quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
Tuurlijk, maar het merk Ajax is nog steeds groot. Ook al gaat het sportief kut, Ajax komt echt elke dag wel in het nieuws, dus je wordt altijd gezien als sponsor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:44 schreef kurk_droog het volgende:
Toch is het belangrijk om minimaal hetzelfde bedrag te krijgen van een nieuwe sponsor ( liefst zelfs nog doorgroeien ).
Je bent ook bijna elke week op cover van VI en Telesport.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het merk Ajax is nog steeds groot. Ook al gaat het sportief kut, Ajax komt echt elke dag wel in het nieuws, dus je wordt altijd gezien als sponsor.
Is het niet positief dan wel negatiefquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het merk Ajax is nog steeds groot. Ook al gaat het sportief kut, Ajax komt echt elke dag wel in het nieuws, dus je wordt altijd gezien als sponsor.
Dat bedoel ik dus, het is nog steeds een groot merk, Ajax, dus daar komt wel een sponsor voor hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je bent ook bijna elke week op cover van VI en Telesport.
En in het buitenland worden eigenlijk alleen wedstrijden van PSV en Ajax uitgezondenquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je bent ook bijna elke week op cover van VI en Telesport.
In de Midden-Oosten (Kurdische en Arabische tv) laten alleen PSV, Ajax en FC Twente wedstrijden zien.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En in het buitenland worden eigenlijk alleen wedstrijden van PSV en Ajax uitgezonden
In Mexico en de USA ook.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In de Midden-Oosten (Kurdische en Arabische tv) laten alleen PSV, Ajax en FC Twente wedstrijden zien.
Quote? Do tellquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:59 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Die quote van Fabio Capello doet hem nog steeds.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"quote:
Maakte Feijenoorders echt veel uit inderdaad toen die Italiaanse opa dat riepquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:13 schreef Kremers het volgende:
PrachtigZullen ze in Rotterdam erg leuk gevonden hebben
Spelen meer Moslims dan Joden bij Ajax anders hoor....quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Ajax is heel snel van de buis in het Midden-Oosten zodra ze daar horen dat het joden zijn
Heeft nooit ergens op geslagen. Ajax is niet de 'jodenclub' van Amsterdam en er hebben nauwelijks joden in het 1ste gespeeld.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Spelen meer Moslims dan Joden bij Ajax anders hoor....
Dat hele Jodengezeur bij Ajax slaat natuurlijk al decennia lang nergens meer op.
Maar wel de hele wedstrijd met zijn alles 'joduh' roepen op de tribunequote:Op dinsdag 4 september 2012 15:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Heeft nooit ergens op geslagen. Ajax is niet de 'jodenclub' van Amsterdam en er hebben nauwelijks joden in het 1ste gespeeld.
Ja, leuke geuzennaam.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar wel de hele wedstrijd met zijn alles 'joduh' roepen op de tribune
Net zoals er alleen maar boeren in het PSV stadion zitten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar wel de hele wedstrijd met zijn alles 'joduh' roepen op de tribune
Niet dan ?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net zoals er alleen maar boeren in het PSV stadion zitten.
Maar de prominente Ajax jochies staan wel altijd vooraan om iets te roeptoeteren als er in de Kuip iets anti-joods gezongen wordt.quote:
Zitten er toch ookquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net zoals er alleen maar boeren in het PSV stadion zitten.
Hamas hamas enzo is ook gewoon vrij normaal en moet geaccepteerd wordenquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar de prominente Ajax jochies staan wel altijd vooraan om iets te roeptoeteren als er in de Kuip iets anti-joods gezongen wordt.
Die we gekregen hebben van onze Rotterdamse vrienden ook nogquote:
Verder is dit complete bullshit wat je hier verkondigtquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar de prominente Ajax jochies staan wel altijd vooraan om iets te roeptoeteren als er in de Kuip iets anti-joods gezongen wordt.
Mwah, het kan te ver gaan , roep kankerjoden ofzo, boeien. Maar gasgeluiden oid vind ik echt triest.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Hamassen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hamas hamas enzo is ook gewoon vrij normaal en moet geaccepteerd worden
ow wacht
Dat is het gevaar van een 'pijnlijke' bladzijde combineren met sport.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat komt er, gelukkig, ook steeds minder door.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hamas hamas enzo is ook gewoon vrij normaal en moet geaccepteerd worden
ow wacht
quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Hamassen.
Ik heb over dingen als 'kutjoden' etcetera
quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Verder is dit complete bullshit wat je hier verkondigt
Nog nooit een prominente ajax jochie zien zeiken dat er iets in de Kuip geroepen wordt, meestal is het 1 of andere sjappie van het cdi, maar die zeikt ook op Ajax
Mij boeien gas geluiden persoonlijk vrij weinig maar ik snap dat oudere mensen hier moeite mee hebben. Dit is meestal mijn reactiequote:Op dinsdag 4 september 2012 15:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, het kan te ver gaan , roep kankerjoden ofzo, boeien. Maar gasgeluiden oid vind ik echt triest.
Ik word er ook niet boos om ofzo, ik vind het gewoon triest.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mij boeien gas geluiden persoonlijk vrij weinig maar ik snap dat oudere mensen hier moeite mee hebben. Dit is meestal mijn reactie
Heb het niet over de supporters Steven, die heb ik er nog nooit over gehoord. Clubleiding, bestuur, dat soort lui.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Verder is dit complete bullshit wat je hier verkondigt
Nog nooit een prominente ajax jochie zien zeiken dat er iets in de Kuip geroepen wordt, meestal is het 1 of andere sjappie van het cdi, maar die zeikt ook op Ajax
Wat heeft dat met prominente Ajax jochies te maken dan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb het niet over de supporters Steven, die heb ik er nog nooit over gehoord. Clubleiding, bestuur, dat soort lui.
En het Cidi inderdaad, maar die trekken aan de dezelfde soort alarmbellen die Morpheus heeft bij elke scheet die je richting een jood laat
Zou wat zijn als bijvoorbeeld de Boer het niet zou afkeuren als er wordt gezongen over Hamas. Maar denk je nou echt dat het hem persoonlijk ook maar iets boeit?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb het niet over de supporters Steven, die heb ik er nog nooit over gehoord. Clubleiding, bestuur, dat soort lui.
En het Cidi inderdaad, maar die trekken aan de dezelfde soort alarmbellen die Morpheus heeft bij elke scheet die je richting een jood laat
Ik drukte me verkeerd uit over die prominenten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met prominente Ajax jochies te maken dan?
Je komt hier overduidelijk met een punt om weer dingen af te zeiken maar dan moet je dingen niet vedraaien
Wat heeft Ajax met het CDI te maken? Datzelfde cdi dat Ajax ook wou gaan aanklagen over het joden geroep?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:28 schreef Typisch het volgende:
'Ajax jochies' zowel als dezelfde groepen van Feyenoord stellen zich imo vaak tesnel aan.Zelf staan gasten te janken als er hamas hamas geroepen wordt, maar de volgende wedstrijd hebben ze een bommen op Rotterdam shirt aan. En andersom is dat net zo goed bij sommige Feyenoord groepen.
Hypocrieten over het algemeen.
Is dat zo ja, dat dat Cidi Ajax wou aanklagen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met prominente Ajax jochies te maken dan?
Je komt hier overduidelijk met een punt om weer dingen af te zeiken maar dan moet je dingen niet vedraaien
Wat heeft Ajax met het CDI te maken? Datzelfde cdi dat Ajax ook wou gaan aanklagen over het joden geroep?
Er zijn weinig mensen bij Ajax die zich ook maar iets aantrekken van dat Hamas hamas gebeuren, dat zijn altijd wel een burgermeester of een trekpop van het cdiquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:28 schreef Typisch het volgende:
'Ajax jochies' zowel als dezelfde groepen van Feyenoord stellen zich imo vaak tesnel aan.Zelf staan gasten te janken als er hamas hamas geroepen wordt, maar de volgende wedstrijd hebben ze een bommen op Rotterdam shirt aan. En andersom is dat net zo goed bij sommige Feyenoord groepen.
Hypocrieten over het algemeen.
Jupquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is dat zo ja, dat dat Cidi Ajax wou aanklagen?
Die burgermeester is sowieso een mofo. Wat zou ik hem graag eens een stoot op zn bek willen geven zeg na al zijn gelul over Ajaxquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er zijn weinig mensen bij Ajax die zich ook maar iets aantrekken van dat Hamas hamas gebeuren, dat zijn altijd wel een burgermeester of een trekpop van het cdi
Ze willen dat Ajax stopt met het joden gebeurt omdat het een voorzet is voor andere clubs om erover door te gaanquote:
Cohen begon deze onzin door treinen van utrecht terug te sturenquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die burgermeester is sowieso een mofo. Wat zou ik hem graag eens een stoot op zn bek willen geven zeg na al zijn gelul over Ajax
Ik denk voor altijdquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:31 schreef tammepiet het volgende:
Tot wanneer houden we een leeg uitvak in de Kuip?
Ach ik zie soms eens zo'n retweet oid voorbij komen van een supporters groep twitter, maar vergeet meestal meteen waar het over gaat. Kan ook over andere dingen gegaan zijn dan precies 'hamas hamas'.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er zijn weinig mensen bij Ajax die zich ook maar iets aantrekken van dat Hamas hamas gebeuren, dat zijn altijd wel een burgermeester of een trekpop van het cdi
Het zou al heel erg veel schelen als dat soort organisaties zich niet zo druk maken over dat soort dingen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze willen dat Ajax stopt met het joden gebeurt omdat het een voorzet is voor andere clubs om erover door te gaan
Hamas Hamas, joden aan het gas...quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach ik zie soms eens zo'n retweet oid voorbij komen van een supporters groep twitter, maar vergeet meestal meteen waar het over gaat. Kan ook over andere dingen gegaan zijn dan precies 'hamas hamas'.
Maakt verder ook niet uit, ik vind zulke dingen sowieso zielig van welke kant het dan ook komt. Verzin eens wat grappigs in plaats van dat jaren oude zelfde gedoe.
Het wordt nu erger gemaakt wanneer je treinen met supporters er door terug gaat sturen jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het zou al heel erg veel schelen als dat soort organisaties zich niet zo druk maken over dat soort dingen.
Het gaat over en weer tussen supporters, that's it. Spreekkoren worden alleen maar groter gemaakt dan dat ze zijn.
watquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hamas Hamas, joden aan het gas...
Nou boehoehoe
Honkelbalknuppel stanleymes spijkerbom
Sla die knuppel op zijn joden neus,
Is ook niet echt origineel, maar moeten we dan ook maar knuppels verbieden
Of uitvakken leeg gaat laten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het wordt nu erger gemaakt wanneer je treinen met supporters er door terug gaat sturen ja
Dan komt het allemaal zwaar in de media en iedereen pikt het op
Liedje dat nog voor jouw tijd gezongen werd bij Feyenoord-Ajaxquote:
Dat heeft ook met andere oorzaken te maken natuurlijkquote:
Helaas wel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat heeft ook met andere oorzaken te maken natuurlijk
En nog zitten er 2 debielen als burgermeesters dus ik verwacht niet dat er binnen nu en 3jaar een oplossing komtquote:
En dat voedt vervolgens de agressie tussen supporters. En die gaan vervolgens rellen. En dat kost de gemeente geld.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het zou al heel erg veel schelen als dat soort organisaties zich niet zo druk maken over dat soort dingen.
Het gaat over en weer tussen supporters, that's it. Spreekkoren worden alleen maar groter gemaakt dan dat ze zijn.
Die lachen zich kapot joh. Lopen geen enkel risico voor hun eigen hachje en ze besparen wat knaken aan politie inzet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En nog zitten er 2 debielen als burgermeesters dus ik verwacht niet dat er binnen nu en 3jaar een oplossing komt
Heb zo het idee dat ze het beide wel best vinden
Welk bewijs heb jij dat spreekkoren de oorzaak zijn van supportersrellen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En dat voedt vervolgens de agressie tussen supporters. En die gaan vervolgens rellen. En dat kost de gemeente geld.
Het gebeuren rondom de treinen die niet aankwamen bij de Kuip, nouja die ene die wel aankwam zat ik in en die stond bij de Kuip voor en de massale rellen na afloop tussen feyenoorders en de MEquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:40 schreef tammepiet het volgende:
Damn 2009 - 2014 is de proefperiode.
Wat was concreet het incident waardoor het besluit genomen werd btw?
Rellen in Rdamquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:40 schreef tammepiet het volgende:
Damn 2009 - 2014 is de proefperiode.
Wat was concreet het incident waardoor het besluit genomen werd btw?
lijkt mij prima!quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:42 schreef Thaboel het volgende:
Het is laat maar ik draag 'Harry's Tuincentrum' aan als nieuwe shirt sponsor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
denk niet dat de mensen uit vak 410 daar stil van liggenquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Hamassen.
Ik heb over dingen als 'kutjoden' etcetera
DIe vriendin van hem ziet er veel te oud uit voor haar leeftijd, jammer.quote:
Hij zit anders toch op de bank.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:29 schreef Marsenal het volgende:
Hoe vaak is dat nou gebeurt, dat een voetballer vanuit het buitenland moet terugkomen om die schoen op te halen?
Kost geen reet man.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:32 schreef The_Groove het volgende:
Best wel lame dat als je dus een wedstrijd of samenvatting van de talenten van Ajax wil zien je daarvoor moet betalen![]()
Zelfs een fucking samenvatting van Jong Ajax is nergens te zien
Ik weiger een gefaald projectje van vd Aat te sponsorenquote:
Aatquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:36 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik weiger een gefaald projectje van vd Aat te sponsoren
Schattig meiske toch. Doet Janneman goedquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DIe vriendin van hem ziet er veel te oud uit voor haar leeftijd, jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |