quote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Kunnen bepaalde NLers een voorbeeld aannemen.
Nee ja inderdaad ja volgensmij ook.quote:Op maandag 3 september 2012 17:50 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Nee, Ten Dam is de enige die boven verwachting presteert, Gesink valt tegen deze Vuelta.
Waar ik op doelde is dat Anton paar etappes geleden nog gekookt was, nu eindigt ie voor de Nederlanders en verbetert zichzelf, Gesink Krijgt dat niet eens voor elkaar.
IN mijn opinie is dat een manco van nederlandse renners, nooti echt boven zichzelf of een tegenvallende vorm uitstijgen, iets wat ik veel buitenlandse renners wel zie doen.
Wat een sukkel inderdaad.quote:Op maandag 3 september 2012 17:50 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Waar ik op doelde is dat Anton paar etappes geleden nog gekookt was, nu eindigt ie voor de Nederlanders en verbetert zichzelf, Gesink Krijgt dat niet eens voor elkaar.
Anton gaat ten Dam nog wel voorbij, negende plek is haalbaarquote:Op maandag 3 september 2012 17:50 schreef marcodej het volgende:
Top 10 voor Ten Dam lijkt me wel zeker, Gesink lijkt ook wel zeker voor zesde plek, top vijf nog niet uit zicht. Slechte dagen daar gelaten.
Ja sorry. Inmiddels aangepast.quote:Op maandag 3 september 2012 17:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dat is het verkeerde kaartje.
[ afbeelding ]
LOL haal ff oude koeien uit de sloot,m nu nog die val uit de tour als excuus aanhalen, is al maanden geleden. Maar blijf maar weer eens vergoeijlijken, zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 3 september 2012 17:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je weet dat die vergelijking he-le-maal nergens op slaat hè? Anton is deze Vuelta niet keihard op zijn bek gegaan zoals Gesink in de Tour. Daarnaast is Anton ook een brekebeen. Is er ook al een aantal keer in de Vuelta uit moeten stappen na een val.
Logische overwinning hoor...het is niet dat dat hij Rodriguez en Contador er rechtstreeks afreed he...quote:Op maandag 3 september 2012 17:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel handig van OPQS. Nog even een vrij grote zege uit Cataldo knijpen voor hij elders een helpertje wordt, deden ze ook al met Barredo.
Ja, daar zeg ik niks over.quote:
Daar doelde je toch op? Gesink herstelde in het verleden niet en Anton doet dat nu volgens jou wel? Dacht dat je op de Tour doelde. Met de Vuelta heeft het niets te maken, maar daarom slaat je vergelijking ook nergens op.quote:Op maandag 3 september 2012 17:53 schreef Dreassic het volgende:
[..]
LOL haal ff oude koeien uit de sloot,m nu nog die val uit de tour als excuus aanhalen, is al maanden geleden. Maar blijf maar weer eens vergoeijlijken, zoals gewoonlijk.
Maar is het zo slecht dan wat Gesink laat zien? Zijn oude klimvermogen is er nog niet, maar behoudens die ene slechte dag is het verder niet superslecht. Heel degelijk.quote:Op maandag 3 september 2012 17:53 schreef Dreassic het volgende:
[..]
LOL haal ff oude koeien uit de sloot,m nu nog die val uit de tour als excuus aanhalen, is al maanden geleden. Maar blijf maar weer eens vergoeijlijken, zoals gewoonlijk.
Volgens mij kan je de Gesink-zeikers beter negeren. Stelletje nozems.quote:Op maandag 3 september 2012 17:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daar doelde je toch op? Gesink herstelde in het verleden niet en Anton doet dat nu volgens jou wel? Dacht dat je op de Tour doelde. Met de Vuelta heeft het niets te maken, maar daarom slaat je vergelijking ook nergens op.
Daarnaast had Gesink 2 dagen terug ook een hele slechte dag en herstelt daar nu ook 2 dagen na elkaar van. Is dat volgens jou dan ook een teken?
Dat is en blijft het beste inderdaad. Valt geen eer aan te behalen ook.quote:Op maandag 3 september 2012 17:59 schreef ErikT het volgende:
[..]
Volgens mij kan je de Gesink-zeikers beter negeren. Stelletje nozems.
Ik vraag me af of dat ook verband houdt met zijn betere tijdritten.quote:Op maandag 3 september 2012 17:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zijn oude klimvermogen is er nog niet
Dat zal wel ja. Het een lijkt het ander op te heffen, uiteindelijk maakt het voor het eindresultaat weinig uit. Maar ik heb liever de oude Gesink, die serieus meestrijdt in de bergen.quote:Op maandag 3 september 2012 18:00 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat ook verband houdt met zijn betere tijdritten.
Ik had het hier een paar dagen terug al gezegd. Ik denk dat we pas volgend seizoen echt kunnen oordelen. Als hij een goede winter heeft gehad en vanaf het begin van het seizoen heeft kunnen koersen en dan alsnog op dit niveau blijft hangen, dan is het een faire conclusie om te zeggen dat hij qua klimniveau is teruggezakt. Nu is dat nog wat te vroeg.quote:Op maandag 3 september 2012 18:00 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat ook verband houdt met zijn betere tijdritten.
Welnee, een goeie Gesink rijdt op de plek van Valverde. Maar het is begrijpelijk dat hij dat niveau niet haalt op dit moment uiteraard.quote:Op maandag 3 september 2012 17:45 schreef marcodej het volgende:
Een goeie Gesink zou denk ik rijden op de plek waar Anton steeds rijdt.
Ik heb het over een echt goeie Gesink op dit moment. Ook zijn basisniveau van dit jaar lijkt ie net niet te halen, met dat niveau moet hij toch wel voor LTD en Talansky moeten kunnen finishen.quote:Op maandag 3 september 2012 18:06 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Welnee, een goeie Gesink rijdt op de plek van Valverde. Maar het is begrijpelijk dat hij dat niveau niet haalt op dit moment uiteraard.
De vraag is in hoeverre hij een goed basisniveau heeft kunnen leggen afgelopen winter. Daarom dat ik steeds naar volgend seizoen wijs wanneer hij dat hopelijk wel kan. Bijna iedere renner heeft wel eens een minder seizoen gehad omdat de basis in de winter onvoldoende gelegd was. Dat lijkt ook één van de redenen te zijn waarom Gilbert dit jaar zo moeilijk op gang kwam.quote:Op maandag 3 september 2012 18:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb het over een echt goeie Gesink op dit moment. Ook zijn basisniveau van dit jaar lijkt ie net niet te halen, met dat niveau moet hij toch wel voor LTD en Talansky moeten kunnen finishen.
Een echt ouderwetse Gesink van 2009/2010 had inderdaad daar nog een stuk voor gezeten, zo rond Valverde idd, maar dat kunnen we niet verwachten. Ik vraag me overigens af of hij ook die tempoversnellingen aan had gekund.
Ah ok, een goeie Gesink van dit jaar. Maar ik vind het met de wedstrijden die hij heeft gereden lastig te zeggen wat zijn basisniveau dit jaar is en of hij daar nu onder zit. Ronde van California was prachtig, maar we kunnen het deelnemersveld moeilijk vergelijken.quote:Op maandag 3 september 2012 18:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb het over een echt goeie Gesink op dit moment. Ook zijn basisniveau van dit jaar lijkt ie net niet te halen, met dat niveau moet hij toch wel voor LTD en Talansky moeten kunnen finishen.
Een echt ouderwetse Gesink van 2009/2010 had inderdaad daar nog een stuk voor gezeten, zo rond Valverde idd, maar dat kunnen we niet verwachten. Ik vraag me overigens af of hij ook die tempoversnellingen aan had gekund.
Inderdaad, het is wat lastig te zeggen wat zijn basisniveau precies is niveau. Maar laat ik het zo zeggen, normaal gesproken moet een Gesink in dit soort etappes altijd voor LtD en Talansky kunnen finishen. Ook met een verminderd klimvermogen.quote:Op maandag 3 september 2012 18:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
De vraag is in hoeverre hij een goed basisniveau heeft kunnen leggen afgelopen winter. Daarom dat ik steeds naar volgend seizoen wijs wanneer hij dat hopelijk wel kan. Bijna iedere renner heeft wel eens een minder seizoen gehad omdat de basis in de winter onvoldoende gelegd was. Dat lijkt ook één van de redenen te zijn waarom Gilbert dit jaar zo moeilijk op gang kwam.
Die slotklim was wel aan het einde wel vrij mal inderdaad. Die Cataldo alle respect voor een machtige overwinning maar dat was bijna kruipen op het eindequote:Op maandag 3 september 2012 17:58 schreef Leatherface het volgende:
Dit zijn memorabele etappes. Maar ik vind het eigenlijk wel een beetje overdreven.
Komende zaterdag kunnen ze nog eens op herhaling.quote:Op maandag 3 september 2012 18:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die slotklim was wel aan het einde wel vrij mal inderdaad. Die Cataldo alle respect voor een machtige overwinning maar dat was bijna kruipen op het einde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |