Ik geloof niet elke stat die daar vermeld wordtquote:Op maandag 3 september 2012 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen LW toch?
Ook niet echt de stats ervoor.
[ afbeelding ]
Beide gehad dit jaar, maar ik vond Gonzalez echt zoooooooooo veel beter.quote:
hard voor jequote:Op maandag 3 september 2012 22:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Na 2 maanden weer eens voor 0:00 naar bed, leuk
Verander dan meteen Ronnie naar de PSG versie en TOTY Ibra als spitsquote:
Ga weeeeegquote:
Hoezo Ronnie PSG?quote:Op maandag 3 september 2012 23:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verander dan meteen Ronnie naar de PSG versie en TOTY Ibra als spits
Hij heeft ruzie met Real en schijnbaar heeft PSG direct een bod neergelegd van 85 miljoenquote:
Transfermarkt is toch gesloten in Europa ?quote:Op maandag 3 september 2012 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft ruzie met Real en schijnbaar heeft PSG direct een bod neergelegd van 85 miljoen![]()
In Frankrijk niet toch? Vd Wiel is ook pas vandaag rondgemaakt volgens mij.quote:Op maandag 3 september 2012 23:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Transfermarkt is toch gesloten in Europa ?
PSG moet zeker 10 man uit hun huidige selectie weghalen om een 1e team + wissels ( die wat kunnen inbrengen ) over te houdenquote:Op maandag 3 september 2012 23:16 schreef Kamikazie het volgende:
PSG kan zijn salaris nooit betalen met dat fiscale klimaat in frankrijk
Ik snap het allemaal niet meerquote:Op maandag 3 september 2012 23:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In Frankrijk niet toch? Vd Wiel is ook pas vandaag rondgemaakt volgens mij.
Frankrijk t/m 4equote:Op maandag 3 september 2012 23:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In Frankrijk niet toch? Vd Wiel is ook pas vandaag rondgemaakt volgens mij.
Geen Pastorequote:Op maandag 3 september 2012 23:18 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat er nog aan te denken om een aantal spelers van PSG te gaan pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |