Herken:quote:Op maandag 3 september 2012 22:50 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb die stem en tonatie van Weesie echt gemist man.
Nee, dat was het enige wat normaal bleef.quote:Op maandag 3 september 2012 22:54 schreef remcoP het volgende:
[..]
Die je vervolgens niet kon lezen vanwege het beeld
quote:Op maandag 3 september 2012 22:56 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Nee, dat was het enige wat normaal bleef.
Nu lopen er zelf twee tweets van mij mee in die scrollbar.
Onbenullige partij met dik lachebekje als lijsttrekker...quote:
Daar zit je dan als enige bewoner in je eenzame huis op een dijk.quote:Hoe kunnen dijken en wegen worden gefinancierd zonder belasting?
In een libertarische samenleving kunnen de dijken van polders, net zoals winkelstraten en straten in woonwijken eigendom zijn van een vereniging van eigenaren, net zoals de liften en gangen in een flatgebouw nu. De verplichting om een bijdrage te betalen aan een VvE wordt vrijwillig aangegaan, en is dus vrijwillig.
Morgen Johan Vlemmixquote:Op maandag 3 september 2012 23:03 schreef remcoP het volgende:
oe, meer zendtijd voor politieke partijen.
Ik kwam uit op de partij voor de toekomst bij het invullen van de stemwijzerquote:
Ik ookquote:Op maandag 3 september 2012 23:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik kwam uit op de partij voor de toekomst bij het invullen van de stemwijzer![]()
.
En de website van de libertarische partij doet het niet
gohquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:02 schreef Ties02 het volgende:
Ik betwijfel of deze zendtijd de partijen ten goede komt
Slechtse partijnaam ooit van een NLse partij lijkt me.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:06 schreef remcoP het volgende:
[..]
Soeverein Onafhankelijke Pioniers Nederland. De naam zegt genoeg.
Dit is echt... Helaasquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:07 schreef arucard het volgende:
Is dit echt of hoort het nog bij Pownews
dit is echtquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:07 schreef arucard het volgende:
Is dit echt of hoort het nog bij Pownews
jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:08 schreef arucard het volgende:
Wat de hel..![]()
Die gast die voor de mediaspotjes zorgt![]()
En was dat nou die kerel van Geenstijl op het einde?
http://www.geenstijl.tv/2(...)itieke_partij_1.htmlquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:08 schreef arucard het volgende:
Wat de hel..![]()
Die gast die voor de mediaspotjes zorgt![]()
En was dat nou die kerel van Geenstijl op het einde?
quote:Vanavond in het PowNews zijn beelden te zien van het 'Octocopter-incident'. Een klein helikoptertje met een camera zorgde voor ophef bij de normaliter zo geheimzinnige besloten trainingen van het Nederlands elftal en wij hebben de exclusieve beelden. Hieronder al een klein voorproefje.
Verder is Rutger in Groningen op bezoek bij PvdA-partijleider Diederik Samsom. Het gaat al een aantal weken bijzonder goed met de Partij van de Arbeid in de politieke peilingen en dat mag, in de woorden van Samsom, 'ook wel eens gezegd worden'.
Ook gingen we praten met Frits Wester. De kale politiek verslaggever zat vlak voor een uitzending met CDA-lijsttrekker Sybrand van Haersma Buma vast in de lift. Via Twitter hield hij de wereld op de hoogte van zijn angstige momenten en wij gingen kijken hoe het nu met de man is.
En verder bekijken we weer een andere kleine, politieke partij. Welke? Dat, en nog veel en veel meer, zie je vanavond om kwart voor elf op Nederland 3.
Jij woont ook in Groningen?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:04 schreef Ties02 het volgende:
Rutger was bij ons op de Universiteit!
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij woont ook in Groningen?
Met een ' tussen de p en n kan je een leuke nachtclub in de achterhoek beginnen.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:09 schreef Pizzalucht het volgende:
Hij verzorgt de media voor SOPN dames en heren!
Ik wist van heel het bestaan van die man niet af. Zouden zijn ouders zulke humor hebben of is dat gewoon zijn artiestennaam?quote:Op donderdag 6 september 2012 02:24 schreef Specularium het volgende:
Tiny cocks, tering wat flauw.
.
Volgens mij plakken ze dat er later overheenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, kijk die tijd daar rechtsonder
idd, terug naar België met dat kut accentquote:Op donderdag 6 september 2012 22:58 schreef TJV het volgende:
Stuur dat tuig gewoon terug, sjezus zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |