Jammer voor je. Nou ja, je kan je troosten met het feit dat ik ook redelijk vroeg op zal staanquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:15 schreef Cue_ het volgende:
Dat heb je goed voor elkaar .. die dag morgen dan
Ik moet vroeg open werken
quote:
Jouw werkmentaliteit doet me aan de mijne denkenquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en ik heb besloten dat hij daar zo'n 3 kwartier mee bezig is, en als ie dan klaar is, bel ik even of t nog nut heeft dat ik kom
Hoerquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:17 schreef Barbusse het volgende:
Was het zomaar dichtVolgende poging tot aandachtshoeren dan maar:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:17 schreef Barbusse het volgende:
Was het zomaar dichtVolgende poging tot aandachtshoeren dan maar:
[..]
Barbieboyquote:
Riiiightquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, slechts een klein beetje. Soms misschien.
WATquote:
Ik heb m'n bedrijf niet om de hoek zittenquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:16 schreef Mystikvm het volgende:
Jammer voor je. Nou ja, je kan je troosten met het feit dat ik ook redelijk vroeg op zal staan
Ik ben mij bewust van mijn luxepositie en zal nog veel gelegenheden aangrijpen om je dat in te wrijvenquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb m'n bedrijf niet om de hoek zitten
Nou, de loodgieter zou tussen 8 en 10 komen, maar om kwart over was ie er nog niet, dus gebeld, bleek dat de aannemer ofzo het verkeerd had geplanned. Of ik nog even tijd had om te wachten want hij zou om 12 komen, dus het werk gebeld, gezegd dat ie pas om 1 kwam, en hij was er al om kwart voor 11quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jouw werkmentaliteit doet me aan de mijne denken
"Nee ik werk vandaag thuis want ik verwacht een pakketje"
Ze was hard aan het verhuizen. Volgende keer misschienquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:17 schreef STING het volgende:
[..]
Riiiight
Jammer dat je trouwens niet op Roy z'n meet was laatst. Was na al die jaren toch wel eens benieuwd naar de lieve onschuldige schattige GvsE![]()
Ja, ik had de foto's gezien. Mooi luchtje welquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey GvE![]()
Alles weer droog ja, tis nu weer 30 gradenGelukkig maar
![]()
Ja, dat had ik toen begrepenquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze was hard aan het verhuizen. Volgende keer misschien
I'm gonna hate you!!!!quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:18 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben mij bewust van mijn luxepositie en zal nog veel gelegenheden aangrijpen om je dat in te wrijven
Ja, maar mijn pakketjes worden ook altijd pas om 5 uur bezorgd terwijl ik er de hele dag voor thuis ben geweestquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, de loodgieter zou tussen 8 en 10 komen, maar om kwart over was ie er nog niet, dus gebeld, bleek dat de aannemer ofzo het verkeerd had geplanned. Of ik nog even tijd had om te wachten want hij zou om 12 komen, dus het werk gebeld, gezegd dat ie pas om 1 kwam, en hij was er al om kwart voor 11
Ik was het niet, het was zij!quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:20 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, dat had ik toen begrepen
Ennuh, over jezelf in de 3e persoon praten is niet gezond
mja, ik vind het wel erg vervelend dat ik nu nog even op mn balkon kon zitten met dat mooie weerquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, maar mijn pakketjes worden ook altijd pas om 5 uur bezorgd terwijl ik er de hele dag voor thuis ben geweesten hij om 10 uur 's morgens al aan de deur stond
Ik moet er ook niet aan denkenquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, ik vind het wel erg vervelend dat ik nu nog even op mn balkon kon zitten met dat mooie weer
That's what she said.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik was het niet, het was zij!
Het is zo verschrikkelijkquote:
Mja, het huisje begint nu steeds meer op een thuis te lijken. Verf en vloer is zo goed als klaarquote:
En beledigendquote:
Ja he?quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik had de foto's gezien. Mooi luchtje wel
Gaafquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, het huisje begint nu steeds meer op een thuis te lijken. Verf en vloer is zo goed als klaar
nieuwe tv en gasfornuis en krabpaal staan
Same here toenetquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:25 schreef Mystikvm het volgende:
Taart op het werk. En geen appel-kruimel van de Multivlaaimaar gewoon van een echte banketbakker
*checkt fobo*quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zwaai even, misschien zit je aan de overkant van de afdeling te werken
Arme Cue_quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:26 schreef STING het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij een flinke...... laat ook maar
De wat?quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:26 schreef STING het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij een flinke...... laat ook maar
Ja. Mooi flitswerk ook?quote:
Ja joh, voorlopig hoef ik niet meer te verhuizenquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:26 schreef STING het volgende:
[..]
Gaaf
Erg tof voor je dat je een eigen crib hebt
Ik moet elke dag meer dan 8 kmquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:30 schreef rival het volgende:
omdat zijn bedrijf om de hoek ligt? moet jij meer dan een kilometer reizen dan?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:28 schreef STING het volgende:
[..]
*checkt fobo*
*besluit niet te zwaaien*
Wanneer is de housewarming?quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja joh, voorlopig hoef ik niet meer te verhuizen
Ja, maar om een heel andere redenquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Dat ziet eruit als een reactie die van mij kan zijn
hoevaak ga ik nog zeggen dat ik niet aan housewarmings doe?quote:
Ik heb er altijd een hekel aan als mensen het voor elke pietluttig iets gebruiken, maar here goes: GMTAquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Dat ziet eruit als een reactie die van mij kan zijn
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, maar om een heel andere reden
Ik zei het niet. Nogmaals IK ZEI HET NIET.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb er altijd een hekel aan als mensen het voor elke pietluttig iets gebruiken, maar here goes: GMTA
Laat ik het anders formuleren dan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoevaak ga ik nog zeggen dat ik niet aan housewarmings doe?
I know, daarom is dequote:Op dinsdag 4 september 2012 13:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zei het niet. Nogmaals IK ZEI HET NIET.
Jij zei het.
misschien is Stingeling wel gewoon een kloon van mij en loop ik je nu dik in de maling te nemen. Voor je weet ooit nooit.quote:
uhm, zeg t maarquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren dan.
Wanneer kan ik je huisje komen bekijken en je koelkast leegmaken?
Nou, op sommige momenten had ik het idee dat ik in een nachtclub stond, met 15 stroboscooplampen op me gerichtquote:
Nog een kloon?quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien is Stingeling wel gewoon een kloon van mij en loop ik je nu dik in de maling te nemen. Voor je weet ooit nooit.
nee oke, dat dat dan wel duidelijk isquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:34 schreef STING het volgende:
[..]
I know, daarom is de [ afbeelding ] ook gericht aan mezelf
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, op sommige momenten had ik het idee dat ik in een nachtclub stond, met 15 stroboscooplampen op me gericht![]()
Ben benieuwd of men het aantal epilepsie-aanvallen heeft geteld
Hij is niet de enige die om de hoek van zijn werk woont hequote:Op dinsdag 4 september 2012 13:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moet elke dag meer dan 8 km![]()
Dat hij mij het gaat inpeperen
Ja, je weet het niet he. Niemand die hier aanwezig is die mij ooit gezien heeft. Op Roy na dan. Maar die zegt toch niks want die is bang.quote:
I knowquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:36 schreef rival het volgende:
Hij is niet de enige die om de hoek van zijn werk woont he
Sja, ik moet gewoon werken dus ik weet nooit hoe laat ik klaar benquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet ik even kijken, agenda zit vrij vol
KARMA! Wat ik je brom en zulksquote:
Grrmmblquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oh verdomme. Was die loodgieter nog een kwartier te laat. Dus ik moet ineens tot 2 uur wachten voor ie klaar is
ze zeggen het niet, maar wil dat zeggen dat ze het niet gaan doen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I know
Maar die zeiden niet mij ermee te pesten![]()
Dat zie ik dan wel weerquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
ze zeggen het niet, maar wil dat zeggen dat ze het niet gaan doen?
Dan maar brood met rookvlees en eiersalade. Om mn verdriet weg te eten dat die loodgieters niet zo punctueel zijn enzoquote:
Ja, hoiquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Hij is niet de enige die om de hoek van zijn werk woont he
quote:
Ik dacht, ik zeg maar even niksquote:
R&P's best kept secret?quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, je weet het niet he. Niemand die hier aanwezig is die mij ooit gezien heeft. Op Roy na dan. Maar die zegt toch niks want die is bang.
zoietsquote:
Ignorance is blissquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:52 schreef Cue_ het volgende:
Het mooie is dat ik niet alle reacties meekrijg
Ze heeft ons op ignore gezet, Stingquote:
van google maps krijg ik deze voorgestelde routesquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:52 schreef Cue_ het volgende:
Het mooie is dat ik niet alle reacties meekrijg
Wat een bitch.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze heeft ons op ignore gezet, Sting
quote:
En dan iedereen zeggen dat ik erg ben als ik doe of ik werk en ondertussen alleen op Facebook en fok zitquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oh verdomme. Was die loodgieter nog een kwartier te laat. Dus ik moet ineens tot 2 uur wachten voor ie klaar is
Zij zit thuis en wordt dus niet betaaldquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:31 schreef kree het volgende:
[..]
En dan iedereen zeggen dat ik erg ben als ik doe of ik werk en ondertussen alleen op Facebook en fok zit
Lanterfanteren FTW!quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zij zit thuis en wordt dus niet betaald.
Owh oepsquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zij zit thuis en wordt dus niet betaald.
Ik ben nu ook keihard aan het "werk"quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:37 schreef kree het volgende:
[..]
Owh oeps
Nouja troost me maar met de gedachte dat ik niet de enige ben die dit wel eens doet.
Vandaag heb ik wel hard doorgewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |