Echt?quote:Op woensdag 5 september 2012 02:47 schreef SuperImposed het volgende:
[..]
en dan rookt hij ook nog eens, kan je na gaan
twitter:usopen twitterde op woensdag 05-09-2012 om 17:43:06Air blowers are working their windy magic on #ashe. Keep checking in to http://t.co/x6YL9jI2 for further updates. #usopen reageer retweet
Neem het maar van mij en luckass aanquote:Op woensdag 5 september 2012 18:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat wordt heel vaak gezegd maar hard bewijs heb ik nog niet gezien
Echt waar?quote:Op woensdag 5 september 2012 18:20 schreef Tim86 het volgende:
Er zijn er genoeg die roken hoor. Grosjean rookte, Kournikova, Henman...Youzhny rookt/rookte en bij Ferrer is het ook gewoon algemeen bekend.
Verder ook nog Safin en Agassi geloof ik, maar dat weet ik niet zeker. Er is natuurlijk ook nog wel een groot verschil tussen echt roken en een handjevol sigaretten in de week.
Dat was toch niet te betalen daar? Kostte iets van 500 miljoen dollar begreep ikquote:
quote:So why is it so hard to build a roof? The primary issue is weight. Arthur Ashe Stadium is built on landfill that cant bear any additional weight. A roof over Ashe would span an area that is five times the size of the roof over Wimbledon. In addition, engineers also have to find a solution for the heat issues that would arise if the roof comes on. Smith said given the extreme weather in New York, the temperature under a closed roof on Ashe could spike 15 degrees in 15 minutes. Engineers would need to incorporate proper air circulation and cooling systems. Smith said the USTA has commissioned four roof studies over the last 10 years.
Het is armoede. Straks blijf ik de hele nacht op voor niks.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:22 schreef de_boswachter het volgende:
Kutweer. Ik blijf er iig niet meer voor op.
Kut USO
Safin sowiesoquote:Op woensdag 5 september 2012 18:20 schreef Tim86 het volgende:
Er zijn er genoeg die roken hoor. Grosjean rookte, Kournikova, Henman...Youzhny rookt/rookte en bij Ferrer is het ook gewoon algemeen bekend.
Verder ook nog Safin en Agassi geloof ik, maar dat weet ik niet zeker. Er is natuurlijk ook nog wel een groot verschil tussen echt roken en een handjevol sigaretten in de week.
Nog een poging!twitter:usopen twitterde op woensdag 05-09-2012 om 19:00:38THEY'RE BACK! #Sharapova and #Bartoli are on #ashe. #usopen reageer retweet
Leuk altijd, die regen-breaks met discussies die een andere kant opgaanquote:Op woensdag 5 september 2012 18:57 schreef Angelof9 het volgende:
Roken is stom, en roken wanneer je topsporter bent, is superstom. Niets stoers aan.
Had ook moeten zeggen "stoere rook-kneus". Met alle respect voor de rokers in dit topic, maar ik vind het allemaal mensen die falen in hun leven.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:57 schreef Angelof9 het volgende:
Roken is stom, en roken wanneer je topsporter bent, is superstom. Niets stoers aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |