Ik heb godnondejus nog nooit geteamkilled joh mongolquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:19 schreef drumstickNL het volgende:
SVD camo is wel een fijne gun maar je moet er wel mee kunnen schieten; AS50 is wel fijner. Killed niet altijd in een schot; schoot eens op pmpslp die aan het teamkillen was en die was niet in een keer dood.
Ben al klaargekomen vandaag en moet zo werken dus niet meer gekke boi van mequote:Op dinsdag 4 september 2012 20:25 schreef AQuila360 het volgende:
Ligt Ricko nog steeds de hele tijd in de bosjes?
nope nog niet, altans ik heb er nog geen gezienquote:Op woensdag 5 september 2012 14:54 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn ze al toegevoegd?
Nouja, ik zit permanent in de Fort Haven server, is nog wel 2.4 (meer stabiel) maar is veel leuker om daar met de clanmembers te spelen. We zijn nu ook al aardig bekend in het DayZ wereldje dus vaak shootouts met andere clans, iets wat ik nog niet in een regular server heb meegemaakt.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:45 schreef Hurricane2k het volgende:
Chef welke server zitten jullie allemaal ?
Als het goed is morgen, eigenlijk vandaag, maar vertraging bij PostNLquote:Op donderdag 6 september 2012 15:04 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Doen! Heb je je PC al terug?
[ afbeelding ]
PostNL.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:06 schreef Topiek het volgende:
[..]
Als het goed is morgen, eigenlijk vandaag, maar vertraging bij PostNL
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:07 schreef Chef_M het volgende:
[..]
PostNL.Maargoed, als je in het weekend maar een beetje kan gamen.
quote:Hi Topiek, recruitment is currently closed I'm afraid so I've cancelled your application. Thanks anyways for your interest in Fort Haven and all the best.
Ja, is tijdelijk, we hebben een mole in de groep zitten die al onze info doorspeelt naar andere clans, dus niemand is zijn plek nog veilig totdat dat is opgelost.quote:
Kun jij niet iets regelen voor mij en een vriend dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:09 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ja, is tijdelijk, we hebben een mole in de groep zitten die al onze info doorspeelt naar andere clans, dus niemand is zijn plek nog veilig totdat dat is opgelost.Ik heb soort van bewezen dat ik het niet kon zijn, maar er is een kans (wat de CL gisteravond zei) dat alle nieuwe leden gekicked worden, wat dus 90% van de clan is.
Nee, want mijn positie is ook niet meer veilig in de clan.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:11 schreef Topiek het volgende:
[..]
Kun jij niet iets regelen voor mij en een vriend dan?
Hey, niet schieten naar FH members als je ze ziet lopen he, ik heb gezegd dat je friendly was op de server.quote:
Je mist een M9SD en een Coyote backpack.quote:
Coyote backpack moet ik idd nog zien te regelenquote:Op zaterdag 8 september 2012 01:40 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Hey, niet schieten naar FH members als je ze ziet lopen he, ik heb gezegd dat je friendly was op de server.![]()
En die nieuwe Hero suits.Ik blijf wel bij mijn camo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Je mist een M9SD en een Coyote backpack.Ik ben wat lichter gegeared:
[ afbeelding ]
Maar jij bent wel heavily armed.
Nee tuurlijk niet, alleen ben van de week wéér dood gegaanquote:Op zaterdag 8 september 2012 01:40 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Hey, niet schieten naar FH members als je ze ziet lopen he, ik heb gezegd dat je friendly was op de server.![]()
En die nieuwe Hero suits.Ik blijf wel bij mijn camo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Je mist een M9SD en een Coyote backpack.Ik ben wat lichter gegeared:
[ afbeelding ]
Maar jij bent wel heavily armed.
Ik had er een; ingeruild voor een l85.quote:Op zaterdag 8 september 2012 02:27 schreef Hurricane2k het volgende:
Wil deze gun graag hebben !![]()
SVD CAMO
http://www.dayzwiki.com/wiki/SVD_CAMO
[ afbeelding ]
Daar hadden we er gisteren 2 van.quote:Op zaterdag 8 september 2012 02:27 schreef Hurricane2k het volgende:
Wil deze gun graag hebben !![]()
SVD CAMO
http://www.dayzwiki.com/wiki/SVD_CAMO
[ afbeelding ]
FortHaven, zal je de details wel in een PM doen aangezien we FortHaven uit de servernaam hebben verwijderd.quote:Op zaterdag 8 september 2012 02:27 schreef Hurricane2k het volgende:
Btw chef welke server zitten jullie ?
Fout, met een L85 en thermal on is je ghillie niks.quote:Op zaterdag 8 september 2012 07:17 schreef SherlockHolmes het volgende:
De Russische SVD camo in combinatie met een ghillie suit : onzichtbaar.
Zo leer je het juist goed spelen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:13 schreef Topiek het volgende:
Ghillie suit gevonden, alleen op Fort haven is het nu hardcore hardcore
Mja, trading outpost is nu weg, bandits will be shot on sight.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:26 schreef Topiek het volgende:
En dood geschoten, ik denk door iemand uit de Fort Haven clan.![]()
Nieuwe patch zorgt ervoor dat debug monitor standaard uit staat. Je kunt het wel weer aanzetten, maar dan werken je iconen van eten en drinken enz. niet meerquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:52 schreef Hurricane2k het volgende:
Coyote backpack gevonden vandaag in Stary Sobor![]()
Is bij jullie ook het "Debug Monitor" verdwenen ?
Paar screenshots gemaakt onderweg hehe !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okay thanks vind wel fijn zo moet ik zeggen !quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:07 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Nieuwe patch zorgt ervoor dat debug monitor standaard uit staat. Je kunt het wel weer aanzetten, maar dan werken je iconen van eten en drinken enz. niet meer
Bandit Skinquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:07 schreef SherlockHolmes het volgende:
Wut? Hoe kan je van skin wisselen? Wat geeft het je? Wat is een hero suit?
Idd, hoorde natuurlijk niet echt bij de belevenis.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:07 schreef Hurricane2k het volgende:
[..]
Okay thanks vind wel fijn zo moet ik zeggen !
Thanksquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:10 schreef Hurricane2k het volgende:
[..]
Bandit Skin
[ afbeelding ]
A Bandit player
Survivors who kill other survivors are known as bandits. A bandit gains a bandit scarf (Shemagh) for killing other players or having low Humanity. The term Bandit is used to refer to players who enjoy the thrill of the kill or the looting of players' corpses. Technically, any player who fights against other players can be considered a bandit. In newer versions when a player aims at a bandit from a certain range, the shooter hears a constant heartbeat sound. The quicker the heartbeat, the lower the player's humanity. However, just because you don't hear a heartbeat when aiming at a player doesn't mean they haven't committed any murders.
Sometimes you will be branded as a bandit even though the opposing player shot first. This is because the humanity system only detects if you were hit by their shots first. If you were shot at but not hit and then kill the player that shot at you, you will lose humanity.
Hero Skin
[ afbeelding ]
A Hero player
Heroes are survivors who have contributed to the other players by giving them blood transfusions, bandaged them, given them morphine etc. These survivors are identifiable by their blue striped shirt. You can reach "Hero status" by reaching 5000 humanity.
From zero Humanity, you would need to give another survivor 20 Blood Bags or 250 Painkillers, Bandages, or Morphine (or any combination thereof) to achieve hero status.
Players who become Heroes also gain the perk of being able to run slightly faster than Survivors and Bandits. They also have a bullet resistant vest that will block most low calibre bullets such as makarov or m9 rounds. You will still receive shock, however you will not take any damage nor bleed.
These players usually don't kill survivors unless in self-defence. Some heroes go out of their way to hunt down bandits.
Heroes gain 150 humanity every 20 minutes.
Info : http://www.dayzwiki.com/wiki/Survivors
Koe slachten en eten, krijg je wel weer 12k blood van.quote:Op zondag 9 september 2012 01:36 schreef Boe-man het volgende:
Ik dacht ik sneak even zo'n militairy base binnen op Lingor. Ging even verkeerd, nog maar 5000 bloed en 58 dode zombies
Of Fort haven in en aan een van ons een transfusion vragen.quote:Op zondag 9 september 2012 03:02 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Koe slachten en eten, krijg je wel weer 12k blood van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |