Kan ik me voorstellen. Het is ook overrated.quote:Op maandag 3 september 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik blijf denk ik liever maagd dan dat ik een pityfuck krijg.
Liever een pityfuck dan geen fuckquote:Op maandag 3 september 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Het is ook overrated.
Ja anders voel ik me nog onaantrekkelijker dan nu.quote:Op maandag 3 september 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Het is ook overrated.
Precies, ditquote:Op maandag 3 september 2012 22:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Liever een pityfuck dan geen fuck
quote:Op maandag 3 september 2012 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
Een jaar geleden leek elke vorm van seks me eigenlijk wel wat, nu lijkt het me eigenlijk bar weinig aan als je niet om iemand geeft. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik me er niet echt wat bij voor kan stellen.
Jij zou tenminste seks kunnen krijgen. Niet zeuren.quote:Op maandag 3 september 2012 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja anders voel ik me nog onaantrekkelijker dan nu.
Houden zo.quote:Op maandag 3 september 2012 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
Een jaar geleden leek elke vorm van seks me eigenlijk wel wat, nu lijkt het me eigenlijk bar weinig aan als je niet om iemand geeft. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik me er niet echt wat bij voor kan stellen. Seks als puur lichamelijk iets zonder dat er gevoel bij komt kijken lijkt me toch minder leuk.
Ik ook niet dus een jaar geledenquote:Op maandag 3 september 2012 22:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]Dit had ik nou nooit van je verwacht
Ik dacht tijdens de discussie steeds dat jij antwoord gaf, met je D66 avatarquote:
Volgens mij ben je afgelopen jaar wel gegroeidquote:Op maandag 3 september 2012 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet dus een jaar geleden
Zit je op Cu2 ofzo?quote:
Dat was ik ook onder mijn subaccount welke ten onrechte geverifieerd isquote:Op maandag 3 september 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht tijdens de discussie steeds dat jij antwoord gaf, met je D66 avatar.
Ja maar ik ben nu ook niet meer een explosie van seksuele frustratiequote:Op maandag 3 september 2012 22:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij ben je afgelopen jaar wel gegroeid
Ach seks is overrated als je maagd bent.quote:Op maandag 3 september 2012 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij zou tenminste seks kunnen krijgen. Niet zeuren.
Seks met liefde is het fijnste dat er is.quote:Op maandag 3 september 2012 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
Een jaar geleden leek elke vorm van seks me eigenlijk wel wat, nu lijkt het me eigenlijk bar weinig aan als je niet om iemand geeft. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik me er niet echt wat bij voor kan stellen. Seks als puur lichamelijk iets zonder dat er gevoel bij komt kijken lijkt me toch minder leuk.
Als je eenmaal weet hoe het is, wil je niet anders meerquote:Op maandag 3 september 2012 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach seks is overrated als je maagd bent.
Echt die fotoquote:Op maandag 3 september 2012 22:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
http://loldutchpeople.tumblr.com
[ afbeelding ]
Zwaar leven in da hoodquote:Op maandag 3 september 2012 22:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarom vind ik het wel prima zo, anders moet ik moeite gaan stoppen in het versieren van meisjes omdat fappen niet meer voldoet.quote:Op maandag 3 september 2012 22:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je eenmaal weet hoe het is, wil je niet anders meer
quote:Op maandag 3 september 2012 22:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan juist niet!quote:Op maandag 3 september 2012 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach seks is overrated als je maagd bent.
Ik ook, en toen werd ik geschaakt door een hele mooie damequote:Op maandag 3 september 2012 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan juist niet!
Toen wilde ik zo graag.
Typisch VVD kind?quote:Op maandag 3 september 2012 22:51 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik lach om jullie
[ afbeelding ]
Ja, dat dacht ik al. Nozem.quote:Op maandag 3 september 2012 22:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat was ik ook onder mijn subaccount welke ten onrechte geverifieerd is
Slaap jij zoveel, ik ga over 2 uur ofzo pas slapen en ik moet 7 uur wegfietsenquote:Op maandag 3 september 2012 22:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Goed ik ga slapen, 7 uur er weer af en moet nog een half turks brood gaan smeren als ontbijt + lunchpakket
Klopt, VVD stemmers stemmen vooral op de VVD omdat ze een huis gekocht hebben en niet van de HRA af willenquote:Op maandag 3 september 2012 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet alle mensen die VVD stemmen zijn rijk, anders zouden ze een stuk minder zetels hebben.
Vroeger dacht ik dat ook ja.quote:Op maandag 3 september 2012 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan juist niet!
Toen wilde ik zo graag.
En verder ten koste van alles wat er toe doet wel bezuinigenquote:Op maandag 3 september 2012 22:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, VVD stemmers stemmen vooral op de VVD omdat ze een huis gekocht hebben en niet van de HRA af willen
Oeh dat moet ik zien.quote:Op maandag 3 september 2012 22:56 schreef Samzz het volgende:
Morgen komt Hero Brinkman op FOK! de discussie doen.
Arm loefje, zul je nooit het genot van een vrouwengrot kennen?quote:Op maandag 3 september 2012 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Vroeger dacht ik dat ook ja.
Maar nu zie ik er het nut niet van in om moeite te doen voor iets waar ik geen flauw heb hoe ik het moet doen, of het uberhaupt lekker, waarschijnlijk smerig is en waarschijnlijk resulteert in een 15 seconden durend fiasco.
Ik richt me wel op de radio, daar van weet ik tenminste dat ik het kan.
Helaas gaat de VVD wel de grootste worden, dus we zullen er aan moeten wennen helaaschquote:Op maandag 3 september 2012 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En verder ten koste van alles wat er toe doet wel bezuinigen
Hoe haal je het in je hoofd te willen bezuinigen op onderwijs voor kinderen met een handicap en dat soort dingen.
Misschien niet, maar alsnog kan ik rustig sterven.quote:Op maandag 3 september 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arm loefje, zul je nooit het genot van een vrouwengrot kennen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Wel rare term eigenlijk. Tis niet echt een grot maar meer een natte warme sok of zoquote:Op maandag 3 september 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arm loefje, zul je nooit het genot van een vrouwengrot kennen?
Een sok, klinkt nu al geweldig.quote:Op maandag 3 september 2012 22:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel rare term eigenlijk. Tis niet echt een grot maar meer een natte warme sok of zo
Hahahahaha.quote:Op maandag 3 september 2012 22:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel rare term eigenlijk. Tis niet echt een grot maar meer een natte warme sok of zo
Ik ben benieuwdquote:
Geef me maar geen link, want dat lijkt me niksquote:Op maandag 3 september 2012 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wisten jullie dat er speciale websites zijn om harige vrouwen te verheerlijken?
Dat was wel even schrikken.
quote:Op maandag 3 september 2012 23:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geef me maar geen link, want dan kan ik mezelf niet meer bedwingen
Je kunt anders ook best vrouwelijk zijn met haar op je armen hoorquote:Op maandag 3 september 2012 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wisten jullie dat er speciale websites zijn om harige vrouwen te verheerlijken?
Dat was wel even schrikken.
Vraag Mata.quote:Op maandag 3 september 2012 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt anders ook best vrouwelijk zijn met haar op je armen hoor
Zeker in Zuid-Amerika.
Ik heb het niet over vrouwelijk zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt anders ook best vrouwelijk zijn met haar op je armen hoor
Zeker in Zuid-Amerika.
Er bestaan zoveel rare voorkeuren, maar over deze blijf ik me verbazen.quote:Op maandag 3 september 2012 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het niet over vrouwelijk zijn.
Maar over opwindend zijn.
Inderdaad. Zouden het dan ook voornamelijk biseksuele mannen zijn?quote:Op maandag 3 september 2012 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er bestaan zoveel rare voorkeuren, maar over deze blijf ik me verbazen.
Ja? Hoezo?quote:Op maandag 3 september 2012 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb trouwens en nieuw levensdoel gevonden, ik wil later burgerlijk worden.
Is toch niet zo moeilijkquote:Op maandag 3 september 2012 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
Hoi schaapje, fijn dat je je later bij de kudde wilt aansluitenquote:Op maandag 3 september 2012 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me leuk gewoon een rustig leven en lekker op de bank hangen 's avonds in een gezellig huis enzoquote:
Ik denk ook wel dat het gaat lukken hoor.quote:
Boh die eierstokken gaan vanzelf rammelenquote:Op maandag 3 september 2012 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen geen kinderen, voor de rest lijkt het me wel tof
Jammer voor ze dat het toch niet gaat lukken.quote:Op maandag 3 september 2012 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Boh die eierstokken gaan vanzelf rammelen
Maar maar maar je stemt wel PvdAquote:Op maandag 3 september 2012 23:38 schreef heloef het volgende:
Ik heb al sinds een klein kind een doel om juist niet burgerlijk te worden.
Ik wil gewoon niet voldoen aan een stereotype.
Dat lukt vrij aardig als accentloze neger die waarschijnlijk op dit moment ook waarschijnlijk als enige 18 jarige maagd niet druk bezig is om zijn maagdelijkheid te verliezen.
Leuke paradox tussen ons twee.quote:Op maandag 3 september 2012 23:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog nooit voldaan aan een stereotype, misschien wil ik het daarom wel
Een huisje heb ik al, boompje past niet op mijn balkon en beestjes zijn een paar jaar geleden gestorven.quote:
Ik ook waarschijnlijk. Ik ben er nog niet helemaal uit.quote:Op maandag 3 september 2012 23:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar maar maar je stemt wel PvdA
Maar jij bent geen excuusnegerquote:Op maandag 3 september 2012 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook waarschijnlijk. Ik ben er nog niet helemaal uit.
Dat is zo. Weet jij al waar je op gaat stemmen?quote:Op maandag 3 september 2012 23:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar jij bent geen excuusneger
Omdat die op dit moment een verstandige lijsttrekker hebben met goede plannen.quote:Op maandag 3 september 2012 23:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar maar maar je stemt wel PvdA
Twijfel nog. Maar voor het eerst dat PvdA een optie isquote:Op maandag 3 september 2012 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is zo. Weet jij al waar je op gaat stemmen?
Beest in je bedquote:Op maandag 3 september 2012 23:40 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Een huisje heb ik al, boompje past niet op mijn balkon en beestjes zijn een paar jaar geleden gestorven.
Iedereen is al uniekquote:Op maandag 3 september 2012 23:46 schreef heloef het volgende:
Misschien is het ook een beetje een ziekelijke neiging om uniek proberen te zijn, diep van binnen.
Maar ja dat is onmogelijk.
Bonzaiboompje nemen.quote:Op maandag 3 september 2012 23:40 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Een huisje heb ik al, boompje past niet op mijn balkon en beestjes zijn een paar jaar geleden gestorven.
Willen niet heel veel mensen uniek zijn?quote:Op maandag 3 september 2012 23:46 schreef heloef het volgende:
Misschien is het ook een beetje een ziekelijke neiging om uniek proberen te zijn, diep van binnen.
Maar ja dat is onmogelijk.
We zijn ook in heel veel dingen hetzelfde, compleet uniek is niet mogelijk.quote:
Ik denk het wel.quote:Op maandag 3 september 2012 23:47 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Willen niet heel veel mensen uniek zijn?
Het is dan ook de combinatie van al die dingen die je uniek maaktquote:Op maandag 3 september 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
We zijn ook in heel veel dingen hetzelfde, compleet uniek is niet mogelijk.
Zielig voor die mierenquote:Op maandag 3 september 2012 23:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer tof. Ik wil stiekem een mierenaquarium kopen. Dat is zo baas
Ik heb waarschijnlijk een andere kijk op het woord uniek.quote:Op maandag 3 september 2012 23:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is dan ook de combinatie van al die dingen die je uniek maakt
Ik ga er heel veel kopen en ze door de huiskamer neerzetten. Een heel bos. Dan ga ik Godzilla spelen en schop alles op.quote:Op maandag 3 september 2012 23:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ooit ga ik als een ware Mr Myagi zo'n ding knippen.
En vliegen vangen met eetstokjes
Goede instelling.quote:Op maandag 3 september 2012 23:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Klinkt een beetje zoals wat ik wil Loka. Gewoon een rustig leventje
En zonder kinderen!!!
Ik vraag er wel eens naar of ze van tentakelpron houden, maar dat wordt altijd ontkend. Dus ik kom ze ook niet tegenquote:Op maandag 3 september 2012 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zal wel niet uniek zijn maar ik kom ook eigenlijk nooit mensen tegen die op me lijken.
Dan ben je eigenlijk hun god. Dat is dan wel weer baas.quote:Op maandag 3 september 2012 23:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer tof. Ik wil stiekem een mierenaquarium kopen. Dat is zo baas
Ik ben in m'n hele leven dan ook nog nooit iemand tegengekomen die ook maar voor de helft op mij lijkt.quote:Op maandag 3 september 2012 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zal wel niet uniek zijn maar ik kom ook eigenlijk nooit mensen tegen die op me lijken.
quote:Op maandag 3 september 2012 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga er heel veel kopen en ze door de huiskamer neerzetten. Een heel bos. Dan ga ik Godzilla spelen en schop alles op.
Ik wel. Toen ik nog lang haar en een sik had, werd ik regelmatig aangesproken met Barend. Zelfs door zijn zus.quote:Op maandag 3 september 2012 23:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben in m'n hele leven dan ook nog nooit iemand tegengekomen die ook maar voor de helft op mij lijkt.
Wat is jouw kijk dan?quote:Op maandag 3 september 2012 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk een andere kijk op het woord uniek.
Volgens mij zijn er vrij weinig mensen die echt op elkaar lijken. Vooral als je andere met jezelf vergelijkt.quote:Op maandag 3 september 2012 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
Dit. Maar ik kijk gewoon niet goed, gok ik.quote:Op maandag 3 september 2012 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
Jij had lang haar en een sik!?quote:Op maandag 3 september 2012 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wel. Toen ik nog lang haar en een sik had, werd ik regelmatig aangesproken met Barend. Zelfs door zijn zus.
Wat ben je toch een agressief mannetje he.quote:Op maandag 3 september 2012 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga er heel veel kopen en ze door de huiskamer neerzetten. Een heel bos. Dan ga ik Godzilla spelen en schop alles op.
Ik kom heel af en toe iemand tegen die veel op mij lijkt qua uiterlijk.quote:Op maandag 3 september 2012 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
Quintus?quote:Op maandag 3 september 2012 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kom heel af en toe iemand tegen die veel op mij lijkt qua uiterlijk.
Altijd net op die momenten dat je jezelf redelijk aantrekkelijk begint te vinden en dan soort van lelijkheidsspiegel krijgt voor geschoven.
quote:Op maandag 3 september 2012 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een agressief mannetje he.
Ik ga zo'n bad ass japans huis bouwen en iedereen san noemen
Jazeker. Jarenlang gehad.quote:Op maandag 3 september 2012 23:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij had lang haar en een sik!?
Je hebt je katana in ieder geval al.quote:Op maandag 3 september 2012 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een agressief mannetje he.
Ik ga zo'n bad ass japans huis bouwen en iedereen san noemen
Ik vind dat er teveel dingen overlappen met anderen om jezelf echt uniek te noemen.quote:
San-sanquote:Op maandag 3 september 2012 23:54 schreef Samzz het volgende:
[..]. Dan denk ik steeds dat je het over mij hebt.
Het zag er niet slecht uit hoor.quote:Op maandag 3 september 2012 23:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom je niet aan de vrouw bent
Teveel dingen overlappen? Zelf merk ik dat niemand, maar dan ook niemand, zoveel overlap heeft met mij dat wij zo op elkaar lijken dat ik niet meer uniek zou zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind dat er teveel dingen overlappen met anderen om jezelf echt uniek te noemen.
Een identiek exemplaar van jezelf vinden dat is onmogelijk, maar echt uniek zijn we in mijn ogen allemaal niet.
Toen had ik wel een vrouw.quote:Op maandag 3 september 2012 23:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom je niet aan de vrouw bent
Jij hebt heul geen foto van mij met lang haarquote:
Een dode rat noemt ze datquote:Op maandag 3 september 2012 23:56 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom mannen zo'n dode rat onder hun kin willen.
Ik las eigenlijk alleen maar het woord "jarenlang" en "sik"quote:Op maandag 3 september 2012 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt heul geen foto van mij met lang haar
Omdat het metal was.quote:Op maandag 3 september 2012 23:56 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom mannen zo'n dode rat onder hun kin willen.
Heb je die wel dan?quote:Op maandag 3 september 2012 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik las eigenlijk alleen maar het woord "jarenlang" en "sik"
Ik bash graag, maar niet te hardquote:Op maandag 3 september 2012 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen had ik wel een vrouw.
[..]
Jij hebt heul geen foto van mij met lang haar
Ik zeg ook niet dat er veel dingen overlappen, maar overlappen altijd dingen, bij de ene persoon meer dan bij de ander. We zijn toch allemaal mensen en die zijn toch allemaal een beetje hetzelfde.quote:Op maandag 3 september 2012 23:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Teveel dingen overlappen? Zelf merk ik dat niemand, maar dan ook niemand, zoveel overlap heeft met mij dat wij zo op elkaar lijken dat ik niet meer uniek zou zijn.
En datzelfde geldt zeker ook voor jou, Heloef.
Gewoon een beetje meer mensenkennis opdoen!
Wat is eigenlijk zo metal aan lang haar en een sik?quote:Op maandag 3 september 2012 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het metal was.
[..]
Heb je die wel dan?
Lang haar omdat headbangen. Met kort haar is het niets aan toch.quote:Op maandag 3 september 2012 23:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk zo metal aan lang haar en een sik?
Naarmate je jezelf beter leert kennen, ontdek je dat er zo veel eigenschapjes zijn die iemand heeft, dat het schier onmogelijk wordt dat er iemand is die heel erg op je lijkt. Of je moet een identieke 2-ling zijn of zoquote:Op maandag 3 september 2012 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er veel dingen overlappen, maar overlappen altijd dingen, bij de ene persoon meer dan bij de ander. We zijn toch allemaal mensen en die zijn toch allemaal een beetje hetzelfde.
Maar dat is mijn ervaring gewoon, misschien dat het later verandert.
Geeft niet Bobjen.quote:Op maandag 3 september 2012 23:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik bash graag, maar niet te hardSorry Kneeltjen
Geen idee. Maar alle toffe mensen hadden het. Dus ik ook.quote:Op maandag 3 september 2012 23:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk zo metal aan lang haar en een sik?
Dat vind ik nog wel meevallen, ik heb het langer gehadquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zag wel vanmorgen een jongen met een vlecht tot halverwege zijn rug.
Ik krijg eigenlijk alleen maar positieve reacties op mijn korte harenquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet Bobjen.
Sinds ik mijn haar kort heb, kijkt geen vrouw meer naar me om. Hehe. Toch maar weer laten groeien.
[..]
Geen idee. Maar alle toffe mensen hadden het. Dus ik ook.
Het ging me vooral om het feit dat hij een vlecht droegquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel meevallen, ik heb het langer gehad
Iedereen zegt ook wel: wat leuk! Het staat je veel beter.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg eigenlijk alleen maar positieve reacties op mijn korte haren
Ik heb ook wel eens een vlecht gehad en die was langerquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het ging me vooral om het feit dat hij een vlecht droeg
Jongens met lang haar liepen er zat.
Vraag Mystik. Die was ook ooit een langharigequote:Op dinsdag 4 september 2012 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen zegt ook wel: wat leuk! Het staat je veel beter.
Maar daar blijft het bij.
Heb jij ooit veel langer haar gehad dan?
Ik kreeg juist meer complimenten toen ik langer haar had. Nu moet ik het ook veel vaker knippen en daar heb ik niet altijd zin inquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg eigenlijk alleen maar positieve reacties op mijn korte haren
Okéquote:Op maandag 3 september 2012 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het metal was.
[..]
Heb je die wel dan?
Nee, maar heb het nu echt heel kort.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen zegt ook wel: wat leuk! Het staat je veel beter.
Maar daar blijft het bij.
Heb jij ooit veel langer haar gehad dan?
Ik hoor alleen maar 'Waarom heb je je haar gekniptquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:16 schreef heloef het volgende:
Ik hoor alleen maar "naar de kapper geweest?" als ik mijn haar laat knippen.
Ja, echt iedereen wil een spandoek hebben tegenwoordig!quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:20 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een spandoek besteld. Hij kost maar 14 euro en is 90 bij 50. Kan ik niet laten gaan, toch.
Heb je geen afro meer dan? Wat heb je nu dan? Bijna kaal?quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:20 schreef heloef het volgende:
Heel veel mensen wouden toen ik nog een afro had aan mijn haar zitten. Dat was wel een beetje vreemd toen
Nou, het is voor de open dag van het asiel, dus dan is 14 euro wel echt een koopjequote:Op dinsdag 4 september 2012 00:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, echt iedereen wil een spandoek hebben tegenwoordig!
Hij is een heel stuk korter. Ik draag nu ook vaker een pet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je geen afro meer dan? Wat heb je nu dan? Bijna kaal?
Met mijn naam er op?quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:20 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een spandoek besteld. Hij kost maar 14 euro en is 90 bij 50. Kan ik niet laten gaan, toch.
Krijg je al een vliegveld dan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is een heel stuk korter. Ik draag nu ook vaker een pet.
Wat is dat?quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Krijg je al een vliegveld dan?
Nee, een spandoek voor m'n tekeningenquote:
Oh dat is tofquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, een spandoek voor m'n tekeningen. Begin oktober heb ik een expositie met m'n tekeningen en schilderijen, vandaar een spandoek
.
Ja, vond ik ookquote:
Ah bij vistaprintquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook. Ik heb ook meteen 250 visitekaartjes besteld. Ik kreeg er een gratis visitekaartjeshouder bij
.
Jaquote:
Ik volg je voorbeeld.quote:
Wat zal zijn verloofde balen dat ze ng niet getrouwd waren! Geen geld voor haarquote:Op dinsdag 4 september 2012 07:36 schreef STING het volgende:
Goedemorgen
John Coffey is overleden
http://www.nu.nl/film/290(...)uncan-overleden.html
Wowquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:06 schreef Cue_ het volgende:
Vannacht weer beetje vaag gedroomd
Eerst dat ik een date om 18.00 uur niet kon halen en er zelfs om half 9 nog niet eens was![]()
En later dat een oud omaatje de schedel van haar man probeerde eraf probeerde te draaien na aanleiding van een (voorspellende) tekening van mij
Noujaquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow
Wat zou zo'n droom betekenen
En, goede morgen
voor mij niet echt van toepassingquote:Een droom over geweld duidt op nog niet tot uitdrukking gebrachte razernij of woede. Deze droom zou kunnen verwijzen naar onderdrukte herinneringen van kindmisbruik
Zou een waarheid in kunnen zitten.quote:Als je droomt dat je te laat bent, duidt dit op je angst voor verandering en je dubbele gevoelens over het grijpen van een kans. Je zou je niet gereed, onwaardig of niet gesteund kunnen voelen met betrekking tot je huidige omstandigheden.
Lol, een of andere droomuitlegsitequote:Op dinsdag 4 september 2012 08:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja
[..]
voor mij niet echt van toepassing
[..]
Zou een waarheid in kunnen zitten.
Ja natuurlijk. Komt dus beetje neer op het onderdrukken van gevoelens. Het is nooit echt specifiek. Maar wat ze denk ik bedoelen met het voorbeeld is dat het ook van heel lang terug kan zijn en dat het niet specifiek iets van afgelopen dagen/weken hoeft te zijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:22 schreef Koen66 het volgende:
Lol, een of andere droomuitlegsite
Maar gewelddadige dromen kunnen toch ook wel wat anders betekenen dan kindermisbruuk?
Droevig nieuws zo op de dinsdagochtendquote:Op dinsdag 4 september 2012 07:36 schreef STING het volgende:
Goedemorgen
John Coffey is overleden
http://www.nu.nl/film/290(...)uncan-overleden.html
quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:33 schreef Mystikvm het volgende:
Laten we ook even horoscopen gaan lezen, dan hebben we helemaal betrouwbare informatie!
Asjeblieftquote:Typische eigenschappen van het sterrenbeeld Waterman:
sterrenbeeld-waterman eigenschappen horoscoopVriendelijk en humanitair
Eerlijk en trouw
Origineel en vindingrijk
Onafhankelijk en intellectueel
Maar aan de andere kant…
Eigenzinnig en weerbarstig
Dwars en onvoorspelbaar
Kil en te onthecht
dan hoor je in ieder geval minder ge-sssss-ss-ss in de woorden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:36 schreef Mystikvm het volgende:
Random ergernis: mensen die veel te hard fluisteren in de wachtkamer van de huisarts. Praat dan gewoon hardop.
Oe, wat past er goed bij mij? Ik ben weegschaal.quote:
Nou vooruitquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe, wat past er goed bij mij? Ik ben weegschaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leeuw leeuw ik ben een leeuw!quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe, wat past er goed bij mij? Ik ben weegschaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pfff.. ik blij niet bezigquote:
In de late nacht post ik nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:53 schreef Barbusse het volgende:
Sterrenbeeld karaktereigenschappen op de vroege ochtend?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
pfff.. ik blij niet bezigMooi he die omschrijving! Ben een top persoon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Bemoeiziekquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:54 schreef ook_gek het volgende:
Mooi he die omschrijving! Ben een top persoon!
Niemand is perfectquote:
Niet meerquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:55 schreef ook_gek het volgende:
Heb je een link naar de rest van het verhaal? Ben wel benieuwd.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:47 schreef Cue_ het volgende:
De rest van de tekst blijft toch wel leuk om te lezen
Ah, horoscopen... Ik ben waterman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik ben inmiddels al op het werkquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leeuw leeuw ik ben een leeuw!
Nu ben ik ook benieuwd!!!
Huppel, heb je de weg al terug gevonden?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou vooruitOmdat het Myst zo lekker op stang jaagt
![]()
Typische eigenschappen voor het sterrenbeeld Weegschaal:Ja maar welk sterrenbeeld past nou goed bij mij ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Degene die je al bent!quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar welk sterrenbeeld past nou goed bij mij ?
Ik bedoel in een relatie schat!quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al op het werk
ik vond hem wel leuker zoquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik bedoel in een relatie schat!
Weegschaal gaat goed samen met ...?
Hij klopt nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom besloot ik nu binnen te vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was heel grappig jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik vond hem wel leuker zo
Uhm .. geen idee
Gewoon 20 minuten verdwaald rondgereden omdat mn tomtom maar in de stress bleef schieten!quote:
Staat niet op de sitequote:Op dinsdag 4 september 2012 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was heel grappig ja![]()
Hmm dan ga ik zelf wel op zoek
quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Staat niet op de siteAlleen hoe je bent, neit wat erbij past.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik ben ram btwquote:
Weegschaal-Ramquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij klopt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
I make you go shaking?quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weegschaal-Ram
De Ram kan de Weegschaal genoeg aandacht te geven, maar heeft zoveel energie dat het soms wat veel kan zijn voor de Weegschaal die daardoor uit haar evenwicht wordt gebracht.
God, I hope soquote:
Trembling babyquote:
Ik heb dat ook wel eens gezegt, kreeg de reactie dat het te maken had met de stand van de sterren wat je uniek maakt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:10 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zei toen nog: "dus iedereen die op 23 juli 1985 is geboren, is hetzelfde?"
Ik werd toen alleen maar zoaangekeken.
nou en. ik zou wachten op antwoord. en als ze dat niet kunnen geven zou ik er nog ff lekker over doorgaanquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:26 schreef ook_gek het volgende:
Met dat soort opmerkingen maak je inderdaad bij dat soort mensen geen vrienden......
quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat fijn zeg dat er duidelijkheid is over wie wat moet doen hier op kantoor.
Door die duidelijkheid gebeurt het nooit dat ik klanten ga bellen over dingen die al door mijn collega zijn afgehandeld.
Dat maakt mijn werk een stuk makkelijker
Ik ook, geloof niks van de dag horoscoop. Maar de omschrijving van de leeuw klopt voor 95% wel bij mijquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:28 schreef Samzz het volgende:
Horoscopen, ik heb er een haat liefde verhouding mee.
en de omschrijvingen van andere horoscopen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ook, geloof niks van de dag horoscoop. Maar de omschrijving van de leeuw klopt voor 95% wel bij mij
Ja toch fijn dat zoiets goed werktquote:
Daar dacht ik dus ook aan. Maar van de vissen, kreeft, steenbok en weegschaal klopt echt zo goed als helemaal niks. De rest heb ik maar niet gelezen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
en de omschrijvingen van andere horoscopen?
Dit. Maar dan voor Waterman.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ook, geloof niks van de dag horoscoop. Maar de omschrijving van de leeuw klopt voor 95% wel bij mij
Maar zo een dag horoscoop geloof ik dan weer niet. Ben van mening dat wanneer je het in de vroegenochtend je horoscoop leest je er onbewust naar gaat gedragen met als gevolg dat je dan gaat zeggen dat het klopt.quote:
Zo heb ik wel ooit een date gehadquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:15 schreef ook_gek het volgende:
Maar zo een dag horoscoop geloof ik dan weer niet. Ben van mening dat wanneer je het in de vroegenochtend je horoscoop leest je er onbewust naar gaat gedragen met als gevolg dat je dan gaat zeggen dat het klopt.
Oke nu ben ik wel benieuwdquote:
Ik heb al de hele ochtend dat ik niet wakker kan worden pffffquote:
500, zit je midden inquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:46 schreef Samzz het volgende:
Ik krijg steeds meer vragen wat Koe nu moet kosten. Ik weet het echt niet... Ik vind het zo verrekte lastig er een prijs aan te hangen.
Vergelijkbare werken gaan weg voor bedragen tussen de 250 en 1.000 euro. Dat laatste vind ik achterlijk hoog. Meh, ik weet 't niet.
jongen die ik 2x per dag zag op het werk, vervolgens ook een keer sprak en toen begonnen we over horoscopen, die in de spits stonden. En daarin stond toen een hele week iets met nieuwe liefde en kansen grijpen enzo.quote:
Vind ik wel erg hoog... Ik durf gewoon geen prijs te vragen omdat ik bang ben dat men het te hoog vindt.quote:
Dat zeggen ze dan wel.. kan je altijd vragen wat ze er dan wel voor over hebbenquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:58 schreef Samzz het volgende:
Vind ik wel erg hoog... Ik durf gewoon geen prijs te vragen omdat ik bang ben dat men het te hoog vindt.
Vraag het aan een galeriehouder of handelaar?quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik wel erg hoog... Ik durf gewoon geen prijs te vragen omdat ik bang ben dat men het te hoog vindt.
Een goede vriendin van mij is beroepsmatig kunstenaar, zij vraagt tussen de 1000 en 2000 voor een werk. Vijfhonderd is dus een hele schappelijke prijs. Je moet het gewoon zakelijk bekijken, hanteer een uurtarief en materiaalkosten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is zo, jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zeggen ze dan wel.. kan je altijd vragen wat ze er dan wel voor over hebben
quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
jongen die ik 2x per dag zag op het werk, vervolgens ook een keer sprak en toen begonnen we over horoscopen, die in de spits stonden. En daarin stond toen een hele week iets met nieuwe liefde en kansen grijpen enzo.
Dusja, toen moest ie me wel uitvragen
Je kan het op 2 manieren doen dan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat voor werken maakt zij, dan? Ik vind kunstenaars vaak zo overpriced werk verkopen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een goede vriendin van mij is beroepsmatig kunstenaar, zij vraagt tussen de 1000 en 2000 voor een werk. Vijfhonderd is dus een hele schappelijke prijs. Je moet het gewoon zakelijk bekijken, hanteer een uurtarief en materiaalkosten.
Was geen collega, werkte toen op een weegbrug bij een afvalverwerkignsbedrijf en hij bij een vuilophaaldienstquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:05 schreef ook_gek het volgende:
die is wel leuk ja, maar collega's daten
Dan kan het gewoonquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was geen collega, werkte toen op een weegbrug bij een afvalverwerkignsbedrijf en hij bij een vuilophaaldienst
In feite alles. Van foto's tot illustraties tot schilderijen in alle stijlen, vooral in opdracht. Ik heb in mijn huis wat dingen door haar laten maken, dat was voor een vriendenprijs en dat was 500 euro per werk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat voor werken maakt zij, dan? Ik vind kunstenaars vaak zo overpriced werk verkopen.
Materiaalkosten waren in dit geval nihil.
Uurloon gebasseerd zou relatief laag uitvallen, ik heb er zo'n zes a zeven uur aan gewerkt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]die is wel leuk ja, maar collega's daten
[..]
Je kan het op 2 manieren doen dan.
Optie 1
je zegt dat je vraagprijs in soort gelijke situaties 500 euro is. Bij een vraagprijs is er altijd ruimte om te onderhandelen over een juiste prijs
optie 2
bedenk een uurloon voor je zelf. Zeg 15 euro. Bedenk je dan hoeveel uur je er mee denkt bezig te zijn. X aantal uren maal je eigen uurloon plus een beetje.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat klopt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het weegschaal-tweeling stukje...Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Maar heb je het in opdracht gedaan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uurloon gebasseerd zou relatief laag uitvallen, ik heb er zo'n zes a zeven uur aan gewerkt.
Nee, het is een vrij werk. Uitproberen wat ik met acryl kan doen. Gisteren op Facebook geplaatst en blijkbaar maken koeien iets in mensen los, ik weet niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar heb je het in opdracht gedaan?
500 vind ik trouwens echt niet duur.
Precies. Maar voor iets wat ik mooi vind en dus speciaal laat maken heb ik best wel wat geld over.quote:
Voor tekeningen vraag ik tussen de 50 en 100 euro, dat zijn opdrachten en op A3 formaat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Precies. Maar voor iets wat ik mooi vind en dus speciaal laat maken heb ik best wel wat geld over.
Dus, ook handig om jezelf eens te verkopen bij vrienden. Beetje naam maken voor een vriendenprijsje en een leuk portfolio opbouwen.
Goede prijs voor tekeningen, vind ikquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor tekeningen vraag ik tussen de 50 en 100 euro, dat zijn opdrachten en op A3 formaat.
Het schilderij is 80x60, geverfd.
Ik wil er niet eens over nadenkenquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
dat klopt niet.
het weegschaal-tweeling stukje...
quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:29 schreef Sinji het volgende:
Ik wil wel flink betalen voor een schets van Paul Cadden, ziek realistische zwart/wit tekeningen gemaakt met krijt en graniet
Grafiet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is wel ziek goed ja.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
We zijn het een keer eensquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil er niet eens over nadenken
En dat is?quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:51 schreef ook_gek het volgende:
Mijn moeder was Familie van sierk schroder. Een bekende tekenaar die verschillende opdrachten voor onder andere het koninghuis heeft gemaakt. Ook prive opdrachten voor het koningshuis.
Ben een paar keer als klein jongetje bij hem thuis geweest. Dat was zo gaaf! Zulke mooie tekeningen, en een verhaaltje die hij vertelde ondersteunde hij dan met een tekening. Geweldig! En er is 1 tekening die ik heel
Graag wil hebben en waar ik veel geld voor neer zal leggen!
Jij bent dus niet slim, grappig en extravert?quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
dat klopt niet.
het weegschaal-tweeling stukje...
quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:01 schreef STING het volgende:
[..]
Jij bent dus niet slim, grappig en extravert?
Een schets van een dood molletje die hij in zijn tuin gevonden heeft. Als ik mij niet vergis heet die schet "studie van een mol" maar heel zeker weten doe ik dat niet. Ook geen idee of die onderdeel van de stichting of in prive bezit is.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een schets van een dood molletje die hij in zijn tuin gevonden heeft. Als ik mij niet vergis heet die schet "studie van een mol" maar heel zeker weten doe ik dat niet. Ook geen idee of die onderdeel van de stichting of in prive bezit is.
Je "kent" de werken van de kunstenaar?
Leiden is karig dansen, dat kan ik je alvast vertellen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:20 schreef Cue_ het volgende:
Vriendin wil een keer dansen in Haarlem/Nijmegen/Eindhoven/Leiden.. Men dat is niet te reizen voor een werkende vrouw
Owja, vervoer per OV![]()
Oh ok, omdat je vroeg welke dat wasquote:
De salsa ook?quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leiden is karig dansen, dat kan ik je alvast vertellen.
Nee, ik ben touringcar chauffeur, wat denk je nouquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:01 schreef STING het volgende:
[..]
Jij bent dus niet slim, grappig en extravert?
Volgens mij sluiten die elkaar niet per definitie uit, maar ik kan het fout hebbenquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik ben touringcar chauffeur, wat denk je nou
Ik dacht dat je uitgaand dansen bedoelde.quote:
Nee joh, dat doe ik wel gewoon in de buurt of als ik met vrienden benquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik dacht dat je uitgaand dansen bedoelde.
Salsa doe ik zelf niet, maar er zijn wel plekken om het te doen. Geen idee of dat leuk is daar.
Waarom zou je 2,5 uur reizen om in een andere stad te dansen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee joh, dat doe ik wel gewoon in de buurt of als ik met vrienden ben
Ik ook niet, meestal is het overal wel leuk. Maar de afstand is zo grootGewoon 2,5 uur reizen
Omdat dat erg leuk kan zijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom zou je 2,5 uur reizen om in een andere stad te dansen?
Daar zeg je wat.. valt inventief onder slim zijn? Grappig kan ik wel zijn op z'n tijd, maar extrovert ben ik niet..quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:20 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens mij sluiten die elkaar niet per definitie uit, maar ik kan het fout hebben
Jij hebt het altijd fout. Daar ben je een man voor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:20 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens mij sluiten die elkaar niet per definitie uit, maar ik kan het fout hebben
Die heeft vanmorgen een keukenrol vermoord, dus die ligt nu uitgeteld op de stoelquote:
Verkapte spank-me-oh-handsome-STING-postquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij hebt het altijd fout. Daar ben je een man voor.
Ssshtquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:05 schreef STING het volgende:
[..]
Verkapte spank-me-oh-handsome-STING-post
Ach, slechts een klein beetje. Soms misschien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |