Dankje! Nee, ene broer heeft xj600 en een 1900cc chopper, andere broer lest nu ook en heeft een xj6 gekochtquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:33 schreef BlackLining het volgende:
Gefeliciteerd!
Al een motor gekocht?
Ik ben mijn instructeur ook al een keer kwijtgeraakt. Ik kreeg geen instructies meer en constateerde ineens dat ik mijn instructeur en medelesser niet meer achter mij zatenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:26 schreef Juicyhil het volgende:
Net les gehad op de weg. We zijn eerst door die plattelandswegen gereden. Leren de ruimte gebruiken in bochten om goed zicht te krijgen. Vervolgens door wat woonwijken gereden. Toen de provinciale weg op. Kortom veel verschillende zaken in de les gehad.
Ik had de gewoonte om overal voorrang te nemen en stoplichten die op oranje staan nog ff te pakkenOp een gegeven was ik zover vooruit dat ik toen op een autoweg alleen reed
Toen even bij het tankstation gestopt en gewacht op de anderen.
Lol. Ik belde vorige week de instructeur om een afspraak te maken voor een les. Nam ie op "Hallo?" Ik "Ja met Juicyhil ik wil een nieuwe les inplannen" Hij "Oooh, ik dacht je iemand anders was. Ik ben namelijk een leerling kwijt en dacht dat hij belde."quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:31 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik ben mijn instructeur ook al een keer kwijtgeraakt. Ik kreeg geen instructies meer en constateerde ineens dat ik mijn instructeur en medelesser niet meer achter mij zaten. Dat was aan het einde van de les dus toen ben ik naar de rijschool gereden. En een les later waren we een medelesser kwijtgeraakt en toen moest de instructeur in de stad gaan zoeken
Heerlijk is dat, hehehe!quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Lol. Ik belde vorige week de instructeur om een afspraak te maken voor een les. Nam ie op "Hallo?" Ik "Ja met Juicyhil ik wil een nieuwe les inplannen" Hij "Oooh, ik dacht je iemand anders was. Ik ben namelijk een leerling kwijt en dacht dat hij belde."
nee omdat de honda wat rustiger zijn en stabieler met de oefeningen. De gladius en er6n reageren nogal felquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:57 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Is het oprecht een goede aanpak of ben je sarcastisch? Geen idee over die er6n namelijk, nog niet op gereden
Mijn leukste les was die toen ik mijn instructeur kwijt raaktequote:Op dinsdag 11 september 2012 19:31 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik ben mijn instructeur ook al een keer kwijtgeraakt. Ik kreeg geen instructies meer en constateerde ineens dat ik mijn instructeur en medelesser niet meer achter mij zaten. Dat was aan het einde van de les dus toen ben ik naar de rijschool gereden. En een les later waren we een medelesser kwijtgeraakt en toen moest de instructeur in de stad gaan zoeken
quote:Exclusief ¤ 23,05 Eigen Verklaring
Exclusief ¤ 60 voor een verplichte intakeles
Haha, heb ik (helaas) nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:32 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Mijn leukste les was die toen ik mijn instructeur kwijt raakte
Voor het eerst helemaal alleen op de motor rijden was een fantastisch gevoel
Ik snap het ook niet helemaal hoe sommige lessers dat voor elkaar krijgen. Lijkt me dat dat alleen kan als het oortje faalt of als je de aanwijzingen van de instructeur negeertquote:Op woensdag 12 september 2012 00:40 schreef Lilliesleaf het volgende:
Hoe kun je leerlingen nou kwijtraken? Je hebt toch gewoon een oortje in en als je plotseling weg bent dan zegt je instructeur: hey, ik ben je kwijt, doe ff rustig aan of stop daar en daar.
Je auto rijdende instructeur kwijtraken gaat vrij gemakkelijk ja.
Ik heb alleen een oortje. Ik kan niet praten daardoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:40 schreef Lilliesleaf het volgende:
Hoe kun je leerlingen nou kwijtraken? Je hebt toch gewoon een oortje in en als je plotseling weg bent dan zegt je instructeur: hey, ik ben je kwijt, doe ff rustig aan of stop daar en daar.
Je auto rijdende instructeur kwijtraken gaat vrij gemakkelijk ja.
Ja en als jij plotseling weg bent houdt je instructeur gewoon z'n mond en laat je maar rijden op weg naar verweggistan zonder dat hij weet waar je bent? Fijne instructeur.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb alleen een oortje. Ik kan niet praten daardoor.
Nouja, soms werkt het oortje niet meer vanwege het bereik ehquote:Op woensdag 12 september 2012 09:17 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ja en als jij plotseling weg bent houdt je instructeur gewoon z'n mond en laat je maar rijden op weg naar verweggistan zonder dat hij weet waar je bent? Fijne instructeur.
Dat denk ik dus ook.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:10 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal hoe sommige lessers dat voor elkaar krijgen. Lijkt me dat dat alleen kan als het oortje faalt of als je de aanwijzingen van de instructeur negeert
En ze spiegelen blijkbaar te weinigquote:Op woensdag 12 september 2012 08:10 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal hoe sommige lessers dat voor elkaar krijgen. Lijkt me dat dat alleen kan als het oortje faalt of als je de aanwijzingen van de instructeur negeert
Vaag.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Nouja, soms werkt het oortje niet meer vanwege het bereik eh.
Ik weet natuurlijk niet met wat voor oortjes/portfoons elke rijschool rijdt, maar bij die waar ik les had was het bereik iets van 2-4 km. Afhankelijk van open terrein tegenover woonwijk. Wellicht nog verder, maar dat heb ik nooit uitgeprobeerdquote:Op woensdag 12 september 2012 09:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Nouja, soms werkt het oortje niet meer vanwege het bereik eh.
Maar dat kan een instructeur verwachten, dus als het ook maar lijkt alsof een lesser verdwijnt zeg je toch gelijk dat hij/zij even moet wachten?quote:Op woensdag 12 september 2012 09:21 schreef Anne het volgende:
[..]
En ze spiegelen blijkbaar te weinig.
Dan stop je ergens op een veilige plek en dan bel je even. Ze hebben ook altijd hun telefoon bij zich. Dat soort dingen lossen zichzelf wel op.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:17 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ja en als jij plotseling weg bent houdt je instructeur gewoon z'n mond en laat je maar rijden op weg naar verweggistan zonder dat hij weet waar je bent? Fijne instructeur.
Precies.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:23 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet met wat voor oortjes/portfoons elke rijschool rijdt, maar bij die waar ik les had was het bereik iets van 2-4 km. Afhankelijk van open terrein tegenover woonwijk. Wellicht nog verder, maar dat heb ik nooit uitgeprobeerd
[..]
Maar dat kan een instructeur verwachten, dus als het ook maar lijkt alsof een lesser verdwijnt zeg je toch gelijk dat hij/zij even moet wachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |