abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 september 2012 @ 18:37:38 #61
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116353666
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:36 schreef Evie het volgende:
O+ hij heeft gereageerd O+ Op de meest nutteloze vraag van allemaal zodat hij ook menselijk lijkt lief O+
Het is een robot?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_116353680
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 18:36 schreef STING het volgende:

[..]

:')
Politiek neem ik net zo serieus als de politici die het bedrijven. Ze zouden eens liefde moeten bedrijven of niet liegen in verkiezingstijd en ergens terecht voor staan en blijven staan O+
Zow :P
dus
pi_116353707
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 18:36 schreef dawg het volgende:

[..]

neuken?
Nee dank je.. dat gaat niet zo makkelijk al ben ik blij dat je het firefly idee al overstegen bent en m dr niet gewoon in wilt jassen :P
dus
pi_116353715
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:38 schreef Evie het volgende:

[..]

Politiek neem ik net zo serieus als de politici die het bedrijven. Ze zouden eens liefde moeten bedrijven of niet liegen in verkiezingstijd en ergens terecht voor staan en blijven staan O+
Make love, not politics? :9
pi_116353743
quote:

[..]

Stonden ze maar eens terecht voor al dat falen. Op een mooi schavot.
pi_116353754
quote:

[..]

Ik wil misschien later nog wel politicus worden :{w
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_116353755
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 18:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Het is een robot?
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:38 schreef STING het volgende:

[..]

Make love, not politics? :9
Zeker.. maar dan wordt het robotseks :N
dus
  maandag 3 september 2012 @ 18:39:37 #68
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_116353757
quote:
17s.gif Op maandag 3 september 2012 18:36 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Jij niet dan Kaneel? Ik houd best wel van naturel, maar deze dingen kan ik echt wel waarderen. Vooral mascara vind ik echt bij iedereen mooi staan. Krijgt echt iedereen mooiere ogen van :D
Ik hou wel van naturel, opzich. En als je een vrouw hebt die pas knap is als ze make-up op heeft, is ze niet knap. Waarom zou je een vrouw daten die je niet knap vindt?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 3 september 2012 @ 18:39:39 #69
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_116353759
quote:
Politici liegen niet omdat ze slecht zijn, maar omdat ze zeggen wat kiezers willen horen. Wij zijn dus het probleem.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_116353762
Ik neem het ook niet al te serieus meer, al die kinderachtige debatten steeds.
Maar goed, toch morgen maar ff kijken naar het Carre debat en de stemwijzer invullen :7
  maandag 3 september 2012 @ 18:40:15 #71
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116353779
quote:

[..]

Ze zijn allemaal getrouwd hoor.
Alleen Kees van der Staaij en Arie Slob die consumeren hun huwelijk niet.
C'est la vie
pi_116353799
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2012 18:39 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik wil misschien later nog wel politicus worden :{w
Dan weet je wat je moet doen.. zoals in een kerk kinderen verwekken indoctrineren met jouw standpunt ^O^ En verder.. blijf bij je standpunt als je het een terecht standpunt vindt,.. ook in verkiezingstijd! O+
dus
pi_116353808
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:39 schreef Evie het volgende:

[..]

[..]

Zeker.. maar dan wordt het robotseks :N
O+
pi_116353810
quote:
99s.gif Op maandag 3 september 2012 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik hou wel van naturel, opzich. En als je een vrouw hebt die pas knap is als ze make-up op heeft, is ze niet knap. Waarom zou je een vrouw daten die je niet knap vindt?
Beetje rare redenering. Ze is wel knap, zij het met make-up. Hoe ze er zonder uit ziet maakt dan iets minder uit ;) Ik zie het probleem niet zo :7
pi_116353815
quote:
14s.gif Op maandag 3 september 2012 18:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Ze zijn allemaal getrouwd hoor.
Alleen Kees van der Staaij en Arie Slob die consumeren hun huwelijk niet.
Die hebben vroeger de priester heus wel gedaan hoor.
pi_116353840
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:40 schreef xFriendx het volgende:

[..]

:') Grefo's en priesters?
  maandag 3 september 2012 @ 18:41:45 #77
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116353846
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:40 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Toen waren ze toch niet getrouwd joh.
C'est la vie
  maandag 3 september 2012 @ 18:41:58 #78
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_116353855
quote:
17s.gif Op maandag 3 september 2012 18:40 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Beetje rare redenering. Ze is wel knap, zij het met make-up. Hoe ze er zonder uit ziet maakt dan iets minder uit ;) Ik zie het probleem niet zo :7
Kom je nou wel achter bob. :*
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 3 september 2012 @ 18:42:22 #79
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_116353874
quote:
99s.gif Op maandag 3 september 2012 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom zou je een vrouw daten die je niet knap vindt?
Omdat ze persoonlijkheid heeft? Intelligent is? Gevoel voor humor heeft? Rijke ouders?

Ik noem maar wat alternatieven.... :7
pi_116353890
quote:
4s.gif Op maandag 3 september 2012 18:39 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Politici liegen niet omdat ze slecht zijn, maar omdat ze zeggen wat kiezers willen horen. Wij zijn dus het probleem.
Ik wil heel niet horen dat ze hun standpunt verloochenen voor de kiezer. Als ze geen standpunt aan kunnen houden omdat ze zwichten voor het grootste deel van de kiezers is het bij voorbaat nutteloos om te stemmen, omdat je nooit echt zeker weet waar je op stemt.
Dacht dat je in Nederland op een partij met bepaald standpunt stemde en op basis daarvan werd bepaald wat het meest aangehangen standpunt is. In plaats van dat partijen willen anticiperen en zelf maar standpunten gaan draaien.
dus
pi_116353974
quote:
16-jarigen mogen een biertje drinken dus waarom zou je ze niet laten stemmen.
Say whut? :')
pi_116354031
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:44 schreef STING het volgende:

[..]

Ja daar ben ik ook nog wel een beetje verbaasd over. :')
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  maandag 3 september 2012 @ 18:46:41 #84
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_116354051
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:42 schreef Evie het volgende:
Ik wil heel niet horen dat ze hun standpunt verloochenen voor de kiezer. Als ze geen standpunt aan kunnen houden omdat ze zwichten voor het grootste deel van de kiezers is het bij voorbaat nutteloos om te stemmen, omdat je nooit echt zeker weet waar je op stemt.
Dacht dat je in Nederland op een partij met bepaald standpunt stemde en op basis daarvan werd bepaald wat het meest aangehangen standpunt is. In plaats van dat partijen willen anticiperen en zelf maar standpunten gaan draaien.
Je vertrouwen in de mensheid siert je. Verkiezingen zijn een populariteitswedstrijd. Kiezers kijken in de eerste plaats wat goed is voor henzelf, niet wat goed is voor het land. Daar pas je als politieke partij je verhaal op aan, anders heb je bij voorbaat verloren.

Als je standpunten wil weten, lees je een verkiezingsprogramma. Hoeveel mensen denk je doen dat? Mensen kijken naar een debat, doen de stemwijzer en bepalen op basis daarvan een stem. Met alle respect voor de stemwijzer, maar dat ding geeft echt niet aan waar een partij nou voor staat.
pi_116354090
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:44 schreef STING het volgende:

[..]

Zie mijn reactie er maar eens op :7
dus
pi_116354111
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:47 schreef Evie het volgende:

[..]

Ik zag hem al ja. Smartass :7
pi_116354121
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:47 schreef Evie het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of hij er op gaat reageren :P
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_116354159
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 18:46 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Je vertrouwen in de mensheid siert je. Verkiezingen zijn een populariteitswedstrijd. Kiezers kijken in de eerste plaats wat goed is voor henzelf, niet wat goed is voor het land. Daar pas je als politieke partij je verhaal op aan, anders heb je bij voorbaat verloren.

Als je standpunten wil weten, lees je een verkiezingsprogramma. Hoeveel mensen denk je doen dat? Mensen kijken naar een debat, doen de stemwijzer en bepalen op basis daarvan een stem. Met alle respect voor de stemwijzer, maar dat ding geeft echt niet aan waar een partij nou voor staat.
Als je ziet hoe snel die standpunten veranderen per partij kan ik er geen touw meer aan vastknopen. Allemaal voor de langstudeerdersboete. En in verkiezingstijd allemaal tegen. Rutte die openlijk liegt over de inhoud van zijn partijprogramma. Mensen die alleen af gaan op hoe iemand over de camera overkomt en zulks :N
dus
pi_116354233
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2012 18:36 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Weet ik maar maakt het de SP daarom niet nog belachelijker omdat ze een slechte oplossing aandragen die ook nog eens niet uitgevoerd kan worden? :')
gezien het feit dat de sp het esm niet steunt is dat statement helemaal niet zo raar vanuit de sp gezien. dus nee, dat maakt ze niet belachelijker. is gewoon een keuze.
pi_116354254
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:48 schreef Evie het volgende:

[..]

Als je ziet hoe snel die standpunten veranderen per partij kan ik er geen touw meer aan vastknopen. Allemaal voor de langstudeerdersboete. En in verkiezingstijd allemaal tegen. Rutte die openlijk liegt over de inhoud van zijn partijprogramma. Mensen die alleen af gaan op hoe iemand over de camera overkomt en zulks :N
Misschien komt dat nog wel een beetje uit vervlogen oertijden. Toen keek men vooral op tegen degene die het hardste kon brullen en de sterkste was door een ander z'n schedel kapot te knuppelen.

En wellicht gaat de politiek ook wel met z'n tijd mee. Lange stukken is vaak voor mensen niet interessant meer. Een tweet, krabbel of Facebook berichtje moet ook maar kort en bondig zijn anders ben je de mensen weer kwijt. Die willen ook niet meer horen dan simpele oneliners.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')