Jup, let ook op uit en thuis, kan het verschil zijn tussen lag en geen lag.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:17 schreef n0ir het volgende:
[..]
Oh de poulefase is maar 1 potje? easy
Godver lig net in bed hahaquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:15 schreef n0ir het volgende:
Iwan als je wil kunnen we nu wel effe onze potjes spelen
Sorry, ik ben geen expert in comedies.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, die lijkt me juist echt slecht.
laat dan maar broo komt wel, ik Whatsapp Pascal z'n vader (hoofd commissie wedstrijdschema's) wel effe.quote:
Stond erbij en ik zou het bijna geloven maar hij was beter dan sommige ripsquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
720p cam versie, ik moest even lachen.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:18 schreef n0ir het volgende:
[..]
laat dan maar broo komt wel, ik Whatsapp Pascal z'n vader (hoofd commissie wedstrijdschema's) wel effe.
owja?quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jup, let ook op uit en thuis, kan het verschil zijn tussen lag en geen lag.
Kan ligend niet FIFAenquote:
Maakt niet uit, maar het blijft gewoon een cam.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stond erbij en ik zou het bijna geloven maar hij was beter dan sommige rips
Hahahahahahahahahaahahahah ik bedoel als je richting de tv ligt , op je buik dusquote:
Hoe dan? Friendly games gaan altijd zo stroef bij mij en incidenteel lopen ze lekker.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, tenzij je tegenstander aan het uploaden is.
Degene die thuis speelt (de invite stuurt bij een friendly) is de Host, moet je ervoor zorgen dat de persoon met het beste internet daar zit voor een zo soepel mogelijk lopende spelervaring.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:24 schreef laucas het volgende:
[..]
Hoe dan? Friendly games gaan altijd zo stroef bij mij en incidenteel lopen ze lekker.
Jij zit echt in de 1e/2e klas fasequote:
Hahhahahahaha Nectar heldquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:41 schreef pascal08 het volgende:
Ik nomineer deze pagina tot beste FOK! FUT 12 pagina van dit jaar: [FIFA 12: FUT] #477: Harregarretje
quote:Op maandag 30 april 2012 02:08 schreef Nectar het volgende:
[..]
gierige kk aap -_-
je hebt 500k en dan wil je alleen 50k geven aan mij
Hahahah dat was baas.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:41 schreef pascal08 het volgende:
Ik nomineer deze pagina tot beste FOK! FUT 12 pagina van dit jaar: [FIFA 12: FUT] #477: Harregarretje
Nog afhankelijker van de aanvoer dan RvPquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:50 schreef Kamikazie het volgende:
Ik presteer gewoon bij clubs. Daar gaat het om!
Goals zijn goals.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:51 schreef n0ir het volgende:
[..]
Nog afhankelijker van de aanvoer dan RvP
Jij hebt genoeg coins met je uber team.quote:
Dat begreep ik al. Het blijft toch random hoe lekker het allemaal loopt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:26 schreef n0ir het volgende:
[..]
Degene die thuis speelt (de invite stuurt bij een friendly) is de Host, moet je ervoor zorgen dat de persoon met het beste internet daar zit voor een zo soepel mogelijk lopende spelervaring.
Pascal had toch niet gewonnenquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:55 schreef laucas het volgende:
[..]
Jij hebt genoeg coins met je uber team.
jajohquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:57 schreef n0ir het volgende:
[..]
Pascal had toch niet gewonnen [ afbeelding ]
Ik wil nog een eredivisie team erbij maken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:55 schreef laucas het volgende:
[..]
Jij hebt genoeg coins met je uber team.
Had je maar besnorde koreanen moeten kopen!1quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wil nog een eredivisie team erbij maken.
koop maar coinsquote:Op dinsdag 4 september 2012 01:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wil nog een eredivisie team erbij maken.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:04 schreef Kamikazie het volgende:
Geef messi anders aan mij, ik ben al 11 maanden arm op FUT.
lijkt me helderquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:10 schreef laucas het volgende:
big Giveaway
Wat je moet doen: koop de 5 lelijkste Koreanen met een snor en ik kies de beste.
Jij krijgt niks. n0ir is de enige die serieus die kutkoreanen heeft gekocht, dus hij is de enige die het zou verdienen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:04 schreef Kamikazie het volgende:
Geef messi anders aan mij, ik ben al 11 maanden arm op FUT.
Contest is al gesloten, je bent 3 dagen te laat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:05 schreef Kamikazie het volgende:
Mannelijke of vrouwelijke koreanen?
Godver, ik moest toch lachen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:08 schreef Kamikazie het volgende:
Waar heb jij die koreanen gekocht dan cr00kk? En komen ze met de boot of het vliegtuig?
Neem ze gewoon mee vanaf Schiphol als ik er een paar zie lopen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:08 schreef Kamikazie het volgende:
Waar heb jij die koreanen gekocht dan cr00kk? En komen ze met de boot of het vliegtuig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |