abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116358158
Ohai!! :*

Vakantie was super O+

Nu wel weer even streng zijn voor mezelf *grin* flessen goede wijn voor 1.30 in de supermarkt zijn niet goed voor de lijn en pizza's en ijs ook al niet heel erg.

Lijstje van vandaag:

O: brinta
T: cappuccino, appel
L: 4 rijstwafels met kaas en komkommer en tomaat, melk
T: cappuccino, klein chocolaatje van schoonmams
L: veel sperzieboontjes, saucijsje, aardappel
T: appel

Tot nu toe gaat het met mijn lijf erg goed, ik beweeg een klein beetje meer, het is weer even evenwicht vinden daarin met mijn eetpatroon. Mijn methode: als ik echt honger krijg, eet ik gewoon een beetje meer.
  maandag 3 september 2012 @ 20:09:20 #152
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116358184
Het enige wat je weet is dat je dood gaat,dus zoveel mogelijk mooie dingen doen :P

Amsel en velen... Tijd tekort, stress, moeilijk................. dat is echt geen reden om gezond te eten.
Ongezond makkelijk eten kan wel maar minder in dezelfde tijd maak je gewoon groente en wat vlees of ovenaardppels ofzo.
Mensen vergeten wel eens hoe lekker sperziebonen zijn, gekookt met een tomaat, ketjap en ui, daarna gewoon eens een keer...........doe eens gek... VERSE nootmuskaat.
Daarbij een lekker komkommersalade van geschaafde komkommer, natuurazijn, suiker, dille, zout, verse peper.

Het kan heel makkelijk, gezond doen maar dan niet teveel aantrekken van "modern" voedsel, simpel is ook lekker.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 3 september 2012 @ 20:10:58 #153
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116358292
Hoi MarMar...
WB, denk ik........... had je liever niet meer terug in Nederland gehad.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_116358302
Oh en het is trouwens erg leuk voor je ego als je op het strand ligt, en ziet dat voorbij paraderende mannen hun buik extra gaan inhouden zodra ze je spotten *)
pi_116358349
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi MarMar...
WB, denk ik........... had je liever niet meer terug in Nederland gehad.
Komt goed, het gaat de moeite waard zijn om daar nog een paar jaar op te wachten!
Working on it! De taal ging in elk geval al best goed! Vanaf volgende week ga ik er een gevorderden cursus achteraan doen.
pi_116358968
WB marmar! Ik zag op facebook je vakantie foto's, ik werd er helemaal blij van O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_116359394
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Het enige wat je weet is dat je dood gaat,dus zoveel mogelijk mooie dingen doen :P

Amsel en velen... Tijd tekort, stress, moeilijk................. dat is echt geen reden om gezond te eten.
Ongezond makkelijk eten kan wel maar minder in dezelfde tijd maak je gewoon groente en wat vlees of ovenaardppels ofzo.
Mensen vergeten wel eens hoe lekker sperziebonen zijn, gekookt met een tomaat, ketjap en ui, daarna gewoon eens een keer...........doe eens gek... VERSE nootmuskaat.
Daarbij een lekker komkommersalade van geschaafde komkommer, natuurazijn, suiker, dille, zout, verse peper.

Het kan heel makkelijk, gezond doen maar dan niet teveel aantrekken van "modern" voedsel, simpel is ook lekker.
Sperziebonen met zelfgemaakte pesto O+

En verder ben ik het met je eens O+
pi_116359450
Ohw wat klinkt dat goed Mar. Welkom terug en doe rustig aan. Nog even van je lijf genieten :P
pi_116360434
Zal ik ook weer eens een lijstje doen?

O: speltboterham met kaas en tomaat, een gekookt ei
L: subway gegrilde kip, zonder kaas, met alle groenten en saus
T: klein stukje brownie
S: uurtje yoga
T: shake van verse jus, aardbeien en proteinepoeder
D: wokje van tauge, prei, champignons boekweitnoodles en kruiden. Komkommer.
T: weet nog niet. Ff kijken of ik nog trek krijg.
  maandag 3 september 2012 @ 20:56:15 #160
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116360877
Doe je die sperzies dan roerbakken, uniek?

Ik heb kip a la GeeBee op :D Met paprika en champs dus, en extra spinazie ernaast en wat door mister vriendje gebakken kruimige aardappelen :9
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_116360925
Oh jongens, ik heb weer eens hardgelopen! Beetje off day vandaag en het was tijd voor iets positiefs, hoofd leegmaken en zo. 6x2 min. en 1x1, met steeds 1 min. wandelen ertussen. Nu dood :').
Venus in pocketformaat
Š loveli
  maandag 3 september 2012 @ 20:57:12 #162
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116360934
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:49 schreef An24 het volgende:
Zal ik ook weer eens een lijstje doen?

O: speltboterham met kaas en tomaat, een gekookt ei
L: subway gegrilde kip, zonder kaas, met alle groenten en saus
T: klein stukje brownie
S: uurtje yoga
T: shake van verse jus, aardbeien en proteinepoeder
D: wokje van tauge, prei, champignons boekweitnoodles en kruiden. Komkommer.
T: weet nog niet. Ff kijken of ik nog trek krijg.
Subway.. meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen lekker!

Is het genoeg? Het ziet er weinig uit maar toch zit er alles in... Hmmm genoeg vezels?

MarMar, je foto's zijn prachtig!

Iemand zin om 6 uur lang met mij opgescheept te zitten tijdens een wandeltocht? Als beloning krijg je een medaille *)
  maandag 3 september 2012 @ 20:58:07 #163
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116360985
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:57 schreef Phaidra het volgende:
Oh jongens, ik heb weer eens hardgelopen! Beetje off day vandaag en het was tijd voor iets positiefs, hoofd leegmaken en zo. 6x2 min. en 1x1, met steeds 1 min. wandelen ertussen. Nu dood :').
^O^

Maria, klinkt heerlijk! O+
pi_116361011
Mar, WB! Mooie foto's zag ik voorbij komen :Y. Fijn dat het tof was!
Venus in pocketformaat
Š loveli
  maandag 3 september 2012 @ 20:58:44 #165
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116361016
Lijstje voor de gein.

O: twee sneetjes volkoren met pindakaas
T: groene smoothie banaan/spinazie/kiwi
L: groot bord salade (gemengde sla, tomaat, komkommer, paprika, bosui, gerookte zalm, 2x gekookt ei, augurk, zilverui, beetje olijfolie)
T: twee blokjes pure Tony's Choconelly :9 die onthou ik, pure chocola die lekker is! :9
D: bovengenoemde :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_116361063
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:57 schreef uniekhoorn het volgende:

Iemand zin om 6 uur lang met mij opgescheept te zitten tijdens een wandeltocht? Als beloning krijg je een medaille *)
Lijkt me best tof, maar ik word zaterdag afgebeuld bij Health City. Moet ook gebeuren natuurlijk. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_116361130
quote:

[..]

Subway.. meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen lekker!

Is het genoeg? Het ziet er weinig uit maar toch zit er alles in... Hmmm genoeg vezels?

MarMar, je foto's zijn prachtig!

Vezels kloppen wel. Dag liep anders dan verwacht en kon smiddags niet aan de groenten komen die ik wilde. Subway was idd wel erg jum! Morgen kan ik wat meer vezels stouwen :Y

En sorry, maar moet morgen werken. En je woont ver weg :+
  maandag 3 september 2012 @ 21:01:55 #168
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116361226
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Lijkt me best tof, maar ik word zaterdag afgebeuld bij Health City. Moet ook gebeuren natuurlijk. B-)
Tja. mietjes moeten er ook zijn :{w
pi_116361303
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

^^

@Phaid: alle begin is pijnlijk :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? maandag 3 september 2012 @ 21:04:17 #170
70532 loveli
N
pi_116361356
quote:
Wie wat hoe en vooral waar?
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 3 september 2012 @ 21:04:38 #171
70532 loveli
N
pi_116361378
Oh, zaterdag kan ik niet.
crap in = crap out
pi_116361409
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lijstje voor de gein.

O: twee sneetjes volkoren met pindakaas
T: groene smoothie banaan/spinazie/kiwi
L: groot bord salade (gemengde sla, tomaat, komkommer, paprika, bosui, gerookte zalm, 2x gekookt ei, augurk, zilverui, beetje olijfolie)
T: twee blokjes pure Tony's Choconelly :9 die onthou ik, pure chocola die lekker is! :9
D: bovengenoemde :+
Wut! Doe nog ff wat rauwe groenten knabbelen dan.... :*

Wel lekker dagje O+
pi_116361456
Vroeger toen ik een klein Aurumpje was, at ik een dubbele boterham ( tijgerbrood, liefst het kontje en de eerste boterham) met aan 1 kant pindakaas en de andere kant nutella, met een glas volle! Melk.

:9 maar dat hoef ik nu niet meer te proberen :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_116361549
Definittief lijstje

O yoghurt met appel en muesli
T appel
L twee punten volkorenpizza met gegrilde groenten en geitenkaas, 4 wortels
T yoghurt met muesli
T biertje
D
Sperziebonen, courgette, paar spekjes. Volkorenknackebrod met boter, gerookte zalm
T bewijs van hoe klein het stukje brownie is. Basilicum blaadje als vergelijkings materiaal
  maandag 3 september 2012 @ 21:08:07 #175
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116361550
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:06 schreef _aurum_ het volgende:
Vroeger toen ik een klein Aurumpje was, at ik een dubbele boterham ( tijgerbrood, liefst het kontje en de eerste boterham) met aan 1 kant pindakaas en de andere kant nutella, met een glas volle! Melk.

:9 maar dat hoef ik nu niet meer te proberen :P
Kijk, daar doe ik het voor... beter dan een chocoladetaart :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')