Gaaf ding wel hoor, wel redelijk gedateerd volgens mij, en goed gebruikt, maar erg gaaf om eens in mee te vliegen; dikke power in zo'n ding; hij trok hem een paar keer op onderweg met een beetje gas erop, maar dan word je wel effe stil.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:13 schreef Barcaconia het volgende:
Piper Aztec, en hoe fukking gaaf! Jaloezie
Muldertjes zijn volgens mij 15% oid verhoogd sinds januari, dus dat tikt wel aan op de hogere bedragenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:37 schreef M5 het volgende:
[..]
wow das een stevig bedrag voor een snelheids overtreding...
op 2 of 4 wielen?
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Even dubbelcheck: http://www.telegraaf.nl/b(...)_benzineprijs__.html
Aan de pomp is de adviesprijs van Euro95 nu 1,887 euro per liter, een cent meer dan dinsdag. Het vorige record stond op 1,886 euro per liter en dateerde van 6 april..
Het leuke is dat de btw per 1 oktober omhoog gaat, die óók over de benzine geheven wordtquote:Op woensdag 5 september 2012 21:36 schreef 2cv het volgende:
[..]![]()
Ik gooi voortaan diesel in de Saab.
Ja, niet veel, maar genoeg; erg mooi daar; vergeleken bij Nevis is Statia een vuilnisbelt gecombineerd met een autosloperij. Geen foto's van gemaakt helaas, waren daar for business en niet om de toerist uit te hangen; de piloot rekent wachtgeld van een slordige honderd dollar per uur, dus we wilden rapido weer terug, en ik wilde eigenlijk alleen maar zsm mijn nest weer in.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:18 schreef Anne het volgende:
Ook nog wat van dat andere eiland gezien trouwens?
Zag er vanaf Google Maps beter uit dan waar je nu zit.
De kist op de foto is van '79 dus 33 jaar oud. Heeft 2x 250 pk.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:32 schreef Barcaconia het volgende:
Dat ding is makkelijk 30 jaar oud. En de zeelucht heeft hem optisch aardig verragd zo te zienIk moet ook maar eens die kant op verhuizen merk ik al...
En ja, die dingen hebben heel veel power. Het weegt allemaal niet zo veel maar het zijn volgens mij 2 6-cil luchtgekoelde motoren met tussen de 200 en 300pk.
Ze zijn waarschijnlijk zelf niet veel kwaliteit gewend?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, niet veel, maar genoeg; erg mooi daar; vergeleken bij Nevis is Statia een vuilnisbelt gecombineerd met een autosloperij. Geen foto's van gemaakt helaas, waren daar for business en niet om de toerist uit te hangen; de piloot rekent wachtgeld van een slordige honderd dollar per uur, dus we wilden rapido weer terug, en ik wilde eigenlijk alleen maar zsm mijn nest weer in.
We werden wel VIP-style opgehaald en weggebracht in een dikke geblindeerde SUV![]()
Jammer dat de machines waarnaar we gingen kijken bagger waren, die zou ik nog niet naar de oud- ijzerboer durven rijden, laat staan mee hijsen. En dan te bedenken dat er door de telefoon was beloofd dat het om 'certifyable machines' ging
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt he
Ik heb wel aardig wat pics from zhe pleen gemaakt, maar uploaden duurt hier momenteel 3 jaar, omdat iemand mij heeft voorzien van wat bestandjes in de mailbox waar hij al een uurtje of anderhalf op staat te kauwen, en ik moet zo pleite om weer wat te gaan slingeren![]()
4 personen en 2 pygmeën max geloof ik, zo'n leventje als hij zou ik ook wel voor tekenen; hij heeft op elk eiland een auto staan, dus overal waar hij landt kan hij lekker recreëren terwijl hij centjes binnenhengelt.. goed voor mekaar zeg ikquote:Op woensdag 5 september 2012 21:32 schreef Barcaconia het volgende:
Dat ding is makkelijk 30 jaar oud. En de zeelucht heeft hem optisch aardig verragd zo te zienIk moet ook maar eens die kant op verhuizen merk ik al...
En ja, die dingen hebben heel veel power. Het weegt allemaal niet zo veel maar het zijn volgens mij 2 6-cil luchtgekoelde motoren met tussen de 200 en 300pk.
Kom je mij wel eerst even halen danquote:Op woensdag 5 september 2012 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
4 personen en 2 pygmeën max geloof ik, zo'n leventje als hij zou ik ook wel voor tekenen; hij heeft op elk eiland een auto staan, dus overal waar hij landt kan hij lekker recreëren terwijl hij centjes binnenhengelt.. goed voor mekaar zeg ik
Je wilt serieus niet weten hoe de locals hier werken; keuren hoeft hier niet, alleen weer wél als je op een buitenlandse plant of fabriek wilt werken. Op St. Barts schijnen ze wel wat beter materiaal te hebben, dus misschien heb ik van de week nóg een keertje mazzel, dat schijnt ook wel een spannende landing te zijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze zijn waarschijnlijk zelf niet veel kwaliteit gewend?
En sorry![]()
. Moet ik even inloggen en de mailtjes verwijderen
?
Onder bepaalde voorwaarden zou ik dat in overweging kunnen nemen.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Kom je mij wel eerst even halen dan.
Ik hoop voor je dat dat volgende week gaat worden, anders kun je heel het weekend bij gaan slapenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je wilt serieus niet weten hoe de locals hier werken; keuren hoeft hier niet, alleen weer wél als je op een buitenlandse plant of fabriek wilt werken. Op St. Barts schijnen ze wel wat beter materiaal te hebben, dus misschien heb ik van de week nóg een keertje mazzel, dat schijnt ook wel een spannende landing te zijn.
En nee, dat hoeft niet, ik upload ze vannacht wel, heb ook nog filmpjes enzo..
Ja, dat ik niet meer hoef te werken enzo dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Onder bepaalde voorwaarden zou ik dat in overweging kunnen nemen.
Dat ik ook meekom natuurlijk!quote:Op woensdag 5 september 2012 22:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, dat ik niet meer hoef te werken enzo dan?
Ja! Schoonmaker kunnen we wel gebruiken.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat ik ook meekom natuurlijk!
In ruil voor kost en inwoning op een tropisch eiland doe ik veel.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja! Schoonmaker kunnen we wel gebruiken.
De nachtdienst heeft als voordeel dat ik van zaterdag .03.00 t/m maandag 17.00 zo vrij als een vogeltje ben, dus kan ik best een uiltje extra knappenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat dat volgende week gaat worden, anders kun je heel het weekend bij gaan slapen.
Ja, heeft sowieso ook geen nut meer bedacht ik me, aangezien je de mailtjes al binnen aan het harken bent.
Vielleicht.. Barca vliegen, ik het onderhoud, en jij de foon opnemen in een a/c'd office ofzo terwijl je nageltjes lakt..quote:Op woensdag 5 september 2012 22:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, dat ik niet meer hoef te werken enzo dan?
Isaac heeft New Orleans al op zijn bek geslagenquote:
Jaaa, regel datquote:Op woensdag 5 september 2012 22:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vielleicht.. Barca vliegen, ik het onderhoud, en jij de foon opnemen in een a/c'd office ofzo terwijl je nageltjes lakt..
met een knoppie naast je pookquote:Op woensdag 5 september 2012 20:42 schreef Anno1982 het volgende:
Hoera, de nieuwe Golf VII
Maar ze zijn de handrem vergeten!!!Hoe moet je nu een bocht maken?
regel eerst dat ie je komt halenquote:
Ach, hangt er van af waarvoor je ze certificeert. En mijn 1e BX zag er tot de crash uit als een wrak maar was technisch in orde en reed prima. Zelfs de meest kritische BX-kenner was positief verbaasd.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:53 schreef Sounddragon het volgende:
En dan te bedenken dat er door de telefoon was beloofd dat het om 'certifyable machines' ging
Hoe doseer je dat? Waarom wordt überhaupt een apparaat dat je misschien 5 keer per jaar gebruikt geautomatiseerd?quote:
Hoe doseer je dat? Je wilt toch parkeren, niet driften?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:57 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Hoe doseer je dat? Waarom wordt überhaupt een apparaat dat je misschien 5 keer per jaar gebruikt geautomatiseerd?
Ik.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:51 schreef Anno1982 het volgende:
Wie parkeert er nou met de handrem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |