Denk dat de fabrikanten er ook gericht op zijn dat de cabrio die zij op de markt willen brengen, zowel mannelijke als vrouwelijke bestuurders moet aanspreken. Kijk bijvoorbeeld naar de MG TF. Een erg leuk sportief wagentje, maar net wat ronder van vorm. De laatste facelift hebben ze de TF een wat stoerder imago gegeven om hopelijk weer wat mannen aan te spreken omdat blijkbaar het kappers-gehalte toch wel erg hoog was.
Bij de BMZ Z3 en Z4 zie je dat ook, zien er gespierd en goed gelijnd uit, maar toch de ronde vormen om hem niet te bonkig/stoer te laten zijn. De Z4 is een jaar of 2 geleden sterk gefacelift (gewoon nieuw model eigenlijk) en hebben ze van de voorkant wat scherper gemaakt en aan achterkant juist weer wat ronder, terwijl dat bij de eerst Z4 juist andersom was.
Bij klassiekers vind ik het sowieso onzin. Dan maakt het niet uit of je een Karmann Ghia rijdt als man of een oude Triumph, maar een vent in een Tigra of Micra CC vind ik ook niet bepaald charmant
Trouwens, op mooie dagen zoals vandaag is iedereen homo, wanneer je het dak dicht laat. Kan ik mij als ex-cabrio rijdster nog steeds om verbazen
Ja inderdaad, ik was iemand die bij plus 5 graden Celsius ook kon genieten van het winterzonnetje + kachel op standje heteluchtoven