nee, ik wil niet op de foto en laat me nu maar met rust, je krijgt toch niks bij me gedaan.
En toen zei hij poeslief 'nou, dan ga ik wel achter je lopen om je mooie benen te bekijken'..
Ik probeer het af en toe. Meer bewegen, niet te veel eten, niet te vet eten, minderen op koolhydraten.quote:
probeer sonja en zwemmenquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeer het af en toe. Meer bewegen, niet te veel eten, niet te vet eten, minderen op koolhydraten.
Het lukt nog niet echt, alleen.
Ik zou je zo daten hoor, ik let daar niet zo op. Maar ik ben ook 10 kilo te zwaar, ongv.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
10 kilo vind ik toch wel meer dan "iets". Maar ik ben nog geen papzak.
Jup. En hij bleef me maar nakijken, bahquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Bah, van zo iemand krijg je toch de kriebels.
ik heb er ook geen problemen mee. mijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou je zo daten hoor, ik let daar niet zo op. Maar ik ben ook 10 kilo te zwaar, ongv.
same herequote:Op dinsdag 4 september 2012 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. En hij bleef me maar nakijken, bah. Ik ben helemaal niet snel onzeker of heb een onveilig gevoel, maar ik ben al eens eerder door zo'n type aangerand en dat hoef ik niet weer
.
waar waar waarquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:35 schreef Samzz het volgende:
Whooo, tof rokje gespot bij H&M. Denk dat ik die wil hebben
. Allemaal leuke kleurtjes
.
H&Mquote:
Ik weet het allemaal. En ik ben ook al iets slanker. Maar ik zet het iedere keer niet door.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
probeer sonja en zwemmenregelmatig eten, 1 keer opscheppen weinig tot geen tussendoortjes. niet overal saus bij eten ( mayo bijv ) kaas is ook echt een dikmaker
maar dit weetje vast allemaal al
Er zijn voldoende vrouwen die daar wel op letten. Niet geheel onterecht. Het oog wil ook wat, natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou je zo daten hoor, ik let daar niet zo op. Maar ik ben ook 10 kilo te zwaar, ongv.
online bestellen is altijd een enorm lange levertijdquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
H&M.
Ik kreeg vandaag de catalogus binnen, ik zal 'm even opzoeken, momentje.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal. En ik ben ook al iets slanker. Maar ik zet het iedere keer niet door.
Dan val ik een kilo af en dan kom ik weer 1,5 kilo aan. Dat gedoe.
Maar ik leef al zo veel gezonder dan ongeveer 1 tot 0.5 jaar geleden. Ik heb er alle vertrouwen in dat het gaat lukken.
[..]
Er zijn voldoende vrouwen die daar wel op letten. Niet geheel onterecht. Het oog wil ook wat, natuurlijk.
Maar fijn om te horen dat er ook vrouwen zijn die anders denken.
Ik heb het altijd of binnen een week of ik bestel niet. Ik weiger 3 maand te wachten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
online bestellen is altijd een enorm lange levertijdvorige keer 3 maand moeten wachten verdorie
ik moet denken aan het jeugdjournaal van 1996 bij dit rokjequote:Op dinsdag 4 september 2012 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het altijd of binnen een week of ik bestel niet. Ik weiger 3 maand te wachten.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J80%2003533%2073305%2056%201346%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Deze.
Herkenbaar, zoals mijn schoonzus van 140 kilo. Al diverse keren laten testen op schildklier, naar een dietiste geweest die (volgens haar) zei dat ze gezond at en niet harder willen werken in de sportschool. En toch huilen ... Haar broer is nota bene fitness instructeur en wil haar dolgraag helpen, maar ze is gewoon te lui.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb er ook geen problemen mee. mijnis ook bezig met afvallen. en mij maakt het geen barst uit ik vind dr prima hoe ze is.
het enige waar ik me dan aan irriteer is mensen die er over klagen en er niets aan doen..
wel iets aan doen en dan niet afvallen is een ander verhaal
Er zijn zeker vrouwen die ook forsere mannen daten. Ik deed niet andersquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal. En ik ben ook al iets slanker. Maar ik zet het iedere keer niet door.
Maar ik leef al zo veel gezonder dan ongeveer 1 tot 0.5 jaar geleden. Ik heb er alle vertrouwen in dat het gaat lukken.
[..]
Er zijn voldoende vrouwen die daar wel op letten. Niet geheel onterecht. Het oog wil ook wat, natuurlijk.
als je zo ontzettend dik bent dan is sporten niet zo makkelijk hoor. last van je gewicht. moeilijk bewegen. pijn in botten en je rug. ik begrijp het welquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar, zoals mijn schoonzus van 140 kilo. Al diverse keren laten testen op schildklier, naar een dietiste geweest die (volgens haar) zei dat ze gezond at en niet harder willen werken in de sportschool. En toch huilen ... Haar broer is nota bene fitness instructeur en wil haar dolgraag helpen, maar ze is gewoon te lui.
Ik ookquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik moet denken aan het jeugdjournaal van 1996 bij dit rokje
Dat kan ik je garanderen, want je lichaam zorgt er wel voor dat je op je oude gewicht terug komt, hoef je helemaal niks voor te doenquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Er zijn zeker vrouwen die ook forsere mannen daten. Ik deed niet anders
En Sonja helpt echt. Ik ben in 6 weken tijd 10 kilo afgevallen. Er is nu nog niet bij (3weken gestopt) maar datzal niet lang meer duren
Natuurlijk, ook mannen letten erop. Ik heb al eens eerder een dikker vriendje gehad, maar ik heb dat geen seconde erg gevonden. Zat toch n leuk koppie op.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Als je niet weer terug valt in je oude eetpatroon zal je ook niet weer aankomen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook! Jeugdsentiment joh!
[..]
Dat kan ik je garanderen, want je lichaam zorgt er wel voor dat je op je oude gewicht terug komt, hoef je helemaal niks voor te doen.
datquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je niet weer terug valt in je oude eetpatroon zal je ook niet weer aankomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |