Porsche is een Talbot nogwatquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Porsche in het midden, en dit witte is een Citroen BX
En die geplette donkerblauwe is een Golf.
Die grijze dan bedoel ikquote:
Tel ik goed, Talbot Horizon.quote:
Het was een Hyundai Genesis coupe. Nou dat haalt niemand eruit.quote:
3serie?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Een makkelijkere:
[ link | afbeelding ]
Fiat Cinquecentoquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Een makkelijkere:
[ link | afbeelding ]
Die gele welquote:
Plaatje is dood.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:52 schreef Gummiebeer het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat om de linker.
Strange...ik zie het plaatje gewoon.quote:
Goed kijken. Je komt er wel opquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:04 schreef ß het volgende:
Bij mij doet hij het ook, misschien een keer refreshen? Het is alleen te klein om er iets zinnigs over te zeggen.
Land van herkomst is correct, geen Bristol echter.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:46 schreef zl7z het volgende:
Lijkt me een kleinere Britse fabrikant... Bristol?
Nee, een tikkie exclusiever. Hiervan zijn er maar een stuk of 500 gemaakt. Dat lag niet aan zijn prestaties want het was één van de snelste vierzitters van die tijd. Veel mensen vonden 'm vooral niet erg mooi.quote:
Klopt. Grotendeels van polyester met een buizenframe, met een dikke Amerikaanse V8 met 300+ pk.quote:
mja,de mk versie en het echte precieze bouwjaar weet ik ook niet ...quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:09 schreef Klonk het volgende:
Jensen lijkt me idd het merk, maar ik twijfel over het type...
Vind ik ook niet echt van belang.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:11 schreef Charged het volgende:
[..]
mja,de mk versie en het echte precieze bouwjaar weet ik ook niet ...
Shht,jij...nondeju..quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:56 schreef Koepert het volgende:
Het lijken me ook meer die nieuwe Audi velgen.
werkt niet, komt met een 404 terug.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:19 schreef Charged het volgende:
Hail..
http://i102.photobucket.c(...)2-audi-tt-4835.shtml
Beetje te El Cheapo spiegels voor een Lexus?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:32 schreef Charged het volgende:
Beetje een instinker..doet wat Lexus achtig aan.
spiegels heb je gelijk,neuspartij echter niet..quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Beetje te El Cheapo spiegels voor een Lexus?
Zo´n Daewoo/Chevy Cruze ofzo?
Weet niet precies hoe ik dit op moet vatten..ik google mijn antwoorden niet...ik gebruik google wel om zeker te weten dat ik gelijk heb.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:39 schreef Hyperdude het volgende:
Cruze is de enige naam die ik kon bedenken van dit soort nepmerken. Zonder Google
Opgezocht, is goed!quote:Op woensdag 5 september 2012 02:20 schreef Mikkie het volgende:
Pffff, dat was een prototype/mule die gecrasht werd door de testrijder. Ik wilde eerst Mercedes SL zeggen (op basis van geheugen), maar gezien de lijnen van de achterlichten denk ik aan een Porsche?
hier staat iequote:Op woensdag 5 september 2012 10:12 schreef Mikkie het volgende:
Dan gok ik op de Porsche 991 (nieuwste 911). De Panamera kan niet ivm de binnenruimte. Ik zal een nieuwe gaan zoeken
U gaat door voor de koelkast!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:19 schreef Koepert het volgende:
T lijkt me meer n Toyota Tercel/Corolla uit jaren 80 of n Sunny ofzo uit zelfde tijdperk..
Mja.. zag idd later pas dat URL ook vrij veel weggeeft als je over de afbeelding gaat ... en toen zag ik t onderin..k denk..ja jammer dan.. misschien zien ze t nietquote:Op woensdag 5 september 2012 12:27 schreef Mikkie het volgende:
Dat was wel heel moeilijk met de naam rechts onderin hè
Mercedes-Benz Ponton 1953-1962quote:Op woensdag 5 september 2012 12:45 schreef Edmund_Blackadder het volgende:
Ik zag het onderin wel, maar toen had ik het al geraden
[ afbeelding ]
quote:
meer foto's: http://www.ssrfanatic.com/forum/f4/awful-crash-48650/quote:Op woensdag 5 september 2012 13:35 schreef Koepert het volgende:
Die velg in combi met die "koplamp" is wel n weggevertje.
Chevy SSR
Heb je dus weer wat te leren..quote:Op woensdag 5 september 2012 14:03 schreef Koepert het volgende:
Dit tijdperk auto's is niet mn sterkste punt hoor![]()
Maar als ik dan moet gokken: Chevy Six
Sorryquote:Op woensdag 5 september 2012 14:08 schreef zl7z het volgende:
Ik denk een Chevy Capital Coach. Dat waren echt hypermoderne wagens in die tijd
Alle jappen uit de jaren 90 en 00 ookquote:Op woensdag 5 september 2012 14:10 schreef zl7z het volgende:
hehe geen probleem. Maar alle chevrolets uit die tijd lijken op elkaar.
Het is ook een Koepert Special, jullie kunnen gewoon verderquote:Op woensdag 5 september 2012 14:17 schreef zl7z het volgende:
True, maar daar herken ik dan weer de miniemste details van omdat ik er mee opgegroeid ben. Nu is het wachten op iemand die 120 is. Of een liefhebber van auto's uit de jaren 20
quote:
yep. Dat was nog sneller dan ik had verwacht. Waar zag je het aan? Ik had de daklijn er al afgeknipt.quote:
achterste ruitje verraadde een rambler, ik heb eerst google gezocht naar 1957, 1958 en 1959 Sedan, en in 1959 kwam de juiste lijn tevoorschijn bij een rambler, daarna ventilatieruitje en achterdeur vergeleken, en qua trim moest dit m zijn naar mijn meningquote:Op woensdag 5 september 2012 14:42 schreef ß het volgende:
[..]
Geen rebel, maar een 6. Hoe weet je het jaartal zo goed?
Werkelijk geen idee, ik hoop het laatste trouwens.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:38 schreef Klonk het volgende:
Voor de rest kan ik er niets van maken, behalve dat ik hoop dat de inzittenden het overleefd hebben of dat dit na het pletten is
Zal ik het goed rekenen?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:48 schreef Klonk het volgende:
Het lijkt me aan de vorm te zien van de binnenkant in ieder geval iets wat niet ouder is dan de 240 met vierkante koplampen...
Overigens het bewijs dat Admins ook maar mensen zijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:54 schreef Klonk het volgende:
In dit geval omdat ik een luie donder was en snel ff iets moest zoeken
Lolquote:Op woensdag 5 september 2012 19:57 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Overigens het bewijs dat Admins ook maar mensen zijn.
En toch is het goedquote:Op woensdag 5 september 2012 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Is het een Nissan Sentra?
Nee, die heeft geen stootstrips.
Sentra zou idd kunnen.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Is het een Nissan Sentra?
Nee, die heeft geen stootstrips.
Klopt. Ze hebben er dik 250 kapotgereden.... Vooral de car jumps zijn funest voor die dingen.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nouja, er was niet bepaald 1 Charger van The Dukes:
"Warner Brothers purchased several Chargers for stunts, as they generally destroyed at least one or two cars per episode."
Niet goed. Je verkijkt je op het formaat van de auto, dat wagentje daarachter is héél klein.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:20 schreef caspervc het volgende:
Facel Vega is het eerst wat in me opkomt
Maar wel redelijk bekend. Hij staat in de top 100 van Jeremy Clarkson. Het is alleen wel een vrij vroege van dit model.quote:
Ik dacht ook aan een Superior maar daarvan zijn ook nog eens veel verschillende series.quote:Maar ik ben nog bezig met mn Chevy..
K twijfelde nog over een Chevy 4..of n Superior maar die hebben ook n andere grillomlijsting..
Klopt.. Blijven mooie auto'squote:Op woensdag 5 september 2012 21:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar wel redelijk bekend. Hij staat in de top 100 van Jeremy Clarkson. Het is alleen wel een vrij vroege van dit model.
.
That makes two of usquote:Op woensdag 5 september 2012 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb al eens een foto van dit model geplaatst, dus ik doe even niet mee.
Yep, de grote broer van de '70 Torino trouwensquote:Op woensdag 5 september 2012 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Cyclone dus. Een Ford Fairlane in een iets ander jasje.
Uiteraard.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:12 schreef Compoantje het volgende:
Maar dit is een Lancia Fulvia Coupé?
Aan die resultaten van de impact zou je het wel denken ja.quote:
1tje van 20 ton iddquote:Op donderdag 6 september 2012 13:38 schreef vosss het volgende:
Is daar nou gewoon een huge rotsblok bovenop gevallen of wat?
En welk jaar?, ding heeft iig vierkante koplampenquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:08 schreef Edmund_Blackadder het volgende:
Het is inderdaad een Buick Electra
Hoe kom je daar bij?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:31 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
En welk jaar?, ding heeft iig vierkante koplampen
Wat is dat rechts van die motorkap dan?quote:
zou idd kunnen jaquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:12 schreef Charged het volgende:
Een hoeklijst van het voorscherm denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |