Zij zocht iets voor erbij, want ze werkt maar 4 dagen, en kan niet meer werken. Ze heeft paarden en om dat te bekostigen wilde ze iets erbij doen. Hij werkt 60 uur in de week en heeft geen zin om het na zijn werk nog te doen.quote:Op maandag 3 september 2012 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
wtf dat zou ik wel een beetje apart vinden hoor
dat ie wel op zichzelf woont maar zijn zus komt poetsen
zijn mama zou erger zijn maar toch
heeft meer met willen te maken dan kunnen....quote:Op maandag 3 september 2012 11:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook vreemd vinden. Beetje een moeders/zusterskindje. Hoezo kan een volwassen kerel niet voor zichzelf zorgen?
Het is juist de eerste man die ik NIET hoef te vertellen hoe alles werkt. Heeft echt alles te maken met willen en al een zware baan hebben en er dus gewoon GEEN zin in hebben.quote:Op maandag 3 september 2012 11:50 schreef Ripley het volgende:
Ja, dat zou ik ook vreemd vinden. Beetje een moeders/zusterskindje. Hoezo kan een volwassen kerel niet voor zichzelf zorgen?
Kan ze dat een beetje?quote:
ja maar dan zou ik een schoonmaakster toch net wat anders vinden dan familiequote:Op maandag 3 september 2012 11:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is juist de eerste man die ik NIET hoef te vertellen hoe alles werkt. Heeft echt alles te maken met willen en al een zware baan hebben en er dus gewoon GEEN zin in hebben.
Hij betaalt haar ervoor? Dat is wat anders, dan is zij gewoon zijn werkster.quote:Op maandag 3 september 2012 11:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is juist de eerste man die ik NIET hoef te vertellen hoe alles werkt. Heeft echt alles te maken met willen en al een zware baan hebben en er dus gewoon GEEN zin in hebben.
Nee hoor, heb ik ook. Zou niet iemand van mijn familie in mijn huis willen hebben en ook neit aan de schoonmaak/opruimquote:Op maandag 3 september 2012 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dan zou ik een schoonmaakster toch net wat anders vinden dan familie
maar misschien ben ik daar wel raar in
Zij heeft het aangeboden, hij vindt het (uiteraard) geen probleem. Ik snap wel waarom zij het niet meer wil doen als ik er eventueel kom wonen.quote:Op maandag 3 september 2012 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
ja maar dan zou ik een schoonmaakster toch net wat anders vinden dan familie
maar misschien ben ik daar wel raar in
Inderdaad.quote:Op maandag 3 september 2012 11:56 schreef Ripley het volgende:
Hij betaalt haar ervoor? Dat is wat anders, dan is zij gewoon zijn werkster.
Ik snap eigenlijk niet waarom ze het dan niet emer wil doen. Ze kan toch gewoon meer geld vragen?quote:Op maandag 3 september 2012 12:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zij heeft het aangeboden, hij vindt het (uiteraard) geen probleem. Ik snap wel waarom zij het niet meer wil doen als ik er eventueel kom wonen.
[..]
Inderdaad.
Mijn vriendin heeft een paar dagen in m'n huis geslapen en zij is dus een stuk netter. Voel ik mij toch soms wel wat uhm vaag. Als in dat het huis toch netter moet of dat dit of dat allemaal anders moest.quote:Op maandag 3 september 2012 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Maar ze heeft iets andere standaarden dan ik
First-world problemsquote:Op maandag 3 september 2012 12:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft een paar dagen in m'n huis geslapen en zij is dus een stuk netter. Voel ik mij toch soms wel wat uhm vaag. Als in dat het huis toch netter moet of dat dit of dat allemaal anders moest.
heb de schoonmaker dan ook maar diezelfde dag laten komen, zodat het in het begin er nog wel redelijk uit zag
Ontspannen, dat zeggen ze in de films ook altijdquote:Op maandag 3 september 2012 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
Aargh ik word echt gek van die opdracht!!!
hij is te groot!
Ja, dat heb ik dus ook. M'n moeder zei laatst ook tegen mij: 'Dan laat je toch een of twee keer in de maand iemand komen die je keuken en badkamer schoonmaakt?' Maar dan vind ik gewoon lui van mezelfquote:Op maandag 3 september 2012 12:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou wel graag een poets willen maar we hebben er gewoon echt het geld niet voor
en mijn lief vind het onzin omdat we wel veel thuis zijn
maar goed, als ik de hele dag druk ben geweest (ook al is het thuis) wil dat niet zeggen dat ik nog zin heb om de badkamer te poetsen
nou ja daar heb ik dan weer geen probleem mee hoor.quote:Op maandag 3 september 2012 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook. M'n moeder zei laatst ook tegen mij: 'Dan laat je toch een of twee keer in de maand iemand komen die je keuken en badkamer schoonmaakt?' Maar dan vind ik gewoon lui van mezelfIk werk thuis en kan tussendoor best wat dingetjes doen. Ik heb alleen andere standaarden.
Tijdje terug, was ik twee uur bezig geweest met de badkamer, vlekken aan het wegschrobben die ik niet zag 'maar het moest een keer'. Kalk overal vanaf zitten schuren maar het wilde er niet af. Doucheraampje schoongemaakt en alles. Kwamen m'n ouders de volgende dag langs en ik vroeg of m'n vader even wilde helpen met het vervangen van de lamp in de badkamer. Begint m'n moeder dat ik toch echt de badkamer eens moest poetsen.quote:Op maandag 3 september 2012 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ja daar heb ik dan weer geen probleem mee hoor.
ik ben er niet goed in, ik kost meer per uur dan die poets en ik heb er gewoon geen zin in
als ik dan iemand kan betalen die het oplost vind ik dat prima
ik ga ook niet zelf mijn muren stucen ook al ben ik wel thuis
dat word een fiascoen als ik ga poetsen ook
quote:Op maandag 3 september 2012 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tijdje terug, was ik twee uur bezig geweest met de badkamer, vlekken aan het wegschrobben die ik niet zag 'maar het moest een keer'. Kalk overal vanaf zitten schuren maar het wilde er niet af. Doucheraampje schoongemaakt en alles. Kwamen m'n ouders de volgende dag langs en ik vroeg of m'n vader even wilde helpen met het vervangen van de lamp in de badkamer. Begint m'n moeder dat ik toch echt de badkamer eens moest poetsen.
Echt, wtf
Toen heeft zij alles nog een keer schoongemaakt.quote:
zelfde hier hoorquote:Op maandag 3 september 2012 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tijdje terug, was ik twee uur bezig geweest met de badkamer, vlekken aan het wegschrobben die ik niet zag 'maar het moest een keer'. Kalk overal vanaf zitten schuren maar het wilde er niet af. Doucheraampje schoongemaakt en alles. Kwamen m'n ouders de volgende dag langs en ik vroeg of m'n vader even wilde helpen met het vervangen van de lamp in de badkamer. Begint m'n moeder dat ik toch echt de badkamer eens moest poetsen.
Echt, wtf
Dan zou ze van mij de volgende keer toch echt niet veel meer te bekritiseren hebben dan de drempel en het kozijn.quote:Op maandag 3 september 2012 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Begint m'n moeder dat ik toch echt de badkamer eens moest poetsen.
ja dat heb ik mijn mama dus verboden hequote:Op maandag 3 september 2012 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen heeft zij alles nog een keer schoongemaakt.
Altijd zo gezellig, m'n ouders op bezoek. M'n vader was allemaal dingen aan het repareren en de tuin aan het verzorgen en m'n moeder liep alles te soppen. M'n zus en ik zaten dan beneden een tijdschrift te lezen.
gewoon nieuw eten kopen om er voor te zettenquote:Op maandag 3 september 2012 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet wel toegeven dat toen de koelkast leeg was, hij wel goor was zo
Nu woon ik dus weer thuis, en dan krijg ik steeds de vraag: deed je dat in Utrecht ook zo? Pleurde je toen ook alles zo neer?quote:Op maandag 3 september 2012 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat heb ik mijn mama dus verboden he
ik werd er gek van
je komt toch voor mij? niet om te poetsen
en het is mijn huis, als ik het netjes vind dan is dat netjes genoeg
zijn die allemaal van jou?quote:Op maandag 3 september 2012 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog een laptopje nodig?.
Lijkt wel een Nintendo DS daar linksquote:Op maandag 3 september 2012 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog een laptopje nodig?.
En dan heb ik gisteren 6 vuilniszakken weggemieterdquote:
maar waarom heb je er zo veel?quote:Op maandag 3 september 2012 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan heb ik gisteren 6 vuilniszakken weggemieterd
Ach, het pas allemaal in 1 kast, eet geen brood verder.
Toshiba Librettoquote:Op maandag 3 september 2012 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt wel een Nintendo DS daar links
Meeste meegekregen van werk, HD stuk, nieuwe erin en klaarquote:
Je ripliegt! niets van jou bijquote:
quote:
En hoe!quote:
Oh....dan ga ik wel weer hoorquote:Op maandag 3 september 2012 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
ik weet niet... ik denk dat het een laatste stuip was
oooh neequote:
doe eens!quote:Op maandag 3 september 2012 13:01 schreef Ripley het volgende:
gewoon lunchtijd hoor.
Zal ik anders een stelling doen?
Nou, een vraag eigenlijk: zie jij de band met je vader/moeder terug in de manier waarop je relaties aangaat?quote:
Compleet niet.quote:Op maandag 3 september 2012 13:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, een vraag eigenlijk: zie jij de band met je vader/moeder terug in de manier waarop je relaties aangaat?
Geeeeen ideequote:Op maandag 3 september 2012 13:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, een vraag eigenlijk: zie jij de band met je vader/moeder terug in de manier waarop je relaties aangaat?
nee gelukkig nietquote:Op maandag 3 september 2012 13:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
of jullie daten, wanneer jullie gaan daten, waarom jullie zouden moeten daten etcquote:
Tegan heeft al een datequote:Op maandag 3 september 2012 13:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
of jullie daten, wanneer jullie gaan daten, waarom jullie zouden moeten daten etc
quote:
Niet echt nee, hoezo?quote:Op maandag 3 september 2012 13:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik had er laatst een gesprek over met een psychollog. Hij gaf aan dat er vaak paralellen in zitten en eigenlijk zie ik die om me heen en bij mezelf ook welquote:
Ach soo...zou heel goed kunnen natuurlijk.quote:Op maandag 3 september 2012 13:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik had er laatst een gesprek over met een psychollog. Hij gaf aan dat er vaak paralellen in zitten en eigenlijk zie ik die om me heen en bij mezelf ook wel
goed hoorquote:Op maandag 3 september 2012 13:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Lekker hoor, alleen te weinig slaap gehad.En met u?
ik had ook echt parallellen jaquote:Op maandag 3 september 2012 13:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik had er laatst een gesprek over met een psychollog. Hij gaf aan dat er vaak paralellen in zitten en eigenlijk zie ik die om me heen en bij mezelf ook wel
Wat?quote:Op maandag 3 september 2012 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
goed hoor
zit alleen al te lang te studeren
gooi net mijn glas water leeg in de prullenbak
geen idee waarom
quote:Op maandag 3 september 2012 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
goed hoor
geen idee waarom
Het is besmettelijk?quote:Op maandag 3 september 2012 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zooo fijn dat ik niet de enige ben met zulke brainfarts.
soms wel he!quote:Op maandag 3 september 2012 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rhu en ik zijn tweelingzielen ofzo.
Wel een dichte prullenbak he, niet zo'n open rasterding van de Ikea?quote:Op maandag 3 september 2012 13:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ja geen idee
ik had ook pas door wat ik gedaan had toen het geluid van water dat zo door de prullenbak liep hoorde en dacht huh?![]()
nee een dichte gelukkigquote:Op maandag 3 september 2012 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel een dichte prullenbak he, niet zo'n open rasterding van de Ikea?
pak koffie openknippen, lipje in de koffiebus gooien en de koffie in de prullenbak laten lopen.quote:Op maandag 3 september 2012 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
goed hoor
geen idee waarom
Aardbeien snijden, kroontjes in het bakje en de aardbeien in de gft-bak.quote:Op maandag 3 september 2012 13:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
pak koffie openknippen, lipje in de koffiebus gooien en de koffie in de prullenbak laten lopen.
nee, mij nog nooit gebeurd.
Overigens uit hoofde van mijn beroep hoor, niet als therapie. Maar ik vind het wel interessantquote:Op maandag 3 september 2012 13:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
voor een nieuw programma?quote:Op maandag 3 september 2012 13:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Overigens uit hoofde van mijn beroep hoor, niet als therapie. Maar ik vind het wel interessant
en je vervolgens afvragen waar je in 's hemelsnaam was met je gedachten en er gewoon niet op kunnen komenquote:Op maandag 3 september 2012 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aardbeien snijden, kroontjes in het bakje en de aardbeien in de gft-bak.
O, zo vaak heb ik het nog niet eensquote:Op maandag 3 september 2012 13:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en je vervolgens afvragen waar je in 's hemelsnaam was met je gedachten en er gewoon niet op kunnen komen
blijft gelukkig bij 1 a 2 keer per maand
Heerlijk dat wonen in een appartementquote:Op maandag 3 september 2012 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, zo vaak heb ik het nog niet eens
Wel dat ik op zolder iets heb wat in de was moet, neem het mee naar beneden en sta in de keuken met vieze sokken in m'n handen. Loop weer naar boven, denk aan iets anders en sta weer op zolder met de vieze sokken. Weer naar beneden, o wacht, moest dit nog halen. Sta ik in de woonkamer met de vieze sokken.
Dan leg ik ze maar op de trap in de hoop dat ik ze later wel gewoon in de wasmand gooi.
Daar kijk ik ook wel weer naar uit hoorquote:Op maandag 3 september 2012 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heerlijk dat wonen in een appartement
Ik heb geen piep op de wasmachine, ik haal de was eruit als ik er tijd/zin in hebquote:Op maandag 3 september 2012 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Daar kijk ik ook wel weer naar uit hoorDaar gaat m'n traploopconditie.
Je vergeet de wasmachine dan ook niet zo snel want die hoor je en je hoort de pieper ook als je die hebt aangezet. Als ik beneden zit en ik zet het alarm van de wasmachine aan, hoor ik hem pas als ik vier uur later een keer naar boven ga.
Dan staat het bakje en de gftbak gewoon verkeerd omquote:Op maandag 3 september 2012 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aardbeien snijden, kroontjes in het bakje en de aardbeien in de gft-bak.
Dan gaat het zo meurenquote:Op maandag 3 september 2012 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geen piep op de wasmachine, ik haal de was eruit als ik er tijd/zin in heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |