abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116642910
Gefeliciteerd!

Al een motor gekocht?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  dinsdag 11 september 2012 @ 15:18:58 #127
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_116644459
Congrats!

Ik heb zometeen m'n eerste les op de weg. ^O^
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_116648698
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:33 schreef BlackLining het volgende:
Gefeliciteerd!

Al een motor gekocht?
Dankje! Nee, ene broer heeft xj600 en een 1900cc chopper, andere broer lest nu ook en heeft een xj6 gekocht ;) dus kan altijd wel rijden als ik wil!

Mn rijschool heeft ook een xj6 gekocht, en heb heen en terug naar het examen daarop gereden, dat rijdt lekker zeg! In vergelijking met een cbf500.
pi_116652460
Gefeliciteerd! *O*
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:26:33 #130
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_116654663
Net les gehad op de weg. We zijn eerst door die plattelandswegen gereden. Leren de ruimte gebruiken in bochten om goed zicht te krijgen. Vervolgens door wat woonwijken gereden. Toen de provinciale weg op. Kortom veel verschillende zaken in de les gehad.

Ik had de gewoonte om overal voorrang te nemen en stoplichten die op oranje staan nog ff te pakken :D Op een gegeven was ik zover vooruit dat ik toen op een autoweg alleen reed :D Toen even bij het tankstation gestopt en gewacht op de anderen.
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:31:31 #131
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_116654964
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:26 schreef Juicyhil het volgende:
Net les gehad op de weg. We zijn eerst door die plattelandswegen gereden. Leren de ruimte gebruiken in bochten om goed zicht te krijgen. Vervolgens door wat woonwijken gereden. Toen de provinciale weg op. Kortom veel verschillende zaken in de les gehad.

Ik had de gewoonte om overal voorrang te nemen en stoplichten die op oranje staan nog ff te pakken :D Op een gegeven was ik zover vooruit dat ik toen op een autoweg alleen reed :D Toen even bij het tankstation gestopt en gewacht op de anderen.
Ik ben mijn instructeur ook al een keer kwijtgeraakt. Ik kreeg geen instructies meer en constateerde ineens dat ik mijn instructeur en medelesser niet meer achter mij zaten :D. Dat was aan het einde van de les dus toen ben ik naar de rijschool gereden. En een les later waren we een medelesser kwijtgeraakt en toen moest de instructeur in de stad gaan zoeken _O-
heitieh
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:33:20 #132
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_116655071
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:31 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Ik ben mijn instructeur ook al een keer kwijtgeraakt. Ik kreeg geen instructies meer en constateerde ineens dat ik mijn instructeur en medelesser niet meer achter mij zaten :D. Dat was aan het einde van de les dus toen ben ik naar de rijschool gereden. En een les later waren we een medelesser kwijtgeraakt en toen moest de instructeur in de stad gaan zoeken _O-
Lol. Ik belde vorige week de instructeur om een afspraak te maken voor een les. Nam ie op "Hallo?" Ik "Ja met Juicyhil ik wil een nieuwe les inplannen" Hij "Oooh, ik dacht je iemand anders was. Ik ben namelijk een leerling kwijt en dacht dat hij belde." _O-
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:34:38 #133
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_116655151
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:33 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Lol. Ik belde vorige week de instructeur om een afspraak te maken voor een les. Nam ie op "Hallo?" Ik "Ja met Juicyhil ik wil een nieuwe les inplannen" Hij "Oooh, ik dacht je iemand anders was. Ik ben namelijk een leerling kwijt en dacht dat hij belde." _O-
Heerlijk is dat, hehehe! _O-
heitieh
pi_116661819
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 09:57 schreef r2dGeert het volgende:

[..]

Is het oprecht een goede aanpak of ben je sarcastisch? Geen idee over die er6n namelijk, nog niet op gereden :P
nee omdat de honda wat rustiger zijn en stabieler met de oefeningen. De gladius en er6n reageren nogal fel ;)
pi_116662438
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:31 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Mijn leukste les was die toen ik mijn instructeur kwijt raakte
Voor het eerst helemaal alleen op de motor rijden was een fantastisch gevoel :D
  woensdag 12 september 2012 @ 00:11:22 #136
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_116672784
Lol
Die aanbieding bij groupon voor motorrijlessen

quote:
Exclusief ¤ 23,05 Eigen Verklaring
Exclusief ¤ 60 voor een verplichte intakeles
pi_116672882
Waarschijnlijk eind deze maand AVB examen. :)
pi_116673276
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:32 schreef weerstandje het volgende:

[..]

Mijn leukste les was die toen ik mijn instructeur kwijt raakte
Voor het eerst helemaal alleen op de motor rijden was een fantastisch gevoel :D
Haha, heb ik (helaas) nooit meegemaakt.

Echter de eerste keer dat ik ook helemaal alleen op mijn eigen motor zat had ik na afloop kramp in mijn kaken omdat mijn mega smile niet in de helm paste :D
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_116673484
Hoe kun je leerlingen nou kwijtraken? Je hebt toch gewoon een oortje in en als je plotseling weg bent dan zegt je instructeur: hey, ik ben je kwijt, doe ff rustig aan of stop daar en daar.

Je auto rijdende instructeur kwijtraken gaat vrij gemakkelijk ja.
pi_116675569
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:40 schreef Lilliesleaf het volgende:
Hoe kun je leerlingen nou kwijtraken? Je hebt toch gewoon een oortje in en als je plotseling weg bent dan zegt je instructeur: hey, ik ben je kwijt, doe ff rustig aan of stop daar en daar.

Ik snap het ook niet helemaal hoe sommige lessers dat voor elkaar krijgen. Lijkt me dat dat alleen kan als het oortje faalt of als je de aanwijzingen van de instructeur negeert :')
pi_116675628
Ik zal zo de OP nog een bijwerken (als het nog kan). Morgen eerste AVD :).
  woensdag 12 september 2012 @ 09:16:30 #142
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_116676511
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:40 schreef Lilliesleaf het volgende:

Ik heb alleen een oortje. Ik kan niet praten daardoor.
pi_116676539
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:16 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik heb alleen een oortje. Ik kan niet praten daardoor.
Ja en als jij plotseling weg bent houdt je instructeur gewoon z'n mond en laat je maar rijden op weg naar verweggistan zonder dat hij weet waar je bent? Fijne instructeur. :')
pi_116676589
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:17 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Ja en als jij plotseling weg bent houdt je instructeur gewoon z'n mond en laat je maar rijden op weg naar verweggistan zonder dat hij weet waar je bent? Fijne instructeur. :')
Nouja, soms werkt het oortje niet meer vanwege het bereik eh ;).
pi_116676609
quote:
6s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:10 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet helemaal hoe sommige lessers dat voor elkaar krijgen. Lijkt me dat dat alleen kan als het oortje faalt of als je de aanwijzingen van de instructeur negeert :')
Dat denk ik dus ook.
pi_116676642
quote:
6s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:10 schreef Tankiej het volgende:

[..]

En ze spiegelen blijkbaar te weinig :P.
pi_116676670
quote:
3s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:19 schreef Anne het volgende:

[..]

Vaag.

Ik heb vaak wel eens mee gemaakt dat ik doorreed bij stoplichten als het nog nét kan en overal nog even snel tussendoor ging... met 2-3 kilometer tussen ons deed het oortje het nog perfect.

Die dingen komen over het algemeen best wel ver, vaak van die porto's die ze ook in grote bedrijven gebruiken. Als je instructeur je al een paar km kwijt is en dán pas je probeert te bereiken.. dan doet je instructeur toch echt wat fout. :P
pi_116676699
quote:
3s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:19 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik weet natuurlijk niet met wat voor oortjes/portfoons elke rijschool rijdt, maar bij die waar ik les had was het bereik iets van 2-4 km. Afhankelijk van open terrein tegenover woonwijk. Wellicht nog verder, maar dat heb ik nooit uitgeprobeerd :+

quote:
3s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:21 schreef Anne het volgende:

[..]

En ze spiegelen blijkbaar te weinig :P.
Maar dat kan een instructeur verwachten, dus als het ook maar lijkt alsof een lesser verdwijnt zeg je toch gelijk dat hij/zij even moet wachten? :o
  woensdag 12 september 2012 @ 09:23:55 #149
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_116676708
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:17 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Dan stop je ergens op een veilige plek en dan bel je even. Ze hebben ook altijd hun telefoon bij zich. Dat soort dingen lossen zichzelf wel op.

Gisteren zei de instructeur dat ik dan even bij een tankstation moest wachten. Dus dat deed ik en daar trof ik ze dus weer.
pi_116676730
quote:
6s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:23 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Ik weet natuurlijk niet met wat voor oortjes/portfoons elke rijschool rijdt, maar bij die waar ik les had was het bereik iets van 2-4 km. Afhankelijk van open terrein tegenover woonwijk. Wellicht nog verder, maar dat heb ik nooit uitgeprobeerd :+

[..]

Maar dat kan een instructeur verwachten, dus als het ook maar lijkt alsof een lesser verdwijnt zeg je toch gelijk dat hij/zij even moet wachten? :o
Precies. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')