Kan ik me voorstellen. Het is ook overrated.quote:Op maandag 3 september 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik blijf denk ik liever maagd dan dat ik een pityfuck krijg.
Liever een pityfuck dan geen fuckquote:Op maandag 3 september 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Het is ook overrated.
Ja anders voel ik me nog onaantrekkelijker dan nu.quote:Op maandag 3 september 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Het is ook overrated.
Precies, ditquote:Op maandag 3 september 2012 22:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Liever een pityfuck dan geen fuck
quote:Op maandag 3 september 2012 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
Een jaar geleden leek elke vorm van seks me eigenlijk wel wat, nu lijkt het me eigenlijk bar weinig aan als je niet om iemand geeft. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik me er niet echt wat bij voor kan stellen.
Jij zou tenminste seks kunnen krijgen. Niet zeuren.quote:Op maandag 3 september 2012 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja anders voel ik me nog onaantrekkelijker dan nu.
Houden zo.quote:Op maandag 3 september 2012 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
Een jaar geleden leek elke vorm van seks me eigenlijk wel wat, nu lijkt het me eigenlijk bar weinig aan als je niet om iemand geeft. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik me er niet echt wat bij voor kan stellen. Seks als puur lichamelijk iets zonder dat er gevoel bij komt kijken lijkt me toch minder leuk.
Ik ook niet dus een jaar geledenquote:Op maandag 3 september 2012 22:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]Dit had ik nou nooit van je verwacht
Ik dacht tijdens de discussie steeds dat jij antwoord gaf, met je D66 avatarquote:
Volgens mij ben je afgelopen jaar wel gegroeidquote:Op maandag 3 september 2012 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet dus een jaar geleden
Zit je op Cu2 ofzo?quote:
Dat was ik ook onder mijn subaccount welke ten onrechte geverifieerd isquote:Op maandag 3 september 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht tijdens de discussie steeds dat jij antwoord gaf, met je D66 avatar.
Ja maar ik ben nu ook niet meer een explosie van seksuele frustratiequote:Op maandag 3 september 2012 22:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij ben je afgelopen jaar wel gegroeid
Ach seks is overrated als je maagd bent.quote:Op maandag 3 september 2012 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij zou tenminste seks kunnen krijgen. Niet zeuren.
Seks met liefde is het fijnste dat er is.quote:Op maandag 3 september 2012 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
Een jaar geleden leek elke vorm van seks me eigenlijk wel wat, nu lijkt het me eigenlijk bar weinig aan als je niet om iemand geeft. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik me er niet echt wat bij voor kan stellen. Seks als puur lichamelijk iets zonder dat er gevoel bij komt kijken lijkt me toch minder leuk.
Als je eenmaal weet hoe het is, wil je niet anders meerquote:Op maandag 3 september 2012 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach seks is overrated als je maagd bent.
Echt die fotoquote:Op maandag 3 september 2012 22:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
http://loldutchpeople.tumblr.com
[ afbeelding ]
Zwaar leven in da hoodquote:Op maandag 3 september 2012 22:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarom vind ik het wel prima zo, anders moet ik moeite gaan stoppen in het versieren van meisjes omdat fappen niet meer voldoet.quote:Op maandag 3 september 2012 22:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je eenmaal weet hoe het is, wil je niet anders meer
quote:Op maandag 3 september 2012 22:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan juist niet!quote:Op maandag 3 september 2012 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach seks is overrated als je maagd bent.
Ik ook, en toen werd ik geschaakt door een hele mooie damequote:Op maandag 3 september 2012 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan juist niet!
Toen wilde ik zo graag.
Typisch VVD kind?quote:Op maandag 3 september 2012 22:51 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik lach om jullie
[ afbeelding ]
Ja, dat dacht ik al. Nozem.quote:Op maandag 3 september 2012 22:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat was ik ook onder mijn subaccount welke ten onrechte geverifieerd is
Slaap jij zoveel, ik ga over 2 uur ofzo pas slapen en ik moet 7 uur wegfietsenquote:Op maandag 3 september 2012 22:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Goed ik ga slapen, 7 uur er weer af en moet nog een half turks brood gaan smeren als ontbijt + lunchpakket
Klopt, VVD stemmers stemmen vooral op de VVD omdat ze een huis gekocht hebben en niet van de HRA af willenquote:Op maandag 3 september 2012 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet alle mensen die VVD stemmen zijn rijk, anders zouden ze een stuk minder zetels hebben.
Vroeger dacht ik dat ook ja.quote:Op maandag 3 september 2012 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan juist niet!
Toen wilde ik zo graag.
En verder ten koste van alles wat er toe doet wel bezuinigenquote:Op maandag 3 september 2012 22:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, VVD stemmers stemmen vooral op de VVD omdat ze een huis gekocht hebben en niet van de HRA af willen
Oeh dat moet ik zien.quote:Op maandag 3 september 2012 22:56 schreef Samzz het volgende:
Morgen komt Hero Brinkman op FOK! de discussie doen.
Arm loefje, zul je nooit het genot van een vrouwengrot kennen?quote:Op maandag 3 september 2012 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Vroeger dacht ik dat ook ja.
Maar nu zie ik er het nut niet van in om moeite te doen voor iets waar ik geen flauw heb hoe ik het moet doen, of het uberhaupt lekker, waarschijnlijk smerig is en waarschijnlijk resulteert in een 15 seconden durend fiasco.
Ik richt me wel op de radio, daar van weet ik tenminste dat ik het kan.
Helaas gaat de VVD wel de grootste worden, dus we zullen er aan moeten wennen helaaschquote:Op maandag 3 september 2012 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En verder ten koste van alles wat er toe doet wel bezuinigen
Hoe haal je het in je hoofd te willen bezuinigen op onderwijs voor kinderen met een handicap en dat soort dingen.
Misschien niet, maar alsnog kan ik rustig sterven.quote:Op maandag 3 september 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arm loefje, zul je nooit het genot van een vrouwengrot kennen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Wel rare term eigenlijk. Tis niet echt een grot maar meer een natte warme sok of zoquote:Op maandag 3 september 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arm loefje, zul je nooit het genot van een vrouwengrot kennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |