Jup, let ook op uit en thuis, kan het verschil zijn tussen lag en geen lag.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:17 schreef n0ir het volgende:
[..]
Oh de poulefase is maar 1 potje? easy
Godver lig net in bed hahaquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:15 schreef n0ir het volgende:
Iwan als je wil kunnen we nu wel effe onze potjes spelen
Sorry, ik ben geen expert in comedies.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, die lijkt me juist echt slecht.
laat dan maar broo komt wel, ik Whatsapp Pascal z'n vader (hoofd commissie wedstrijdschema's) wel effe.quote:
Stond erbij en ik zou het bijna geloven maar hij was beter dan sommige ripsquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
720p cam versie, ik moest even lachen.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:18 schreef n0ir het volgende:
[..]
laat dan maar broo komt wel, ik Whatsapp Pascal z'n vader (hoofd commissie wedstrijdschema's) wel effe.
owja?quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jup, let ook op uit en thuis, kan het verschil zijn tussen lag en geen lag.
Kan ligend niet FIFAenquote:
Maakt niet uit, maar het blijft gewoon een cam.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stond erbij en ik zou het bijna geloven maar hij was beter dan sommige rips
Hahahahahahahahahaahahahah ik bedoel als je richting de tv ligt , op je buik dusquote:
Hoe dan? Friendly games gaan altijd zo stroef bij mij en incidenteel lopen ze lekker.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, tenzij je tegenstander aan het uploaden is.
Degene die thuis speelt (de invite stuurt bij een friendly) is de Host, moet je ervoor zorgen dat de persoon met het beste internet daar zit voor een zo soepel mogelijk lopende spelervaring.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:24 schreef laucas het volgende:
[..]
Hoe dan? Friendly games gaan altijd zo stroef bij mij en incidenteel lopen ze lekker.
Jij zit echt in de 1e/2e klas fasequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |