spiegels heb je gelijk,neuspartij echter niet..quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Beetje te El Cheapo spiegels voor een Lexus?
Zo´n Daewoo/Chevy Cruze ofzo?
Weet niet precies hoe ik dit op moet vatten..ik google mijn antwoorden niet...ik gebruik google wel om zeker te weten dat ik gelijk heb.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:39 schreef Hyperdude het volgende:
Cruze is de enige naam die ik kon bedenken van dit soort nepmerken. Zonder Google
Opgezocht, is goed!quote:Op woensdag 5 september 2012 02:20 schreef Mikkie het volgende:
Pffff, dat was een prototype/mule die gecrasht werd door de testrijder. Ik wilde eerst Mercedes SL zeggen (op basis van geheugen), maar gezien de lijnen van de achterlichten denk ik aan een Porsche?
hier staat iequote:Op woensdag 5 september 2012 10:12 schreef Mikkie het volgende:
Dan gok ik op de Porsche 991 (nieuwste 911). De Panamera kan niet ivm de binnenruimte. Ik zal een nieuwe gaan zoeken
U gaat door voor de koelkast!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:19 schreef Koepert het volgende:
T lijkt me meer n Toyota Tercel/Corolla uit jaren 80 of n Sunny ofzo uit zelfde tijdperk..
Mja.. zag idd later pas dat URL ook vrij veel weggeeft als je over de afbeelding gaat ... en toen zag ik t onderin..k denk..ja jammer dan.. misschien zien ze t nietquote:Op woensdag 5 september 2012 12:27 schreef Mikkie het volgende:
Dat was wel heel moeilijk met de naam rechts onderin hè
Mercedes-Benz Ponton 1953-1962quote:Op woensdag 5 september 2012 12:45 schreef Edmund_Blackadder het volgende:
Ik zag het onderin wel, maar toen had ik het al geraden
[ afbeelding ]
quote:
meer foto's: http://www.ssrfanatic.com/forum/f4/awful-crash-48650/quote:Op woensdag 5 september 2012 13:35 schreef Koepert het volgende:
Die velg in combi met die "koplamp" is wel n weggevertje.
Chevy SSR
Heb je dus weer wat te leren..quote:Op woensdag 5 september 2012 14:03 schreef Koepert het volgende:
Dit tijdperk auto's is niet mn sterkste punt hoor![]()
Maar als ik dan moet gokken: Chevy Six
Sorryquote:Op woensdag 5 september 2012 14:08 schreef zl7z het volgende:
Ik denk een Chevy Capital Coach. Dat waren echt hypermoderne wagens in die tijd
Alle jappen uit de jaren 90 en 00 ookquote:Op woensdag 5 september 2012 14:10 schreef zl7z het volgende:
hehe geen probleem. Maar alle chevrolets uit die tijd lijken op elkaar.
Het is ook een Koepert Special, jullie kunnen gewoon verderquote:Op woensdag 5 september 2012 14:17 schreef zl7z het volgende:
True, maar daar herken ik dan weer de miniemste details van omdat ik er mee opgegroeid ben. Nu is het wachten op iemand die 120 is. Of een liefhebber van auto's uit de jaren 20
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |