Een user met gevoel voor humor.quote:
Daar gebruik ik de PI niet voor.quote:Op maandag 3 september 2012 18:30 schreef dawg het volgende:
air niet zo zuur kijken. had het in mijn post erbij gezet.
oh. jaloers?quote:Op maandag 3 september 2012 18:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar gebruik ik de PI niet voor.Slechts ter ondersteuning van het commentaar op T. aangezien zij zich door het matras laat trekken zonder dat ze verliefd is. Dat kan toch niet.
Helaas voor jou, je moet!quote:
Dat is niet hetzelfde als daten, he? Dan ja.quote:
Als ik je betaal niet.quote:Op maandag 3 september 2012 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde als dagen, he? Dan ja.
Nee hoor, ik steek de moraalridders hier graag een hart onder de riem. Voor de rest gaat T. haar goddelijke gang maar.quote:Op maandag 3 september 2012 18:34 schreef dawg het volgende:
oh. jaloers?
ik heb het namelijk al lang geleden 'opgegeven'.
nu eten. adiosssss.
Bespaar je het geld. Rechtsgeldigheid van zo'n ding is nihil.quote:Op maandag 3 september 2012 18:40 schreef Tegan het volgende:
Hm, ik wil eigenlijk ook niet trouwen. Althans, niet het feest enzo. Samenlevingscontract enzo lijkt me wel erg handig.
Vastigheid als gevolg van een relatie is sowieso een illusie. Als je geen vastigheid wil kun je beter met elkaar trouwen dan samen een huis kopen. In het laatste geval kun je stukken lastiger van elkaar af.quote:Op maandag 3 september 2012 18:46 schreef Tegan het volgende:
Maar het lijkt me wel mooi om gewoon forever verloofd te zijn. Wel de intentie, niet de vastigheid.
Vandaar dat je iedere nieuwe poster van het vrouwelijk geslacht probeert te verleiden tot een date.quote:
I know. Daarom zou ik me ook niet op die manier binden.quote:Op maandag 3 september 2012 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vastigheid als gevolg van een relatie is sowieso een illusie. Als je geen vastigheid wil kun je beter met elkaar trouwen dan samen een huis kopen. In het laatste geval kun je stukken lastiger van elkaar af.
Antwoorden op wat?quote:Op maandag 3 september 2012 19:33 schreef Cue_ het volgende:
Airwin doe es antwoorden aangezien jij TS bent!
FF tellen:quote:Op maandag 3 september 2012 19:35 schreef Cue_ het volgende:
hoeveel dates totdat er getrouwd dient te worden.
Nee, want wij hebben nog niet gedate.quote:Op maandag 3 september 2012 19:35 schreef Godtje het volgende:
Zijn wij al 10 jaar bij elkaar op FOK! dan moeten we ook trouwen!
geen date met de man in kwestie?quote:Op maandag 3 september 2012 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FF tellen:
- Eentje met de ambtenaar van de burgerlijke stand
- Eentje met de dominee
- Eentje met de eigenaar van de feestlocatie
Drie dus!
Die is natuurlijk ook bij die drie dates.quote:
geen 1 op 1 date?quote:Op maandag 3 september 2012 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is natuurlijk ook bij die drie dates.
Ik heb nog evenquote:Op maandag 3 september 2012 19:36 schreef KomtTijd... het volgende:
OMG ik ben ook bijna 10 jaar op Fok
De huwelijksnacht.quote:
Mijn regels zijn het niet, ik vertel alleen hoe het hoort.quote:Op maandag 3 september 2012 19:41 schreef Cue_ het volgende:
Gelukkig houd ik mij niet aan die stomme regels van jou
Aah ik wijk van de norm af. Doe ik dat ook eensquote:Op maandag 3 september 2012 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn regels zijn het niet, ik vertel alleen hoe het hoort.
quote:Op maandag 3 september 2012 19:51 schreef Bengeltje het volgende:
Zijn er weer mensen hier aan het daten??
Niet onderlingquote:Op maandag 3 september 2012 19:51 schreef Bengeltje het volgende:
quote:Op maandag 3 september 2012 19:51 schreef Bengeltje het volgende:
quote:Op maandag 3 september 2012 20:00 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn vast lekkere fokkers. Wij zitten immers ook op Fok.
ik ken er wel 1quote:Op maandag 3 september 2012 20:00 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn vast lekkere fokkers. Wij zitten immers ook op Fok.
Met medefokkers bedoelde ik, liefst uit dit topic.quote:
Waarom moet je dat thuis uitleggen?quote:Op maandag 3 september 2012 20:04 schreef CherryLips het volgende:
Ja, hoe leg je dat thuis uiten dan elkaars post history uitpluizen
Dan nee.quote:Op maandag 3 september 2012 20:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met medefokkers bedoelde ik, liefst uit dit topic.
Niet helemaal danquote:Op maandag 3 september 2012 20:07 schreef Bengeltje het volgende:
Met medefokkers bedoelde ik, liefst uit dit topic.
Er zitten best leuke tussen, maar het gaat om de klik natuurlijk.quote:
Internet, dat is tegenwoordig toch niet meer zo vreemd?quote:
Ongetwijfeld zitten er heel veel leuke tussen en heel veel waar ik een klik mee heb. Maar dan nog, eng.quote:Op maandag 3 september 2012 20:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er zitten best leuke tussen, maar het gaat om de klik natuurlijk.
[..]
Internet, dat is tegenwoordig toch niet meer zo vreemd?
Hier is dat nog raar. Nou ja, m'n broer kent zijn vriendin ook van internet, maar sommige familieleden vinden het nog wel raar dat je niet in het dagelijks leven iemand bent tegengekomen.quote:Op maandag 3 september 2012 20:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er zitten best leuke tussen, maar het gaat om de klik natuurlijk.
[..]
Internet, dat is tegenwoordig toch niet meer zo vreemd?
dat ligt meer aan jouw familiequote:Op maandag 3 september 2012 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier is dat nog raar. Nou ja, m'n broer kent zijn vriendin ook van internet, maar sommige familieleden vinden het nog wel raar dat je niet in het dagelijks leven iemand bent tegengekomen.
kloptquote:Op maandag 3 september 2012 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
Wel een medefokker, maar niet uit dit topic?
Ja dat kan heel goedquote:Op maandag 3 september 2012 20:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat ligt meer aan jouw familie
Dat is, zoals ze dat zo mooi noemen, hun probleem. Ze mogen van mij tenslotte best naar de 21e eeuw komen als ze dat zouden willen.quote:
Stap 1 is toegeven dat je een probleem hebtquote:
Stap twee is de schuld afschuiven.quote:Op maandag 3 september 2012 20:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Stap 1 is toegeven dat je een probleem hebt.
ja mijn vriendje zou me helpen maar die heeft geen zin omdat het zo'n k*topdracht isquote:Op maandag 3 september 2012 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stap twee is de schuld afschuiven.
aah maar ik ben nu al heel nieuwsgierig!quote:Op maandag 3 september 2012 20:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wordt vast wel een keer vertelt. Maar nu nog niet
Traditioneel was het geloof ik je lot in handen van een hogere macht leggen. Jouw versie is wel lekker kortquote:Op maandag 3 september 2012 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst date 2 maar afwachtenquote:Op maandag 3 september 2012 20:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aah maar ik ben nu al heel nieuwsgierig!
Komt op hetzelfde neer.quote:Op maandag 3 september 2012 20:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Traditioneel was het geloof ik je lot in handen van een hogere macht leggen. Jouw versie is wel lekker kort.
quote:Op maandag 3 september 2012 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
* aandacht geeft *quote:Op maandag 3 september 2012 20:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar zou ik onderhand bekend om moeten zijn.
...van 34 euro.quote:Op maandag 3 september 2012 21:25 schreef rhubarbje het volgende:
jemig ik heb nu al 4 keer een afwas gedaan![]()
ook natuurlijk omdat de vaatwasser nog vol zat maar ik ben het wel beu al
terwijl er minstens nog 2 gedaan moeten wordenen dan morgen weer van het begin af aan
serieus als blijkt dat dat ding niet gemaakt kan worden ga ik dit weekend nog een nieuwe halen
oooh wat liefquote:Op maandag 3 september 2012 21:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Je mag je vaat ook wel een keer hier in de vaatwasser zetten.
KT is ook bereid om te betalen voor seks, vertelde hij eerder tegen Samzz. Wie weet kun je zo een nieuwe vaatwasser bij elkaar neuken.quote:Op maandag 3 september 2012 21:44 schreef rhubarbje het volgende:
ja dat is nog wel een klein probleem he...
misschien kan ik de kat verkopen
dawas alleen om niet te hoeven trouwen.quote:Op maandag 3 september 2012 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
KT is ook bereid om te betalen voor seks, vertelde hij eerder tegen Samzz. Wie weet kun je zo een nieuwe vaatwasser bij elkaar neuken.
Dat had je beter kunnen vertellen na het neuken. Nu verspeel je bij voorbaat je kansen.quote:Op maandag 3 september 2012 21:53 schreef KomtTijd... het volgende:
dawas alleen om niet te hoeven trouwen.
Voor een goed potje sex wil ik best een keer afwassenquote:Op maandag 3 september 2012 21:55 schreef rhubarbje het volgende:
jammer, anders was het wel een optie
ik haat afwassen meer dan sex
dat vind ik een slechte dealquote:Op maandag 3 september 2012 21:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor een goed potje sex wil ik best een keer afwassen
Je mag onderop.quote:Op maandag 3 september 2012 21:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat vind ik een slechte deal
dan doe ik alsnog het meeste werk
oke voor 3x de vaat dan?quote:
Het wordt inmiddels een beetje ongeloofwaardig...quote:
Wie? KT?quote:Op maandag 3 september 2012 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het wordt inmiddels een beetje ongeloofwaardig...
quote:
GMTA... Neuken?quote:
Ranzige beelden van CL.quote:Op maandag 3 september 2012 22:24 schreef CherryLips het volgende:
Stichting De rode draad
Ik krijg echt een ranzig beeld van een vies tampontouwtje.
quote:Op maandag 3 september 2012 22:24 schreef CherryLips het volgende:
Stichting De rode draad
Ik krijg echt een ranzig beeld van een vies tampontouwtje.
Langharig?quote:
Morgen laatste dag op kantoor voor de vakantie!quote:
Wauwquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben bijna een jaar het land niet uit geweest heur!
Niet uit Utrecht?quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:44 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Morgen laatste dag op kantoor voor de vakantie!.
Al valt er te discussieren of waar jij woont uberhaupt Nederland isquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Je was verdwaald?quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Nieuwegein is toch geen buitenland? Toch?
Mini-Marokko!quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al valt er te discussieren of waar jij woont uberhaupt Nederland is.
Pieperd, was sarcastisch bedoeld hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:09 schreef Q. het volgende:
[..]
De behoefte om weg te gaan is inmiddels aardig groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |