40 miljoen voor een non shinyquote:Op maandag 3 september 2012 22:27 schreef Tim86 het volgende:
Witsel naar Zenit ook rond..40 miljoen maar.
Ze hebben wel zijn IF gehaald natuurlijk..die was gepricefixed, maar dat wil niet zeggen dat je het ook moet betalenquote:
Eindelijk een belg in een andere compo. Goed voor de hybridsquote:Op maandag 3 september 2012 22:27 schreef Tim86 het volgende:
Witsel naar Zenit ook rond..40 miljoen maar.
Had mrAlex dus toch gelijk.quote:Op maandag 3 september 2012 22:31 schreef Tim86 het volgende:
Junky XL naar Fener is ook rond.
[ afbeelding ]
Heb ik even gemist, maar deze hing al wel een paar dagen in de lucht geloof ik. Bij Porto was het echt een baas..zonde dat hij al naar Fener gaat..had hem liever nog in een fatsoenlijke competitie gezien.quote:
Ik zie moutinho ook nog naar Rusland of Turkije gaanquote:Op maandag 3 september 2012 22:31 schreef Tim86 het volgende:
Junky XL naar Fener is ook rond.
[ afbeelding ]
Mijn papa werkt bij de mcDonalds!quote:Op maandag 3 september 2012 20:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Mijn oom werkt bij EA sports benelux, heb hem net gewhatsappt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat worden wel competities om rekening mee te houden. Als je ziet hoeveel geld er bijvoorbeeld in de Russische competitie omgaat...quote:Op maandag 3 september 2012 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb ik even gemist, maar deze hing al wel een paar dagen in de lucht geloof ik. Bij Porto was het echt een baas..zonde dat hij al naar Fener gaat..had hem liever nog in een fatsoenlijke competitie gezien.
Dan wordt het een bruut RPL team, ook leuk toch?quote:Op maandag 3 september 2012 22:48 schreef DutchSL het volgende:
Mijn plan voor een bruut Liga Portuguesa team kan dus ook de ijskast in.
Dzagoev - Eto'o / Rondon - Hulkquote:
Iturbe RWquote:Op maandag 3 september 2012 22:48 schreef DutchSL het volgende:
Mijn plan voor een bruut Liga Portuguesa team kan dus ook de ijskast in.
Als hij dezelfde soort stats krijgt.quote:
Daar wilde ik een 4-2-2-2 van maken met Danny en Carlos Eduardo.quote:Op maandag 3 september 2012 22:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan wordt het een bruut RPL team, ook leuk toch?
Geen LW toch?quote:
Ik hoop dat ze Danny niet downgraden na zijn langdurige blessurequote:Op maandag 3 september 2012 22:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Daar wilde ik een 4-2-2-2 van maken met Danny en Carlos Eduardo.
Ik geloof niet elke stat die daar vermeld wordtquote:Op maandag 3 september 2012 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen LW toch?
Ook niet echt de stats ervoor.
[ afbeelding ]
Beide gehad dit jaar, maar ik vond Gonzalez echt zoooooooooo veel beter.quote:
hard voor jequote:Op maandag 3 september 2012 22:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Na 2 maanden weer eens voor 0:00 naar bed, leuk
Verander dan meteen Ronnie naar de PSG versie en TOTY Ibra als spitsquote:
Ga weeeeegquote:
Hoezo Ronnie PSG?quote:Op maandag 3 september 2012 23:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verander dan meteen Ronnie naar de PSG versie en TOTY Ibra als spits
Hij heeft ruzie met Real en schijnbaar heeft PSG direct een bod neergelegd van 85 miljoenquote:
Transfermarkt is toch gesloten in Europa ?quote:Op maandag 3 september 2012 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft ruzie met Real en schijnbaar heeft PSG direct een bod neergelegd van 85 miljoen![]()
In Frankrijk niet toch? Vd Wiel is ook pas vandaag rondgemaakt volgens mij.quote:Op maandag 3 september 2012 23:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Transfermarkt is toch gesloten in Europa ?
PSG moet zeker 10 man uit hun huidige selectie weghalen om een 1e team + wissels ( die wat kunnen inbrengen ) over te houdenquote:Op maandag 3 september 2012 23:16 schreef Kamikazie het volgende:
PSG kan zijn salaris nooit betalen met dat fiscale klimaat in frankrijk
Ik snap het allemaal niet meerquote:Op maandag 3 september 2012 23:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In Frankrijk niet toch? Vd Wiel is ook pas vandaag rondgemaakt volgens mij.
Frankrijk t/m 4equote:Op maandag 3 september 2012 23:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In Frankrijk niet toch? Vd Wiel is ook pas vandaag rondgemaakt volgens mij.
Geen Pastorequote:Op maandag 3 september 2012 23:18 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat er nog aan te denken om een aantal spelers van PSG te gaan pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |