Klopt. Ze hebben er dik 250 kapotgereden.... Vooral de car jumps zijn funest voor die dingen.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nouja, er was niet bepaald 1 Charger van The Dukes:
"Warner Brothers purchased several Chargers for stunts, as they generally destroyed at least one or two cars per episode."
Niet goed. Je verkijkt je op het formaat van de auto, dat wagentje daarachter is héél klein.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:20 schreef caspervc het volgende:
Facel Vega is het eerst wat in me opkomt
Maar wel redelijk bekend. Hij staat in de top 100 van Jeremy Clarkson. Het is alleen wel een vrij vroege van dit model.quote:
Ik dacht ook aan een Superior maar daarvan zijn ook nog eens veel verschillende series.quote:Maar ik ben nog bezig met mn Chevy..
K twijfelde nog over een Chevy 4..of n Superior maar die hebben ook n andere grillomlijsting..
Klopt.. Blijven mooie auto'squote:Op woensdag 5 september 2012 21:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar wel redelijk bekend. Hij staat in de top 100 van Jeremy Clarkson. Het is alleen wel een vrij vroege van dit model.
.
That makes two of usquote:Op woensdag 5 september 2012 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb al eens een foto van dit model geplaatst, dus ik doe even niet mee.
Yep, de grote broer van de '70 Torino trouwensquote:Op woensdag 5 september 2012 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Cyclone dus. Een Ford Fairlane in een iets ander jasje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |