D= wat er in de post erboven stond he, GeeBee-kipquote:Op maandag 3 september 2012 21:05 schreef An24 het volgende:
[..]
Wut! Doe nog ff wat rauwe groenten knabbelen dan....
Wel lekker dagje
Had wel gewild!quote:Op maandag 3 september 2012 20:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Subway.. meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen lekker!
Is het genoeg? Het ziet er weinig uit maar toch zit er alles in... Hmmm genoeg vezels?
MarMar, je foto's zijn prachtig!
Iemand zin om 6 uur lang met mij opgescheept te zitten tijdens een wandeltocht? Als beloning krijg je een medaille
Ohw sowwy, las ik overheenquote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
D= wat er in de post erboven stond he, GeeBee-kipIk denk dat het met mijn veggies wel goed zat vandaag
Vond het eigenlijk sowieso wel een prima lijstje voor moi!
Alleen met zout en peper, maar was lekkerquote:Op maandag 3 september 2012 21:21 schreef Goodbye het volgende:
Oeh, was het lekker Maria? Was vergeten te zeggen dat je de kip ook nog een beetje moest kruiden, maar dat heb je misschien zelf al gedaan!
Morgen de aubergine-dinges hier, vriendje stond al pannenkoeken te bakken toen ik thuis kwam!
Ik doe zelf meestal nog wat kerrie, maar ik laflaflaf kerrie, dus dat is smaakgevoeligquote:Op maandag 3 september 2012 21:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Alleen met zout en peper, maar was lekkerVolgende keer iets meer kruiden denk ik idd
Jij ook al een keukenprins!Pannenkoeken
![]()
Ik ben te lui om de hoeveelheden erbij te zetten, maar aan het eind van de dag zit ik rond 2000 kcalsquote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Aurum, ik snap je lijstjes maar ik kan ze helemaal niet inschatten...
/autist
Perr, jij egoist! had het even gezegd dan was heel slank mee gegaan... wow!
quote:Op maandag 3 september 2012 21:29 schreef _aurum_ het volgende:
Klinkt leuk en lekker Perr! En Niven heeft weer een aanbieding he
Niven is ook tof! Dit menu klinkt ook superquote:Op maandag 3 september 2012 21:27 schreef Perruche het volgende:
Haha! Ja volgende keer kunnen we best met een groepje, was bij Niven ook al zo leuk. Ik ben echt zo blij met dit restaurant!
Ben er al eerder geweest, echt lekker eten, niet pretentieus, lekkere wijn (al had ik die nu niet - probeer wil nuchter blijven tot de vakantie) Dat was trouwens echt een drama, voelde me echt een alcoholist toen ik niet mijn wijntje bij het eten had.
En ook buiten de restaurantweek niet duur.
Hij komt vast nog een keer voorbijquote:
Nog lang niet, gelukkig!!quote:Op maandag 3 september 2012 21:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Niven... dat is nog lang wandelen he?
XM, bist alwer terug?
\Dan hebben jullie goed weerquote:
Het weer gaat wel idd! Het is iig droog!quote:Op maandag 3 september 2012 21:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
\Dan hebben jullie goed weer
Hoest met je blaas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |