Ja drama was dat.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:36 schreef svann het volgende:
Om negen uur deed ik er wel een kwartier over om de Blauwpoortsbrug over te steken.
Het lijkt wel drukker dan anders, maar de sfeer is prima.
En het is gelukkig droog gebleven.
Wauw daar zitten mooie foto's bij!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:36 schreef Stefan het volgende:
Dit zijn mijn foto's
http://www.leidschdagblad.nl/fotoalbum/article18183473.ece
Tot 1:00 maar het is wel stukkies rustiger..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:31 schreef PiRANiA het volgende:
Is het morgenavond ook nog gezellig? Ben gewend op de tweede te gaan, maar dat kwam niet uit...
Tot ca 5 uur doorgegaan. Ben krap een uurtje wakkerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:17 schreef msacras het volgende:
Iedereen een goede eerste avond gehad?
Gister gewerkt (horeca, in de binnenstad), uit geweest, vanochtend uiteraard haring en wittebrood gehaald bij De Waag en nu even slaap inhalen om vanavond weer vrolijk door te feesten!
Dat zijn de beste avonden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tot ca 5 uur doorgegaan. Ben krap een uurtje wakker
Waar ben ik niet geweest?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat zijn de beste avonden.Waar ben je heen geweest? En vanavond weer?
Ah klinkt goed, was Lazerus een beetje leuk? Jongen die daar zong in een bandje is iemand die ik ken haha, ik wou nog komen kijken maar ik moest werken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waar ben ik niet geweest?
Korte samenvatting:
Lazerus bandje gezien..
Rondje op de kermis, en kermispunten met flipperen gewonnen. Moet straks nogmaals gaan
Duke of Oz bandje gezien
Scheltema bandje gezien, overigens erg goede blues/rockabilly iets
Olivier bandje gezien
WW de DJ horen draaien
Lemmys de tap toe zien sluiten
Vanavond met een kennis nog naar bandje kijken bij Lemmy (tenminste, als het er is, anders ergens anders) en even de kermis op. Daarna zal het wel over zijn. Het voornemen is minder bier, kan ik morgen nog wat zinnigs doen...
Je zit dus nog aan de 'goede' kant van de 40, je had er ook een jaar verder vanaf kunnen zittenquote:Op zondag 30 december 2012 18:43 schreef Godshand het volgende:
Eventuele FOK!kers in de Kooi hun deur gebarricadeerd?
De rest al de champagne koud?
Morgen alweer de laatste feestnacht en daarna nog 1 feestdag voor mij, waarmee ik weer dichter bij de 40 zit![]()
Wat is daar nou weer aan de hand dan?quote:Op zondag 30 december 2012 18:43 schreef Godshand het volgende:
Morgen alweer de laatste feestnacht en daarna nog 1 feestdag voor mij, waarmee ik weer dichter bij de 40 zit![]()
Oliebollen warm en champagne koudquote:Op zondag 30 december 2012 18:43 schreef Godshand het volgende:
De Kooi is bijna ieder jaar mot met rellende jongeren met de jaarwisseling.quote:Op zondag 30 december 2012 19:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer aan de hand dan?
Ik ben mooi twee weken naar het mooie Den Bosch gevluchtKrijg niet zoveel meer mee
1april ja?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:22 schreef Hitori het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand hier al wat van meegekregen?
Het LVC zal per 1 april sluiten om plaats te maken voor het Aalmarktproject, en pas rond juli 2014 op een nieuwe locatie openen.![]()
http://www.lvc.nl/?page_id=2579
twitter:LVCLeiden twitterde op maandag 14-01-2013 om 11:02:09Goed nieuws! LVC krijgt verlenging aan Breestraat 66. Poppodium LVC mag tot de zomer gebruik maken van het huidige pand. reageer retweet
quote:Op maandag 14 januari 2013 11:45 schreef leeell het volgende:
Leiden is al drama , of je zit in een noord-afrikaanse tent , of eentje met alleen maar corpsballen
Er zijn genoeg kroegen waar 'normale' mensen zitten. Weet niet wat jij normaal vind trouwens, maar 9 op de 10 kroegen zijn gezellig en zitten vol met een variatie van mensen.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:45 schreef leeell het volgende:
Leiden is al drama , of je zit in een noord-afrikaanse tent , of eentje met alleen maar corpsballen
Dat vind ik sowieso verschrikkelijkquote:Op maandag 14 januari 2013 13:45 schreef leeell het volgende:
Ik heb niet over kroegen maar over echte uitgaansclub
Dat is niet te vinden in leiden.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:45 schreef leeell het volgende:
Ik heb niet over kroegen maar over echte uitgaansclub
Roebels, Lemmy's, North End, LVC, de WW.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso verschrikkelijk
Ik hang regelmatig rond bij Roebels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mij betreft beginnen ze direct met bouwen, ik vind het echt een top plan! Stukken beter dan die stomme randstad rail bullshit. Graag een leuk trammetje door het centrum. En dan een dikke kabelbaan over de stad!
Helaas is de halve gemeente niet wezen stemmen op de juiste partijen die hier tegen warenquote:Op maandag 14 januari 2013 09:37 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Helaas moet LVC echt nokken voor een prestigeproject dat totaal niet nodig is.
helaas heb je gelijk.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:20 schreef BlackLining het volgende:
Kabelbaan een grote vervoerscapaciteit? Lekker kortzichtig. Is inderdaad wel zo in theorie, maar als je van A naar D wilt moet je wel eerst via B en C. Daarnaast is het grootheidswaanzin, Leiden is een kleine stad en alles is prima te lopen. Een tram is al helemaal een slecht plan, dat past niet (zowel rails als stations) en daarbij moet je een mooie authentieke stad niet verpesten met tramrails en bijbehorende leidingen door de lucht.
Typisch GroenLinks idee weer. Lekker roeptoeteren maar niet nadenken
Dat is allemaal wel waar, maar het zou gewoon super awsome zijn om in een karretje over de stad te vliegen. Ik zou iedere dag een rondje doen al moet ik nergens heen. Lekker jointje roken, beetje naar de stad kijken vanuit de lucht. Als een soort pretpark attractie. (oke na een week is de lol er wel vanaf maar kabelbanen zijn gewoon awesome)quote:Op maandag 14 januari 2013 23:20 schreef BlackLining het volgende:
Kabelbaan een grote vervoerscapaciteit? Lekker kortzichtig. Is inderdaad wel zo in theorie, maar als je van A naar D wilt moet je wel eerst via B en C. Daarnaast is het grootheidswaanzin, Leiden is een kleine stad en alles is prima te lopen. Een tram is al helemaal een slecht plan, dat past niet (zowel rails als stations) en daarbij moet je een mooie authentieke stad niet verpesten met tramrails en bijbehorende leidingen door de lucht.
Typisch GroenLinks idee weer. Lekker roeptoeteren maar niet nadenken
Hopelijk gaan we voor werkloze luie pottheads geen 'chill'faciliteiten bouwen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 03:47 schreef borbit het volgende:
[..]
Dat is allemaal wel waar, maar het zou gewoon super awsome zijn om in een karretje over de stad te vliegen. Ik zou iedere dag een rondje doen al moet ik nergens heen. Lekker jointje roken, beetje naar de stad kijken vanuit de lucht. Als een soort pretpark attractie. (oke na een week is de lol er wel vanaf maar kabelbanen zijn gewoon awesome)
En wie mag dat allemaal betalen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 03:47 schreef borbit het volgende:
[..]
Dat is allemaal wel waar, maar het zou gewoon super awsome zijn om in een karretje over de stad te vliegen. Ik zou iedere dag een rondje doen al moet ik nergens heen. Lekker jointje roken, beetje naar de stad kijken vanuit de lucht. Als een soort pretpark attractie. (oke na een week is de lol er wel vanaf maar kabelbanen zijn gewoon awesome)
Gewoon gemeente en bedrijvenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En wie mag dat allemaal betalen?
Wauw, mooie foto's! Ik heb de foto van de sterrenwacht nu als achtergrond. (Sterrenwacht is max. 50 meter van mijn huis ongeveer, dus fiets er elke dag wel een keer langsquote:Op zondag 20 januari 2013 11:04 schreef Stefan het volgende:
Drie panoramafotos van Leiden in downloadformaat
Witte Singel - Sterrewacht
http://www.leidschdagblad(...)-Leiden-3?lref=vptop
Daterras V&D
http://www.leidschdagblad(...)iden-2?lref=mostread
Stadsgezicht vanaf Groenoord
http://www.leidschdagblad(...)s-Leiden?lref=splist
Nummer 4quote:Op maandag 21 januari 2013 15:39 schreef Casie het volgende:
[..]
Wauw, mooie foto's! Ik heb de foto van de sterrenwacht nu als achtergrond. (Sterrenwacht is max. 50 meter van mijn huis ongeveer, dus fiets er elke dag wel een keer langs)
Met dit soort uitzichten gaat dat vanzelfquote:
Sta je nou op de Coelie kerk?quote:
Ja daarquote:Op maandag 21 januari 2013 20:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
http://www.hartebrug.nl/nl/index.php?show=kerkgebouw
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:36 schreef Hitori het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.leidschdagblad(...)eg-Leiden?lref=vptop
Die reden dus voor m'n ogen op elkaar in.
dat was vast schrikkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:36 schreef Hitori het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.leidschdagblad(...)eg-Leiden?lref=vptop
Die reden dus voor m'n ogen op elkaar in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |