abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 september 2012 @ 10:46:59 #76
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_116413563
Of beter gezegd, Jezus was een neger.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_116413565
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 00:12 schreef Gia het volgende:
En Hij stamt af van Abraham. Wat was Abraham dan?
Een fictief persoon uit wat boekjes.
pi_116414047
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 01:41 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Lees dit morgen op je gemak nog even terug, ga daarna voor een spiegel staan en verberg je dan een tijdje goed?
Can't handle the truth? Ga maar weer in je kerkje zingen en bidden tot een niet-bestaande god.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  woensdag 5 september 2012 @ 11:30:57 #79
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_116414691
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:25 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Dat is een feit. Dit soort wordt nooit ergens voor gestraft. Legio voorbeelden van kolonisten die stenen naar omwonende christenen hebben gegooid. De aanwezige politie- of legereenheden grijpen nooit in en trekken altijd partij voor de kolonisten. Geef toe, die lui mogen alles; buren treiteren, mensen in elkaar slaan, met wapens rondlopen... Het houdt niet op.
daar kun je het fout hebben, over het algemeen zijn ze niet vijandig tegen christenen alleen tegen palestijnen. en de kolonisten worden beschermt door het leger en niet politie. verder mogen ze alleen met wapens rondlopen als ze een vergunning hebben en in een gevaarlijk gebied wonen (dat is dus bijna allemaal :') )
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
  woensdag 5 september 2012 @ 13:24:12 #80
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_116418107
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:50 schreef cool15 het volgende:
extremisten moeten preventief worden neergeschoten
Probleem is dat zulke extremisten gewoon in de regering van Israel zitten. (Shas)
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_116425674
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 11:30 schreef cool15 het volgende:

[..]

daar kun je het fout hebben, over het algemeen zijn ze niet vijandig tegen christenen alleen tegen palestijnen.
Er zijn ook christelijke Palestijnen. Overigens zijn Arabische christenen niet de enigen waarop de kolonisten het gemunt hebben, ze spugen ook op Armenen, e.d. Grieken. Kolonisten zijn wel degelijk gekant tegen het christendom, daarom is het ook zo treurig dat er in het Westen zoveel pro-zionistische christelijke groepen zijn.

quote:
en de kolonisten worden beschermt door het leger en niet politie. verder mogen ze alleen met wapens rondlopen als ze een vergunning hebben en in een gevaarlijk gebied wonen (dat is dus bijna allemaal :') )
Dat zal wel, maar de facto lopen die klojo's gewoon gewapend rond in supermarkten, winkelcentra etcetera.
Sum es est, sumus estis sunt
pi_116427452
Altijd weer die Joden!
If not now, then when.
  woensdag 5 september 2012 @ 21:24:32 #83
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_116436706
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:24 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Probleem is dat zulke extremisten gewoon in de regering van Israel zitten. (Shas)
jammer genoeg wel ja.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:45 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Er zijn ook christelijke Palestijnen. Overigens zijn Arabische christenen niet de enigen waarop de kolonisten het gemunt hebben, ze spugen ook op Armenen, e.d. Grieken. Kolonisten zijn wel degelijk gekant tegen het christendom, daarom is het ook zo treurig dat er in het Westen zoveel pro-zionistische christelijke groepen zijn.

[..]

Dat zal wel, maar de facto lopen die klojo's gewoon gewapend rond in supermarkten, winkelcentra etcetera.
heb ik ooit anders beweerd? O-)
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
pi_116446845
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 11:06 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Can't handle the truth? Ga maar weer in je kerkje zingen en bidden tot een niet-bestaande god.
Wat ben jij dom. Ik ben van mijn leven nog nooit in een kerk geweest en zal er nooit komen ook.
Leer lezen snufkut.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')