Dus dan mag je geen mening geven of hebbenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:01 schreef zerokil het volgende:
Stop maar met Reis, hij is verleden tijd.
Sowieso vind ik dat Typisch het niet kan oordelen want hij is voor Feyenoord.
Zo snel ben ikquote:Op woensdag 5 september 2012 22:02 schreef zerokil het volgende:
Wow je kan je bericht nog niet eens aanpassen, of iemand reageert al..
Pfoeh, dat zijn jouw woorden steven. Wel erg zwart wit en ik begrijp het ook wel, maar dat komt denk ik wel hard bij ze aan.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus dan mag je geen mening geven of hebben
Mijn complimenten, gelukkig kijk je voortaan minder door een Ajax bril sinds je mod bent geworden.quote:
godsammequote:Op woensdag 5 september 2012 22:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pfoeh, dat zijn jouw woorden steven. Wel erg zwart wit en ik begrijp het ook wel, maar dat komt denk ik wel hard bij ze aan.
Dit beschouw ik als een complimentquote:Op woensdag 5 september 2012 22:04 schreef zerokil het volgende:
[..]
Mijn complimenten, gelukkig kijk je voortaan minder door een Ajax bril sinds je mod bent geworden.
Heb ik het idee dan.
Nee man. Theo is een rasechte PSV'er. Hij weet zijn enthousiasme alleen heel erg goed verborgen te houden.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:09 schreef zerokil het volgende:
Ik heb het al duizend keer gezegd, die Theo Reitsma moet echt een nekschot krijgen..
Moet je zijn commentaar is horen, hij word ook altijd bij een PSV wedstrijd gezet.
Als PSV scoort altijd de zelfde reactie; Ja een goal.
Zelfs met de Europa Cup Finale gewoon de standaard anti-PSV reactie.
Dat doet hij bij elke wedstrijd hoor.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:09 schreef zerokil het volgende:
Ik heb het al duizend keer gezegd, die Theo Reitsma moet echt een nekschot krijgen..
Moet je zijn commentaar is horen, hij word ook altijd bij een PSV wedstrijd gezet.
Als PSV scoort altijd de zelfde reactie; Ja een goal.
Zelfs met de Europa Cup Finale gewoon de standaard anti-PSV reactie.
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 05-09-2012 om 22:49:38#PSV presenteert maandag een nieuwe (sub)sponsor waar alle #PSV'ers mee te maken krijgen. Morgen al de naam in het #ED via @bruyn75 reageer retweet
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee man. Theo is een rasechte PSV'er. Hij weet zijn enthousiasme alleen heel erg goed verborgen te houden.
Precies. Depay in de basis en 14 miljoen. Zeker doen.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:07 schreef Lemming22 het volgende:
Zonder bronvermelding weet Voetbalzone te melden dat CSKA 14 miljoen wil betalen voor Mertens. Mocht dat waar zijn (minimale kans natuurlijk), dan moeten we het zonder twijfel meteen doen!
Gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:07 schreef Lemming22 het volgende:
Zonder bronvermelding weet Voetbalzone te melden dat CSKA 14 miljoen wil betalen voor Mertens. Mocht dat waar zijn (minimale kans natuurlijk), dan moeten we het zonder twijfel meteen doen!
Depay heeft tegen Zeta wel laten zien nog lang niet klaar te zijn voor een basisplaats. En hoe ga je dat opvangen mocht Depay geblesseerd raken? Daarnaast denk ik niet dat Mertens in Rusland wil gaan spelen.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Precies. Depay in de basis en 14 miljoen. Zeker doen.
Tegen Zeta ging hij tenonder aan zijn eigen bewijsdrang, niet aan een gebrek aan kwaliteit. Als hij gewoon de vaste speler is op die positie, dan laat hij het echt wel zien. En bij een blessure zijn er genoeg smaken voorin. Dan Narsingh maar op links.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Depay heeft tegen Zeta wel laten zien nog lang niet klaar te zijn voor een basisplaats. En hoe ga je dat opvangen mocht Depay geblesseerd raken? Daarnaast denk ik niet dat Mertens in Rusland wil gaan spelen.
Ik denk het ook niet, het is ook maar een gerucht. Maar hypothetisch gezien kan PSV een bod van 14 miljoen op Mertens niet afwijzen. Dat ga je er nooit meer voor krijgen. En Depay heeft voldoende kwaliteit om het gat op te vullen. Als die geblesseerd raakt, hebben we genoeg spelers die er uit de voeten kunnen (heeft Wijnaldum daar vorig seizoen niet gespeeld een paar wedstrijden?).quote:
Dan laat je dus zien nog niet klaar te zijn voor een basisplaats. Je moet uit het teambelang spelen en niet uit eigen belang, hoe denk je dat dat in een topwedstrijd zal zijn als hij alle vrije trappen op gaat eisen omdat hij zich graag wil laten zien en onder die druk bezwijkt, die jongen heeft zeker erg veel talent en kwaliteiten maar moet zich nog ontwikkelen. Zulke jongens krijgen altijd een vormdip omdat ze het niveau geen heel seizoen vol kunnen houden.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tegen Zeta ging hij tenonder aan zijn eigen bewijsdrang, niet aan een gebrek aan kwaliteit. Als hij gewoon de vaste speler is op die positie, dan laat hij het echt wel zien. En bij een blessure zijn er genoeg smaken voorin. Dan Narsingh maar op links.
Dit. En dan hebben we nog Depayquote:Op donderdag 6 september 2012 17:02 schreef Doublepain het volgende:
Last minute toch?
Minimaal 18 tot 22 miljoen vragen
Mertens was vorig seizoen wel constant op niveau?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:36 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dan laat je dus zien nog niet klaar te zijn voor een basisplaats. Je moet uit het teambelang spelen en niet uit eigen belang, hoe denk je dat dat in een topwedstrijd zal zijn als hij alle vrije trappen op gaat eisen omdat hij zich graag wil laten zien en onder die druk bezwijkt, die jongen heeft zeker erg veel talent en kwaliteiten maar moet zich nog ontwikkelen. Zulke jongens krijgen altijd een vormdip omdat ze het niveau geen heel seizoen vol kunnen houden.
Narsingh op links lijkt me echt niks. Kun je beter Lens er nog neer zetten.
Bakkaliquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:07 schreef Doublepain het volgende:
Mocht Mertens nog weggaan, dan moet PSV in de winterstop Wildschut halen.. Goeie vervanger voor Depay die nog niet alles kan spelen
Denk niet dat Wildschut geschikt is voor de Nederlandse top al, heeft zeker potentie maar als het zon geweldig talent was was ie al lang door een grote club opgepikt. Bakkali is een van de grootste talenten die er rondloopt in Europa.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan ook nog, maar eerst eens zien of hij het eerste elftal kan halen
Beter voor ontwikkeling Jetro en beter voor PSVquote:'Het kan zomaar dat ik bij PSV terugkeer als centrale verdediger'
Erik Pieters denkt dat hij beter tot zijn recht komt als centrale verdediger dan als linksback. De PSV'er is aan het revalideren van een voetblessure die hij eind vorig seizoen opliep tegen RKC Waalwijk. Hij hoopt voor de winterstop weer op het veld te staan. En het liefst dan centraal in de verdediging.
"Het is voor een trainer ook altijd fijn dat hij een speler heeft die op twee posities kan spelen", vertelt Pieters aan Omroep Brabant. "Maar in de jeugd bij FC Utrecht heb ik altijd links centraal in de verdediging gespeeld. Ik denk dat ik daar beter tot mijn recht kom dan op de linksbackpositie. Het is zeker een positie waar ik graag wil spelen. Het kan zomaar dat ik bij PSV terugkeer als centrale verdediger'
Vlak voor zijn blessure was Pieters dicht bij een overgang naar Newcastle United. "Als ik het EK had gespeeld was het wel zo goed als zeker geweest dat ik was vertrokken. Maar ik was niet rond met Newcastle. Het heeft niet gespeeld omdat ik geblesseerd was. Dan houdt het op. Ik heb puur pech gehad. Het is gewoon klote dat het is gebeurd, maar het risico dat ik nog een keer geblesseerd raak, is er niet."
Hij is ook niet voor de basis, maar als invaller zal hij het wel prima doen denk ik..quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:15 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Denk niet dat Wildschut geschikt is voor de Nederlandse top al, heeft zeker potentie maar als het zon geweldig talent was was ie al lang door een grote club opgepikt. Bakkali is een van de grootste talenten die er rondloopt in Europa.
Echt een prachtig assist van Strootman.quote:
Hij bewaart het beste voor het laatstequote:Op vrijdag 7 september 2012 23:23 schreef tammepiet het volgende:
Wat speelde Narsingh een gods slechte pot.
Strootman speelde een sterke pot inderdaad. Had wel een paar keer van die momentjes waar ik bang was dat hij zich niet kon beheersen, maar hij deed het goed!quote:
Goede reclame. Jammer genoeg is de transferdeadline al voorbij.twitter:psvnetwerk twitterde op zaterdag 08-09-2012 om 10:51:26Italiaanse kranten: 'Manolev was een continu gevaar. het leek wel of hij een benzinetank op zijn rug had. Hij bleef maar gaan.' reageer retweet
Normaal zie je alleen Messi zulke goals maken.. ongelooflijkquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:43 schreef Lemming22 het volgende:
Goede reclame. Jammer genoeg is de transferdeadline al voorbij.twitter:psvnetwerk twitterde op zaterdag 08-09-2012 om 10:51:26Italiaanse kranten: 'Manolev was een continu gevaar. het leek wel of hij een benzinetank op zijn rug had. Hij bleef maar gaan.' reageer retweet
Doelpunt van Manolev na 22 seconden. Geen slecht doelpunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |