SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
[ Bericht 0% gewijzigd door Geluidssysteem op 03-09-2012 15:01:13 ]Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Met enige regelmaat, ja.quote:
Ophalen?quote:Op maandag 3 september 2012 12:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik moet straks mijn rooster ophalen.
Ja, triest héquote:
Waaraan dan? De koters lopen hier nog steeds vrolijk herrie te trappen als je wil uitslapen zeg maar...quote:Op maandag 3 september 2012 11:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
Je kunt merken dat de scholen weer zijn begonnen.
Rustig hier.quote:Op maandag 3 september 2012 12:05 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Waaraan dan? De koters lopen hier nog steeds vrolijk herrie te trappen als je wil uitslapen zeg maar...
Alleen de eckten hebben vakantiequote:
Dit.quote:Op maandag 3 september 2012 11:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Lindgren swsHij kaapt altijd topic's als hij niet reageert
Misschien kan hij van zijn YEWTEWB MONAY wat tandenpoets kopen.quote:Op maandag 3 september 2012 12:04 schreef Tim86 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_statham_nadoen.html![]()
![]()
Haha kan ookquote:Op maandag 3 september 2012 12:41 schreef Lindgren. het volgende:
Anders koop je toch gewoon een pace-kaartje?
Beterquote:Op maandag 3 september 2012 12:54 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Mexès <-> M'Biwa. Als het niet bevalt draai ik ze wel weer terug.Ziet er wel tof uit, zo.
Dat is wel verrassendquote:Op maandag 3 september 2012 12:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zozo, Ronaldo wil weer weg bij Real?
Bazenteamquote:Op maandag 3 september 2012 12:54 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Mexès <-> M'Biwa. Als het niet bevalt draai ik ze wel weer terug.Ziet er wel tof uit, zo.
Conway is de bronzen keeper die je zoekt. Reeds 500+ wedstrijden mee gespeeld, zeer tevreden.quote:Op maandag 3 september 2012 13:00 schreef Jonnsie het volgende:
Wat is een goede keeper uit de MLS die ik zou kunnen gebruiken voor mijn bronzen team?
Of eventueel een Amerikaanse keeper voor het team?
Waar zou Ronaldo dan heen gaan?
Gaat het om het geld of is ie echt ongelukkig?
Chelseaquote:
Ik heb Hamid, ben ik ook erg tevreden over. En de meesten hebben Johnson en zijn ook enthousiast. Opties genoegquote:Op maandag 3 september 2012 13:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Conway is de bronzen keeper die je zoekt. Reeds 500+ wedstrijden mee gespeeld, zeer tevreden.
Prima!quote:Op maandag 3 september 2012 13:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Conway is de bronzen keeper die je zoekt. Reeds 500+ wedstrijden mee gespeeld, zeer tevreden.
That's racist.quote:Op maandag 3 september 2012 13:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hamid en Johnson zijn bijna hetzelfde
quote:
Wifi frituur?quote:
Sta je nu serieus burgers om te draaien?quote:
Iemand moet dat werk toch doen...quote:Op maandag 3 september 2012 13:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Sta je nu serieus burgers om te draaien?![]()
Gaz van Call of Duty 4?quote:Op maandag 3 september 2012 12:04 schreef Tim86 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_statham_nadoen.html![]()
![]()
Eerlijk werk is eerlijk werk.quote:Op maandag 3 september 2012 13:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
haha ja ik zit achter het eerste raampje van de macdrive. Rond dit tijdstip komen er allemaal uitkeringstrekkers.quote:Op maandag 3 september 2012 13:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zakenlunch nu toch!quote:Op maandag 3 september 2012 13:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha ja ik zit achter het eerste raampje van de macdrive. Rond dit tijdstip komen er allemaal uitkeringstrekkers.Ze zijn allemaal dik
Een goed begin is het halve werk!quote:Op maandag 3 september 2012 14:03 schreef GuRBuH het volgende:
Eerste echte schooldag, mis ik mn trein omdat mn portemonnee nog in mn andere tas zitNu blijf ik maar thuis
Dit komt heel bekend voor...quote:Op maandag 3 september 2012 14:03 schreef GuRBuH het volgende:
Eerste echte schooldag, mis ik mn trein omdat mn portemonnee nog in mn andere tas zitNu blijf ik maar thuis
maar een goed begin is maar de helftquote:Op maandag 3 september 2012 14:06 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werk!
Ps3?quote:Op maandag 3 september 2012 14:09 schreef Jonnsie het volgende:
Iemand interesse in een IF Donk?
Staat nu op de tp, bin 99.500
De tweede helft.quote:Op maandag 3 september 2012 14:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar een goed begin is maar de helft
Oké, nice! Misschien ook maar doen. Wel irritant dat het woord Wehkamp hier automatisch een link wordt.quote:Op maandag 3 september 2012 13:58 schreef Toefjes het volgende:
Ook maar de pre-order gedaan op wehkamp
Moeilijk, zon spatie... (Weh kamp)quote:Op maandag 3 september 2012 14:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké, nice! Misschien ook maar doen. Wel irritant dat het woord Wehkamp hier automatisch een link wordt.
Ikquote:Op maandag 3 september 2012 14:28 schreef pascal08 het volgende:
Wie wil er Red Dead Redemption spelen?
Nu niet, maar ik wil wel eens spelen. Heb al 3% van de singleplayer en nog geen multiplayer gespeeld dus zal best wel goed zijn!quote:Op maandag 3 september 2012 14:28 schreef pascal08 het volgende:
Wie wil er Red Dead Redemption spelen?
Anarchie.quote:
Welienquote:
quote:
Jaquote:
quote:
Aldusquote:Friedrich Wilhelm Bülow (78)
vandaag, 16:54mmmm zoo lkeker en jong mmm
hier een dikken hipster voor je topikquote:
Sportief, doch casual.quote:Op maandag 3 september 2012 15:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hier een dikken hipster voor je topik
[ afbeelding ]
FYPquote:Op maandag 3 september 2012 15:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hier een foto van mezelf voor je topik
[ afbeelding ]
Overigens is Willie niet meer (zo) dik omdat hij aan Expeditie Robinson heeft meegedaanquote:
quote:Op maandag 3 september 2012 15:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Volgens mij zijn dat allemaal fake profiles van die chicks
quote:Op maandag 3 september 2012 15:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik hoop dat ze bij VI hem niet af gaan branden
Baby Sereroquote:
Ik kijk dat nietquote:Op maandag 3 september 2012 15:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Overigens is Willie niet meer (zo) dik omdat hij aan Expeditie Robinson heeft meegedaan
Diamonds on my neck bitchquote:
Da's wel jammer inderdaad. Het liefst zie ik Serero en Eriksen als aanvallend middenveld met Boccara daarachter en de Jong in de spits.quote:Op maandag 3 september 2012 15:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Helaas zal Serero niet meer in de basis staan als Sigthorsson weer fit is want dan krijgen we gewoon weer De Jong op zijn plaats en dan op CDM Poulsen of iemand anders.
[ afbeelding ]quote:Op maandag 3 september 2012 15:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hij ziet er nog steeds uit als een aids wees.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 september 2012 15:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hij ziet er nog steeds uit als een aids wees.
[ afbeelding ]
Als van Bommel er 1 krijgt koop ik geen FIFA13. Wat een houthakker is dat.quote:Op maandag 3 september 2012 15:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als Serero en Vermeer geen IF krijgen deze week, wie uit de Eredivisie dan wel? Misschien Matavz of van Bommel
Waar?quote:Op maandag 3 september 2012 15:59 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik StijnDa net zag fietsen!
Waarom koop je dan geen FIFA13 als hij nog een IF in FIFA12 krijgt?quote:Op maandag 3 september 2012 15:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als van Bommel er 1 krijgt koop ik geen FIFA13. Wat een houthakker is dat.
Lekker college gehad?quote:Op maandag 3 september 2012 15:59 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik StijnDa net zag fietsen!
Ik kom echt net van mijn fiets afquote:Op maandag 3 september 2012 16:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hm nu je hier zo snel post begin ik te twijfelen, bij de rechtenfaculteit.
Zwarte fiets als ik me niet vergis, soort mountainbike leek het.quote:Op maandag 3 september 2012 16:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik kom echt net van mijn fiets af![]()
Maar niet bij de rechten faculteit, tussen ziekenhuis en wittevrouwenveld.
Wel mountainbike, maar hij is paars.quote:Op maandag 3 september 2012 16:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zwarte fiets als ik me niet vergis, soort mountainbike leek het.
Voeg me eens toe danquote:
Alsof Mathijs nu al weet welk gebouw wat isquote:Op maandag 3 september 2012 16:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Voeg me eens toe dan
Ik reed wel hard, maar de rechten faculteit is toch echt aan de andere kant van de Maas.
Wel dat z'n fiets zwart wasquote:Op maandag 3 september 2012 16:10 schreef Kamikazie het volgende:
Hoezo kleurenblind? Ik zei toch niet dat StijnDa een neger was !
quote:Op maandag 3 september 2012 16:11 schreef poker4lifee het volgende:
na een half college maar naar huis gegaan terwijl ik er 2 had, op de eerste dag
goed begin is goed.
Waarom?quote:Op maandag 3 september 2012 16:11 schreef poker4lifee het volgende:
goed begin is goed.
quote:Op maandag 3 september 2012 16:11 schreef poker4lifee het volgende:
goed begin is goed.
Ik heb ze allebei uitgezeten !quote:Op maandag 3 september 2012 16:11 schreef poker4lifee het volgende:
goed begin is goed.
paar bs redenen, maar zo slecht dat ik het beter kan houden op geen goede redenquote:
nicequote:
lol, komt goed. Morgen ook nog vrij dus dan maar ff die sheets van vandaag allemaal doorlezenquote:Op maandag 3 september 2012 16:15 schreef Kamikazie het volgende:
Poker je mist de inzet die GJE wel heeft!
oei dat is wel heel ver weg, eerst maar propedeuse halenquote:Op maandag 3 september 2012 16:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vrije dagen op de uni, wauw lol.
Jullie gaan voor bachelor toch?
Dat is volgens mij redelijk standaard, een vrije dag. Voor jezelf werken jongequote:Op maandag 3 september 2012 16:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vrije dagen op de uni, wauw lol.
Jullie gaan voor bachelor toch?
Begin maar vast met uitstellenquote:Op maandag 3 september 2012 16:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol, komt goed. Morgen ook nog vrij dus dan maar ff die sheets van vandaag allemaal doorlezen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |