Ze doen hun best maar die joden, ik zal er geen snee brood minder door eten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:47 schreef LXIV het volgende:
Kom op. Allemaal de straat op in het Westen om achter Joden aan te jagen.
Of is het Christendom hier niet de juiste Godsdienst voor?
Dat dus.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:37 schreef IrCute het volgende:
Net zo vredelievend als alle andere religieuze extremisten.
quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:37 schreef IrCute het volgende:
Net zo vredelievend als alle andere religieuze extremisten.
Nou dan zoek je niet erg zorgvuldig.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:29 schreef woid het volgende:
[..]
k'heb gegoogled.., maaruh wat is een drommel?
quote:DROMMEL
1) Dianter 2) Dichte menigte 3) Duivel 4) Haveloos persoon 5) Persoonsbenaming 6) Slokker 7) Stakker 8) Stakkerd 9) Stumper 10) Weerlicht
wow.., denk je zo aardig over mequote:Op dinsdag 4 september 2012 15:40 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nou dan zoek je niet erg zorgvuldig.
[..]
Ik stond ook even te kijken van het woord duivel ertussen. Ik neem bij deze het woord drommel terug en vervang dat met rakker.quote:
Is het toevoegsel: "dekselse" wellicht een idee?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:55 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik stond ook even te kijken van het woord duivel ertussen. Ik neem bij deze het woord drommel terug en vervang dat met rakker.
Hele juiste input van jou karbotje. Wordt gewaardeerd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:56 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Is het toevoegsel: "dekselse" wellicht een idee?
Deze opmerking maakt de bedoeling van je topic weer duidelijk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:34 schreef Deadre het volgende:
Wat een vredelievend volkje is het toch
Datquote:
Het is een gave, ik zeg het jequote:Op dinsdag 4 september 2012 19:00 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat
En verder mijn complimenten aan ts om uit de vele duizenden incidenten jegens christenen net dat ene te plukken met joodse daders.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:50 schreef cool15 het volgende:
extremisten moeten preventief worden neergeschoten
Oproepen tot vermoorden van een bepaalde groep?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:56 schreef Sicstus het volgende:
Gewoon met scherp schieten op die lui.
Ja, waarom niet?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[..]
Oproepen tot vermoorden van een bepaalde groep?
Ik snap het niet?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je snap het niet? Of je bent sarcastisch?
Aan je naam te zien ben je zelf joods, geen wonder dus dat je joods geweld goedkeurt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat je zelf nog dommer bezig bent.
Waar lees je dit?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:14 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Aan je naam te zien ben je zelf joods, geen wonder dus dat je joods geweld goedkeurt.
Waar verdedig ik ze?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:18 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Je verdedigt ze, dat is hetzelfde.
dan ben je zelf ook extremistischquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:50 schreef cool15 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:20 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Je hebt je er nog niet van gedistantieerd, dusse..
Als je niet voor het vermoorden van onschuldige mensen bent moet je wel een vuige extremistische jood zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:20 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Je hebt je er nog niet van gedistantieerd, dusse..
Ik val je niet aan. Jij voelt je aangevallen, dat is heel wat anders.quote:
Heb je het al veroordeeld dan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik val je niet aan. Jij voelt je aangevallen, dat is heel wat anders.
En omdat ik joods ben keur ik al het joodse geweld goed?
En hoe moeten dat tuig volgens jou dan worden aangepakt?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk? Je gaat iemand zijn heiligdommen niet zomaar bekladden, toch?
De daders moeten gestraft worden, wat waarschijnlijk ook gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:32 schreef Sicstus het volgende:
[..]
En hoe moeten dat tuig volgens jou dan worden aangepakt?
Ja, een slap on the wristquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
De daders moeten gestraft worden, wat waarschijnlijk ook gaat gebeuren.
Dat is een feit. Dit soort wordt nooit ergens voor gestraft. Legio voorbeelden van kolonisten die stenen naar omwonende christenen hebben gegooid. De aanwezige politie- of legereenheden grijpen nooit in en trekken altijd partij voor de kolonisten. Geef toe, die lui mogen alles; buren treiteren, mensen in elkaar slaan, met wapens rondlopen... Het houdt niet op.quote:
Net Marokkanen dus.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:25 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Dat is een feit. Dit soort wordt nooit ergens voor gestraft. Legio voorbeelden van kolonisten die stenen naar omwonende christenen hebben gegooid. De aanwezige politie- of legereenheden grijpen nooit in en trekken altijd partij voor de kolonisten. Geef toe, die lui mogen alles; buren treiteren, mensen in elkaar slaan, met wapens rondlopen... Het houdt niet op.
Marokkanen lopen in jouw stad met automatische geweren rond en gooien stenen naar andersgelovigen? Waar woon jij?quote:
Je snapt de vergelijking best wel heilig boontje.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:55 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Marokkanen lopen in jouw stad met automatische geweren rond en gooien stenen naar andersgelovigen? Waar woon jij?
Noh, ik vind dat je schromelijk overdrijft.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je snapt de vergelijking best wel heilig boontje.
okquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:57 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Noh, ik vind dat je schromelijk overdrijft.
Lees dit morgen op je gemak nog even terug, ga daarna voor een spiegel staan en verberg je dan een tijdje goed?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
PROUD TO BE AN APE!
APE POWER!
Ja ja mensen, paar extremisten = geheel Israëlisch volk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:34 schreef Deadre het volgende:
Vermoedelijke rechts-extremisten hebben het klooster Latrun in de buurt van Jeruzalem besmeurd met antichristelijke leuzen. Ook is de houten deur van het historische klooster in brand gestoken.
De Israëlische politie stelt dinsdag dat het klooster doelwit is geworden uit wraak voor de gedwongen ontruiming van de Joodse nederzetting Migron, afgelopen weekeinde. Extremisten hadden aangekondigd dat ze vergeldingsacties zouden uitvoeren. De daders schreven onder meer de teksten 'Jezus is een aap' op de muur, samen met de namen van Joodse nederzettingen, waaronder Migron.
Extremisten hebben de afgelopen tijd vaker bekladdingsacties uitgevoerd. Maar tot op heden waren kozen ze vooral Palestijnse doelwitten op de Westelijke Jordaanoever. Zo vernielden en bekladden ze onder meer auto's in het Palestijnse dorp Dura al-Kara. Het trappistenklooster ligt midden in Israël, langs de weg tussen Tel Aviv en Jeruzalem.
bron
Wat een vredelievend volkje is het toch
Sowieso een leuk en gezellig land, leuke buren ook.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:12 schreef HyperViper het volgende:
Wat een leuke mensen daar in dat land.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:55 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik stond ook even te kijken van het woord duivel ertussen. Ik neem bij deze het woord drommel terug en vervang dat met rakker.
Ik zit nog steeds tegen The Passion of the Christ aan te hikken, dus wat mij betreftquote:Op woensdag 5 september 2012 06:29 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk gaat Mel Gibson hier weer een ontzettend goeie film over maken.
Een fictief persoon uit wat boekjes.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:12 schreef Gia het volgende:
En Hij stamt af van Abraham. Wat was Abraham dan?
Can't handle the truth? Ga maar weer in je kerkje zingen en bidden tot een niet-bestaande god.quote:Op woensdag 5 september 2012 01:41 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Lees dit morgen op je gemak nog even terug, ga daarna voor een spiegel staan en verberg je dan een tijdje goed?
daar kun je het fout hebben, over het algemeen zijn ze niet vijandig tegen christenen alleen tegen palestijnen. en de kolonisten worden beschermt door het leger en niet politie. verder mogen ze alleen met wapens rondlopen als ze een vergunning hebben en in een gevaarlijk gebied wonen (dat is dus bijna allemaalquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:25 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Dat is een feit. Dit soort wordt nooit ergens voor gestraft. Legio voorbeelden van kolonisten die stenen naar omwonende christenen hebben gegooid. De aanwezige politie- of legereenheden grijpen nooit in en trekken altijd partij voor de kolonisten. Geef toe, die lui mogen alles; buren treiteren, mensen in elkaar slaan, met wapens rondlopen... Het houdt niet op.
Probleem is dat zulke extremisten gewoon in de regering van Israel zitten. (Shas)quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:50 schreef cool15 het volgende:
Er zijn ook christelijke Palestijnen. Overigens zijn Arabische christenen niet de enigen waarop de kolonisten het gemunt hebben, ze spugen ook op Armenen, e.d. Grieken. Kolonisten zijn wel degelijk gekant tegen het christendom, daarom is het ook zo treurig dat er in het Westen zoveel pro-zionistische christelijke groepen zijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:30 schreef cool15 het volgende:
[..]
daar kun je het fout hebben, over het algemeen zijn ze niet vijandig tegen christenen alleen tegen palestijnen.
Dat zal wel, maar de facto lopen die klojo's gewoon gewapend rond in supermarkten, winkelcentra etcetera.quote:en de kolonisten worden beschermt door het leger en niet politie. verder mogen ze alleen met wapens rondlopen als ze een vergunning hebben en in een gevaarlijk gebied wonen (dat is dus bijna allemaal)
jammer genoeg wel ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Probleem is dat zulke extremisten gewoon in de regering van Israel zitten. (Shas)
heb ik ooit anders beweerd?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:45 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Er zijn ook christelijke Palestijnen. Overigens zijn Arabische christenen niet de enigen waarop de kolonisten het gemunt hebben, ze spugen ook op Armenen, e.d. Grieken. Kolonisten zijn wel degelijk gekant tegen het christendom, daarom is het ook zo treurig dat er in het Westen zoveel pro-zionistische christelijke groepen zijn.
[..]
Dat zal wel, maar de facto lopen die klojo's gewoon gewapend rond in supermarkten, winkelcentra etcetera.
Wat ben jij dom. Ik ben van mijn leven nog nooit in een kerk geweest en zal er nooit komen ook.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Can't handle the truth? Ga maar weer in je kerkje zingen en bidden tot een niet-bestaande god.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |