abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 september 2012 @ 22:15:54 #1
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_116365398
Aanschouw hier; het 92e autorij topic.



O+

De heilige koeien:

08gnoT Mitsubishi Lancer, 1.3L, december 1996. Foto 1 Foto 2

Bartholomeus Audi A3, 2.0TDI DSG, 2009

Boterbartje Volvo V70 2.4, Juli 2005 foto1

BrinkydeBMW, BMW 535d, 2005, Foto 1 Foto 2

Catch_me, Lancer Sportback 1.8, augustus 2010 foto 1 foto 2

CoolGuy, Volkswagen Jetta Comfortline 1.6 TDI BlueMotion DSG, 2011

Dennis101, Renault Clio 1.6 Privilege, 2003

Dubish Peugeot 307, 1.4HDI 2004, Foto 1, Foto 2

Dumpiej Fiat Bravo Edizione Prima 1.4 T-Jet 110kw

FalleNk810i VW Polo 2F (86c) 1.3 NZ 1990: foto & Audi A4 B5 1999: foto

FlowMaster Chevrolet Caprice Classic, 5.7 V8, 1980 Foto

Gateway, Volkwagen Touran Highline, 2.0 TDI bj 2003 Foto 1 Foto 2 Foto 3

Grielen Subaru Legacy 2.0GL AWD, Oktober 1994 klik foto1

Goddelijker Peugeot 206 1.4, 2000. Foto 1, Foto 2

Grrrrrrrr ?

house_is_a_feeling Mitsubishi Carisma 1.6, 1998 Foto

JDude Volvo S40 1.8, 2001

Junkiexp Mercedes W124, 230E, 1985 Foto 1 Foto 2

Kadooosh Volkswagen Polo 2 coupe 1990 Foto 1 Foto 2

Kriegel Hyundai Coupe 2.0 FX, 1999 Eins Zwei Drei

L0we Renault Express 1.6 1.9 Turbodiesel, 1986

Marco001 Seat Ibiza 2003 1.4

Monsterd. Nissan Micra 1.3, 1999.

Piles Skoda Felicia 1.6, 1998. Foto 1, Foto 2

Purdey Volkswagen Polo, 1.4, 2002

Renesite Seat Toledo 1.6 16V Spirit, oktober 2004

ShizzleMyDizzle Volvo S40 2.0, 2000 Foto

Sjoegerd Citroën AX 1.1 uit 1992 Foto

WalkingDisaster Seat Leon 1.8 20v Turbo Foto1 Foto2

Wijnand_Bierenstein Daihatsu Charade Sedan '94

WhiteJoker Peugeot 206 1.6-16V XS Premium, november 2001

Statistieken:
Piles heeft een aardige lijst met statistieken samengesteld, die zijn hier te vinden! Ook kun je hier de vorige topics vinden.

(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_116365428
Het duurde lang Hyman :'(
  maandag 3 september 2012 @ 22:16:42 #3
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_116365435
Met een vleugje volvo in de OP.
Like a bauws.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_116365446
Kun je mij trouwens even uit de OP halen?
  maandag 3 september 2012 @ 22:17:11 #5
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_116365455
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:16 schreef H-D het volgende:
Het duurde lang Hyman :'(
moest even een plaatje zoeken en kijken of ik het nummertje wel goed had, die was schijnbaar ook al 2 keer niet opgehoogd.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_116365460
Als reactie op de S40-verkoop:
Probleem is ook dat 't model inmiddels alweer uit 1996 stamt en mensen liever de MKII kopen van 2004. Al vindt ik de Phase II (of III) wel een stuk mooier dan die facelift, maar soit. De 2.0D van de MKII is dan wel weer een goede en fijne motor.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_116365472
quote:
6s.gif Op maandag 3 september 2012 22:16 schreef Hyman het volgende:
Met een vleugje volvo in de OP.
Like a bauws.
Daarom duurde het langer :o :P
  maandag 3 september 2012 @ 22:17:58 #8
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_116365496
Volvo :r

Moet dat dan weer in de OP?
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_116365516
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 21:47 schreef H-D het volgende:

[..]

Hoe hard ging je?
130.. Dat mag toch tegenwoordig? :D..
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  maandag 3 september 2012 @ 22:18:42 #10
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_116365535
quote:
6s.gif Op maandag 3 september 2012 22:17 schreef Barcaconia het volgende:
Volvo :r

Moet dat dan weer in de OP?
Haters gaan haten.
Stiekem is de TT een vermomde volvo. Maar dat weten alleen de eckte bazen.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_116365551
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:17 schreef Mikkie het volgende:
Als reactie op de S40-verkoop:
Probleem is ook dat 't model inmiddels alweer uit 1996 stamt en mensen liever de MKII kopen van 2004. Al vindt ik de Phase II (of III) wel een stuk mooier dan die facelift, maar soit. De 2.0D van de MKII is dan wel weer een goede en fijne motor.
Zeker de gemiddelde Volvo koper heeft nu denk ik idd liever de 2004 en nieuwer.

Vandaag auto gewassen weer 8-)
pi_116365573
quote:
6s.gif Op maandag 3 september 2012 22:18 schreef Hyman het volgende:

[..]

Haters gaan haten.
Stiekem is de TT een vermomde volvo. Maar dat weten alleen de eckte bazen.
2JZ blok er in? :P
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_116365580
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:18 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

130.. Dat mag toch tegenwoordig? :D..
Jaaaa :D
  maandag 3 september 2012 @ 22:19:49 #14
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_116365583
quote:
6s.gif Op maandag 3 september 2012 22:18 schreef Hyman het volgende:

[..]

Haters gaan haten.
Stiekem is de TT een vermomde volvo. Maar dat weten alleen de eckte bazen.
Die intercooler verraadt wel een en ander.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  maandag 3 september 2012 @ 22:20:12 #15
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_116365599
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:17 schreef Mikkie het volgende:
Als reactie op de S40-verkoop:
Probleem is ook dat 't model inmiddels alweer uit 1996 stamt en mensen liever de MKII kopen van 2004. Al vindt ik de Phase II (of III) wel een stuk mooier dan die facelift, maar soit. De 2.0D van de MKII is dan wel weer een goede en fijne motor.
Ik had wel de phase 2. Wss bedoel je de nieuwere.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_116365603
Wacht, de TT... Ik vat m.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_116365633
Ben ook bang dat er te veel S40's en V40's op de markt zijn waardoor ze niet meer aantrekkelijk zijn om te verkopen, restwaarde nihil. En 't zijn van de basisdiesels. De sterkste heeft 115pk! Kom op zeg, de zwakste BMW-diesel had dat al.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  maandag 3 september 2012 @ 22:21:41 #18
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_116365677
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 22:19 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Die intercooler verraadt wel een en ander.


Uit een 960 volgens mij.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_116365680
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 22:20 schreef Hyman het volgende:

[..]

Ik had wel de phase 2. Wss bedoel je de nieuwere.
De MKII is de nieuwe (vanaf 2004), jij had de Phase II, I know. Phase III bestaat officieel niet, is weer de facelift van de Phase II. Om het overzichtelijk te houden :').
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_116365692
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:20 schreef Mikkie het volgende:
Ben ook bang dat er te veel S40's en V40's op de markt zijn waardoor ze niet meer aantrekkelijk zijn om te verkopen, restwaarde nihil. En 't zijn van de basisdiesels. De sterkste heeft 115pk! Kom op zeg, de zwakste BMW-diesel had dat al.
Maar waarschijnlijk boeit dat de gemiddelde V40/S40 koper ook niet. Je moet wel rekening houden met je doelgroep. Die is heel anders dan bij een BMW.
pi_116365698
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:20 schreef Mikkie het volgende:
Ben ook bang dat er te veel S40's en V40's op de markt zijn waardoor ze niet meer aantrekkelijk zijn om te verkopen, restwaarde nihil. En 't zijn van de basisdiesels. De sterkste heeft 115pk! Kom op zeg, de zwakste BMW-diesel had dat al.
Een 115pk diesel is vlot zat hoor :P.. En je kan met het geld wat je bespaard op een BMW er mogelijk wel leuke modificaties op uitvoeren :9
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  maandag 3 september 2012 @ 22:22:51 #22
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_116365737
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 22:21 schreef Hyman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Uit een 960 volgens mij.
Ik word een beetje opgewonden van die spruitstukken :@
En van die motor in de enige juiste configuratie, lengterichting, in de motorruimte.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_116365739
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:18 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

130.. Dat mag toch tegenwoordig? :D..
Dat betekent 170 binnen Mulder. Best prima. Alleen jammer dat de snelheden zo fluctueren dat je érg goed moet opletten dat je niet toevallig +50 doet omdat het ineens een 120-stuk is.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_116365744
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:22 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Een 115pk diesel is vlot zat hoor :P.. En je kan met het geld wat je bespaard op een BMW er mogelijk wel leuke modificaties op uitvoeren :9
Nouja echt snel ga je er ook niet mee zijn :P
pi_116365766
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 22:21 schreef Hyman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Uit een 960 volgens mij.
Jup, 960 blok. Alleen dan wel andere inlaat en uitlaat :P..
Waarom die open distributie eigenlijk, lijkt mij niks.. Zie je bij de 740's ook nog wel eens in de "scene".
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_116365856
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 22:22 schreef H-D het volgende:

[..]

Nouja echt snel ga je er ook niet mee zijn :P
Snel genoeg om de meeste mensen te snel af te zijn ;). Kan met een 75 pk Astra nog prima meekomen. Stiekem best grappig om met 160 langs een Panamera te jagen die achter een vrachtwagen loopt te slipstreamen :')
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_116365880
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 22:21 schreef H-D het volgende:

[..]

Maar waarschijnlijk boeit dat de gemiddelde V40/S40 koper ook niet. Je moet wel rekening houden met je doelgroep. Die is heel anders dan bij een BMW.
Mja, weeknie. Een 150pk-diesel erin en de Phase II was voor mij twee jaar terug een serieuze kandidaat geweest.
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:22 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Een 115pk diesel is vlot zat hoor :P.. En je kan met het geld wat je bespaard op een BMW er mogelijk wel leuke modificaties op uitvoeren :9
Ik vind 160pk nu ook wel vlot zat meestal, maar meer is altijd leuker :P. Af en toe wat extra vermogen zou fijn zijn, al mag ik niet klagen.
En da's waar, een BMW is niet goedkoop. En zo achterlijk veel kost een BMW nou ook weer niet. Er zijn wat specifieke slijtagedelen, maar over het algemeen ben ik m'n geld vooral kwijt aan zaken die je met elke (diesel)auto wel hebt. Beurtjes (olie + filters), banden, gloeibougietjes, blokken + schijven, dat soort spul. Dat ben je bij Volvo ook kwijt, en zo ontzettend veel zullen de onderdeelprijzen niet verschillen.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_116366003
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:25 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Mja, weeknie. Een 150pk-diesel erin en de Phase II was voor mij twee jaar terug een serieuze kandidaat geweest.

[..]

Ik vind 160pk nu ook wel vlot zat, maar meer is altijd leuker :P.
En da's waar, een BMW is niet goedkoop. En zo achterlijk veel kost een BMW nou ook weer niet. Er zijn wat specifieke slijtagedelen, maar over het algemeen ben ik m'n geld vooral kwijt aan zaken die je met elke (diesel)auto wel hebt. Beurtjes (olie + filters), banden, gloeibougietjes, blokken + schijven, dat soort spul. Dat ben je bij Volvo ook kwijt, en zo ontzettend veel zullen de onderdeelprijzen niet verschillen.
Ja okay, meer is altijd leuker. Maar betekend niet dat minder niet toereikend genoeg is :P.. En elke auto heeft zijn slijtagepunten. Ben ik wel achter sinds het laatste jaar dat Landcruisers ook wel zo hun puntjes hebben.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_116366089
Daarom moet je ook niet te spastisch doen, elke auto heeft z'n punten.
Jullie zien me hier wel uit m'n pan gaan als de brandstofpomp het begeven heeft, dan ben ik eraan voor 1.500 euro :').

En 160pk is toereikend, ja. Maar toch, als het budgettair enigszins kan gaat de volgende over de 200pk en heeft een top tegen de 250 aan. Gewoon, omdat het kan :9. Niet omdat ik het zo vaak rij, maar omdat ik nu rond de 200 meestal niet tot de max trap, maar eigenlijk nog wel wat sneller wil :P
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_116366135
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:25 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Snel genoeg om de meeste mensen te snel af te zijn ;). Kan met een 75 pk Astra nog prima meekomen. Stiekem best grappig om met 160 langs een Panamera te jagen die achter een vrachtwagen loopt te slipstreamen :')
Nouja het houdt niet echt over :P maar je weet gewoon ook dat je weg bent zodra de meeste auto's ook maar iets van echt moeite gaan doen. En dat wil ik niet :P

Al moet je wel iets heel gaafs hebben om een Panamera te outrunnen :+
pi_116366166
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:28 schreef Mikkie het volgende:
Daarom moet je ook niet te spastisch doen, elke auto heeft z'n punten.
Jullie zien me hier wel uit m'n pan gaan als de brandstofpomp het begeven heeft, dan ben ik eraan voor 1.500 euro :').
Hehe, dat zijn bedragen die bij Landcruisers regelmatig onder de factuur van een beurtje staan geloof ik..
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_116366173
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:27 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ja okay, meer is altijd leuker. Maar betekend niet dat minder niet toereikend genoeg is :P.. En elke auto heeft zijn slijtagepunten. Ben ik wel achter sinds het laatste jaar dat Landcruisers ook wel zo hun puntjes hebben.
Maar minder is gewoon niet leuk :@ :P
pi_116366240
Enneh ik wil gewoon een wolf in schaapskleren. V70 T5 of iets in die richting. Kun je nog veel modificaties op loslaten O-)
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_116366253
Maar dan rij je ook een Land Cruiser, daar mag je dat verwachten. Ik vind 300 euro voor een beurtje al achterlijk veel, daarom doe ik het zelf.

Maar laatst moest er een nieuwe veer op en een nieuw brandstoffilter, samen gewoon 200 euro inclusief montage. Dat gaat nergens over. Alleen ik heb op dit moment geen klusruimte en ben dagelijks afhankelijk van m'n auto, dus tijd om te hobby'en en iets te verprutsen heb ik niet, want dan heb ik de volgende dag een vervoersprobleem. Anders ging ik nog veel meer zelf doen...
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_116366320
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Enneh ik wil gewoon een wolf in schaapskleren. V70 T5 of iets in die richting. Kun je nog veel modificaties op loslaten O-)
Of een T6 in de nieuwe V70. Maar voor wolf in schaapskleren wil ik een XJ O+
pi_116366364
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:31 schreef Mikkie het volgende:
Maar dan rij je ook een Land Cruiser, daar mag je dat verwachten. Ik vind 300 euro voor een beurtje al achterlijk veel, daarom doe ik het zelf.

Maar laatst moest er een nieuwe veer op en een nieuw brandstoffilter, samen gewoon 200 euro inclusief montage. Dat gaat nergens over. Alleen ik heb op dit moment geen klusruimte en ben dagelijks afhankelijk van m'n auto, dus tijd om te hobby'en en iets te verprutsen heb ik niet, want dan heb ik de volgende dag een vervoersprobleem. Anders ging ik nog veel meer zelf doen...
Ja maar mensen denken dat een Landcruiser wel feilloos is omdat Toyota enzo. Maar zijn vaak genoeg hokken tegengekomen die gewoon slecht onderhoud hebben gehad.. Kun je de remklauwen rondom gaan reviseren, wiellagers, etc, etc.. Het zijn goede auto's mits goed onderhouden. En laten ze nou wat extra onderhoudspuntjes hebben dan een reguliere personenauto :')
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_116366495
Doordat ze ook stevig gebruikt worden door sommige bezitters :)

Geen enkele auto is feilloos, ook de 'betrouwbare' Jappen gaan wel eens stuk. En Duitse degelijkheid gaat ook echt niet altijd op. De auto's die het lang volhouden, zijn de auto's die gewoon het benodigde onderhoud op tijd krijgen, en daar investeer je in. Wil je dat niet, dan moet je geen auto rijden.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_116366560
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:36 schreef Mikkie het volgende:
Doordat ze ook stevig gebruikt worden door sommige bezitters :)

Geen enkele auto is feilloos, ook de 'betrouwbare' Jappen gaan wel eens stuk. En Duitse degelijkheid gaat ook echt niet altijd op. De auto's die het lang volhouden, zijn de auto's die gewoon het benodigde onderhoud op tijd krijgen, en daar investeer je in. Wil je dat niet, dan moet je geen auto rijden.
Eigenlijk wel inderdaad. Dat laatste.
pi_116366603
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:36 schreef Mikkie het volgende:
Doordat ze ook stevig gebruikt worden door sommige bezitters :)

Geen enkele auto is feilloos, ook de 'betrouwbare' Jappen gaan wel eens stuk. En Duitse degelijkheid gaat ook echt niet altijd op. De auto's die het lang volhouden, zijn de auto's die gewoon het benodigde onderhoud op tijd krijgen, en daar investeer je in. Wil je dat niet, dan moet je geen auto rijden.
Zeer stevig. Vooral de reisauto's en de auto's die bedrijfsmatig worden gebruikt. Sommigen hebben een vangmuil achterop met een compressor onder de motorkap voor luchtremmen. Die trekken dan wel ietsjes meer dan 3500 kg O-)
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_116366663
En moet zeggen dat mijn auto ook niet het beste onderhouden word :P.. Maarja er word wel zo af en toe aandacht aan besteed als iets weer weigert :')
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_116366760
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:39 schreef Sjoegerd het volgende:
En moet zeggen dat mijn auto ook niet het beste onderhouden word :P.. Maarja er word wel zo af en toe aandacht aan besteed als iets weer weigert :')
Je had pas toch nog vanalles gedaan :P
pi_116366801
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 22:41 schreef H-D het volgende:

[..]

Je had pas toch nog vanalles gedaan :P
Ja andere remklauw er onder en maar gelijk even de blokken er uit gehad en de glijvlakken en pennen opnieuw ingevet. Maar dat moest omdat die remklauw vast zat :P
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_116366982
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:42 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ja andere remklauw er onder en maar gelijk even de blokken er uit gehad en de glijvlakken en pennen opnieuw ingevet. Maar dat moest omdat die remklauw vast zat :P
Oh oke :P mja wel relax natuurlijk dat je het allemaal zelf kan.
  maandag 3 september 2012 @ 22:46:31 #44
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_116366990
Vandaag de 206 over de 140.000 km gereden! ;(
pi_116367056
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 22:46 schreef H-D het volgende:

[..]

Oh oke :P mja wel relax natuurlijk dat je het allemaal zelf kan.
Krikje er onder.. Lastigste was de bouten los te krijgen van de klauw. Moesten we nog een dop 18 en een Torxdop voor halen..
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_116367084
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:46 schreef Goddelijker het volgende:
Vandaag de 206 over de 140.000 km gereden! ;(
Hoeveel had ie toen je 'm kocht? :P
pi_116367125
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:47 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Krikje er onder.. Lastigste was de bouten los te krijgen van de klauw. Moesten we nog een dop 18 en een Torxdop voor halen..
Ik kan dat soort stuff allemaal niet zelf hr :@ :P
  maandag 3 september 2012 @ 22:48:50 #48
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_116367130
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 22:48 schreef H-D het volgende:

[..]

Hoeveel had ie toen je 'm kocht? :P
87.000, 3 jaar en 4 maanden geleden.
pi_116367152
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:39 schreef Sjoegerd het volgende:
En moet zeggen dat mijn auto ook niet het beste onderhouden word :P.. Maarja er word wel zo af en toe aandacht aan besteed als iets weer weigert :')
Mja, ik doe ook niet aan uitgebreid preventief onderhoud ofzo hoor. Wat moet, dat moet. Beurtjes op tijd en wat kapot is, is kapot. Heb ik er last van of moet 't voor de auto gerepareerd worden, dan doe ik dat. Moet 't voor de APK, dan doe ik dat. Is het niet per se nodig, dan ga ik geen geld weggooien.

Zo is als sinds aankoop m'n olieniveausensor kapot. Dat laat ik lekker zo. Een nieuwe kost 100 à 150 euro en ik check elke weken toch het oliepeil zelf. Al is 't maar voor de zekerheid, omdat zo'n lampje ook gewoon kapot kan (heeft familie al eens gehad, hele motor in de soep :')).
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_116367156
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 22:48 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

87.000, 3 jaar en 4 maanden geleden.
Goed bezig :P heb je 'm al lang dan :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')