Ik heb godnondejus nog nooit geteamkilled joh mongolquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:19 schreef drumstickNL het volgende:
SVD camo is wel een fijne gun maar je moet er wel mee kunnen schieten; AS50 is wel fijner. Killed niet altijd in een schot; schoot eens op pmpslp die aan het teamkillen was en die was niet in een keer dood.
Ben al klaargekomen vandaag en moet zo werken dus niet meer gekke boi van mequote:Op dinsdag 4 september 2012 20:25 schreef AQuila360 het volgende:
Ligt Ricko nog steeds de hele tijd in de bosjes?
nope nog niet, altans ik heb er nog geen gezienquote:Op woensdag 5 september 2012 14:54 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn ze al toegevoegd?
Nouja, ik zit permanent in de Fort Haven server, is nog wel 2.4 (meer stabiel) maar is veel leuker om daar met de clanmembers te spelen. We zijn nu ook al aardig bekend in het DayZ wereldje dus vaak shootouts met andere clans, iets wat ik nog niet in een regular server heb meegemaakt.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:45 schreef Hurricane2k het volgende:
Chef welke server zitten jullie allemaal ?
Als het goed is morgen, eigenlijk vandaag, maar vertraging bij PostNLquote:Op donderdag 6 september 2012 15:04 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Doen! Heb je je PC al terug?
[ afbeelding ]
PostNL.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:06 schreef Topiek het volgende:
[..]
Als het goed is morgen, eigenlijk vandaag, maar vertraging bij PostNL
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:07 schreef Chef_M het volgende:
[..]
PostNL.Maargoed, als je in het weekend maar een beetje kan gamen.
quote:Hi Topiek, recruitment is currently closed I'm afraid so I've cancelled your application. Thanks anyways for your interest in Fort Haven and all the best.
Ja, is tijdelijk, we hebben een mole in de groep zitten die al onze info doorspeelt naar andere clans, dus niemand is zijn plek nog veilig totdat dat is opgelost.quote:
Kun jij niet iets regelen voor mij en een vriend dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:09 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ja, is tijdelijk, we hebben een mole in de groep zitten die al onze info doorspeelt naar andere clans, dus niemand is zijn plek nog veilig totdat dat is opgelost.Ik heb soort van bewezen dat ik het niet kon zijn, maar er is een kans (wat de CL gisteravond zei) dat alle nieuwe leden gekicked worden, wat dus 90% van de clan is.
Nee, want mijn positie is ook niet meer veilig in de clan.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:11 schreef Topiek het volgende:
[..]
Kun jij niet iets regelen voor mij en een vriend dan?
Hey, niet schieten naar FH members als je ze ziet lopen he, ik heb gezegd dat je friendly was op de server.quote:
Je mist een M9SD en een Coyote backpack.quote:
Coyote backpack moet ik idd nog zien te regelenquote:Op zaterdag 8 september 2012 01:40 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Hey, niet schieten naar FH members als je ze ziet lopen he, ik heb gezegd dat je friendly was op de server.![]()
En die nieuwe Hero suits.Ik blijf wel bij mijn camo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Je mist een M9SD en een Coyote backpack.Ik ben wat lichter gegeared:
[ afbeelding ]
Maar jij bent wel heavily armed.
Nee tuurlijk niet, alleen ben van de week wéér dood gegaanquote:Op zaterdag 8 september 2012 01:40 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Hey, niet schieten naar FH members als je ze ziet lopen he, ik heb gezegd dat je friendly was op de server.![]()
En die nieuwe Hero suits.Ik blijf wel bij mijn camo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Je mist een M9SD en een Coyote backpack.Ik ben wat lichter gegeared:
[ afbeelding ]
Maar jij bent wel heavily armed.
Ik had er een; ingeruild voor een l85.quote:Op zaterdag 8 september 2012 02:27 schreef Hurricane2k het volgende:
Wil deze gun graag hebben !![]()
SVD CAMO
http://www.dayzwiki.com/wiki/SVD_CAMO
[ afbeelding ]
Daar hadden we er gisteren 2 van.quote:Op zaterdag 8 september 2012 02:27 schreef Hurricane2k het volgende:
Wil deze gun graag hebben !![]()
SVD CAMO
http://www.dayzwiki.com/wiki/SVD_CAMO
[ afbeelding ]
FortHaven, zal je de details wel in een PM doen aangezien we FortHaven uit de servernaam hebben verwijderd.quote:Op zaterdag 8 september 2012 02:27 schreef Hurricane2k het volgende:
Btw chef welke server zitten jullie ?
Fout, met een L85 en thermal on is je ghillie niks.quote:Op zaterdag 8 september 2012 07:17 schreef SherlockHolmes het volgende:
De Russische SVD camo in combinatie met een ghillie suit : onzichtbaar.
Zo leer je het juist goed spelen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:13 schreef Topiek het volgende:
Ghillie suit gevonden, alleen op Fort haven is het nu hardcore hardcore
Mja, trading outpost is nu weg, bandits will be shot on sight.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:26 schreef Topiek het volgende:
En dood geschoten, ik denk door iemand uit de Fort Haven clan.![]()
Nieuwe patch zorgt ervoor dat debug monitor standaard uit staat. Je kunt het wel weer aanzetten, maar dan werken je iconen van eten en drinken enz. niet meerquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:52 schreef Hurricane2k het volgende:
Coyote backpack gevonden vandaag in Stary Sobor![]()
Is bij jullie ook het "Debug Monitor" verdwenen ?
Paar screenshots gemaakt onderweg hehe !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okay thanks vind wel fijn zo moet ik zeggen !quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:07 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Nieuwe patch zorgt ervoor dat debug monitor standaard uit staat. Je kunt het wel weer aanzetten, maar dan werken je iconen van eten en drinken enz. niet meer
Bandit Skinquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:07 schreef SherlockHolmes het volgende:
Wut? Hoe kan je van skin wisselen? Wat geeft het je? Wat is een hero suit?
Idd, hoorde natuurlijk niet echt bij de belevenis.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:07 schreef Hurricane2k het volgende:
[..]
Okay thanks vind wel fijn zo moet ik zeggen !
Thanksquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:10 schreef Hurricane2k het volgende:
[..]
Bandit Skin
[ afbeelding ]
A Bandit player
Survivors who kill other survivors are known as bandits. A bandit gains a bandit scarf (Shemagh) for killing other players or having low Humanity. The term Bandit is used to refer to players who enjoy the thrill of the kill or the looting of players' corpses. Technically, any player who fights against other players can be considered a bandit. In newer versions when a player aims at a bandit from a certain range, the shooter hears a constant heartbeat sound. The quicker the heartbeat, the lower the player's humanity. However, just because you don't hear a heartbeat when aiming at a player doesn't mean they haven't committed any murders.
Sometimes you will be branded as a bandit even though the opposing player shot first. This is because the humanity system only detects if you were hit by their shots first. If you were shot at but not hit and then kill the player that shot at you, you will lose humanity.
Hero Skin
[ afbeelding ]
A Hero player
Heroes are survivors who have contributed to the other players by giving them blood transfusions, bandaged them, given them morphine etc. These survivors are identifiable by their blue striped shirt. You can reach "Hero status" by reaching 5000 humanity.
From zero Humanity, you would need to give another survivor 20 Blood Bags or 250 Painkillers, Bandages, or Morphine (or any combination thereof) to achieve hero status.
Players who become Heroes also gain the perk of being able to run slightly faster than Survivors and Bandits. They also have a bullet resistant vest that will block most low calibre bullets such as makarov or m9 rounds. You will still receive shock, however you will not take any damage nor bleed.
These players usually don't kill survivors unless in self-defence. Some heroes go out of their way to hunt down bandits.
Heroes gain 150 humanity every 20 minutes.
Info : http://www.dayzwiki.com/wiki/Survivors
Koe slachten en eten, krijg je wel weer 12k blood van.quote:Op zondag 9 september 2012 01:36 schreef Boe-man het volgende:
Ik dacht ik sneak even zo'n militairy base binnen op Lingor. Ging even verkeerd, nog maar 5000 bloed en 58 dode zombies
Of Fort haven in en aan een van ons een transfusion vragen.quote:Op zondag 9 september 2012 03:02 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Koe slachten en eten, krijg je wel weer 12k blood van.
Bloodbags genoeg.quote:Op zondag 9 september 2012 09:54 schreef Topiek het volgende:
[..]
Of Fort haven in en aan een van ons een transfusion vragen.
Hetzelfde als op de talloze andere servers.quote:Op zondag 9 september 2012 18:48 schreef Hurricane2k het volgende:
Wat is er allemaal te doen op Fort haven dan ?
Oh en jawel, wel dood, maar ben inmiddels teamed up met Chefquote:Op zondag 9 september 2012 13:00 schreef Hurricane2k het volgende:
Topiek was je niet dood geschoten daar
Heeft Chef ook al geprobeerd.quote:Op zondag 9 september 2012 19:00 schreef drumstickNL het volgende:
Ik kan misschien wel wat regelen als ik terug ben van vakantie.
Probeer het dan maarquote:Op zondag 9 september 2012 19:03 schreef drumstickNL het volgende:
Ik zit er al langer in he, heb al andere mensen er zo ingekregen.
Nog nooit gehad. Ik loop nu met een M4A1quote:Op zondag 9 september 2012 19:30 schreef Hurricane2k het volgende:
Wat vinden jullie van M14 AIM ?
http://dayzdb.com/database/m14-aim
Vind dat de game lekker loopt nu hoor , tenminste ik heb echt geen problemen meer met dayz ?quote:Op zondag 9 september 2012 19:39 schreef RickoKun het volgende:
Het zou echt super wezen als dat nieuwe spel gewoon hetzelfde is maar dat alles dan vloeiend loopt enzulks.
Is er al iets nieuws bekend over zijn standalone versie van dayZ?
Lekker wapen , heb net mijn M4A1 CCO ingeruiled voor een M14 AIM !quote:Op zondag 9 september 2012 19:35 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Ik loop nu met een M4A1
Nou, de hitboxen etc van de zombies zijn soms nogal gaar. Soms 'mis' je terwijl je er zeker al 10 kogels in hebt gepompt (tuurlijk, zal voornamelijk aan lag liggen, maar toch)quote:Op zondag 9 september 2012 19:45 schreef Hurricane2k het volgende:
[..]
Vind dat de game lekker loopt nu hoor , tenminste ik heb echt geen problemen meer met dayz ?
Options -> Game Options -> DayZ UI op debug zetten. Let wel, je voedsel icoontjes etc werken niet meer dan. Dna moet je hem weer op default zetten wil je die werkend zien.quote:Op zondag 9 september 2012 19:55 schreef SherlockHolmes het volgende:
Heb net de SVD camo gevonden
Man, wat een lekker wapen is dat. Ghillie suit na 5 uur zoeken ook gevonden ben nu bijna onzichtbaar voor andere spelers. Gewoon bij een crash site campen en ALLEEN bandits die daar komen killen. De niet-bandits laat ik daar gewoon lekker scharrelen.
Heb het belangrijkste loot natuurlijk wel al geloot daar bij die crash site. Kon kiezen tussen een M4A1of een SVD camo. SVD natuurlijk. Lekker ergens hoog zitten en dingen afzoeken.
Is bij jullie trouwens ook de Debug Monitor weg? Vind het echt super nu. Maar kan je hem eigenlijk ook terug krijgen? Want om de paar uur ff kijken wat humanity etc is.
Thanks. Om de paar uur zal ik dat wel doen.quote:Op zondag 9 september 2012 19:57 schreef Topiek het volgende:
[..]
Options -> Game Options -> DayZ UI op debug zetten. Let wel, je voedsel icoontjes etc werken niet meer dan. Dna moet je hem weer op default zetten wil je die werkend zien.
Paar uur? Ik denk dat als je je food wil zien, je beter om de 30/40 min kan kijkenquote:Op zondag 9 september 2012 19:58 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Thanks. Om de paar uur zal ik dat wel doen.
Ik bedoel, altijd die metertjes aan hebben, en de debug om de paar uur ff aanzetten om te kijkenquote:Op zondag 9 september 2012 20:01 schreef Topiek het volgende:
[..]
Paar uur? Ik denk dat als je je food wil zien, je beter om de 30/40 min kan kijken
Òja, ja, dat kan jaquote:Op zondag 9 september 2012 20:04 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik bedoel, altijd die metertjes aan hebben, en de debug om de paar uur ff aanzetten om te kijken
Netjes gedaanquote:Op zondag 9 september 2012 21:46 schreef Hurricane2k het volgende:
Net een zwaar vuurgevecht gehad tegen 2 Bandits bij Balota Airfield !
Ben er met 2200 Blood vanaf gekomen ..
Hun opende het vuur op mij .. had ze niet eens gezien alle 2 ghillie suit gevecht heeft zeker 3/4min geduurd zeker 2DMR mags leeg geschoten met de M14 AIM !
Ze zijn wel alle 2 dood alleen hadden ze niks bij zich .. AK KOBRA , MP5A5![]()
Maar die 3/4 min leek wel een uur haha echt super deze game kan er geen genoeg van krijgen !
quote:Op zondag 9 september 2012 22:48 schreef Chef_M het volgende:
Topiek in zijn Hero outfit. Wel 4 uur mee bezig geweest in totaal!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 september 2012 22:48 schreef Chef_M het volgende:
Topiek in zijn Hero outfit. Wel 4 uur mee bezig geweest in totaal!
[ afbeelding ]
Vandaag 3x aan de dood ontsnapt met Topiek, mensen schieten, maar falen te raken.
Grapjas, Ik zit er langer in. Ik gaf je ook de naam van die clan om te joinen.quote:Op zondag 9 september 2012 19:03 schreef drumstickNL het volgende:
Ik zit er al langer in he, heb al andere mensen er zo ingekregen.
Die moet je ergens vinden. Hero suit krijg je na 5000 humanity, Ghillie suit vind je het meest (niet vaak) in Resedentials.quote:Op zondag 9 september 2012 23:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Kun je ook vanaf de start ghillie suits aan of moet je die zelf maken
Deze kan je alleen vinden meer info check link : http://www.dayzwiki.com/wiki/Ghillie_Suitquote:Op zondag 9 september 2012 23:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Kun je ook vanaf de start ghillie suits aan of moet je die zelf maken
Topiek Hero suit heeft ook meer armor toch ?quote:Op zondag 9 september 2012 23:12 schreef Topiek het volgende:
[..]
Die moet je ergens vinden. Hero suit krijg je na 5000 humanity, Ghillie suit vind je het meest (niet vaak) in Resedentials.
quote:Op zondag 9 september 2012 23:14 schreef Hurricane2k het volgende:
[..]
Topiek Hero suit heeft ook meer armor toch ?
En je kan sneller rennen klopt dit ?
dan toch maar eens het spul werkend krijgenquote:Op zondag 9 september 2012 23:12 schreef Topiek het volgende:
[..]
Die moet je ergens vinden. Hero suit krijg je na 5000 humanity, Ghillie suit vind je het meest (niet vaak) in Resedentials.
Ik zal het je makkelijker maken. Jij moet 'aim' rechts doen, ik hoef alleen maar naar links te kijken en te sprayen. Had je me maar niet moeten vertrouwen met een M240.quote:Op zondag 9 september 2012 23:15 schreef Topiek het volgende:
Ik kan morgen een Bandit worden. Inloggen -> aim rechts -> schiet -> Chef dood![]()
FortHaven. UK290. Post hier je ingame naam ook meteen ff.quote:Op zondag 9 september 2012 23:25 schreef 2Happy4U het volgende:
Heb nu een nieuwe, veel betere PC en ga 't weer eens proberen, welke server zitten jullie voornamelijk?
Ik heb 'm nog niet geïnstalleerd hoorquote:Op zondag 9 september 2012 23:25 schreef Chef_M het volgende:
[..]
FortHaven. UK290. Post hier je ingame naam ook meteen ff.
quote:Op zondag 9 september 2012 23:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet geïnstalleerd hoorDus weet 't niet zeker maar volgens mij was het Endzeit.
quote:Op zondag 9 september 2012 23:23 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik zal het je makkelijker maken. Jij moet 'aim' rechts doen, ik hoef alleen maar naar links te kijken en te sprayen. Had je me maar niet moeten vertrouwen met een M240.
EDIT: Heb mezelf nu zo gepositioneerd dat ik niet eens weg hoef te kijken, inloggen en sprayen en volgens mij heb ik meteen een headshot te pakken.
Geen risico's.![]()
Wat is deze.quote:Op maandag 10 september 2012 09:49 schreef drumstickNL het volgende:
Chef, het gaat erom wie ze vertrouwen
En hoe constateer je dat dan? Ik ben elke dag online op Mumble, en ik ben actief op de site. Ik praat met ze elke dag. Jij niet. Dus jij zou het ook niet fijn vinden als ik hier neer zou plempen dat je maar niet naar Drumstick moet luisteren omdat ze mij meer vertrouwen. En ja, ik zit wel langer in de clan dan jij.quote:Op maandag 10 september 2012 12:32 schreef drumstickNL het volgende:
Dude waarom doe je zo, ik constateer alleen maar.
Je hoeft je niet te vervelen, is gewoon sandbox dus je kiest zelf wat je doet. Survivalen is het enigste wat je moet doen.quote:Op maandag 10 september 2012 13:18 schreef DannyDeko het volgende:
Klinkt allemaal beetje erg serieus dit. Hoeveel uur per dag spelen jullie dit dan? Op een gegeven moment ga je je toch behoorlijk vervelen ingame of zie ik dat verkeerd..
Op Nederlandse servers spelen ook alleen maar internationale mensen, kans is niet groter dat je Nederlanders tegenkomt.quote:Op maandag 10 september 2012 14:11 schreef wickedweirdo het volgende:
waar spelen jullie tegenwoordig?
edit: ik zie net dat een aantal op een UK server spelen, zijn er ook nog mensen die wel NL servers bezoeken?
Viel meequote:Op maandag 10 september 2012 13:24 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te vervelen, is gewoon sandbox dus je kiest zelf wat je doet. Survivalen is het enigste wat je moet doen.![]()
En tussen de 1 en 2 uurtjes per dag, afhankelijk van hoe hard Haven je nodigt heeft. Gisteren wel godslang bezig geweest met Topiek.
Ja maar jij zat met een dikke joint, jouw kon toch niets schelenquote:Op maandag 10 september 2012 16:56 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Het was meer dan mijn aanbevolen dagelijkse hoeveelheid, dat is zeker.
Ik moet toch wat als we 3 uur aan het lopen zijn.quote:Op maandag 10 september 2012 16:58 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja maar jij zat met een dikke joint, jouw kon toch niets schelen
Ja, en het was saai zonder actiequote:Op maandag 10 september 2012 16:58 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik moet toch wat als we 3 uur aan het lopen zijn.
Wel rustig toch, met die M240. Piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel300quote:Op maandag 10 september 2012 17:02 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe onze ontsnapping uit NWAF straks verloopt.
Jou beurt met die M240, ik neem wel weer de M4 of de M16 voor mijn rekening.quote:Op maandag 10 september 2012 17:03 schreef Topiek het volgende:
[..]
Wel rustig toch, met die M240. Piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel piel300
Hahaquote:Op maandag 10 september 2012 17:07 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Jou beurt met die M240, ik neem wel weer de M4 of de M16 voor mijn rekening.
UK290 en je vind 'mquote:Op maandag 10 september 2012 19:24 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
wat is deze. ik kan geen Fort Haven server vinden
Wapens kan je overal vinden. Probeer het eens in de Big barns. http://www.dayzmap.com.quote:Op maandag 10 september 2012 20:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
waar kan ik in godsnaam een wapen vinden
en waar kan ik mn naam veranderen![]()
vreemd genoeg wordt mijn systeem naam gebruiktquote:Op maandag 10 september 2012 21:25 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Wapens kan je overal vinden. Probeer het eens in de Big barns. http://www.dayzmap.com.
En hij gebruikt je profile name van je SP en/of Steam naam, dus je moet zelf maar kijken.
quote:Op maandag 10 september 2012 19:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
nou Dayz commander zegt dat alles out of date is
quote:Op maandag 10 september 2012 19:24 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
wat is deze. ik kan geen Fort Haven server vinden
quote:Op maandag 10 september 2012 20:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
waar kan ik in godsnaam een wapen vinden
en waar kan ik mn naam veranderen![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 21:38 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
vreemd genoeg wordt mijn systeem naam gebruikt
Weet je, je kan ook een andere game spelen.quote:Op maandag 10 september 2012 22:31 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Wat een kut zooi kan niet eens een crowbar gebruiken
klachtquote:Op maandag 10 september 2012 23:10 schreef Chef_M het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Weet je, je kan ook een andere game spelen.![]()
Crowbar moet je reloaden voordat je het gebruik. Dus een extra klacht aan je lijstje.
Iedereen zuigt erin in het begin, je had het DayZ forum moeten zien toen ze besloten de handwapens bij de spawn eruit te slopen en je geen wapen had. Iedereen dacht dat het niet meer te spelen was.quote:Op maandag 10 september 2012 23:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
klacht![]()
Nee ik zuig gewoon hier in
Wat ben je van plan?quote:Op maandag 10 september 2012 23:10 schreef Chef_M het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Weet je, je kan ook een andere game spelen.![]()
Crowbar moet je reloaden voordat je het gebruik. Dus een extra klacht aan je lijstje.
Topiekis morgen dood.
quote:
Mwah, qua loot viel het een beetje tegen, maar we hebben dankzij Topiek zijn (bug)dood weer gestocked op medical equipment.quote:Op maandag 10 september 2012 23:12 schreef Topiek het volgende:
Chef, post jij eens een samenvatting van onze dag. Incl mijn loot. Vertel ze niet over ons prio 1 morgen.
Ok, ik zal stoppen eer ik je echt raak.quote:Op maandag 10 september 2012 23:15 schreef Chef_M het volgende:
[..]Het is niet wat ik van plan ben, het ligt er meer aan hoever jij nog durft te gaan om mij als targetpractice te gebruiken voor je Cobra.
[..]
Mwah, qua loot viel het een beetje tegen, maar we hebben dankzij Topiek zijn (bug)dood weer gestocked op medical equipment.En hij heeft weer zijn lichaam kunnen vinden in Stary, dus alles chill.
Ahja, van hero suit naar Ghilliquote:Op maandag 10 september 2012 23:17 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ok, ik zal stoppen eer ik je echt raak.
En een Ghillie suit gevonden
Chef is wel een baas trouwens. Iedereen wapens bij hem inleveren. Morgen om 21:00 alle wapens bij Stary Sobor aan Chef geven.quote:Op maandag 10 september 2012 23:17 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ahja, van hero suit naar GhilliDus nu kunnen we wegsneaken mocht het nodig zijn, een hero suit valt vaak toch echt teveel op.
*Mentalnote* Morgen rond 21:00 zover mogelijk uit Stary zijn.quote:Op maandag 10 september 2012 23:21 schreef Topiek het volgende:
[..]
Chef is wel een baas trouwens. Iedereen wapens bij hem inleveren. Morgen om 21:00 alle wapens bij Stary Sobor aan Chef geven.
Waarom? Iemand had een SVD Camo. Is handig toch?quote:Op maandag 10 september 2012 23:32 schreef Chef_M het volgende:
[..]
*Mentalnote* Morgen rond 21:00 zover mogelijk uit Stary zijn.
Handig als je het hebt en er word op een publieke forum aangegeven waar survivors zich bevinden, met volgepakte gear.quote:Op maandag 10 september 2012 23:34 schreef Topiek het volgende:
[..]
Waarom? Iemand had een SVD Camo. Is handig toch?
quote:Op maandag 10 september 2012 23:36 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Handig als je het hebt en er word op een publieke forum aangegeven waar survivors zich bevinden, met volgepakte gear.
Daarom speelde ik het ook mee.quote:Op maandag 10 september 2012 23:40 schreef Topiek het volgende:
[..]iedereen voelt de sarcasme. Alsof ik het meende
Nee hoeft nietquote:Op maandag 10 september 2012 23:50 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Daarom speelde ik het ook mee.
Maar ik blijf erbij, geen risico's.Vooral niet als je Topiek heet. Misschien moet ik maar constant achter jou blijven lopen, voor het geval dat.
En ik heb het genoegen gehad jou helemaal compleet te looten, maar behalve je M16 kreeg je wel alles netjes terug.quote:Op maandag 10 september 2012 23:51 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee hoeft nietheb al genoeg kansen gehad je helemaal dood te maken. En je ook je tas leeg te halen. Heb me ingehouden
Jij hebt die M16 nietquote:Op maandag 10 september 2012 23:52 schreef Chef_M het volgende:
[..]
En ik heb het genoegen gehad jou helemaal compleet te looten, maar behalve je M16 kreeg je wel alles netjes terug.
Klopt, daarom kreeg je hem ook niet terug.quote:
Jaaa, maar van welke. Voor hun een vraag, voor ons een weetquote:Op maandag 10 september 2012 23:54 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Klopt, daarom kreeg je hem ook niet terug.
Die zit ergens vast IN een muur van een supermarkt ofzo.Bugz.
Dat is waar. Ze hebben nog 3 uur voordat de server restart.quote:Op maandag 10 september 2012 23:55 schreef Topiek het volgende:
[..]
Jaaa, maar van welke. Voor hun een vraag, voor ons een weet
Ojaquote:Op maandag 10 september 2012 23:57 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dat is waar. Ze hebben nog 3 uur voordat de server restart.
Succes! Waar heb je het besteld?quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:02 schreef SherlockHolmes het volgende:
Vandaag komt samenstelling binnen![]()
Ff in elkaar patsen en gamen maar
Thanksquote:
Ik heb nu de AzGameSystem van Azerty. Goede service. Ze hadden de PC geleverd maar de videokaart was kapot, deden ze niet moeilijk over, geheel kostenloos vervangenquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:34 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Thanks
Azerty.nl
Zeer goede site, goedkoop, betrouwbaar, snel. Nu ff naar school en als ik thuis kom is hij er al
dat mag je ook wel verwachten onder garantiequote:Op dinsdag 11 september 2012 08:37 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik heb nu de AzGameSystem van Azerty. Goede service. Ze hadden de PC geleverd maar de videokaart was kapot, deden ze niet moeilijk over, geheel kostenloos vervangen
Jawel, maar ze deden niet moeilijk eroverquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dat mag je ook wel verwachten onder garantie
Ik vind de game systems AzGameSystem wel wat overpriced, maargoed. Ik heb voor ¤507 hetzelfde als een AzGameSystem van ¤650. Maargoed. Als je er geen winst op maakt, kun je het net zo goed niet verkopen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:37 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik heb nu de AzGameSystem van Azerty. Goede service. Ze hadden de PC geleverd maar de videokaart was kapot, deden ze niet moeilijk over, geheel kostenloos vervangen
Ik kan het niet zelf in elkaar zetten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:52 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik vind de game systems AzGameSystem wel wat overpriced, maargoed. Ik heb voor ¤507 hetzelfde als een AzGameSystem van ¤650. Maargoed. Als je er geen winst op maakt, kun je het net zo goed niet verkopen.
Weet niet of je door bent gaan spelen ofniet, maar ik heb het 1x eerder meegemaakt en toen ben ik meteen uitgelogd en op een andere server gegaan, toen had ik al mijn gear weer.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:41 schreef Hurricane2k het volgende:
Log net lekker in op dayz krijg je dit![]()
Ben niet dood gegaan niks heb wel nog me ghillie rest alles gewoon verdwenen
Wordt je toch helemaal ziek van ...
[ afbeelding ]
We zitten nu rond Stary, Topiek is nu eten en ik moet straks weg, dus ik denk dat het vanavond wat later gaat worden. Anders morgen of iets.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:37 schreef wickedweirdo het volgende:
Chef, Topiek.. waar hangen jullie ergens uit? Zin om samen ff op pad te gaan?
Kan wel hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:37 schreef wickedweirdo het volgende:
Chef, Topiek.. waar hangen jullie ergens uit? Zin om samen ff op pad te gaan?
Niet op alles schieten hé.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:42 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
nou eerste wapen gevonden een dubbel barrel shotgun met 4 kogel 1 kill 3 mis
ja had 8 zombies op mn donder, dan schiet ik welquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:46 schreef Topiek het volgende:
[..]
Kan wel hoorMoet je maar noordelijk komen, we horen het wel
[..]
Niet op alles schieten hé.
Ja dat gaat niets worden als je zonder map in de middle of nowhere bentquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:47 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ja had 8 zombies op mn donder, dan schiet ik welwordt maar weer rennen
![]()
heb alleen geen idee waar ik ben maw verdwaaldanders zoek ik jullie wel op
![]()
Ik zit nu ergens tussen stary en kabaninoquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:46 schreef Topiek het volgende:
[..]
Kan wel hoorMoet je maar noordelijk komen, we horen het wel
Ga wel lopen en dan zie ik welquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:50 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja dat gaat niets worden als je zonder map in de middle of nowhere bent
Heb je Skype?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:52 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
Ik zit nu ergens tussen stary en kabanino
http://www.pu.nl/power/on(...)eerd-wegens-spionagequote:Bij de ontwikkelaar van ArmA III zullen ze het misschien met twee staff-leden minder moeten doen. Bij het fotograferen van militaire installaties zijn twee werknemers gearresteerd door de Griekse overheid. Hen wordt spionage ten laste gelegd.
De shooter ArmA III bevat een onderdeel waarin de speler naar het Griekse eiland Lemnos afreist. Om te zorgen dat dit gedeelte zo realistisch mogelijk wordt weergegeven, besloten twee werknemers van ontwikkelaar Bohemian Interactive naar het eiland af te reizen om research te doen en foto's te maken. Hierbij schoten de twee beelden van militaire kampen.
De Griekse overheid heeft nu besloten de twee medewerkers te arresteren. Als we naar het verleden terugblikken is er de zaak met de 14 vliegtuigspotters in november 2001. De groep werd in hechtenis genomen nadat deze foto's maakte van verschillende vliegtuigen. Zij werden eveneens beschuldigd van spionage en er dreigde een twintig jaar durende celstraf boven het hoofd.
De straf bleef uiteindelijk beperkt tot een boete van meer dan tienduizend euro, maar dat gebeurde pas zes weken na de arrestatie. Als de mannen van Bohemian Interactive wél een celstraf krijgen, kan dit dus oplopen tot twintig jaar.
Jezus, om gek van te worden..... Misschien logde je niet goed uit, maar alt f4 ofzo? Jammer dit...quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:41 schreef Hurricane2k het volgende:
Log net lekker in op dayz krijg je dit![]()
Ben niet dood gegaan niks heb wel nog me ghillie rest alles gewoon verdwenen
Wordt je toch helemaal ziek van ...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:55 schreef Topiek het volgende:
Chef en ik zijn vandaag beide dood gegaan (Ik een bug, hij door een hack in het water). Maar omdat we samen toch best wel een goed team zijn, weer gemeet, een wapen gezocht en we zijn weer verder gegaan. Uiteindelijk een tent gevonden en ergens op een geheime (ook voor jullie) plek rondom Cherno neergezet (zodat we snel eruit halen als we dood zijn, en weer rechargen richting Noorden).
Leuk dagje weer vandaag
die tent ga ik vindenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:55 schreef Topiek het volgende:
Chef en ik zijn vandaag beide dood gegaan (Ik een bug, hij door een hack in het water). Maar omdat we samen toch best wel een goed team zijn, weer gemeet, een wapen gezocht en we zijn weer verder gegaan. Uiteindelijk een tent gevonden en ergens op een geheime (ook voor jullie) plek rondom Cherno neergezet (zodat we snel eruit halen als we dood zijn, en weer rechargen richting Noorden).
Leuk dagje weer vandaag
Ja. Er staat een sentry gun in. En er is continue bewaking van een sniper in ghillie suitquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:11 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Kan niet wachten om de eerste looter te 'verwelkomen' bij onze tent.
Amerikanen die onze tent s'nachts in de gaten kunnen houden. Wat een bazen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:12 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja. Er staat een sentry gun in. En er is continue bewaking van een sniper in ghillie suit
We betalen ze dan ook in ammo/food uitquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:13 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Amerikanen die onze tent s'nachts in de gaten kunnen houden. Wat een bazen.
als een seal eerst de sniper uitschakelenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:12 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja. Er staat een sentry gun in. En er is continue bewaking van een sniper in ghillie suit
Vermijd water ivm ziektequote:Op dinsdag 11 september 2012 23:13 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik zit nu bij een stad tegen over een eiland met vuurtoren. Had 15 zombies in het water achter me aan
Met wat, je double-barreled shotgun?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
als een seal eerst de sniper uitschakelen
Helicopter cirkelt erboven (venom)quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
als een seal eerst de sniper uitschakelen
uiteraard in ghilly suitquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:15 schreef Topiek het volgende:
[..]
Helicopter cirkelt erboven (venom)No chance.
heb ik niet méérquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:15 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Met wat, je double-barreled shotgun?
Hatchet verzamelen en daarmee gaan trainen, beste wapen tegen zombies.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
heb ik niet méérvoor de verandering,, weer eens dood
Zoek in de grote steden als cherno en elektro naar een wapen. Je kan om te kijken waar je bent op http://dayzmap.info kijkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
heb ik niet méérvoor de verandering,, weer eens dood
Heul niet. Het beste wapen tegen zombies is je volle verstandquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:19 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Hatchet verzamelen en daarmee gaan trainen, beste wapen tegen zombies.
zit nu bij een grotere plaats. Daar maar eens zoekenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:20 schreef Topiek het volgende:
[..]
Zoek in de grote steden als cherno en elektro naar een wapen. Je kan om te kijken waar je bent op http://dayzmap.info kijken
Ja. Want als jij met je volle verstand DayZ zombies af wilt slachten en je snapt de game (blijkbaar) niet helemaal, dan is het eerste wat je zoekt een hatchet die makkelijk te vinden is en train je daarmee op zombies.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:21 schreef Topiek het volgende:
[..]
Heul niet. Het beste wapen tegen zombies is je volle verstand
Uitloggen en weer inloggen, staat er rechtsonder de plaats waar je het dichtst bij in de buurt zit. En dan op een externe map kijken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zit nu bij een grotere plaats. Daar maar eens zoeken
Ik doelde meer op verstandig vermijden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:23 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ja. Want als jij met je volle verstand DayZ zombies af wilt slachten en je snapt de game (blijkbaar) niet helemaal, dan is het eerste wat je zoekt een hatchet die makkelijk te vinden is en train je daarmee op zombies.
Als je een hatchet hebt heb je nooit meer last van zombies, je krijgt er nog 10k 'kogels' bij ook nog.
Elektro. Ga naar supermarkt, firestations (kijk op externe map waar die zitten.). De office en de residentialsquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Zo te zien ben ik bij electra nog wat![]()
Kan jij niet over meepraten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:24 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik doelde meer op verstandig vermijden.
Nou, voorlopig ben ik nog nooit door een zombie down geslagen achterin een supermarkt na een plaatselijke zombie apocalypsequote:Op dinsdag 11 september 2012 23:27 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Kan jij niet over meepraten.
Grapje.
Juist.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:28 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nou, voorlopig ben ik nog nooit door een zombie down geslagen achterin een supermarkt na een plaatselijke zombie apocalypse
Godver da's geniaal zeg.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:30 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Juist.Geniale ingeving trouwens, ik DM je wel.
zelfde als jijquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:26 schreef Topiek het volgende:
[..]
Elektro. Ga naar supermarkt, firestations (kijk op externe map waar die zitten.). De office en de residentialsWel uitkijken, welke server speel je?
Ohh. Je zit op de bus.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:38 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
check user icon![]()
Nu geen opdrachten
CPU: AMD FX-4100quote:Op woensdag 12 september 2012 08:10 schreef SherlockHolmes het volgende:
Met wat voor hardware kunnen hebben jullie hoeveel FPS?
Vermeld hier je hardware en het aantal FPS.
7770 GHz?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:11 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik zeg het dan ook maar.
Intel Core i5 @ 3,7 Ghz
ATi radeon 7770 Ghz edition
6GB DDR3 HyperX
ASRock H77M
Kan ik hiermee ArmA 2 DayZ goed spelen? Ik ga er van uit van wel, aangezien het al soepel op High liep op een mindere setup.
Canirunit.comquote:Op woensdag 12 september 2012 13:11 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik zeg het dan ook maar.
Intel Core i5 @ 3,7 Ghz
ATi radeon 7770 Ghz edition
6GB DDR3 HyperX
ASRock H77M
Kan ik hiermee ArmA 2 DayZ goed spelen? Ik ga er van uit van wel, aangezien het al soepel op High liep op een mindere setup.
Yep maar toch hoop ik aan een kant dat het een goeie game wordt !quote:Op woensdag 12 september 2012 14:50 schreef Topiek het volgende:
Ondanks het een irritante commentator is heeft hij wel gelijk.
Het lef dat jij vertoont in de FH server.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:23 schreef wickedweirdo het volgende:
Als de loot die erbij ligt ook maar goed is
Jullie zijn gewoon gepwned wie einer noob!quote:Op woensdag 12 september 2012 19:15 schreef Topiek het volgende:
Chef en ik, alle twee dood door een hacker
Ja nu weer helemaal terug lopen. Godverdommequote:Op woensdag 12 september 2012 19:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon gepwned wie einer noob!
dat waren geen hacksquote:Op woensdag 12 september 2012 19:15 schreef Topiek het volgende:
Chef en ik, alle twee dood door een hacker
Ons in Stary neerknallen en dan binnen 1 minuut bij het Fort zijn (18km verderop) en alle tenten zappen kan niets anders zijn dan hacks.quote:
Wat lag er in die tent dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
die tent is trouwens leeg. liggen alleen nog blikjes
eerst de tenten leeg gemaakt, toen jullie afgeschotenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:22 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ons in Stary neerknallen en dan binnen 1 minuut bij het Fort zijn (18km verderop) en alle tenten zappen kan niets anders zijn dan hacks.
Volgens mij snap je er niet veel van.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
geen idee, maar weet nu wel waar ik hem moet zoeken
totaal nietquote:Op woensdag 12 september 2012 19:24 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Volgens mij snap je er niet veel van.
Om naabjes buiten de deur te houden tijdens meetings.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
totaal niet![]()
is uk290 down trouwens? in dayz Commander is rood met een ping van 10k
maar dan kan ik niet spelenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:27 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Om naabjes buiten de deur te houden tijdens meetings.
Dan ga je toch Battlefield 3 spelen?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
maar dan kan ik niet spelen![]()
Het werkte goed, nu is het gewoon te verouderd. Word ook weinig tot niet geupdate volgens mij.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:45 schreef SherlockHolmes het volgende:
Zijn jullie ooit gekicked door BattlEye? Ik nooit, en volgens mij werkt het redelijk goed, alleen de hackers moeten weg
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
volgens mij heb ik een groot bord boven me met schiet me neer, 6x in 1 uur tijd
Je mist alle actie nu.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:10 schreef Topiek het volgende:
[..]
Wat een bazen zijn wij met die V3S man. Nobody can own us
Hacker. Je hebt alleen ghillie suit en camo suit in DayZ.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:24 schreef Bozz187 het volgende:
hmm heb net soldier clothing gevonden, 2 stuks.
maar zijn die wel legit of zijn die er door een hacker neergelegd?
aah oke, dan ga ik ze maar weer dumpen zodra ik weer online kom, geen zin om door zoiets een server ban te krijgen oidquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:08 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hacker. Je hebt alleen ghillie suit en camo suit in DayZ.Als je het aan doet loop je risico dat je als hacker aangezien wordt, en on sight neergeschoten wordt.
Nou het is nu zo bij DayZ als je je eigen server hebt en je banned hackers, wordt je server blacklisted. Dus ban zal je niet krijgenquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:54 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
aah oke, dan ga ik ze maar weer dumpen zodra ik weer online kom, geen zin om door zoiets een server ban te krijgen oid
Hackers worden niet gestraft. Sinds DayZ uit is hebben ze (DayZ Devteam) maar 2000 hackers gebanned. Zelf hackers op je server bannen, kicken of blacklisten kan niet, want dan komt je eigen server op de blacklist.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:27 schreef DannyDeko het volgende:
Wat is dat toch met hackers de laatste tijd. Zijn ze allemaal uit hun donkere grot gekropen ofzo .
Lekker geregeld danquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:43 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Hackers worden niet gestraft. Sinds DayZ uit is hebben ze (DayZ Devteam) maar 2000 hackers gebanned. Zelf hackers op je server bannen, kicken of blacklisten kan niet, want dan komt je eigen server op de blacklist.
Enigste wat je kan doen is servers ingaan waar Admins aanwezig zijn, die kunnen handmatig de server restarten. Is het enigste wat je tegen een hacker kan doen. Of counterhacking, maar dan heb je de kans om zelf geband te worden.
BattleEye die niet meer actueel is.
Ik en Topiek liepen gisteren in Stary toen de rest van Haven werd lastig gevallen door een hacker. Die gaf mensen items en vervolgens als ze wegliepen knalde hij ze af. Toen kwamen we hem ook nog tegen waar wij liepen, hij gaf Topiek een GPS en toen zijn we maar meteen gedisconnect en erachter had iemand de server gerestart. Geen last meer van gehad daarna.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:48 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Lekker geregeld dan![]()
Zat net met iemand op ventrilo die plots begon te schelden. Was de hele server naar 1 plek gespawned alwaar ze instant doodgingen allemaal. Vervolgens had die hacker voor dat groepje waar maat van mij mee was een 'box' gespawned waar letterlijk alles in zat wat je je maar kan bedenken...
Het is erg wennen voor een beginner, had er ook moeite mee met de voorganger en heb zeker niet alle functies geprobeerd. Maar als je DayZ in een ander engine zou maken (bijv met cod engine) dan is het geen Dayz meer. De traagheden en moeilijkheidsgraad hoort er een beetje bij vind ik.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:37 schreef Sheldorrr_ het volgende:
Tijdje geleden arma 2 gekocht, Na ong 10min de sp geprobeerd toen maar opgegeven.. et voelde allemaal zo kut aan.. Wen je daaraan of? Deze mod klinkt namelijk wel onwijs gaaf.
Bandits zijn bazen, zij maken de game leuk. Vanavond in het Fort ook flink wat bandits lopen weren met een aantal mensen.quote:
Oh jee dat was fucking baasquote:Op zaterdag 15 september 2012 01:35 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Bandits zijn bazen, zij maken de game leuk. Vanavond in het Fort ook flink wat bandits lopen weren met een aantal mensen.![]()
Hackers daarentegen.
Ik mag er ook op komen, en ben geen member. Maar ik was écht een uitzondering.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:36 schreef wickedweirdo het volgende:
is er op die mumble server ook plek voor friendly spelers die ook op uk290 spelen? of puur en alleen maar members
Jij zit nu wel in je probationary period van 3 weken, daarna ben je wel een member.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:10 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik mag er ook op komen, en ben geen member. Maar ik was écht een uitzondering.
Members only en ze nemen nu niet meer aan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:36 schreef wickedweirdo het volgende:
is er op die mumble server ook plek voor friendly spelers die ook op uk290 spelen? of puur en alleen maar members
Hè wat jammer nouquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:21 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Members only en ze nemen nu niet meer aan.
Fort Havenquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:51 schreef wuuht het volgende:
zou een fok clubje niet een goed idee zijn
Bijna niemand? Soms 40 man online (wel veel randoms maargoed.)quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:49 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
Hè wat jammer nou
Met dat eerste had je m'n vraag al beantwoord. Ik weet wel genoeg, Fort Haven is het toch niet voor mij. Op members na spelen er ook bijna geen mensen. Ja, hackers die de boel komen verzieken.
dat is toch niet echt fokquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:00 schreef Topiek het volgende:
[..]
Fort Haven
[..]
Bijna niemand? Soms 40 man online (wel veel randoms maargoed.)
Meeste wat ik online heb gezien daar tot nu toe is tegen de 20 ofzo. Wel grappig dat ze een public hive server doen en dan wel de server 'offline' gooien voor meetings. Komt dat niet een beetje op hetzelfde neer als een password erop gooien?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:00 schreef Topiek het volgende:
Bijna niemand? Soms 40 man online (wel veel randoms maargoed.)
Wat, server offline bij meetings?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:51 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
Meeste wat ik online heb gezien daar tot nu toe is tegen de 20 ofzo. Wel grappig dat ze een public hive server doen en dan wel de server 'offline' gooien voor meetings. Komt dat niet een beetje op hetzelfde neer als een password erop gooien?
Maar ik ben ook wel in voor een fok clubje, Ik zou eventueel wel een mumble server kunnen draaien oid
hier doelde ik op, moet je even teruglezenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:27 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Om naabjes buiten de deur te houden tijdens meetings.
Server is alleen offline als er hackers actief zijn, anders nooit. Ik weet niet hoe je er bij komt dat de server offline gaat voor meetings want dat is onzin. Daarnaast is de mumble server alleen voor members & friends, je bent gewoon vrij om te gaan en staan in de server, laat je wapen zakken als je bij het fort bent en er is no problem.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:55 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
hier doelde ik op, moet je even teruglezen
Dat van mumble kan me niet zoveel boeien, daar kom ik toch niet in zoals je al meerdere malen hebt gemeld (hou daar mee op joh, ik ben niet achterlijk)quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:40 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Server is alleen offline als er hackers actief zijn, anders nooit. Ik weet niet hoe je er bij komt dat de server offline gaat voor meetings want dat is onzin.
met dit als antwoord van Chefquote:is uk290 down trouwens? in dayz Commander is rood met een ping van 10k
Daarom vroeg ik ernaar.quote:Om naabjes buiten de deur te houden tijdens meetings.
Het nog serieus nemen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:49 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
Dat van mumble kan me niet zoveel boeien, daar kom ik toch niet in zoals je al meerdere malen hebt gemeld (hou daar mee op joh, ik ben niet achterlijk)
En lees je überhaupt wel wat ik post?
Ik doelde dus op deze 2 posts:
[..]
met dit als antwoord van Chef
[..]
Daarom vroeg ik ernaar.
Pff, wat niet...... Vandaag weer een keer of 10 dood gegaan door hackers, ook op onze server. Teleport naar je toe, spawnt een V3S op je hoofd of schiet je neer met een full-auto crossbow.....quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:34 schreef drumstickNL het volgende:
had dat moeten zijn, edit werkt niet
Nog wat gebeurd?
je kan er niet mee omgaan, je hebt geen smaak en je steekt er niet even tijd in. GTFOquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:36 schreef aardbeientaart het volgende:
leuk spel 2 uur dingen zoeken en in 1 minuut dood gaan...ik wil mijn 25 euro van aram 2 terrug dit spel is ruk.
Klagen over lompe bugs op een Alpha versie van een game.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:38 schreef aardbeientaart het volgende:
kan er wel mee omgaan, tis mijn tijd niet waard idd, het spel zit nog steeds vol met lompe bugs, en het is nog steeds foeilelijk... huil harder.
Ga dan lekker terug naar Call of Dutyquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:38 schreef aardbeientaart het volgende:
kan er wel mee omgaan, tis mijn tijd niet waard idd, het spel zit nog steeds vol met lompe bugs, en het is nog steeds foeilelijk... huil harder.
Haha germ wat wil jij dan een respawn zodat je alles weer terug hebt ?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:36 schreef aardbeientaart het volgende:
leuk spel 2 uur dingen zoeken en in 1 minuut dood gaan...ik wil mijn 25 euro van aram 2 terrug dit spel is ruk.
Nog een crashsite gevonden voordat we uitlogde, recht voor onze neus waar jij bent uitgelogd. 3 op een avond, goede vangst.quote:
Loot ?quote:Op zondag 16 september 2012 03:21 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Nog een crashsite gevonden voordat we uitlogde, recht voor onze neus waar jij bent uitgelogd. 3 op een avond, goede vangst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |