Komt goed, het gaat de moeite waard zijn om daar nog een paar jaar op te wachten!quote:Op maandag 3 september 2012 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi MarMar...
WB, denk ik........... had je liever niet meer terug in Nederland gehad.
Sperziebonen met zelfgemaakte pestoquote:Op maandag 3 september 2012 20:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Het enige wat je weet is dat je dood gaat,dus zoveel mogelijk mooie dingen doen
Amsel en velen... Tijd tekort, stress, moeilijk................. dat is echt geen reden om gezond te eten.
Ongezond makkelijk eten kan wel maar minder in dezelfde tijd maak je gewoon groente en wat vlees of ovenaardppels ofzo.
Mensen vergeten wel eens hoe lekker sperziebonen zijn, gekookt met een tomaat, ketjap en ui, daarna gewoon eens een keer...........doe eens gek... VERSE nootmuskaat.
Daarbij een lekker komkommersalade van geschaafde komkommer, natuurazijn, suiker, dille, zout, verse peper.
Het kan heel makkelijk, gezond doen maar dan niet teveel aantrekken van "modern" voedsel, simpel is ook lekker.
Subway.. meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen lekker!quote:Op maandag 3 september 2012 20:49 schreef An24 het volgende:
Zal ik ook weer eens een lijstje doen?
O: speltboterham met kaas en tomaat, een gekookt ei
L: subway gegrilde kip, zonder kaas, met alle groenten en saus
T: klein stukje brownie
S: uurtje yoga
T: shake van verse jus, aardbeien en proteinepoeder
D: wokje van tauge, prei, champignons boekweitnoodles en kruiden. Komkommer.
T: weet nog niet. Ff kijken of ik nog trek krijg.
quote:Op maandag 3 september 2012 20:57 schreef Phaidra het volgende:
Oh jongens, ik heb weer eens hardgelopen! Beetje off day vandaag en het was tijd voor iets positiefs, hoofd leegmaken en zo. 6x2 min. en 1x1, met steeds 1 min. wandelen ertussen. Nu dood.
Lijkt me best tof, maar ik word zaterdag afgebeuld bij Health City. Moet ook gebeuren natuurlijk.quote:Op maandag 3 september 2012 20:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Iemand zin om 6 uur lang met mij opgescheept te zitten tijdens een wandeltocht? Als beloning krijg je een medaille
Vezels kloppen wel. Dag liep anders dan verwacht en kon smiddags niet aan de groenten komen die ik wilde. Subway was idd wel erg jum! Morgen kan ik wat meer vezels stouwenquote:Op maandag 3 september 2012 20:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Subway.. meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen lekker!
Is het genoeg? Het ziet er weinig uit maar toch zit er alles in... Hmmm genoeg vezels?
MarMar, je foto's zijn prachtig!
Iemand zin om 6 uur lang met mij opgescheept te zitten tijdens een wandeltocht? Als beloning krijg je een medaille
Tja. mietjes moeten er ook zijnquote:Op maandag 3 september 2012 20:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Lijkt me best tof, maar ik word zaterdag afgebeuld bij Health City. Moet ook gebeuren natuurlijk.
^^quote:Op maandag 3 september 2012 20:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Lijkt me best tof, maar ik word zaterdag afgebeuld bij Health City. Moet ook gebeuren natuurlijk.
Wie wat hoe en vooral waar?quote:Op maandag 3 september 2012 20:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Wut! Doe nog ff wat rauwe groenten knabbelen dan....quote:Op maandag 3 september 2012 20:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lijstje voor de gein.
O: twee sneetjes volkoren met pindakaas
T: groene smoothie banaan/spinazie/kiwi
L: groot bord salade (gemengde sla, tomaat, komkommer, paprika, bosui, gerookte zalm, 2x gekookt ei, augurk, zilverui, beetje olijfolie)
T: twee blokjes pure Tony's Choconellydie onthou ik, pure chocola die lekker is!
![]()
D: bovengenoemde
Kijk, daar doe ik het voor... beter dan een chocoladetaartquote:Op maandag 3 september 2012 21:06 schreef _aurum_ het volgende:
Vroeger toen ik een klein Aurumpje was, at ik een dubbele boterham ( tijgerbrood, liefst het kontje en de eerste boterham) met aan 1 kant pindakaas en de andere kant nutella, met een glas volle! Melk.maar dat hoef ik nu niet meer te proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |